Ja, die had volgens mij iets van 'Ik ben door en daar gaat het om'quote:Op maandag 28 september 2009 08:41 schreef Michellee het volgende:
Maar die vriendin van Omar is wel een bitch zeg...
Ja,Dan is echt een superkerel.Vind die Jan beetje spottend kijken.Kan aan mij liggen.Ben niet weg van hem.quote:Op maandag 28 september 2009 10:21 schreef Manono het volgende:
ja zonde van omar, zal wel het genre zijn
wat is die Dan Karaty toch een fijne vent
Ja, erg fijn. Fine, fine, fine.quote:Op maandag 28 september 2009 10:21 schreef Manono het volgende:
wat is die Dan Karaty toch een fijne vent
hoe bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2009 10:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja,Dan is echt een superkerel.Vind die Jan beetje spottend kijken.Kan aan mij liggen.Ben niet weg van hem.
Ik vind dat je aan zijn blik kan aflezen of ie goed vindt of niet, maar ik zeg al , kan aan mij liggen.quote:
Ja, zit ook wat in, oke moet gewoon erg aan m wennen denk ik.quote:Op maandag 28 september 2009 11:12 schreef _evenstar_ het volgende:
klopt maar is niets mis mee, liever dat dan schijnheilig heel enthousiast kijken alsof je het echt de bom vind en dan later zeggen ja jongen/meid t was zwaar kut
En die mening wordt alom gedeeld, te lezen aan de comments onder deze vidquote:
Heb je hier nog steeds last van? Ik kan namelijk de laatste 2 afleveringen ook niet meer terugkijken. Eerst lukte dat wel. Ze geven op de site aan dat er DRM op zit voor kijkers uit Belgie (die kunnen dan pas later de uitzending kijken), maar mijn ip komt wel gewoon uit Nederland.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:43 schreef YPPY het volgende:
En het lijkt alsof ik niet meer kan kijken op de rtlgemist site.
Zie je dat het nergens goed voor is, zo'n co-productie met die belgen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:01 schreef Etoile het volgende:
[..]
Heb je hier nog steeds last van? Ik kan namelijk de laatste 2 afleveringen ook niet meer terugkijken. Eerst lukte dat wel. Ze geven op de site aan dat er DRM op zit voor kijkers uit Belgie (die kunnen dan pas later de uitzending kijken), maar mijn ip komt wel gewoon uit Nederland.
Stom is het!
Eens! Het gaat hier eens een keer niet om het afzeiken en zo streng mogelijk zijn van de jury.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Wel een erg mooi programma om te kijken, dit!
Zo onterecht dat zijn vriendin wél door is.quote:Op maandag 28 september 2009 17:43 schreef Anonymousz het volgende:
zo ontrecht dat Omar niet door is
die latindancer
preciesquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo onterecht dat zijn vriendin wél door is.
Vond ik ook. Ik vond zijn herkansing er veel beter/leuker uitzien! Misschien was het bij haar 3 stemmen tegen 1 hahahaha. Dat de mannen haar er graag in wilden houden!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo onterecht dat zijn vriendin wél door is.
Ja, je hebt gelijk! Daar lijkt ie op, ik zag al iets bekends in hem ,Ron Weasley idd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:29 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik vind Jakob wel een beetje op "Ron Weasley" lijken van de Harry Potter-films lijken.
Die twee ballroom dansende kerels!
Wel een erg mooi programma om te kijken, dit!
Ik vond Dan bij haar 'dance for your life' wel erg cryptisch. Ik kon er niet echt uit opmaken of hij nou voor of tegen haar had gestemd. Ik kreeg wel het gevoel dat hij het er niet mee eens was dat ze doorging.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:18 schreef -Peach het volgende:
[..]
Vond ik ook. Ik vond zijn herkansing er veel beter/leuker uitzien! Misschien was het bij haar 3 stemmen tegen 1 hahahaha. Dat de mannen haar er graag in wilden houden!
Vind ik ook, hij deed het echt super strakquote:Op maandag 28 september 2009 17:43 schreef Anonymousz het volgende:
zo ontrecht dat Omar niet door is
die latindancer
Je hebt Lorenzo & Jakob net door elkaar gehaald,quote:Op woensdag 30 september 2009 20:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Vind ik ook, hij deed het echt super strak![]()
Mijn favorieten van wat ik zo snel heb kunnen zien zijn Lorenzo (met die hoofdband) en Jacob (met z'n teen), al lijkt het wel alsof ze steeds dezelfde mensen in beeld zetten en interviewen. Sommigen die door zijn, zijn volgens mij niet eens goed op beeld geweest.
Daarom weet je ook niet veel van ze. Maarja ze kunnen onmogelijk iedereen volgen natuurlijk maar toch.
oow oopsquote:Op woensdag 30 september 2009 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je hebt Lorenzo & Jakob net door elkaar gehaald,![]()
Maar die twee zijn wel erg leuk, ja!
Jaaa zag er goed uit!quote:
ze heetf het verneukt op de dance for life ronde, als die doorgata vreet ik mijn schoen opquote:
ik ookquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze heetf het verneukt op de dance for life ronde, als die doorgata vreet ik mijn schoen op
PP was het wel 30 dollar ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
tof dat ze van het opgehaalde geld iets gaan doen met de dansers
Dit heb ik ook precies. Vooral Els vind ik heel goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog niet zo'n beeld bij de 18 die doorgaan. Alleen Lorenzo en Els en Saartje zijn blijven hangen bij mij. De rest nog helemaal niet.
En ik vond het jammer dat Lollipop Kenneth eruit lag. Dat vond ik zo'n sympathieke jongen. Maar ik denk wel dat het terecht was. Weet iemand trouwens hoe de verhouding Nederland - België is bij de laatste 18?
Ik kwam er gisteren achter dat die laatste een jaar bij mij in de klas zat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef oldschoolf00l het volgende:
2 dingen die me opvallen..
1. ene Pablo zat er vorig jaar ook al in. Gast met enge ogen, lijkt aan de drugs.
2. die Noi is toch ook actrice en zangeres? Is volgens mij Bo van Bo en Monica (Popstars ofzo).
En ze krijgen tactisch nul zendtijd. Apart.
Ze deed mij de hele tijd denken aan een soortgelijke blonde heks van vorig jaar, die wel in de liveshows zat. Kan niet op d'r naam komen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef dollce het volgende:
michael![]()
chris![]()
virgil![]()
oh en gelukkig is de marleenheks eruit
bronquote:Angelo, Bruno, Els, Evelien, Kris, Lorenzo, Louis, Michael, Noi, Oona, Pablo, Rubien, Saartje, Samuel, Shiobian, Suzanne en Virgil zijn zeventien van de in totaal achttien finalisten van ‘So You Think You Can Dance’, die vanaf zondag 11 oktober bij RTL 5 de strijd met elkaar aan gaan in de spectaculaire liveshows. Door een onverwachte wending behoort ook danseres Marleen aanstaande zondag bij de top 18. Zij neemt de felbegeerde plaats in van Ine, die haar finaleplek op het allerlaatste moment afstond.
Met marleen erbij dan moeten we wel he..quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:25 schreef Anonymousz het volgende:
we hoeven onze schoenen niet op te eten evenstar
Deze, van chocolaquote:Op zondag 11 oktober 2009 12:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Met marleen erbij dan moeten we wel he..
Wat voor schoen zullen we nemen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:54 schreef livelink het volgende:
Als dat zo is, dan herhaalt het Anne-May verhaal zich weer exact![]()
Inderdaad. Vreesde al het ergste toen Paul de Leeuw een foto twitterde met de finalisten en die Marleen er ook op stondquote:
toch in de finalequote:Op zondag 11 oktober 2009 12:12 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Met marleen erbij dan moeten we wel he..
Wat voor schoen zullen we nemen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deze, van chocola![]()
[ afbeelding ]
RTL speelt ten slotte ook vals, door het publiek valse hoop te geven
Dit jaar iN USA laten ze de top 20 de eerste show dansen zonder dat er iemand uitmoet. Zo kun je z op 't podium leren kennen en dan de week daarna is pas de eerste keer dat er iemand weg moet. Vind ik helemaal niet zo'n slechte opzet eigenlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:11 schreef _Arual_ het volgende:
Ik mag toch hopen dat Marleen er vanavond uit moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |