abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72256986
Aangezien TheInsiders aangeven dat wij hier (zie hieronder een scan uit het boekkie) mogen discussiëren,
voila een topic:

De buit die iedereen heeft ontvangen of gaat ontvangen:

.

Meer informatie over de campagne: http://www.theinsiders.eu/site/index.php?section=campagne/blog&id=201

[ Bericht 8% gewijzigd door Anne op 29-08-2009 15:40:44 ]
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:53:13 #2
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_72257070
Als ik morgen thuiskom, ligt er als het goed is een pakket naast de deur
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_72257072
Mijn eerste indruk:

Jasses, wat een sterke geur als je zo uit de flessen even ruikt!

Ik vind het overigens wel jammer dat de proefpakketjes allemaal de Silan Crystal Fresh Seducation zijn.
Mij lijkt de Floral Seduction veel lekkerder . Maar goed, die mag ik dan ook helemaal voor mijzelf houden.

Morgen ga ik meteen wat proberen.

Let op! Dit is sowieso de eerste keer dat ik ga wassen. Help!
pi_72257086
Ik was niet thuis toen de postbode kwam.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72257127
Ik heb nog geen postbode gezien vandaag, maar hij komt vast nog! Ben weer benieuwd....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_72257234
Inderdaad, de geur uit die flessen is heel sterk. Hopelijk wordt dat minder en lekkerder in de wasmachine. Het is ook vreemd dat die kleine potjes allemaal dezelfde geur zijn. Ik pleur ze vandaag op mijn werk neer en schuif er een aantal door naar mijn moeder. Morgen ga ik het zelf proberen. Het wordt de gele of de roze. Die blauwe laat ik voorlopig even in de kast staan.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:01:08 #7
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72257245
Ik heb ook zojuist mijn pakketje binnen! (Alhoewel,pakketje..)
Eerste indruk is ook bij mij 'Sterk spul!' En jammer dat alle proefmonstertjes inderdaad de blauwe variant is.Net even het foldertje doorgelezen,ziet er allemaal goed uit

Stiekem vraag ik me wel af wat precies de bedoeling is omtrent de rapportjes en de tevredenheid rond kennissen/vrienden.Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend om bij iedereen zomaar te gaan lopen leuren met die monstertjes.Iemand daar al een idee over?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_72257305
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook zojuist mijn pakketje binnen! (Alhoewel,pakketje..)
Eerste indruk is ook bij mij 'Sterk spul!' En jammer dat alle proefmonstertjes inderdaad de blauwe variant is.Net even het foldertje doorgelezen,ziet er allemaal goed uit

Stiekem vraag ik me wel af wat precies de bedoeling is omtrent de rapportjes en de tevredenheid rond kennissen/vrienden.Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend om bij iedereen zomaar te gaan lopen leuren met die monstertjes.Iemand daar al een idee over?
Gewoon eens vragen "Goh, gebruik jij wel eens wasverzachter?"
En dan gaat het gesprekje vanzelf wel rollen en dan op het juiste moment vragen of ze/hij misschien eens Silan wil proberen.

Makkelijk zat toch ?

Ik zeg er wel altijd bij dat ik er absoluut geen geld voor krijg ofzo.
Dan denken ze tenminste niet dat ik ze iets aan probeer te smeren ofzo, hehe.
pi_72257361
Ik zet het straks gewoon op tafel met een briefje erbij: neem mee, probeer en mail even naar Bloempje hoe je het vind. Met als dreiging erbij dat wie dit niet doet niet mee mag doen met de Bailey's proefparty
pi_72257380
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zet het straks gewoon op tafel met een briefje erbij: neem mee, probeer en mail even naar Bloempje hoe je het vind. Met als dreiging erbij dat wie dit niet doet niet mee mag doen met de Bailey's proefparty
Weet jij al dat je met Bailey's mee mag doen dan ?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:09:20 #11
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72257413
Ja,dat begrijp ik wel
Ik loop straks wel even langs wat buren,en morgen komt m'n broer thuis van vakantie (Mét een stápel vakantie-was van hem én zijn vriendin..) dus dat is perfect

Ik ben nu alleen even aan het uitvogelen hoe die rapportjes werken,en hoeveel je er daarvan in moet sturen
pi_72257444
Hebben jullie die Blogs die op de site staan?
quote:
Ontmoet "Free Hugs Charlie"

Insider thybeau heeft een leuk en creatieve manier om gesprekken te beginnen:

Vanaf vandaag ga ik op stap ging met mijn assistent "Free hugs Charlie". Het valt enorm mee om een compagnon te hebben en de gesprekken op gang te brengen in zijn aanwezigheid. Charlie is een zelfgemaakt beertje in de kleur van Fresh seduction met een speldje op van Free hugs.

Hoe knopen jullie een gesprek aan? Deel jouw ervaringen en inspireer jouw mede-Insiders
Wat een lelluk mormel!
pi_72257460
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:07 schreef Anne het volgende:

[..]

Weet jij al dat je met Bailey's mee mag doen dan ?
Nee, maar een beetje chanteren mag best, toch?
pi_72257478
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:09 schreef Purdey het volgende:
Ja,dat begrijp ik wel
Ik loop straks wel even langs wat buren,en morgen komt m'n broer thuis van vakantie (Mét een stápel vakantie-was van hem én zijn vriendin..) dus dat is perfect

Ik ben nu alleen even aan het uitvogelen hoe die rapportjes werken,en hoeveel je er daarvan in moet sturen
Je krijgt er niet eens punten voor.
Waar zijn die punten eigenlijk voor?
pi_72257532
ik heb me net aangemeld, ik was verbaasd dat ze niet de kleur van m'n onderbroek wilden weten
je moet echt te veel info geven vind ik
en die silan campagne kan je je niet meer voor aanmelden? jammer.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72257623
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb me net aangemeld, ik was verbaasd dat ze niet de kleur van m'n onderbroek wilden weten
je moet echt te veel info geven vind ik
en die silan campagne kan je je niet meer voor aanmelden? jammer.
Nog wel voor de Bailey's geloof ik?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:59:34 #17
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72258345
Ik snap er geen zak van

Waar gaar dit topic over
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72258603
Via The Insiders kon je je opgeven voor een proefpakket Silan Chrystal wasverzachter. Die zijn nu rondgestuurd en dus kan het grote proberen en uitdelen beginnen. En daar gaat het hier over
pi_72259089
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Je krijgt er niet eens punten voor.
Waar zijn die punten eigenlijk voor?
Waar krijg je geen punten voor? Voor rapportjes in ieder geval wel 0-5 punten maar, dat wel .

Activiteit # insider punten
Discussier mee op campagne blogs -> 1
Nieuwe leden aanbrengen -> 10
Surveys (algemeen) invullen -> 15
Deelname aan speciale onderzoeksprojecten -> 0-100
Artikel sturen dat in de pers komt (over Insiders of campagnes) -> 100
Campagne \ Rapportje (meer details = meer punten) -> 0-5
Campagne \ Rapportje: foto's of video toevoegen -> 0-5
Campagne \ Survey invullen -> 15

En:

Naast deze voordelen, belonen we actieve Insiders met punten. Hiermee kan je coole en exclusieve Insider- of campagne producten verkrijgen! Bovendien bepalen deze punten ook jouw status als Insider, waardoor je meer kans maakt om te kunnen deelnemen aan toekomstige campagnes.

De 'gadgets':

http://www.theinsiders.eu(...)mijnwom/inruilcenter

Dit is dan wat minder btw :

Wacht ook niet te lang om punten in te wisselen tegen leuke producten, want punten die niet ingeruild worden binnen 24 maanden, vervallen automatisch.

[ Bericht 21% gewijzigd door Anne op 29-08-2009 15:45:16 ]
pi_72259182
hhmmzz ik heb m nog niet gekregen.
Dan misschien begin volgende week?
pi_72259206
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:43 schreef het-is-mij het volgende:
hhmmzz ik heb m nog niet gekregen.
Dan misschien begin volgende week?
In de mail stond ook

Je Insiders pakket zal begin volgende week aankomen (vanaf 31 augustus).

Dus ik vind het ook ietwat vreemd dat wij 'm wel al hebben .
pi_72259234
Ik heb hem ook binnen! Met die 3 flessen doe ik een jaar!!

Beetje jammer dat ik net mijn 3e en dus laatste dag van deze week in de droger had gemikt toen de bel ging voor het pakketje! Dus dat wordt volgend weekend.

Wel een hoop proefjes, ga ik wel wat van uitdelen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_72260329
En ook hier is het pakket binnen! Ik wilde vandaag gaan wassen maar was errug lui en heb het tot morgen uitgesteld. Alsof ik het aanvoelde. Kan dan meteen de wasverzachter erbij.

Ik had een vriendin op bezoek die ik meteen met wat probeerpakjes naar haar ouders heb gestuurd. Al 2 testers voor mij.

Inderdaad wel een beetje jammer dat het maar één geur is. Ik had het leuk gevonden mensen twee verschillende geuren te laten vergelijken of de favo geur mee te geven. Maar da's altijd op te lossen door lege testpotjes te vullen uit de grote flessen, lijkt me.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:11:35 #24
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_72261244
Hier ook het pakket vanochtend binnengekregen Aangezien die samples allemaal de blauwe variant zijn heb ik die ook maar als eerste uitgeprobeerd. Geur als je de fles open doet is inderdaad sterk.

Zojuist een was met handdoeken gedraaid. Toen ik de wasmachine opendeed was de geur nog redelijk sterk. Net de was opgehangen en het wordt al iets minder. Morgen maar eens 1 van de andere varianten uitproberen
pi_72261497
Vond de geur wel meevallen toen ik de wasmachine opendeed... Heb de gele geprobeerd.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:31:11 #26
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_72261641
Postbode is net weg Morgen proberen! ben benieuwd.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72267147
nou wil ik ook mijn pakketje hebben! Maandag maar zien of het thuis staat te wachten

dat is pas een waardeloze tvp
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:41:18 #28
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_72270372
En ik ben inmiddels al 10 van de 20 samples kwijt. Gaat hard, veel mensen die het graag willen proberen Iemand overigens enig idee waar je die marktonderzoeksrapportjes kan insturen? Onder het gedeelte "onderzoek" op de de Insiders site kan ik niets invullen
pi_72270956
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Waar krijg je geen punten voor? Voor rapportjes in ieder geval wel 0-5 punten maar, dat wel .

Activiteit # insider punten
Discussier mee op campagne blogs -> 1
Nieuwe leden aanbrengen -> 10
Surveys (algemeen) invullen -> 15
Deelname aan speciale onderzoeksprojecten -> 0-100
Artikel sturen dat in de pers komt (over Insiders of campagnes) -> 100
Campagne \ Rapportje (meer details = meer punten) -> 0-5
Campagne \ Rapportje: foto's of video toevoegen -> 0-5
Campagne \ Survey invullen -> 15

En:

Naast deze voordelen, belonen we actieve Insiders met punten. Hiermee kan je coole en exclusieve Insider- of campagne producten verkrijgen! Bovendien bepalen deze punten ook jouw status als Insider, waardoor je meer kans maakt om te kunnen deelnemen aan toekomstige campagnes.

De 'gadgets':

http://www.theinsiders.eu(...)mijnwom/inruilcenter

Dit is dan wat minder btw :

Wacht ook niet te lang om punten in te wisselen tegen leuke producten, want punten die niet ingeruild worden binnen 24 maanden, vervallen automatisch.
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar ik weet zeker dat ik ergens las dat om het eerlijk en oprecht te houden er geen punten gegeven werden aan de rapportjes.

Trouwens, makkelijk punten scoren door een berichtje op die blogs achter te laten.
pi_72271081
Je krijgt geen punten voor de marktonderzoekjes (dat zijn die formuliertjes die in het pakket zitten).
Voor rapportjes over gebruikservaringen krijg je wel punten.

Ik kan trouwens ook niet terugvinden waar je dat marktonderzoek moet invullen. Ik heb alle opties bij 'rapporteren' geslecteerd.

Edit: moet te vinden zijn bij 'onderzoek', maar waarschijnlijk moet er nog een veld voor aangemaakt worden. Nu staat er alleen een balk 'voor de statistieken' en een knop 'verzenden'. DIe ik uiteraard heb aangeklikt waarop ik vriendelijk bedankt werd voor mijn antwoorden.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:29:15 #31
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_72271432
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
Je krijgt geen punten voor de marktonderzoekjes (dat zijn die formuliertjes die in het pakket zitten).
Voor rapportjes over gebruikservaringen krijg je wel punten.

Ik kan trouwens ook niet terugvinden waar je dat marktonderzoek moet invullen. Ik heb alle opties bij 'rapporteren' geslecteerd.

Edit: moet te vinden zijn bij 'onderzoek', maar waarschijnlijk moet er nog een veld voor aangemaakt worden. Nu staat er alleen een balk 'voor de statistieken' en een knop 'verzenden'. DIe ik uiteraard heb aangeklikt waarop ik vriendelijk bedankt werd voor mijn antwoorden.
Zo'n vermoeden had ik al. Durfde niet op de knop "verzenden" te klikken maar nu weet ik dus wat er dan was gebeurd
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:32:40 #32
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_72271510
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap er geen zak van

Waar gaar dit topic over
Eigenlijk is het gewoon een soort verkapte prostitutie
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_72279283
Ik heb mijn eerste drie wasjes gedaan, de gele kristallen zijn mijn favoriet, maar d etwee anderen ruiken zeke rniet slecht. Nog niet alles is droog maar mijn dekbedovertrek is in ieder geval al heerlijk zacht en ruikt ook na het drogen (buiten) nog steeds fris. Doseren gaat gemakkelijk, ik gooi het spul gewoon rechtstreeks in de wasmachine.

Inmiddels ben ik al 6 proefverpakkingen kwijtgeraakt.
  zondag 30 augustus 2009 @ 15:54:08 #34
112545 Muck
pi_72282039
Ik heb het pakket nog niet eens binnen, en ik ben al een aantal proefpakketjes kwijt
Mijn moeder en tante zijn érg geïnteresseerd
pi_72282257
Ik heb nu een was draaiende met de gele. Ben benieuwd!

Er moet trouwens best veel in hè?
Ik denk ook niet dat je er een jaar mee kunt doen, DancingPhoebe .
pi_72283475
Tot nu toe vind ik de roze lekkerder ruiken dan de gele, geur blijft langer hangen.
Vind het doseren ook wel handig, geen geklooi met dat spul wat je naast het bakje gooit, of in het verkeerde bakje.....
pi_72283560
Alles was is nu droog.
De gele is veruit favoriet: blijft lang hangen, zorgt voor zachte was en ruikt het lekkerste. De blauwe en rode vallen me tegen: ik kan zeker in mijn handdoeken nauwelijks geur terugvinden. En helaas zijn mijn handdoeken niet zo zacht als ik had gehoopt. Al zijn ze wel iets zachter dan voor de wasverzachtertijd. Misschien dat ik er de volgende keer wat meer spul ingooi.
pi_72283879
Mijn hele huis ruikt naar de gele
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:57:34 #39
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_72283974
Mijn handdoeken zijn inmiddels droog. Vind ze niet zo zacht als ik had verwacht . Voor mijn gevoel waren ze voorheen met de Robijn wasverzachter die ik gebruikte zachter.

Voor wat betreft de geur van de blauwe variant: toen ik de handdoeken uit de wasmachine haalde zat er nog een redelijk sterke geur aan (vond ik tenminste terwijl mijn man bijna niets van die geur rook). Toen ze aan de waslijn hingen werd dat steeds minder en op een gegeven moment rook ik er eigenlijk bijna niets meer van. Toen ik ze echter van de waslijn afhaalde en ging opvouwen kwam de geur wel weer vrij.

Net een was gedraaid met de gele variant. Opvallend is dat ik bij deze juist bijna niets ruik en m'n man deze geur wel weer sterk vind. Dus geuren verschillen

Van de week de roze variant maar eens proberen...
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:58:22 #40
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_72284005
Heb het pakket gister ook ontvangen. En inmiddels ook al ff getest (was eerst bang dat de geur een beetje té veel van het goede zou zijn, maar dit valt mee ).
want de klop doet het niet.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:06:17 #41
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_72284316
Oh ja, ik gebruik dat doseerkuipje en zet het dus in de wasmachine op het wasgoed. Zijn er hier mensen die de crystals in het doseerbakje van de hoofdwas erbij te gooien? Ben benieuwd of er verschil in het wasresultaat is door de manier van "toevoegen".
pi_72284688
Ik gooi die korrels er gewoon los in. Hoppa, tussen de onderbroeken!
pi_72285068
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik gooi die korrels er gewoon los in. Hoppa, tussen de onderbroeken!
Dat doe ik ook!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:25:03 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72287095
wij hebben de blauwe geprobeerd gisteren.
Kom net onder de douche vandaan dus wil een schoon shirt uit de kast pakken.... en ja hoor, de aroma komt je tegemoet
Dit is niet perse negatief hoor, ben benieuwd hoelang de geur blijft.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:29:05 #45
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72287227
Ik heb vanmiddag m'n bed en nog wat onderbroeken gewassen.De hoezen van m'n bed kunnen in de droger,de onderbroeken niet.Op de verpakking stond wel dat de geur na de droger minder wordt,maar dat het zo'n verschil zou zijn! M'n bed ruikt héél vaag naar de roze Silan,en de wasjes aan de waslijn héél sterk..Aangezien ik toch best veel in de droger droog vind ik dat best zonde
pi_72302154
Ik vond de gele in de fles veruit het vieste ruiken maar nadat er gisteren mee gewassen is.. Nou, ik ben compleet overstag. Lekker!! Hij ruikte heel erg sterk. De was hing aan het droogrek boven en beneden kon ik het nog ruiken.

Ik had het verschil tussen droger en ophangen ook al gemerkt. Dat vind ik toch ook wel heel erg jammer.
E.
pi_72303243
Heb een tshirt dat ik gister heb gewassen vannacht aangehad, ruik het nu nog, lekker!!!!!!!!!
pi_72309319
Leuk, zo'n topic. Ik doe ook ben en ben al wat proefjes kwijt. Jammer idd dat het allemaal blauwe zijn. Uit de fles ruikt het niet zo goed, dus ik ben benieuwd wat het gaat doen na een wasbeurt. Hier gaat er niks in de droger, dus dat moet goed gaan. Mijn reputatie op mijn werk is nu wel helemaal verpest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:53:38 #49
123984 Heidi-
pi_72309895
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:33 schreef YPPY het volgende:
Leuk, zo'n topic. Ik doe ook ben en ben al wat proefjes kwijt. Jammer idd dat het allemaal blauwe zijn. Uit de fles ruikt het niet zo goed, dus ik ben benieuwd wat het gaat doen na een wasbeurt. Hier gaat er niks in de droger, dus dat moet goed gaan. Mijn reputatie op mijn werk is nu wel helemaal verpest.
Inderdaad jammer, maar ik giet een potje blauw leeg in de grote fles en vul deze met een roze of gele bijvoorbeeld
pi_72310147
Dat ga ik idd doen, het staat ook wel leuk, van die drie kleine potjes naar elkaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:05:51 #51
112545 Muck
pi_72312078
Hier nog geen pakket
wél wat punten verdiend door mijn broer lid te maken
pi_72312379
Ik heb het pakketje nog niet binnen, ben benieuwd...
*poef* nu is het weg
pi_72317555
De geuren zijn inderdaad heerlijk, maar om eerlijk te zijn ben ik niet echt te spreken over de zachtheid van de was.
pi_72342239
Ik heb het pakket nog niet binnen

[ Bericht 0% gewijzigd door -Marjo- op 01-09-2009 16:56:12 ]
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_72343207
De zachtheid van de was valt inderdaad wat tegen, maar ik deed net mijn kast open en rook nog steeds de gele van twee dagen geleden.
pi_72344020
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef bloempje-moi het volgende:
De zachtheid van de was valt inderdaad wat tegen, maar ik deed net mijn kast open en rook nog steeds de gele van twee dagen geleden.
Ja, maar dan koop ik liever goedkope wasverzachter van de Lidl (die overigens de was wel superzacht maakt) en zet ik een dopje Silan in mijn linnenkast voor de geur!
pi_72344230
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb hem ook binnen! Met die 3 flessen doe ik een jaar!!
Jij doet ook mee!

Ik vind dat overgieten wel een goed idee. Vind zelf de gele best wel smerig ruiken namelijk, dus hoe meer ik daarvan kwijtraak aan anderen, hoe beter. En zo te lezen vinden anderen die juist wel lekker, dus komt ook voor de testers goed uit.

Roze en blauw vind ik overigens wel heel lekker. Ik gebruik normaal nooit wasverzachter, maar wel een droger. Weet nog niet hoe de droger hier qua geur uitpakt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_72345569
Goffer, komen ze net aan de deur als ik boodschappen aan het doen ben. Nu nog een dag wachten
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  woensdag 2 september 2009 @ 00:06:10 #59
112545 Muck
pi_72359550
Ah, hier is het pakket inmiddels binnen
de blauwe ruikt alvast érg lekker moet ik zeggen
  woensdag 2 september 2009 @ 00:42:34 #60
112545 Muck
pi_72360265

We worden genoemd in de campagnegids!

Edit: dat staat dus ook in de OP

[ Bericht 22% gewijzigd door Muck op 02-09-2009 00:51:48 ]
pi_72360503
Ik vind die blauwe echt niks. Zelfs zo erg dat ik eigenlijk vind dat ik anderen niet met die proefpakketjes kan opzadelen.
En eigenlijk vind ik alle geuren veeel te zwaar en overheersend. Ik ruik mijn eigen parfum niet eens meer als ik me aan de voorgeschreven hoeveelheid wasverzachter houd.
Ik heb de kleding die ik met deze wasverzachter gewassen heb maar nog een keer gewassen om de lucht eruit te krijgen.
  Redactie Frontpage woensdag 2 september 2009 @ 08:42:11 #62
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_72362787
Lachen, mijn vrouw moet die ook beoordelen. Maar dat van FOK! was haar niet opgevallen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 2 september 2009 @ 09:30:30 #63
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_72363373
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind die blauwe echt niks. Zelfs zo erg dat ik eigenlijk vind dat ik anderen niet met die proefpakketjes kan opzadelen.
En eigenlijk vind ik alle geuren veeel te zwaar en overheersend. Ik ruik mijn eigen parfum niet eens meer als ik me aan de voorgeschreven hoeveelheid wasverzachter houd.
Ik heb de kleding die ik met deze wasverzachter gewassen heb maar nog een keer gewassen om de lucht eruit te krijgen.
Ik vind die blauwe ook niet super. De geur deed m'n broertje denken aan WC-eend . Heb de wasverzachter nog niet op kleding getest, ben idd bang dat die geur nogal gaat overheersen (en niet onterecht dus).
pi_72366329
hmmz. ik heb de handdoeken gewassen. Toen rook 't flink naar de roze wasverzachter. Maar nu dat 't in de droger is geweest ruik ik er niks meer van?

Nog meer mensen last van?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_72367563
quote:
Op woensdag 2 september 2009 11:50 schreef _aurum_ het volgende:
hmmz. ik heb de handdoeken gewassen. Toen rook 't flink naar de roze wasverzachter. Maar nu dat 't in de droger is geweest ruik ik er niks meer van?

Nog meer mensen last van?
Ja. Maar dat wordt in de campagne ook duidelijk aangegeven.
pi_72368525
Ik moest van mijn moeder raden welke kleren nou met deze wasverzachter waren gewassen.

Goed geraden . We hebben de gele gebruikt. Rook lekker!
pi_72371476
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Er staat dat het 't deels minder ruikt. Ik heb het niet over deels minder.

Ik ruik er gewoon niks meer van
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_72373028
Eindelijk het pakketje ook open gemaakt.. Stond al sinds zaterdag thuis te wachten..
Moeders weer blij.. en die blauwe vind ik niet lekker.. gelukkig doe ik zelf de was en ga ik dus voor de roze of de gele
pi_72373202
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef -Marjo- het volgende:
Goffer, komen ze net aan de deur als ik boodschappen aan het doen ben. Nu nog een dag wachten
Vandaag alweer gemist. Morgen naar het postkantoor dus....
Woeiii - Blog
  donderdag 3 september 2009 @ 11:01:30 #70
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_72392981
quote:
Op woensdag 2 september 2009 15:14 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Er staat dat het 't deels minder ruikt. Ik heb het niet over deels minder.

Ik ruik er gewoon niks meer van
Vaag, dat lijkt me idd niet de bedoeling . Heb zelf nog geen Silan-was in de droger gehad, maar zal 't binnenkort ook wel even proberen.
pi_72398893
Pakket opgehaald

Woeiii - Blog
pi_72399167
Vanochtend heb ik het beddengoed gewassen en opgehangen, maar ik ruik helemaal niks.
*OUD heilige*
pi_72401030
Ik snap het niet Moet je het spul bij je waspoeder erbij doen?
Woeiii - Blog
  donderdag 3 september 2009 @ 15:52:31 #74
123984 Heidi-
pi_72401339
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ik snap het niet Moet je het spul bij je waspoeder erbij doen?
Kan volgens mij ook of direct in de trommel.

Toch?
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef YPPY het volgende:
Vanochtend heb ik het beddengoed gewassen en opgehangen, maar ik ruik helemaal niks.
Welke heb je gebruikt dan?
pi_72401745
quote:
Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hier lees ik iets anders:
quote:
Beleef de 'glamour' van wasverzachter
Door CHRISTA VAN DER HOFF
AMSTERDAM - Nu de huismerken, die veelal goedkoper zijn dan de A-merken door de crisis aan een stevige opmars bezig zijn, wringen A-merkfabrikanten zich in allerlei bochten om de consument voor zich te winnen met nieuwe producten.
afbeelding vergroten De nieuwe wasverzachter van Silan moet glamour uitstralen.
Henkel, fabrikant van onder meer shampoos, lijmen, wasmiddelen en wasverzachters moet met dat laatste product een extra handicap overwinnen. Want sinds de opmars van de droogtrommel, die niet alleen voor een droge maar ook voor een zachte was zorgt, gebruiken steeds minder huishoudens wasverzachter.

Volgens Jantine van Schaik, manager wasmiddelen bij Henkel Nederland, daalde het percentage gebruikers sinds 2001 van 57,2 naar 50 procent vorig jaar. Dat betekent een afname van circa 2,5 miljoen liter tot 20,5 miljoen in 2008 (bron GfK).

Om toch meer wasverzachter te verkopen, koppelde Henkel 'beleving' aan het gebruik. Deze week presenteerde ze Silan Crystals. Niet vloeibaar, maar gegoten in de vorm van kristalletjes die de suggestie van diamantjes wekken. Verkrijgbaar in drie trendy geuren, die zijn afgeleid van de nieuwste geurtrends van de luxe parfums. En hittebestendig natuurlijk, zodat de was ook na drogen in de droogtrommel nog lekker ruikt.

Want 85 procent van de consumenten geeft aan een wasverzachter vooral om de geur te kopen. Is het niet wat onhandig, om juist nu met zo'n tamelijk duur (¤ 4,99) product te komen? Van Schaik: ,,Wij richten ons op vrouwen tussen de 30 en 64 jaar, uit de midden- en hogere sociale klasse, die zichzelf ook met een wasverzachter dat kleine beetje extra luxe gunnen.''

De glamourous wasverzachter is vorig jaar in het modebewuste Milaan in een speciale concept-store geïntroduceerd. In Italië zag Henkel vervolgens haar marktaandeel wasverzachters met tien procent groeien. In Nederland zegt Henkel 17 procent marktaandeel te hebben. Het concern staat op de derde plaats na marktleider Robijn (Unilever) en Lenor (Procter&Gamble).

http://www.ad.nl/economie(...)n_wasverzachter.html
Woeiii - Blog
  vrijdag 4 september 2009 @ 04:33:13 #76
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_72422795
Kraaltjes en spiegeltjes
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:29:55 #77
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72544662
Hey, had dit topic nog niet gevonden
Hebben jullie ook dat dat bakje omvalt als je het vult (of ben ik te lomp)?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_72544796
jij bent te lomp

Nee, daar heb ik nooit last van.
pi_72545029
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Lips het volgende:
Hey, had dit topic nog niet gevonden
Hebben jullie ook dat dat bakje omvalt als je het vult (of ben ik te lomp)?
Nee, want ik houd het vast met mijn ene hand en met de andere vul ik het. En kiep de inhoud dan in de trommel.
pi_72545132
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee, want ik houd het vast met mijn ene hand en met de andere vul ik het. En kiep de inhoud dan in de trommel.
Dat doe ik ook.

Hoe lang loopt deze campagne eigenlijk? Dan weet ik wanneer ik mijn rapportjes in moet leveren. Ben te lui om het na te zoeken.
  maandag 14 september 2009 @ 11:33:54 #81
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72725141
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat doe ik ook.

Hoe lang loopt deze campagne eigenlijk? Dan weet ik wanneer ik mijn rapportjes in moet leveren. Ben te lui om het na te zoeken.
De campagne loopt nog tot 9-10-09

Ik heb er een dubbel gevoel bij.Ik vind het heerlijk ruiken,maar de nadelen wegen toch weer niet op tegen de voordelen.De fles gaat mega-hard leeg,het is prijzig,5 euro,als je je was in de droger doet is de geur vrijwel,tot helemaal weg en ik vind de zachtheid van de was ook wat tegenvallen..Als ik eerlijk mag zijn zou ik zelf niet kopen
pi_72726471
quote:
Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef Purdey het volgende:

[..]

De campagne loopt nog tot 9-10-09

Ik heb er een dubbel gevoel bij.Ik vind het heerlijk ruiken,maar de nadelen wegen toch weer niet op tegen de voordelen.De fles gaat mega-hard leeg,het is prijzig,5 euro,als je je was in de droger doet is de geur vrijwel,tot helemaal weg en ik vind de zachtheid van de was ook wat tegenvallen..Als ik eerlijk mag zijn zou ik zelf niet kopen
Die conclusie had ik voor mezelf ook al getrokken. Mijn drie flessen zijn allemaal al voor ongeveer 1/4 leeg. Da's dus 3/4 fles in ongeveer 9 wasjes. Dat is mij het geld niet waard. Zeker als de geur zowat verdwijnt in de droger en het de was niet echt zachter maakt.

Ik heb gisteren voor het eerst de Crystals reclame gezien!
pi_72728954
quote:
Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Die conclusie had ik voor mezelf ook al getrokken. Mijn drie flessen zijn allemaal al voor ongeveer 1/4 leeg. Da's dus 3/4 fles in ongeveer 9 wasjes. Dat is mij het geld niet waard. Zeker als de geur zowat verdwijnt in de droger en het de was niet echt zachter maakt.

Ik heb gisteren voor het eerst de Crystals reclame gezien!
Ik ook inderdaad. Laatst was ie ergens in de reclame trouwens. *denkt diep na* Kruidvat ofzo?
pi_72735284
Toch is er verschil, de ene keer is het in de droger geweest en ruik je het nog heel goed en de andere keer bijna niet meer.... Zou het aan de hoeveelheid was ook liggen die je in de machine doet?????
  maandag 14 september 2009 @ 18:54:00 #85
251095 Purdey
Better off alone..
pi_72737047
quote:
Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef soapie het volgende:
Toch is er verschil, de ene keer is het in de droger geweest en ruik je het nog heel goed en de andere keer bijna niet meer.... Zou het aan de hoeveelheid was ook liggen die je in de machine doet?????
Of aan de kleur? Geel ruikt bijvoorbeeld wat minder sterk dan blauw en roze.Ik denk dat de roze variant het meest sterke parfum heeft.Maar het zou ook indd aan de hoeveelheid wasgoed kunnen liggen.Of aan de stof die je wast? Misschien neemt het ene stuk wasgoed meer geur op dan de ander?
pi_72737809
ik heb die gele en roze tot nu toe gebruikt. Vind die gele toch het lekkerst ruiken
pi_72738365
Ik ruik ze allemaal amper aan de was, jammer hoor, had er meer van verwacht!
pi_72844864
ik vond de geur wel nogal weggewaaid, had mn was buiten gedroogd maar dan blijft er niet zoveel van de geur over. Het voelt wel lekker luxe die korreltjes. Alleen vind het echt heel duur!
  donderdag 17 september 2009 @ 22:42:12 #89
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_72858595
Vond de zachtheid al niet zo geweldig, had nu ook ineens witte vlekken op m'n donkere was
  donderdag 17 september 2009 @ 22:50:56 #90
112545 Muck
pi_72859136
Ik heb mijn laboratoriumjas gewassen met de gele, en er stond zelfs een klasgenoot aan mijn mouw te snuffelen
  donderdag 17 september 2009 @ 22:55:06 #91
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72859420
Ik heb me ingeschreven voor een CityTrip campagne.
Resistance is futile
pi_72859448
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Muck het volgende:
Ik heb mijn laboratoriumjas gewassen met de gele, en er stond zelfs een klasgenoot aan mijn mouw te snuffelen
En? Was ze positief? .
  donderdag 17 september 2009 @ 22:56:47 #93
112545 Muck
pi_72859506
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:55 schreef Anne het volgende:

[..]

En? Was ze positief? .
hij
ja, heel positief!

nu ga ik alleen nog even denken hoe ik dat nou in een niet-debiele manier ga reporteren
pi_72859640
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Muck het volgende:

[..]

hij
ja, heel positief!

nu ga ik alleen nog even denken hoe ik dat nou in een niet-debiele manier ga reporteren
Foto's erbij !
pi_72877802
Hebben jullie de Mid-campagne survey ook al ingevuld?
Ik kon maar weinig bedenken bij de positieve punten aan Silan Crystals.

Mijn Survey was sowieso best negatief .
pi_72878024
Net ingevuld. Positief dat het lekker ruikt. Negatief dat het dopje omvalt tijdens het vullen en dat je daar dus twee handen voor nodig hebt...
Woeiii - Blog
pi_72878207
Ik heb trouwens de afgelopen 2 weken vakantie gehad en met opzet de doos met proefjes op mijn werk laten staan en het verzoek om even op de achterkant van het marktonderzoek zetten wat ze er van vinden.

Ben benieuwd dinsdag, wat ik allemaal in mijn postvakje ga vinden .
pi_72879232
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie de Mid-campagne survey ook al ingevuld?
Ik kon maar weinig bedenken bij de positieve punten aan Silan Crystals.

Mijn Survey was sowieso best negatief .
Net gedaan. Ik ben ook niet zo positief maar ze willen toch ook eerlijke meningen? Ik vind het gewoon stinkspul.
Echt het enige positieve vind ik de vorm. Geen vloeistof maar korrels. Ik heb wat in de stofzuigerzak zitten en dat ruikt wel lekker en ik vind het ook wel ok als geurzakjes in de kast maar als wasverzachter is het gewoon een slecht product. Het maakt de was niet echt zacht terwijl dat toch een eerste vereiste is voor een wasverzachter en het stinkt en is veel te overheersend.

En dan al die slijmballen op die blog die het allemaal helemaal geweeeeeeeldig spul vinden. Het is toch de bedoeling dat je je eerlijke mening geeft?
Ik word vast niet meer uitgenodigd voor toekomstige campagnes met mijn rapportjes.
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:37:08 #99
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_72880930
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Net gedaan. Ik ben ook niet zo positief maar ze willen toch ook eerlijke meningen? Ik vind het gewoon stinkspul.
Echt het enige positieve vind ik de vorm. Geen vloeistof maar korrels. Ik heb wat in de stofzuigerzak zitten en dat ruikt wel lekker en ik vind het ook wel ok als geurzakjes in de kast maar als wasverzachter is het gewoon een slecht product. Het maakt de was niet echt zacht terwijl dat toch een eerste vereiste is voor een wasverzachter en het stinkt en is veel te overheersend.

En dan al die slijmballen op die blog die het allemaal helemaal geweeeeeeeldig spul vinden. Het is toch de bedoeling dat je je eerlijke mening geeft?
Ik word vast niet meer uitgenodigd voor toekomstige campagnes met mijn rapportjes.
Dat vind ik ook zó vreselijk . Tuurlijk je kunt best positief zijn, maar overdrijven is ook een vak. Vooral die blog en de reacties over de verschillende geuren.
quote:
"(...) Mijn eerste wasje heb ik gedaan met de blauwe crystals en toen ik mijn wasmachine opendeed, voelde ik me direct een dagje aan zee...

Mijn tweede wasmachine was met de roze crystals en dan was het net of ik in een tropisch land zag, Tahiti of zo, écht een hele tropische geur die in je neus blijft hangen!

En de gele kristallen roepen bij mij een gevoel op van een heerlijke lome zomerdag...
Als ik de blauwe geur ruik denk ik aan een frisse zeewind, de gele een tropisch eiland.
pi_72881239
Mja ze vragen om je eerlijke mening en ik lees hier in dit topic voornamelijk negatieve. Kan me dus absoluut niet voorstellen dat al die mensen die meedoen aan deze campagne het allemaal zulk fijn spul vinden.
Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in de ongezouten eerlijkheid van fok.
Ik kan dus niet positief zijn want ik vind het rommel. En veel te dure rommel ook nog.
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:56:20 #101
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72881508
wasverzachter is toch niet zo goed voor de wasmachine? dat zei een man in de winkel een keer geloof ik..
pi_72881645
Ik zou niet weten waarom niet?
pi_72881880
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Whehe, toevallig. Ik dacht precies hetzelfde en heb daar gereageerd met:

Ik heb hem ook ingevuld, maar ik ben blijkbaar toch iets minder positief dan de rest van de reacties hier. Ach ja, smaken verschillen, toch?
  vrijdag 18 september 2009 @ 18:12:14 #104
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_72881897
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 18:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet?
Weet het ook niet meer, kan het niet meer herinneren haha, maarja
pi_72882183
Ik heb net de mid survey ingevuld. Ben een stuk minder positief dan in het begin. De geuren zijn prima en het spul is gemakkelijk in het gebruik maar ik ga geen geld neertellen voor iets waarvan de geur snel vervliegt, de was niet zachter maakt en duur is in gebruik.

Ik weet weer waarom ik nooit wasverzachter heb gebruikt.
pi_73063932
ik vind het ook tegenvallen, zeker als je je bedenkt wat het kost
  donderdag 24 september 2009 @ 21:36:40 #107
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73083973
Ik heb meer - dan + geblogd... Nou ja, ze willen een eerlijke mening, die is volgens mij niet positiever dan dat het echt erg lekker ruikt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:52:07 #108
259412 Seven.of.Nine
pi_73099042
WAAAAAA! Ik ben geselecteerd voor een CityTrip! Er is een kans dat ik op 14 november een dag met Eurostar naar Londen mag . Alleen nu moet ik aangeven waarom ze dit mij moeten gunnen. Waar zouden ze bij Eurostar gevoelig voor zijn?

Is trouwens alleen voor leden met een Belgische identiteitskaart, laat ik nou tijdelijk in Belgie zitten.
Resistance is futile
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:00:22 #109
259412 Seven.of.Nine
pi_73099258
OK, op 5 oktober hoor ik of ik ga.
Resistance is futile
  maandag 28 september 2009 @ 19:00:29 #110
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73187939
Ik heb ook zo'n pakket ontvangen, dit is de eerste keer dat ik mee doe met een campagne via insiders.
Graag zou ik willen weten hoe je het beste de punten kunt verzamelen. Ik heb een aantal van die briefjes ingevuld wat mensen ervan vinden (daar kreeg ik geen punten voor?) en 2 rapportjes gemaakt.. 2 en 4 punten. Ik heb nu in totaal 51 punten. Maar ik wil er dus graag wat meer.. Tips graag!
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_73612437
Zo. De campagne nadert zijn einde. De End-survey mag worden ingevuld.
Heb ik inmiddels gedaan en meteen toch nog even een rapportje ingevuld, want dat had ik eigenlijk nog niet echt gedaan.

En ik vind het nog steeds vreemd dat er niets met de briefjes wordt gedaan? Of heb ik dat gemist?
(ik stel de vraag maar meteen aan The Insiders)
  maandag 12 oktober 2009 @ 15:50:14 #112
259412 Seven.of.Nine
pi_73613095
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
OK, op 5 oktober hoor ik of ik ga.
Ik ga niet.
Resistance is futile
pi_73613150
Psst, Seven.of.Nine, dit gaat specifiek over Silan hè?
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:32:57 #114
259412 Seven.of.Nine
pi_73616517
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:51 schreef Anne het volgende:
Psst, Seven.of.Nine, dit gaat specifiek over Silan hè?
Resistance is futile
  donderdag 4 februari 2010 @ 09:57:31 #115
251095 Purdey
Better off alone..
pi_77620936
Vanmorgen kreeg ik weer een mailtje van The Insiders.Of ik mee wil doen aan een campagne over Persil Eco power wasmiddel.Voorlopig is de website volgens mij overbelast,want er is geen doorkomen aan.Meer mensen die ook zijn uitgenodigd?
  donderdag 4 februari 2010 @ 10:15:46 #116
123984 Heidi-
pi_77621352
Hmm nee geen mail gehad Ga me wel inschrijven! Maar website is idd overbelast nu.
pi_77621459
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen kreeg ik weer een mailtje van The Insiders.Of ik mee wil doen aan een campagne over Persil Eco power wasmiddel.Voorlopig is de website volgens mij overbelast,want er is geen doorkomen aan.Meer mensen die ook zijn uitgenodigd?
Ik kreeg het maltje gisteravond al, heb me gisteravond al ingeschreven, toen had de site nergens last van..
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_77626931
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
Ik heb hem ook ja. Je krijgt steeds een database error of niet?
Zo ja, gewoon even als je de foutmelding krijgt CTRL+F5 en je krijgt steeds de volgende pagina in zicht.
Zo heb ik in ieder geval de enquete ingevuld, hehe.

Zullen we dit topic dan maar omdopen voor de volgende campagne?

quote:
In deze campagne testen we Persil Eco Power, het allereerste ecologische wasmiddel dat geen compromis maakt: respect voor het milieu én waskracht gaan hand in hand.

Wil je meehelpen de nieuwe Persil Eco Power bekend te maken?
Link naar de campagne: Klik

Op aanraden van de LIF-modjes even een nieuw topic geopend!

[TheInsiders] Persil Eco Power

[ Bericht 5% gewijzigd door Anne op 04-02-2010 13:27:47 ]
  Boks-Chick zaterdag 6 februari 2010 @ 10:05:06 #119
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_77695888
In overleg met de LIF mods mee naar REV
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: