Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef dndiek het volgende:
Het enige goede tot nu toe zijn eigenlijk de resultaten (op het gelijkspel tegen VVV na) en bij vlagen wordt er aardig gevoetbald maar de technische staf heeft nog veel werk te doen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits keeper
Van een berg stront kan je geen berg goud maken zei een bekende van me onlangs.
ja we zouden een sfeeractie voor de desbetreffende held moeten houdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die keeper was ik nog even vergeten.
Oh wacht, je mag niks over onze keeper zeggen, dan doe je mee aan de bashhype!1!!!!
Ze zullen wat moeten, toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef fetss het volgende:
ben vandaag naar de middagtraining van psv geweest, en ze hebben serieus met issakson zitten trainen op terugspeelballen
Het is natuurlijk ook gedeeltelijk een mentale kwestie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:46 schreef fetss het volgende:
[..]
op de training doet ie het wel goed, was wel grappig om te zien
Het zou toch wat zijn als je als prof keeper niet eens fatsoenlijk een bal kan wegschietenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook gedeeltelijk een mentale kwestie.
tot vanmiddagquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga zometeen de bus in, alwaar mij in Groningen een immer prachtig schouwspel zal worden vertoond.
Hup hup, Forza endezulks.
Na vanmiddag 11 punten
Ik blijf erbij dat er voorin niks bij hoeft. Die jongens worden steeds beter. En aan aanvallende middenvelders ook niet. Idem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits.
Van een berg stront kan je geen berg goud maken zei een bekende van me onlangs.
Zal je zien, wint Groningen eindelijk, is het tegen PSVquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:45 schreef d_b01 het volgende:
[..]
tot vanmiddag![]()
![]()
hopen dat wij onze eerste overwinning kunnen halen, maar ik vrees het ergste...![]()
quote:Robben spekt kas van FC Groningen en PSV
30/08/2009 09:54
FC Groningen en PSV, zondagmiddag elkaars tegenstander in de Euroborg, profiteren mee van de transfer van Arjen Robben naar Bayern München.
De door de Duitsers van Real Madrid overgenomen aanvaller, die zaterdag een verpletterend debuut maakte in de Bundesliga (twee treffers tegen kampioen Wolfsburg), speelde voor zijn 21ste jaar bij zowel Groningen als PSV.
In dergelijke gevallen voorzien de reglementen van de overkoepelende bond in een opleidingsvergoeding, die gerelateerd is aan de transfersom. Robben verkaste vanuit Spanje voor 25 miljoen euro naar Bayern.
FC Groningen, Robbens eerste werkgever in het betaalde voetbal waar hij als zeventienjarige debuteerde, kan daarom een kleine zes ton tegemoet zien en PSV iets minder dan de helft van dat bedrag.
Ook de amateurclub waar Robben zijn loopbaan startte (VV Bedum) heeft in dat kader recht op een vergoeding.
Lucius...quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:33 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Welke topper zullen we eens halen voor die 200k?
ik denk het niet hoor, al zal het aan mijn inzet niet liggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal je zien, wint Groningen eindelijk, is het tegen PSV
Voorin zou het iets kunnen worden als we met 2 centrumspitsen speelden maar dat doen we niet. Als je écht maar met 1 spits wil spelen heb je gewoon een alleskunner nodig en dat zijn Koef en Toivonen niet, Toivonen vind ik niet eens een spits. Lazovic laten we lekker op rechts in een diendende rol staan aangezien dat ook geen spits is.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er voorin niks bij hoeft. Die jongens worden steeds beter. En aan aanvallende middenvelders ook niet. Idem.
Centraal achterin is broos, de keeper is niet fantastisch, maar nog wel ok. Als Simons en/of Engelaar weer op niveau komt/komen, hebben we nog maar 1 echt zwakke plek.
En dan doen we gewoon mee om de titel.
Dat is gewoon vermoedelijke opstelling, denk niet dat Rutten zijn opstelling al prijsgeeftquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef Toivonen het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)k-goed-afsluiten.ece
Spelen we echt zo? Mooie opstelling. Afellay weer aanvallend eindelijk
Speelt Afellay op 10, of kiest hij voor weer voor Bakkal?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:52 schreef sjonbeton het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Simons, Toivonen, Amrabat, Wuytens en Nijland.
Interessant, Simons op de bank![]()
Salcido
Ik zie niks op de bank zitten dat goed kan verdedigen eigenlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Rucebo het volgende:
Simons op de bank. Zat er wel een beetje aan te komen. Maar dat Rutten dan Salcido wel opstelt snap ik niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |