Idd. Hopen dat jullie het beter doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:10 schreef PatrickD het volgende:
Jammer genoeg geen Celtic, mooie uitwedstrijd nl.Deze poule moet te doen zijn, alhoewel ze daar in Amsterdam andere ervaringen mee hebben de afgelopen jaren.
kopenhagen en praag zijn juist lachen en goedkoop, naar glasgow met het vliegtuig is gewoon duur.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:10 schreef PatrickD het volgende:
Jammer genoeg geen Celtic, mooie uitwedstrijd nl.Deze poule moet te doen zijn, alhoewel ze daar in Amsterdam andere ervaringen mee hebben de afgelopen jaren.
Gewoon wat banden opvragen bij Ajax, dan weet je hoe het niet moet tegen Praha en Kopenhagen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:22 schreef ruud.nl het volgende:
Geen onaardige loting, maar geen van allen ploegen waar je makkelijk van wint.
Uit alles verliezen met 1-0 en thuis alles met 0-1?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:22 schreef ruud.nl het volgende:
Geen onaardige loting, maar geen van allen ploegen waar je dit PSV makkelijk van wint.
Je hebt gelijk... gewoon eerste worden dus!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:48 schreef dndiek het volgende:
Volgens mij had Ajax meer problemen met Slavia Praag ipv Sparta Praag.
quote:Eindhoven - De Servische jeugdinternational Jagos Vukovic wordt op dit moment medisch gekeurd in Eindhoven. Als alles goed verloopt huurt PSV Vukovic voor een jaar met een optie tot koop.
Jaa, 't zijn inderdaad erg toffe steden!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vette loting hoor
Praag is een fantastische stad. Als je een tripje wilt mee pakken dan moet je zeker Praag nemen. Kan daar alleen maar positief over zijn
Kopenhagen is ook niet verkeerd. Errug veel mooie vrouwen.
Doorgaan moet er voor jullie wel in zitten
Doorgaan moet wel lukken ja, maar qua tripjes hebben wij natuurlijk een waardeloze kutlotingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Jaa, 't zijn inderdaad erg toffe steden!
En ik mag hopen dat PSV gewoon doorgaat, anders zou het wel echt schandalig zijn!
Denk dat voor Ajax doorgaan er ook goed inzit. Twente en Heerenveen helaas niet echt kansrijk ben ik bang.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerst maar eens kijken of we in Groningen kunnen winnen, iik ben eigenlijk totaal niet bezig met ons Europese avontuur. Ik zit nou al weer alles wedstrijd voor wedstrijd te bekijken af te zeiken.
Koef2 is de king!quote:
Jullie hebben gewoon geen gevoel voor humor, en dan mij een azijnpisser noemenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Koef2 kan zo op een affiche van de jostiband.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:33 schreef lookinforyou het volgende:
Koef 2 is net Hans Kazan
misschien kan de koef wel centraal achterin spelenquote:
Ik ga geen passepartout kopen, maar wil wel naar Cluj en Sparta Praag thuis. Als ik het goed begrijp kan ik geen losse kaarten kopen voor die wedstrijden? Alleen passepartouts?quote:Prijzen normale vakken kortingstarief (tot en met 4 september):
Tribune Oost en West ¤ 57,00
Vak M en U ¤ 63,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 72,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 81,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 97,50
Vak CD en PR ¤ 105,00
Vak C, D, P en R ¤ 127,50
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 135,00
Prijzen normale vakken normaal tarief (vanaf 5 september):
Tribune Oost en West ¤ 67,50
Vak M en U ¤ 75,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 85,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 95,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 110,00
Vak CD en PR ¤ 125,00
Vak C, D, P en R ¤ 150,00
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 160,00
rajkovic vond ik ook wel redelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef ganzenherder het volgende:
Die joegoslaaf wordt dus een jaar gehuurd, dus dan zal het wel niks zijn...
PSV en huurspelersAlex de uitzondering die de regel bevestigt
Jawel hoor, je kan tegen die tijd heus wel losse kaartjes kopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef Lemming22 het volgende:
De prijzen:
[..]
Ik ga geen passepartout kopen, maar wil wel naar Cluj en Sparta Praag thuis. Als ik het goed begrijp kan ik geen losse kaarten kopen voor die wedstrijden? Alleen passepartouts?
quote:
Edit: Oh ganzenherder dus, heel stiekemquote:Jagos Vukovic: “Wil me snel aanpassen bij PSV”
28 augustus 2009 18:25
PSV MEDIA - Jagos Vukovic is PSV’er. De 21-jarige jeugdinternational van Servië is vastgelegd voor één jaar. PSV huurt hem van FK Rad en heeft daarna een optie tot koop. Vrijdag aan het einde van de middag werd de overeenkomst rondgemaakt in het Philips Stadion, waar Vukovic ook sprak met hoofdcoach Fred Rutten. “Ik wil me snel aanpassen.”
“PSV is een grote club”
Vukovic gaf vrijdag aan het einde van de middag zijn eerste interview als speler van PSV. “Ik ben heel gelukkig, PSV is een grote club en ik wil me snel aanpassen hier”, zei hij tegenover PSV TV. De verdediger is op meerdere posities inzetbaar en werd eerder vandaag medisch gekeurd. “Ik heb groot respect voor PSV, waar meerdere landgenoten mij zijn voorgegaan.” Vukovic, van 10 juni 1988, tekende vrijdag zijn overeenkomst en had ook al een onderhoud met hoofdcoach Fred Rutten. “Hij vertelde me dat hij graag werkt met jonge spelers en dat hij me het vertrouwen geeft.” Over zijn eigen kwaliteiten wilde Vukovic niet te veel zeggen. “Dat laat ik liever op het veld zien. En dat is hopelijk zeer snel.” De afgelopen drie seizoenen speelde hij voor FK Rad, nadat Vukovic eerder zijn jeugdopleiding had genoten bij Rode Ster Belgrado. De 1.94 meter lange verdediger is jeugdinternational van Servië
Cluj speelde vorig jaar (of het seizoen daarvoor) in de Champions League, Dus onbekend kun je ze eigenlijk niet noemenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:43 schreef Xaobotnik het volgende:
FC Kopenhagen en Sprata Praag ken ik zowaar. Cluj is weer zo'n ploeg waar ik nog nooit van gehoord heb. De eerdere potten tegen onbekende clubs gingen niet al te best. Tegen de Denen en Tsjechen kan het dus zomaar tegenvallen. Wordt dus lastig, voor dit kwakkelende kut-PSV. Sorry hoor, maar ik irriteer me meer en meer aan het kutspel van tegenwoordig. Niet eens een club waar ik nog nooit van gehoord heb kunnen domineren, tot twee keer toe. Stelletje zoutzakken die er geen ruk van kunnen. Of eigenlijk is het erger. Individueel kunnen ze het best, maar als ik kijk wat er op het veld neergezet wordt..... Groningen zal ook wel zeer lastig worden. Stel dat ze daar een gelijkspelletje of zelfs een winst vandaan plukken, dan stellen ze doodleuk dat ze aardig gespeeld hebben, het resultaat hebben behaald, dat de competitie nog lang duurt, etc. etc.
Kwakkelend kut-PSVquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:43 schreef Xaobotnik het volgende:
FC Kopenhagen en Sprata Praag ken ik zowaar. Cluj is weer zo'n ploeg waar ik nog nooit van gehoord heb. De eerdere potten tegen onbekende clubs gingen niet al te best. Tegen de Denen en Tsjechen kan het dus zomaar tegenvallen. Wordt dus lastig, voor dit kwakkelende kut-PSV. Sorry hoor, maar ik irriteer me meer en meer aan het kutspel van tegenwoordig. Niet eens een club waar ik nog nooit van gehoord heb kunnen domineren, tot twee keer toe. Stelletje zoutzakken die er geen ruk van kunnen. Of eigenlijk is het erger. Individueel kunnen ze het best, maar als ik kijk wat er op het veld neergezet wordt..... Groningen zal ook wel zeer lastig worden. Stel dat ze daar een gelijkspelletje of zelfs een winst vandaan plukken, dan stellen ze doodleuk dat ze aardig gespeeld hebben, het resultaat hebben behaald, dat de competitie nog lang duurt, etc. etc.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon geen gevoel voor humor, en dan mij een azijnpisser noemen
En hoe.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Cluj speelde vorig jaar (of het seizoen daarvoor) in de Champions League,
Als je naar twee wedstrijden wil, is het toch veel goedkoper om een passepartouts te kopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef Lemming22 het volgende:
Koef 2Daarom heb ik op Koef 2 gestemd
![]()
Oke loting, jammer genoeg mis ik door vakantie de wedstrijd tegen Kopenhagen (naast Heerenveen en Vitesse thuis).
De prijzen:
[..]
Ik ga geen passepartout kopen, maar wil wel naar Cluj en Sparta Praag thuis. Als ik het goed begrijp kan ik geen losse kaarten kopen voor die wedstrijden? Alleen passepartouts?
Als PSV hem wil kopen kost het 1,7 miljoen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom meld niemand dat de nieuwe speler binnen is?
[..]
Edit: Oh ganzenherder dus, heel stiekem![]()
De bewoording is wat zwaar en er spreekt wat frustratie uit de tekst maar het is natuurlijk gewoon wel zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kwakkelend kut-PSV![]()
Vent, ga iets nuttigs doen, met je geouwehoer.
goed tegen Chelsea en Roma, dramatisch tegen Bordeaux.quote:
We zijn pas een paar speelrondes verder en als je ziet wat er aan kwaliteit op het veld staat, maar tóch nog winnen van Ajax en NAC, plus gelijkspel bij Twente thuis dan is het geen kwakkelend kut PSV.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De bewoording is wat zwaar en er spreekt wat frustratie uit de tekst maar het is natuurlijk gewoon wel zo.
Nou ja, je impliceert zelf al dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van PSV. Ik heb echt alleen nog maar magere wedstrijden gezien. Ook tegen NAC en Ajax...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We zijn pas een paar speelrondes verder en als je ziet wat er aan kwaliteit op het veld staat, maar tóch nog winnen van Ajax en NAC, plus gelijkspel bij Twente thuis dan is het geen kwakkelend kut PSV.
Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef dndiek het volgende:
Het enige goede tot nu toe zijn eigenlijk de resultaten (op het gelijkspel tegen VVV na) en bij vlagen wordt er aardig gevoetbald maar de technische staf heeft nog veel werk te doen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits keeper
Van een berg stront kan je geen berg goud maken zei een bekende van me onlangs.
ja we zouden een sfeeractie voor de desbetreffende held moeten houdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die keeper was ik nog even vergeten.
Oh wacht, je mag niks over onze keeper zeggen, dan doe je mee aan de bashhype!1!!!!
Ze zullen wat moeten, toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef fetss het volgende:
ben vandaag naar de middagtraining van psv geweest, en ze hebben serieus met issakson zitten trainen op terugspeelballen
Het is natuurlijk ook gedeeltelijk een mentale kwestie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:46 schreef fetss het volgende:
[..]
op de training doet ie het wel goed, was wel grappig om te zien
Het zou toch wat zijn als je als prof keeper niet eens fatsoenlijk een bal kan wegschietenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gedeeltelijk een mentale kwestie.
tot vanmiddagquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga zometeen de bus in, alwaar mij in Groningen een immer prachtig schouwspel zal worden vertoond.
Hup hup, Forza endezulks.
Na vanmiddag 11 punten
Ik blijf erbij dat er voorin niks bij hoeft. Die jongens worden steeds beter. En aan aanvallende middenvelders ook niet. Idem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits.
Van een berg stront kan je geen berg goud maken zei een bekende van me onlangs.
Zal je zien, wint Groningen eindelijk, is het tegen PSVquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:45 schreef d_b01 het volgende:
[..]
tot vanmiddag![]()
![]()
hopen dat wij onze eerste overwinning kunnen halen, maar ik vrees het ergste...![]()
quote:Robben spekt kas van FC Groningen en PSV
30/08/2009 09:54
FC Groningen en PSV, zondagmiddag elkaars tegenstander in de Euroborg, profiteren mee van de transfer van Arjen Robben naar Bayern München.
De door de Duitsers van Real Madrid overgenomen aanvaller, die zaterdag een verpletterend debuut maakte in de Bundesliga (twee treffers tegen kampioen Wolfsburg), speelde voor zijn 21ste jaar bij zowel Groningen als PSV.
In dergelijke gevallen voorzien de reglementen van de overkoepelende bond in een opleidingsvergoeding, die gerelateerd is aan de transfersom. Robben verkaste vanuit Spanje voor 25 miljoen euro naar Bayern.
FC Groningen, Robbens eerste werkgever in het betaalde voetbal waar hij als zeventienjarige debuteerde, kan daarom een kleine zes ton tegemoet zien en PSV iets minder dan de helft van dat bedrag.
Ook de amateurclub waar Robben zijn loopbaan startte (VV Bedum) heeft in dat kader recht op een vergoeding.
Lucius...quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Welke topper zullen we eens halen voor die 200k?
ik denk het niet hoor, al zal het aan mijn inzet niet liggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal je zien, wint Groningen eindelijk, is het tegen PSV
Voorin zou het iets kunnen worden als we met 2 centrumspitsen speelden maar dat doen we niet. Als je écht maar met 1 spits wil spelen heb je gewoon een alleskunner nodig en dat zijn Koef en Toivonen niet, Toivonen vind ik niet eens een spits. Lazovic laten we lekker op rechts in een diendende rol staan aangezien dat ook geen spits is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er voorin niks bij hoeft. Die jongens worden steeds beter. En aan aanvallende middenvelders ook niet. Idem.
Centraal achterin is broos, de keeper is niet fantastisch, maar nog wel ok. Als Simons en/of Engelaar weer op niveau komt/komen, hebben we nog maar 1 echt zwakke plek.
En dan doen we gewoon mee om de titel.
Dat is gewoon vermoedelijke opstelling, denk niet dat Rutten zijn opstelling al prijsgeeftquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef Toivonen het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)k-goed-afsluiten.ece
Spelen we echt zo? Mooie opstelling. Afellay weer aanvallend eindelijk
Speelt Afellay op 10, of kiest hij voor weer voor Bakkal?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:52 schreef sjonbeton het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Simons, Toivonen, Amrabat, Wuytens en Nijland.
Interessant, Simons op de bank![]()
Salcido
Ik zie niks op de bank zitten dat goed kan verdedigen eigenlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Rucebo het volgende:
Simons op de bank. Zat er wel een beetje aan te komen. Maar dat Rutten dan Salcido wel opstelt snap ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |