abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72238649
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
koef 2 for the win!
Alles beter dan Salcido .
pi_72238765
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:55 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Alles beter dan Salcido .
misschien kan de koef wel centraal achterin spelen // moest er ff uit, nou kunnen we weer ontopic
pi_72238814
Die joegoslaaf wordt dus een jaar gehuurd, dus dan zal het wel niks zijn...

PSV en huurspelers Alex de uitzondering die de regel bevestigt
Patat Friet
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:02:59 #54
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_72238835
Koef 2 Daarom heb ik op Koef 2 gestemd

Oke loting, jammer genoeg mis ik door vakantie de wedstrijd tegen Kopenhagen (naast Heerenveen en Vitesse thuis).

De prijzen:
quote:
Prijzen normale vakken kortingstarief (tot en met 4 september):
Tribune Oost en West ¤ 57,00
Vak M en U ¤ 63,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 72,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 81,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 97,50
Vak CD en PR ¤ 105,00
Vak C, D, P en R ¤ 127,50
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 135,00

Prijzen normale vakken normaal tarief (vanaf 5 september):
Tribune Oost en West ¤ 67,50
Vak M en U ¤ 75,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT ¤ 85,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS ¤ 95,00
Vak CC, DD, PP en RR ¤ 110,00
Vak CD en PR ¤ 125,00
Vak C, D, P en R ¤ 150,00
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) ¤ 160,00
Ik ga geen passepartout kopen, maar wil wel naar Cluj en Sparta Praag thuis. Als ik het goed begrijp kan ik geen losse kaarten kopen voor die wedstrijden? Alleen passepartouts?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:04:38 #55
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72238882
koef2 gestemd
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:05:35 #56
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72238899
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef ganzenherder het volgende:
Die joegoslaaf wordt dus een jaar gehuurd, dus dan zal het wel niks zijn...

PSV en huurspelers Alex de uitzondering die de regel bevestigt
rajkovic vond ik ook wel redelijk
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72238931
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef Lemming22 het volgende:

De prijzen:
[..]

Ik ga geen passepartout kopen, maar wil wel naar Cluj en Sparta Praag thuis. Als ik het goed begrijp kan ik geen losse kaarten kopen voor die wedstrijden? Alleen passepartouts?
Jawel hoor, je kan tegen die tijd heus wel losse kaartjes kopen .
pi_72239835
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
koef 2 for the win!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72240523
Praag uit lijkt me niet verkeerd.
Dit, dus.
pi_72248536
Waarom meld niemand dat de nieuwe speler binnen is?
quote:
Jagos Vukovic: “Wil me snel aanpassen bij PSV”
28 augustus 2009 18:25
PSV MEDIA - Jagos Vukovic is PSV’er. De 21-jarige jeugdinternational van Servië is vastgelegd voor één jaar. PSV huurt hem van FK Rad en heeft daarna een optie tot koop. Vrijdag aan het einde van de middag werd de overeenkomst rondgemaakt in het Philips Stadion, waar Vukovic ook sprak met hoofdcoach Fred Rutten. “Ik wil me snel aanpassen.”

“PSV is een grote club”
Vukovic gaf vrijdag aan het einde van de middag zijn eerste interview als speler van PSV. “Ik ben heel gelukkig, PSV is een grote club en ik wil me snel aanpassen hier”, zei hij tegenover PSV TV. De verdediger is op meerdere posities inzetbaar en werd eerder vandaag medisch gekeurd. “Ik heb groot respect voor PSV, waar meerdere landgenoten mij zijn voorgegaan.” Vukovic, van 10 juni 1988, tekende vrijdag zijn overeenkomst en had ook al een onderhoud met hoofdcoach Fred Rutten. “Hij vertelde me dat hij graag werkt met jonge spelers en dat hij me het vertrouwen geeft.” Over zijn eigen kwaliteiten wilde Vukovic niet te veel zeggen. “Dat laat ik liever op het veld zien. En dat is hopelijk zeer snel.” De afgelopen drie seizoenen speelde hij voor FK Rad, nadat Vukovic eerder zijn jeugdopleiding had genoten bij Rode Ster Belgrado. De 1.94 meter lange verdediger is jeugdinternational van Servië

Edit: Oh ganzenherder dus, heel stiekem
pi_72249333
FC Kopenhagen en Sprata Praag ken ik zowaar. Cluj is weer zo'n ploeg waar ik nog nooit van gehoord heb. De eerdere potten tegen onbekende clubs gingen niet al te best. Tegen de Denen en Tsjechen kan het dus zomaar tegenvallen. Wordt dus lastig, voor dit kwakkelende kut-PSV. Sorry hoor, maar ik irriteer me meer en meer aan het kutspel van tegenwoordig. Niet eens een club waar ik nog nooit van gehoord heb kunnen domineren, tot twee keer toe. Stelletje zoutzakken die er geen ruk van kunnen. Of eigenlijk is het erger. Individueel kunnen ze het best, maar als ik kijk wat er op het veld neergezet wordt..... Groningen zal ook wel zeer lastig worden. Stel dat ze daar een gelijkspelletje of zelfs een winst vandaan plukken, dan stellen ze doodleuk dat ze aardig gespeeld hebben, het resultaat hebben behaald, dat de competitie nog lang duurt, etc. etc.
pi_72249798
Beetje gefrustreerd ? Tegen ajax en tegen nac vond ik ons goed spelen hoor
pi_72250093
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:43 schreef Xaobotnik het volgende:
FC Kopenhagen en Sprata Praag ken ik zowaar. Cluj is weer zo'n ploeg waar ik nog nooit van gehoord heb. De eerdere potten tegen onbekende clubs gingen niet al te best. Tegen de Denen en Tsjechen kan het dus zomaar tegenvallen. Wordt dus lastig, voor dit kwakkelende kut-PSV. Sorry hoor, maar ik irriteer me meer en meer aan het kutspel van tegenwoordig. Niet eens een club waar ik nog nooit van gehoord heb kunnen domineren, tot twee keer toe. Stelletje zoutzakken die er geen ruk van kunnen. Of eigenlijk is het erger. Individueel kunnen ze het best, maar als ik kijk wat er op het veld neergezet wordt..... Groningen zal ook wel zeer lastig worden. Stel dat ze daar een gelijkspelletje of zelfs een winst vandaan plukken, dan stellen ze doodleuk dat ze aardig gespeeld hebben, het resultaat hebben behaald, dat de competitie nog lang duurt, etc. etc.
Cluj speelde vorig jaar (of het seizoen daarvoor) in de Champions League, Dus onbekend kun je ze eigenlijk niet noemen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_72251240
Dat hij niet van Cluj heeft gehoord zegt idd meer over hem dan over Cluj...
pi_72252433
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:43 schreef Xaobotnik het volgende:
Kwakkelend kut-PSV
Vent, ga iets nuttigs doen, met je geouwehoer.
Dit, dus.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:22:37 #66
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_72253673
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jullie hebben gewoon geen gevoel voor humor, en dan mij een azijnpisser noemen

Koef2 is idd cool
Great minds think alike
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:27:00 #67
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72253761
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 01:27 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Cluj speelde vorig jaar (of het seizoen daarvoor) in de Champions League,
En hoe.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_72253832
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:02 schreef Lemming22 het volgende:
Koef 2 Daarom heb ik op Koef 2 gestemd

Oke loting, jammer genoeg mis ik door vakantie de wedstrijd tegen Kopenhagen (naast Heerenveen en Vitesse thuis).

De prijzen:
[..]

Als je naar twee wedstrijden wil, is het toch veel goedkoper om een passepartouts te kopen . Desnoods verkoop je dan dat derde kaartje nog voor 15e ofzo.
pi_72255362
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom meld niemand dat de nieuwe speler binnen is?
[..]

Edit: Oh ganzenherder dus, heel stiekem
Als PSV hem wil kopen kost het 1,7 miljoen.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72255553
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 09:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kwakkelend kut-PSV
Vent, ga iets nuttigs doen, met je geouwehoer.
De bewoording is wat zwaar en er spreekt wat frustratie uit de tekst maar het is natuurlijk gewoon wel zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72255949
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:27 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

En hoe.
goed tegen Chelsea en Roma, dramatisch tegen Bordeaux.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_72259540
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De bewoording is wat zwaar en er spreekt wat frustratie uit de tekst maar het is natuurlijk gewoon wel zo.
We zijn pas een paar speelrondes verder en als je ziet wat er aan kwaliteit op het veld staat, maar tóch nog winnen van Ajax en NAC, plus gelijkspel bij Twente thuis dan is het geen kwakkelend kut PSV.

Het is gewoon niet meer die CL waardige ploeg van een aantal seizoenen terug, maar de resultaten die met deze selectie zijn geboekt, dan spreek je niet over een kutploeg.
Dit, dus.
pi_72259623
We zullen zien, PSV heeft bijna alleen thuiswedstrijden gehad. En we weten dat PSV uit en thuis amper te vergelijken is.
Patat Friet
pi_72260341
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:00 schreef Buitendam het volgende:

[..]

We zijn pas een paar speelrondes verder en als je ziet wat er aan kwaliteit op het veld staat, maar tóch nog winnen van Ajax en NAC, plus gelijkspel bij Twente thuis dan is het geen kwakkelend kut PSV.
Nou ja, je impliceert zelf al dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van PSV. Ik heb echt alleen nog maar magere wedstrijden gezien. Ook tegen NAC en Ajax...
pi_72260375
Het enige goede tot nu toe zijn eigenlijk de resultaten (op het gelijkspel tegen VVV na) en bij vlagen wordt er aardig gevoetbald maar de technische staf heeft nog veel werk te doen.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')