abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72260466
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef dndiek het volgende:
Het enige goede tot nu toe zijn eigenlijk de resultaten (op het gelijkspel tegen VVV na) en bij vlagen wordt er aardig gevoetbald maar de technische staf heeft nog veel werk te doen.
Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits.

Van een berg stront kan je geen berg goud maken zei een bekende van me onlangs.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72260987
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits keeper

Patat Friet
pi_72261586
Die keeper was ik nog even vergeten .

Oh wacht, je mag niks over onze keeper zeggen, dan doe je mee aan de bashhype!1!!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72261617
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die keeper was ik nog even vergeten .

Oh wacht, je mag niks over onze keeper zeggen, dan doe je mee aan de bashhype!1!!!!
ja we zouden een sfeeractie voor de desbetreffende held moeten houden
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_72265688
ben vandaag naar de middagtraining van psv geweest, en ze hebben serieus met issakson zitten trainen op terugspeelballen
pi_72265935
Wat Aad de Mos gister zei kan ik me wel in vinden. Als PSV zelf het spel moet maken, lukt er niets van. Als ze achterkomen, spelen ze power-play en daar verdrukken ze tegenstander mee. Tot die tijd moeten ze zich maar vooral terugtrekken en rekenen op een uitbraak.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:39:34 #82
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_72266223
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef fetss het volgende:
ben vandaag naar de middagtraining van psv geweest, en ze hebben serieus met issakson zitten trainen op terugspeelballen
Ze zullen wat moeten, toch?
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_72266385
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:39 schreef Sj0rSz het volgende:

[..]

Ze zullen wat moeten, toch?
op de training doet ie het wel goed, was wel grappig om te zien
pi_72266488
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:46 schreef fetss het volgende:

[..]

op de training doet ie het wel goed, was wel grappig om te zien
Het is natuurlijk ook gedeeltelijk een mentale kwestie.
pi_72267162
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook gedeeltelijk een mentale kwestie.
Het zou toch wat zijn als je als prof keeper niet eens fatsoenlijk een bal kan wegschieten
Patat Friet
pi_72274081
Ik ga zometeen de bus in, alwaar mij in Groningen een immer prachtig schouwspel zal worden vertoond.
Hup hup, Forza endezulks.

Na vanmiddag 11 punten
Dit, dus.
pi_72274997
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:30 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga zometeen de bus in, alwaar mij in Groningen een immer prachtig schouwspel zal worden vertoond.
Hup hup, Forza endezulks.

Na vanmiddag 11 punten
tot vanmiddag

hopen dat wij onze eerste overwinning kunnen halen, maar ik vrees het ergste...
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:03:49 #88
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_72275250
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er moet gewoon kwaliteit bij. Ooijer blijkt niet de gehoopte versterking (vreesde ik al), Engelaar is ook maar matig, simons voldoet regelmatig niet en we hebben nog steeds geen spits.

Ik blijf erbij dat er voorin niks bij hoeft. Die jongens worden steeds beter. En aan aanvallende middenvelders ook niet. Idem.
Centraal achterin is broos, de keeper is niet fantastisch, maar nog wel ok. Als Simons en/of Engelaar weer op niveau komt/komen, hebben we nog maar 1 echt zwakke plek.
En dan doen we gewoon mee om de titel.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_72276181
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:45 schreef d_b01 het volgende:

[..]

tot vanmiddag

hopen dat wij onze eerste overwinning kunnen halen, maar ik vrees het ergste...
Zal je zien, wint Groningen eindelijk, is het tegen PSV
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:24:52 #90
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_72276613
quote:
Robben spekt kas van FC Groningen en PSV
30/08/2009 09:54

FC Groningen en PSV, zondagmiddag elkaars tegenstander in de Euroborg, profiteren mee van de transfer van Arjen Robben naar Bayern München.

De door de Duitsers van Real Madrid overgenomen aanvaller, die zaterdag een verpletterend debuut maakte in de Bundesliga (twee treffers tegen kampioen Wolfsburg), speelde voor zijn 21ste jaar bij zowel Groningen als PSV.

In dergelijke gevallen voorzien de reglementen van de overkoepelende bond in een opleidingsvergoeding, die gerelateerd is aan de transfersom. Robben verkaste vanuit Spanje voor 25 miljoen euro naar Bayern.

FC Groningen, Robbens eerste werkgever in het betaalde voetbal waar hij als zeventienjarige debuteerde, kan daarom een kleine zes ton tegemoet zien en PSV iets minder dan de helft van dat bedrag.

Ook de amateurclub waar Robben zijn loopbaan startte (VV Bedum) heeft in dat kader recht op een vergoeding.
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_72276787
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:24 schreef -SG- het volgende:

[..]
Welke topper zullen we eens halen voor die 200k?
Patat Friet
pi_72276842
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:33 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Welke topper zullen we eens halen voor die 200k?
Lucius...
pi_72276863
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zal je zien, wint Groningen eindelijk, is het tegen PSV
ik denk het niet hoor, al zal het aan mijn inzet niet liggen
pi_72278391
http://www.ed.nl/sport/ps(...)k-goed-afsluiten.ece

Spelen we echt zo? Mooie opstelling. Afellay weer aanvallend eindelijk
pi_72278457
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:03 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat er voorin niks bij hoeft. Die jongens worden steeds beter. En aan aanvallende middenvelders ook niet. Idem.
Centraal achterin is broos, de keeper is niet fantastisch, maar nog wel ok. Als Simons en/of Engelaar weer op niveau komt/komen, hebben we nog maar 1 echt zwakke plek.
En dan doen we gewoon mee om de titel.
Voorin zou het iets kunnen worden als we met 2 centrumspitsen speelden maar dat doen we niet. Als je écht maar met 1 spits wil spelen heb je gewoon een alleskunner nodig en dat zijn Koef en Toivonen niet, Toivonen vind ik niet eens een spits. Lazovic laten we lekker op rechts in een diendende rol staan aangezien dat ook geen spits is.

De keeper is gewoon bij vlagen dramatisch en dat kost je gewoon nog wel een keer of 4 dure punten dit seizoen. Centraal achterin is het hopen dat Marcellis de kar kan gaan trekken. Simons en Engelaar zijn ook geen toppers en zijn dat ook nooit geweest en worden het dus ook niet meer.
pi_72278470
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef Toivonen het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)k-goed-afsluiten.ece

Spelen we echt zo? Mooie opstelling. Afellay weer aanvallend eindelijk
Dat is gewoon vermoedelijke opstelling, denk niet dat Rutten zijn opstelling al prijsgeeft bovendien zit het ED er wel vaker naast
pi_72278781
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Simons, Toivonen, Amrabat, Wuytens en Nijland.

Interessant, Simons op de bank
Salcido
pi_72278837
Simons op de bank . Zat er wel een beetje aan te komen. Maar dat Rutten dan Salcido wel opstelt snap ik niet...
pi_72278887
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:52 schreef sjonbeton het volgende:
Opstelling PSV:
Isaksson, Salcido, Lazovic, Koevermans, Pieters, Engelaar, Afellay, Dzsudzsák, Ooijer, Manolev en Bakkal.
Wissels: Cássio Ramos, Kromkamp, Simons, Toivonen, Amrabat, Wuytens en Nijland.

Interessant, Simons op de bank
Salcido
Speelt Afellay op 10, of kiest hij voor weer voor Bakkal?
pi_72278961
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:54 schreef Rucebo het volgende:
Simons op de bank . Zat er wel een beetje aan te komen. Maar dat Rutten dan Salcido wel opstelt snap ik niet...
Ik zie niks op de bank zitten dat goed kan verdedigen eigenlijk
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')