Gewoon eens vragen "Goh, gebruik jij wel eens wasverzachter?"quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:01 schreef Purdey het volgende:
Ik heb ook zojuist mijn pakketje binnen! (Alhoewel,pakketje..)
Eerste indruk is ook bij mij 'Sterk spul!' En jammer dat alle proefmonstertjes inderdaad de blauwe variant is.Net even het foldertje doorgelezen,ziet er allemaal goed uit![]()
Stiekem vraag ik me wel af wat precies de bedoeling is omtrent de rapportjes en de tevredenheid rond kennissen/vrienden.Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend om bij iedereen zomaar te gaan lopen leuren met die monstertjes.Iemand daar al een idee over?
Weet jij al dat je met Bailey's mee mag doen danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zet het straks gewoon op tafel met een briefje erbij: neem mee, probeer en mail even naar Bloempje hoe je het vind. Met als dreiging erbij dat wie dit niet doet niet mee mag doen met de Bailey's proefparty
Wat een lelluk mormel!quote:Ontmoet "Free Hugs Charlie"
Insider thybeau heeft een leuk en creatieve manier om gesprekken te beginnen:
Vanaf vandaag ga ik op stap ging met mijn assistent "Free hugs Charlie". Het valt enorm mee om een compagnon te hebben en de gesprekken op gang te brengen in zijn aanwezigheid. Charlie is een zelfgemaakt beertje in de kleur van Fresh seduction met een speldje op van Free hugs.
Hoe knopen jullie een gesprek aan? Deel jouw ervaringen en inspireer jouw mede-Insiders
Nee, maar een beetje chanteren mag best, toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet jij al dat je met Bailey's mee mag doen dan?
Je krijgt er niet eens punten voor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:09 schreef Purdey het volgende:
Ja,dat begrijp ik wel![]()
Ik loop straks wel even langs wat buren,en morgen komt m'n broer thuis van vakantie (Mét een stápel vakantie-was van hem én zijn vriendin..) dus dat is perfect
Ik ben nu alleen even aan het uitvogelen hoe die rapportjes werken,en hoeveel je er daarvan in moet sturen
Nog wel voor de Bailey's geloof ik?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb me net aangemeld, ik was verbaasd dat ze niet de kleur van m'n onderbroek wilden weten
je moet echt te veel info geven vind ik
en die silan campagne kan je je niet meer voor aanmelden? jammer.
Waar krijg je geen punten voor? Voor rapportjes in ieder geval welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Je krijgt er niet eens punten voor.
Waar zijn die punten eigenlijk voor?
In de mail stond ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:43 schreef het-is-mij het volgende:
hhmmzz ik heb m nog niet gekregen.
Dan misschien begin volgende week?
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar ik weet zeker dat ik ergens las dat om het eerlijk en oprecht te houden er geen punten gegeven werden aan de rapportjes.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Waar krijg je geen punten voor? Voor rapportjes in ieder geval wel0-5 punten maar, dat wel
.
Activiteit # insider punten
Discussier mee op campagne blogs -> 1
Nieuwe leden aanbrengen -> 10
Surveys (algemeen) invullen -> 15
Deelname aan speciale onderzoeksprojecten -> 0-100
Artikel sturen dat in de pers komt (over Insiders of campagnes) -> 100
Campagne \ Rapportje (meer details = meer punten) -> 0-5
Campagne \ Rapportje: foto's of video toevoegen -> 0-5
Campagne \ Survey invullen -> 15
En:
Naast deze voordelen, belonen we actieve Insiders met punten. Hiermee kan je coole en exclusieve Insider- of campagne producten verkrijgen! Bovendien bepalen deze punten ook jouw status als Insider, waardoor je meer kans maakt om te kunnen deelnemen aan toekomstige campagnes.
De 'gadgets':
http://www.theinsiders.eu(...)mijnwom/inruilcenter
Dit is dan wat minder btw:
Wacht ook niet te lang om punten in te wisselen tegen leuke producten, want punten die niet ingeruild worden binnen 24 maanden, vervallen automatisch.
Zo'n vermoeden had ik al. Durfde niet op de knop "verzenden" te klikken maar nu weet ik dus wat er dan was gebeurdquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef Cat22 het volgende:
Je krijgt geen punten voor de marktonderzoekjes (dat zijn die formuliertjes die in het pakket zitten).
Voor rapportjes over gebruikservaringen krijg je wel punten.
Ik kan trouwens ook niet terugvinden waar je dat marktonderzoek moet invullen. Ik heb alle opties bij 'rapporteren' geslecteerd.
Edit: moet te vinden zijn bij 'onderzoek', maar waarschijnlijk moet er nog een veld voor aangemaakt worden. Nu staat er alleen een balk 'voor de statistieken' en een knop 'verzenden'. DIe ik uiteraard heb aangeklikt waarop ik vriendelijk bedankt werd voor mijn antwoorden.![]()
Eigenlijk is het gewoon een soort verkapte prostitutiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:59 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap er geen zak van
Waar gaar dit topic over
Dat doe ik ook!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik gooi die korrels er gewoon los in. Hoppa, tussen de onderbroeken!
Inderdaad jammer, maar ik giet een potje blauw leeg in de grote fles en vul deze met een roze of gele bijvoorbeeldquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:33 schreef YPPY het volgende:
Leuk, zo'n topic. Ik doe ook ben en ben al wat proefjes kwijt. Jammer idd dat het allemaal blauwe zijn. Uit de fles ruikt het niet zo goed, dus ik ben benieuwd wat het gaat doen na een wasbeurt. Hier gaat er niks in de droger, dus dat moet goed gaan. Mijn reputatie op mijn werk is nu wel helemaal verpest.
Ja, maar dan koop ik liever goedkope wasverzachter van de Lidl (die overigens de was wel superzacht maakt) en zet ik een dopje Silan in mijn linnenkast voor de geur!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:38 schreef bloempje-moi het volgende:
De zachtheid van de was valt inderdaad wat tegen, maar ik deed net mijn kast open en rook nog steeds de gele van twee dagen geleden.
Jij doet ook mee!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb hem ook binnen! Met die 3 flessen doe ik een jaar!!
Ik vind die blauwe ook niet super. De geur deed m'n broertje denken aan WC-eendquote:Op woensdag 2 september 2009 00:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind die blauwe echt niks. Zelfs zo erg dat ik eigenlijk vind dat ik anderen niet met die proefpakketjes kan opzadelen.![]()
En eigenlijk vind ik alle geuren veeel te zwaar en overheersend. Ik ruik mijn eigen parfum niet eens meer als ik me aan de voorgeschreven hoeveelheid wasverzachter houd.
Ik heb de kleding die ik met deze wasverzachter gewassen heb maar nog een keer gewassen om de lucht eruit te krijgen.
Ja. Maar dat wordt in de campagne ook duidelijk aangegeven.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:50 schreef _aurum_ het volgende:
hmmz. ik heb de handdoeken gewassen. Toen rook 't flink naar de roze wasverzachter. Maar nu dat 't in de droger is geweest ruik ik er niks meer van?
Nog meer mensen last van?
Er staat dat het 't deels minder ruikt. Ik heb het niet over deels minder.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat wordt in de campagne ook duidelijk aangegeven.
Vandaag alweer gemist. Morgen naar het postkantoor dus....quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:55 schreef -Marjo- het volgende:
Goffer, komen ze net aan de deur als ik boodschappen aan het doen ben. Nu nog een dag wachten
Vaag, dat lijkt me idd niet de bedoelingquote:Op woensdag 2 september 2009 15:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Er staat dat het 't deels minder ruikt. Ik heb het niet over deels minder.
Ik ruik er gewoon niks meer van
Kan volgens mij ook of direct in de trommel.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:41 schreef -Marjo- het volgende:
Ik snap het nietMoet je het spul bij je waspoeder erbij doen?
Welke heb je gebruikt dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef YPPY het volgende:
Vanochtend heb ik het beddengoed gewassen en opgehangen, maar ik ruik helemaal niks.
Hier lees ik iets anders:quote:Op woensdag 2 september 2009 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat wordt in de campagne ook duidelijk aangegeven.
quote:Beleef de 'glamour' van wasverzachter
Door CHRISTA VAN DER HOFF
AMSTERDAM - Nu de huismerken, die veelal goedkoper zijn dan de A-merken door de crisis aan een stevige opmars bezig zijn, wringen A-merkfabrikanten zich in allerlei bochten om de consument voor zich te winnen met nieuwe producten.
afbeelding vergroten De nieuwe wasverzachter van Silan moet glamour uitstralen.
Henkel, fabrikant van onder meer shampoos, lijmen, wasmiddelen en wasverzachters moet met dat laatste product een extra handicap overwinnen. Want sinds de opmars van de droogtrommel, die niet alleen voor een droge maar ook voor een zachte was zorgt, gebruiken steeds minder huishoudens wasverzachter.
Volgens Jantine van Schaik, manager wasmiddelen bij Henkel Nederland, daalde het percentage gebruikers sinds 2001 van 57,2 naar 50 procent vorig jaar. Dat betekent een afname van circa 2,5 miljoen liter tot 20,5 miljoen in 2008 (bron GfK).
Om toch meer wasverzachter te verkopen, koppelde Henkel 'beleving' aan het gebruik. Deze week presenteerde ze Silan Crystals. Niet vloeibaar, maar gegoten in de vorm van kristalletjes die de suggestie van diamantjes wekken. Verkrijgbaar in drie trendy geuren, die zijn afgeleid van de nieuwste geurtrends van de luxe parfums. En hittebestendig natuurlijk, zodat de was ook na drogen in de droogtrommel nog lekker ruikt.
Want 85 procent van de consumenten geeft aan een wasverzachter vooral om de geur te kopen. Is het niet wat onhandig, om juist nu met zo'n tamelijk duur (¤ 4,99) product te komen? Van Schaik: ,,Wij richten ons op vrouwen tussen de 30 en 64 jaar, uit de midden- en hogere sociale klasse, die zichzelf ook met een wasverzachter dat kleine beetje extra luxe gunnen.''
De glamourous wasverzachter is vorig jaar in het modebewuste Milaan in een speciale concept-store geïntroduceerd. In Italië zag Henkel vervolgens haar marktaandeel wasverzachters met tien procent groeien. In Nederland zegt Henkel 17 procent marktaandeel te hebben. Het concern staat op de derde plaats na marktleider Robijn (Unilever) en Lenor (Procter&Gamble).
http://www.ad.nl/economie(...)n_wasverzachter.html
Nee, want ik houd het vast met mijn ene hand en met de andere vul ik het. En kiep de inhoud dan in de trommel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Lips het volgende:
Hey, had dit topic nog niet gevonden
Hebben jullie ook dat dat bakje omvalt als je het vult (of ben ik te lomp)?
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, want ik houd het vast met mijn ene hand en met de andere vul ik het. En kiep de inhoud dan in de trommel.
De campagne loopt nog tot 9-10-09quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat doe ik ook.![]()
Hoe lang loopt deze campagne eigenlijk? Dan weet ik wanneer ik mijn rapportjes in moet leveren. Ben te lui om het na te zoeken.
Die conclusie had ik voor mezelf ook al getrokken. Mijn drie flessen zijn allemaal al voor ongeveer 1/4 leeg. Da's dus 3/4 fles in ongeveer 9 wasjes. Dat is mij het geld niet waard. Zeker als de geur zowat verdwijnt in de droger en het de was niet echt zachter maakt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:33 schreef Purdey het volgende:
[..]
De campagne loopt nog tot 9-10-09![]()
Ik heb er een dubbel gevoel bij.Ik vind het heerlijk ruiken,maar de nadelen wegen toch weer niet op tegen de voordelen.De fles gaat mega-hard leeg,het is prijzig,5 euro,als je je was in de droger doet is de geur vrijwel,tot helemaal weg en ik vind de zachtheid van de was ook wat tegenvallen..Als ik eerlijk mag zijn zou ik zelf niet kopen
Ik ook inderdaad. Laatst was ie ergens in de reclame trouwens. *denkt diep na* Kruidvat ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die conclusie had ik voor mezelf ook al getrokken. Mijn drie flessen zijn allemaal al voor ongeveer 1/4 leeg. Da's dus 3/4 fles in ongeveer 9 wasjes. Dat is mij het geld niet waard. Zeker als de geur zowat verdwijnt in de droger en het de was niet echt zachter maakt.
Ik heb gisteren voor het eerst de Crystals reclame gezien!
Of aan de kleur? Geel ruikt bijvoorbeeld wat minder sterk dan blauw en roze.Ik denk dat de roze variant het meest sterke parfum heeft.Maar het zou ook indd aan de hoeveelheid wasgoed kunnen liggen.Of aan de stof die je wast? Misschien neemt het ene stuk wasgoed meer geur op dan de ander?quote:Op maandag 14 september 2009 17:57 schreef soapie het volgende:
Toch is er verschil, de ene keer is het in de droger geweest en ruik je het nog heel goed en de andere keer bijna niet meer.... Zou het aan de hoeveelheid was ook liggen die je in de machine doet?????
En? Was ze positief?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:50 schreef Muck het volgende:
Ik heb mijn laboratoriumjas gewassen met de gele, en er stond zelfs een klasgenoot aan mijn mouw te snuffelen
hijquote:
Foto's erbijquote:Op donderdag 17 september 2009 22:56 schreef Muck het volgende:
[..]
hij
ja, heel positief!
nu ga ik alleen nog even denken hoe ik dat nou in een niet-debiele manier ga reporteren
Net gedaan. Ik ben ook niet zo positief maar ze willen toch ook eerlijke meningen? Ik vind het gewoon stinkspul.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:53 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie de Mid-campagne survey ook al ingevuld?
Ik kon maar weinig bedenken bij de positieve punten aan Silan Crystals.
Mijn Survey was sowieso best negatief![]()
.
Dat vind ik ook zó vreselijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net gedaan. Ik ben ook niet zo positief maar ze willen toch ook eerlijke meningen? Ik vind het gewoon stinkspul.![]()
Echt het enige positieve vind ik de vorm. Geen vloeistof maar korrels. Ik heb wat in de stofzuigerzak zitten en dat ruikt wel lekker en ik vind het ook wel ok als geurzakjes in de kast maar als wasverzachter is het gewoon een slecht product. Het maakt de was niet echt zacht terwijl dat toch een eerste vereiste is voor een wasverzachter en het stinkt en is veel te overheersend.
En dan al die slijmballen op die blog die het allemaal helemaal geweeeeeeeldig spul vinden.Het is toch de bedoeling dat je je eerlijke mening geeft?
Ik word vast niet meer uitgenodigd voor toekomstige campagnes met mijn rapportjes.
quote:"(...) Mijn eerste wasje heb ik gedaan met de blauwe crystals en toen ik mijn wasmachine opendeed, voelde ik me direct een dagje aan zee...
Mijn tweede wasmachine was met de roze crystals en dan was het net of ik in een tropisch land zag, Tahiti of zo, écht een hele tropische geur die in je neus blijft hangen!
En de gele kristallen roepen bij mij een gevoel op van een heerlijke lome zomerdag...
Als ik de blauwe geur ruik denk ik aan een frisse zeewind, de gele een tropisch eiland.
Whehe, toevallig. Ik dacht precies hetzelfde en heb daar gereageerd met:quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
En dan al die slijmballen op die blog die het allemaal helemaal geweeeeeeeldig spul vinden.Het is toch de bedoeling dat je je eerlijke mening geeft?
Ik word vast niet meer uitgenodigd voor toekomstige campagnes met mijn rapportjes.
Ik ga niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
OK, op 5 oktober hoor ik of ik ga.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:51 schreef Anne het volgende:
Psst, Seven.of.Nine, dit gaat specifiek over Silan hè?
Ik kreeg het maltje gisteravond al, heb me gisteravond al ingeschreven, toen had de site nergens last van..quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen kreeg ik weer een mailtje van The Insiders.Of ik mee wil doen aan een campagne over Persil Eco power wasmiddel.Voorlopig is de website volgens mij overbelast,want er is geen doorkomen aan.Meer mensen die ook zijn uitgenodigd?
Ik heb hem ook ja. Je krijgt steeds een database error of niet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen kreeg ik weer een mailtje van The Insiders.Of ik mee wil doen aan een campagne over Persil Eco power wasmiddel.Voorlopig is de website volgens mij overbelast,want er is geen doorkomen aan.Meer mensen die ook zijn uitgenodigd?
Link naar de campagne: Klikquote:In deze campagne testen we Persil Eco Power, het allereerste ecologische wasmiddel dat geen compromis maakt: respect voor het milieu én waskracht gaan hand in hand.
Wil je meehelpen de nieuwe Persil Eco Power bekend te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |