Nee, want ik houd het vast met mijn ene hand en met de andere vul ik het. En kiep de inhoud dan in de trommel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Lips het volgende:
Hey, had dit topic nog niet gevonden
Hebben jullie ook dat dat bakje omvalt als je het vult (of ben ik te lomp)?
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, want ik houd het vast met mijn ene hand en met de andere vul ik het. En kiep de inhoud dan in de trommel.
De campagne loopt nog tot 9-10-09quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.![]()
Hoe lang loopt deze campagne eigenlijk? Dan weet ik wanneer ik mijn rapportjes in moet leveren. Ben te lui om het na te zoeken.
Die conclusie had ik voor mezelf ook al getrokken. Mijn drie flessen zijn allemaal al voor ongeveer 1/4 leeg. Da's dus 3/4 fles in ongeveer 9 wasjes. Dat is mij het geld niet waard. Zeker als de geur zowat verdwijnt in de droger en het de was niet echt zachter maakt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
De campagne loopt nog tot 9-10-09![]()
Ik heb er een dubbel gevoel bij.Ik vind het heerlijk ruiken,maar de nadelen wegen toch weer niet op tegen de voordelen.De fles gaat mega-hard leeg,het is prijzig,5 euro,als je je was in de droger doet is de geur vrijwel,tot helemaal weg en ik vind de zachtheid van de was ook wat tegenvallen..Als ik eerlijk mag zijn zou ik zelf niet kopen
Ik ook inderdaad. Laatst was ie ergens in de reclame trouwens. *denkt diep na* Kruidvat ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die conclusie had ik voor mezelf ook al getrokken. Mijn drie flessen zijn allemaal al voor ongeveer 1/4 leeg. Da's dus 3/4 fles in ongeveer 9 wasjes. Dat is mij het geld niet waard. Zeker als de geur zowat verdwijnt in de droger en het de was niet echt zachter maakt.
Ik heb gisteren voor het eerst de Crystals reclame gezien!
Of aan de kleur? Geel ruikt bijvoorbeeld wat minder sterk dan blauw en roze.Ik denk dat de roze variant het meest sterke parfum heeft.Maar het zou ook indd aan de hoeveelheid wasgoed kunnen liggen.Of aan de stof die je wast? Misschien neemt het ene stuk wasgoed meer geur op dan de ander?quote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef soapie het volgende:
Toch is er verschil, de ene keer is het in de droger geweest en ruik je het nog heel goed en de andere keer bijna niet meer.... Zou het aan de hoeveelheid was ook liggen die je in de machine doet?????
En? Was ze positief?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Muck het volgende:
Ik heb mijn laboratoriumjas gewassen met de gele, en er stond zelfs een klasgenoot aan mijn mouw te snuffelen
hijquote:
Foto's erbijquote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
hij
ja, heel positief!
nu ga ik alleen nog even denken hoe ik dat nou in een niet-debiele manier ga reporteren
Net gedaan. Ik ben ook niet zo positief maar ze willen toch ook eerlijke meningen? Ik vind het gewoon stinkspul.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie de Mid-campagne survey ook al ingevuld?
Ik kon maar weinig bedenken bij de positieve punten aan Silan Crystals.
Mijn Survey was sowieso best negatief![]()
.
Dat vind ik ook zó vreselijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net gedaan. Ik ben ook niet zo positief maar ze willen toch ook eerlijke meningen? Ik vind het gewoon stinkspul.![]()
Echt het enige positieve vind ik de vorm. Geen vloeistof maar korrels. Ik heb wat in de stofzuigerzak zitten en dat ruikt wel lekker en ik vind het ook wel ok als geurzakjes in de kast maar als wasverzachter is het gewoon een slecht product. Het maakt de was niet echt zacht terwijl dat toch een eerste vereiste is voor een wasverzachter en het stinkt en is veel te overheersend.
En dan al die slijmballen op die blog die het allemaal helemaal geweeeeeeeldig spul vinden.Het is toch de bedoeling dat je je eerlijke mening geeft?
Ik word vast niet meer uitgenodigd voor toekomstige campagnes met mijn rapportjes.
quote:"(...) Mijn eerste wasje heb ik gedaan met de blauwe crystals en toen ik mijn wasmachine opendeed, voelde ik me direct een dagje aan zee...
Mijn tweede wasmachine was met de roze crystals en dan was het net of ik in een tropisch land zag, Tahiti of zo, écht een hele tropische geur die in je neus blijft hangen!
En de gele kristallen roepen bij mij een gevoel op van een heerlijke lome zomerdag...
Als ik de blauwe geur ruik denk ik aan een frisse zeewind, de gele een tropisch eiland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |