Whehe, toevallig. Ik dacht precies hetzelfde en heb daar gereageerd met:quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:42 schreef MinderMutsig het volgende:
En dan al die slijmballen op die blog die het allemaal helemaal geweeeeeeeldig spul vinden.Het is toch de bedoeling dat je je eerlijke mening geeft?
Ik word vast niet meer uitgenodigd voor toekomstige campagnes met mijn rapportjes.
Ik ga niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
OK, op 5 oktober hoor ik of ik ga.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:51 schreef Anne het volgende:
Psst, Seven.of.Nine, dit gaat specifiek over Silan hè?
Ik kreeg het maltje gisteravond al, heb me gisteravond al ingeschreven, toen had de site nergens last van..quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen kreeg ik weer een mailtje van The Insiders.Of ik mee wil doen aan een campagne over Persil Eco power wasmiddel.Voorlopig is de website volgens mij overbelast,want er is geen doorkomen aan.Meer mensen die ook zijn uitgenodigd?
Ik heb hem ook ja. Je krijgt steeds een database error of niet?quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:57 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen kreeg ik weer een mailtje van The Insiders.Of ik mee wil doen aan een campagne over Persil Eco power wasmiddel.Voorlopig is de website volgens mij overbelast,want er is geen doorkomen aan.Meer mensen die ook zijn uitgenodigd?
Link naar de campagne: Klikquote:In deze campagne testen we Persil Eco Power, het allereerste ecologische wasmiddel dat geen compromis maakt: respect voor het milieu én waskracht gaan hand in hand.
Wil je meehelpen de nieuwe Persil Eco Power bekend te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |