Kan ik mijn stok daarvoor gebruiken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:24 schreef Oldenzaal het volgende:
40 stokslagen voor haar ben ik bang!!!
--> TRU / BNWquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef Stefan het volgende:
Nathalie trok daarbij per ongeluk het jurkje van Hind wat naar beneden.
Balkenende zijn adviseurs zijn bezig met het opstellen van een persconverentiequote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Farenji het volgende:
Schande!!! IK HOOP DAT HIER KAMERVRAGEN OVER GESTELD GAAN WORDEN!!!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als dat geen hint is: Ga naar de borstimplantatenboer voor betere tieten.
Doe even gezond, treurwilg.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als dat geen hint is: Ga naar de borstimplantatenboer voor betere tieten.
Oh come on zeg, heb jij alleen nog maar opgeplakte ballonnen gezien ofzo?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:14 schreef Seam het volgende:
Beetje slappe tieten, jammer
Je hebt zelf ook kleine tieten dus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh come on zeg, heb jij alleen nog maar opgeplakte ballonnen gezien ofzo?
Wie weet!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook kleine tieten dus?
En zo is het!quote:
Ik hou meer van de wat kleinere pronte tienerborstjesquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Oh come on zeg, heb jij alleen nog maar opgeplakte ballonnen gezien ofzo?
Nou, dat zegt inderdaad al genoeg. Als je je huidige tieten (of het gebrek eraan) wil inruilen op die slappe theezakjes...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wie weet!
Ik zou die van Hind zo willen iig!
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik neem aan dat een vrouw met zulke kleine tieten al niet zo'n groot zelfbeeld heeft, om het dan nog erger te maken is niet echt superquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou, dat zegt inderdaad al genoeg. Als je je huidige tieten (of het gebrek eraan) wil inruilen op die slappe theezakjes...
Hey, someone has to do it...quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen, maar ik neem aan dat een vrouw met zulke kleine tieten al niet zo'n groot zelfbeeld heeft, om het dan nog erger te maken is niet echt super.
Zo ziet het er wel uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:10 schreef Zwansen het volgende:
Trekt dat rechterwijf nu dat ding naar beneden?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou, dat zegt inderdaad al genoeg. Als je je huidige tieten (of het gebrek eraan) wil inruilen op die slappe theezakjes...
quote:AMSTERDAM - Zangeres Hind is zich rot geschrokken toen zij de beelden van haar optreden in programma Let's Dance terug zag.
Hind stond zaterdag op het podium met Idols-finaliste Nathalie en zangeres Glennis Grace als de Dreamgirls. Tijdens een catfight schoof het jurkje van Hind omlaag waardoor haar blote borst te zien was.
"Op het moment dat het gebeurde, dacht ik dat niemand het had gezien. Het ging allemaal zo snel", zucht Hind.
Hind is dan ook niet blij met het voorval. "Nooit zal ik naakt poseren voor een blad ofzo. Laat staan dat dit de bedoeling was. Nee, het tonen van mijn blote borst hoorde niet bij de act."
Toch schaamt Hind zich niet. "Ik had liever gehad dat het niet was gebeurd.Ik ben Islamitisch opgevoed. En dan ook nog tijdens Ramadan. Maar ik durf nog wel over straat hoor", lacht de zangeres.
Ramadan is meer dan alleen vasten natuurlijk. Seks en roddelen bijvoorbeeld, zijn volgens mij ook niet toegestaan...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
Wat heeft die ramadan er nu weer mee te maken, zijn haar tetten eetlustopwekkend ofzo?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
Wat heeft die ramadan er nu weer mee te maken, zijn haar tetten eetlustopwekkend ofzo?
Ze doet het inderdaad zelf, maar de rest van je post is echt freakin' bagger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hind doet het dus zelf.Ze zou er een bedrag voor gekregen hebben van RTL .En de kijkcijfers zouden omhooggaan.Weet niet meer waar ik dat heb gelezen
Weet de reden ook niet waarom ze dat doet. Maar las dat ergens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ze doet het inderdaad zelf, maar de rest van je post is echt freakin' bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Hind hoeft zich absoluut niet te schamen voor haar borsten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |