quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niemand hier onderschat Timisoara. Ik denk overigens wel dat we ze met een nulletje of vijf moeten kunnen pakken.
Als een ringelSs met een schuin streepje op de é.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef mash_ het volgende:
Timişoara hoe de fuck spreek je een ş uit?
Ik denk er elke dag stiekem aan, maar daarom zal het wel niet gebeuren. Zou echt onwijs cool zijn. Kan Raffie volgend jaar in perfecte vorm mooi mee naar Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef jna het volgende:
Even wat anders. Misschien ben ik de enige, maar ik zie van der Vaart nog wel naar Ajax komen als het nog langer stil rondom hem blijft
Ja dan moet je bij Ray zijn (ik zie nu pas dat jij er ook 1 had gemaaktquote:
Zal zo wel een topic in KLB maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja dan moet je bij Ray zijn (ik zie nu pas dat jij er ook 1 had gemaakt)
Dikke kans van niet, maar hopen doe ik ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:59 schreef jna het volgende:
Even wat anders. Misschien ben ik de enige, maar ik zie van der Vaart nog wel naar Ajax komen als het nog langer stil rondom hem blijft
Zie Ajaxlife.nlquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef RayMania het volgende:
Wordt het programma ook vandaag bekend gemaakt?
Als Van der Vaart terugkomt bij Ajax zal zijn perfecte vorm wel ergens rond de 90 kilo liggen,quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk er elke dag stiekem aan, maar daarom zal het wel niet gebeuren. Zou echt onwijs cool zijn. Kan Raffie volgend jaar in perfecte vorm mooi mee naar Zuid-Afrika.
Programmaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef RayMania het volgende:
Wordt het programma ook vandaag bekend gemaakt?
Zijn we weer vriendjes?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zal zo wel een topic in KLB maken.
Dit was in Januari, ze hebben al een aantal keer gespeeld daarnaquote:Dinamo Zagreb moet haar volgende thuiswedstrijd in Europees verband zonder publiek afwerken. Daarnaast zijn in de eerstvolgende twee Europese uitduels geen supporters van de Kroatische landskampioen welkom. Dat is de strafmaat die de Europese voetbalbond UEFA woensdagavond aan Dinamo Zagbreb heeft opgelegd.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Timisoara schijnt wel een goeie supportersgroep te hebben
Mooi. Zagreb is best welkomquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit was in Januari, ze hebben al een aantal keer gespeeld daarna
Lees ff goed, ik denk dat de straf al over isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:16 schreef MaxC het volgende:
Dus geen uitsupporters bij de 4e wedstrijd? Had 't liever gezien zonder thuissupporters
Daar kom je alleen niet makkelijk, volgens mijquote:
Was je de vorige keer ook in Zagreb?quote:
En vanaf Dusseldorf nog rechtstreeks ook.quote:
Anderlecht was geen kampioenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij Ajax zitten twee kampioenen, dat is NOOIT zomaar makkelijk. Het kan zijn dat het net een zwakke kampioen uit een zwak land is, zoals Slovan dat was, maar Belgie en Kroatie zijn toch een niveautje hoger.
Nee. En ook deze keer laat ik Zagreb schieten. Heeft geen enkel nut om daar met 100 man heen te gaan vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was je de vorige keer ook in Zagreb?
Klopt, maar het scheelde ook weer niet zo veel. Qua niveau dan wel vergelijkbaar met Luik misschien.quote:
Is een soort zelfmoordquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee. En ook deze keer laat ik Zagreb schieten. Heeft geen enkel nut om daar met 100 man heen te gaan vind ik.
Dortmund: 50 eurootjes. Dinsdag heen, zaterdag terugquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
En vanaf Dusseldorf nog rechtstreeks ook.
Klopt. Vorige keer stonden we nog met 10 man in de verkeerde metro. Met plu. Stonden er 250 man BBB bij ons. Whehe, op Strandvliet even een tikkeltje versneld waarna het bij het home toen wel aardig losgingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:24 schreef BigKahuna het volgende:
Zagreb was toch van de Bad Blue Boys?
Klopt, vorige keer was ook gekkenwerk. Als je daar heen gaat, moet je met een goede groep gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee. En ook deze keer laat ik Zagreb schieten. Heeft geen enkel nut om daar met 100 man heen te gaan vind ik.
Waren wel een aantal bekenden heen gegaan ja. Die zijn wel wat gewend, maar wat ze daar mee maakten was niet normaal meer zeiden ze haha. 5 man aangevallen door 20 BBB, maar ze stonden uiteindelijk toch wel aardig hun mannetje. Paar hechtingen in iemand zijn wenkbrauw en dat was het wel. Had slechter af kunnen lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, vorige keer was ook gekkenwerk. Als je daar heen gaat, moet je met een goede groep gaan.
Dat maakt helemaal niets uit. Het enige dat telt dit jaar is het winnen van de titel. EL is leuk meegenomen maar heeft totaal geen prioriteit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef TAV74 het volgende:
Ik ziet het allemaal wel weer, Europees is er eigenlijk geen ploeg meer waarvan direct het gevoel heb dat we ze makkelijk kunnen hebben
Ik schat Timisoara zelfs hoger in dan Anderlecht en Zagrebquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Jasza het volgende:
Timisoara is geen drama ploeg nee.
Pecunia non olet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niets uit. Het enige dat telt dit jaar is het winnen van de titel. EL is leuk meegenomen maar heeft totaal geen prioriteit.
Vanaf de grens continu Kroatische stillen met ons mee gehad. Je was daar nooit alleen. Maar dat was maar goed ook. Zat daar op een terras, groepje stond naar ons te kijken en werd steeds groter. Toen ze met dertig man waren dook de politie ineens op en ging preventief fouilleren. Toen ik zag wat de vangst was, was ik heel blij met de politie. Was echt heel ziek, is heel goed afgelopen allemaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waren wel een aantal bekenden heen gegaan ja. Die zijn wel wat gewend, maar wat ze daar mee maakten was niet normaal meer zeiden ze haha. 5 man aangevallen door 20 BBB, maar ze stonden uiteindelijk toch wel aardig hun mannetje. Paar hechtingen in iemand zijn wenkbrauw en dat was het wel. Had slechter af kunnen lopen.
En dat was nog voor de rotzooi in A'dam..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vanaf de grens continu Kroatische stillen met ons mee gehad. Je was daar nooit alleen. Maar dat was maar goed ook. Zat daar op een terras, groepje stond naar ons te kijken en werd steeds groter. Toen ze met dertig man waren dook de politie ineens op en ging preventief fouilleren. Toen ik zag wat de vangst was, was ik heel blij met de politie. Was echt heel ziek, is heel goed afgelopen allemaal.
In Amsterdam is uiteindelijk niet zo heel erg veel gebeurd hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat was nog voor de rotzooi in A'dam..
Nee maar genoeg om nu weer gezeik te verwachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
In Amsterdam is uiteindelijk niet zo heel erg veel gebeurd hoor
Anderlecht is dat wel van plan, waarom kan Ajax dat niet danquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, vorige keer was ook gekkenwerk. Als je daar heen gaat, moet je met een goede groep gaan.
Dan is ie na zondag wel weer naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:42 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit niet Aanvoerder?
Het maakt wel uit, onze reputatie brokkelt ieder jaar dat we Europees slecht spelen verder af. Beetje goed spelen maakt je misschien weer wat aantrekkelijker voor spelers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat maakt helemaal niets uit. Het enige dat telt dit jaar is het winnen van de titel. EL is leuk meegenomen maar heeft totaal geen prioriteit.
Eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:40 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wil niet melo-dramatisch zijn, maar met de huidige selectie beschouw ik ons niet echt als een kanshebber om de groepsfase sowieso te overleven. Een beetje effectieve spitsen schakelen Ajax zo uit, ook al zouden Sulejmani en Suarez nog zo goed zijn.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)b-en-Timisoara.dhtmlquote:Klapper tegen Ajax
Dat worden aardige kaskrakers in het Constant Vanden Stock-stadion. Bij Ajax, dat zich in de barrages na twee zeges tegen Slovan Bratislava voor de poules plaatste, spelen onze landgenoten en Rode Duivels Jan Vertonghen en Toby Alderweireld. Voorts is het opletten geblazen met de Argentijnse topspits Luis Suarez. Een clash met Ajax, het nummer drie van het afgelopen seizoen, is heel leuk, zeker omdat ook Standard met AZ een Nederlandse affiche heeft geloot. Eindelijk nog eens een sfeervolle België-Nederland, voorwaar een tijdje geleden.
Tja, Belgen hequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)b-en-Timisoara.dhtml
Daar heb je absoluut gelijk in. Het zou niet verkeerd zijn om onze scouting te laten doorlichten door een extern adviesbureau. Bepaalde posities, linksback, centrale verdediger, nr.10, centrumpsits, zijn al jarenlang chronisch onderbezet. De spelers die wel worden aangetrokken functioneren vaak niet. Het trieste hoogtepunt daarvan zijn de vele bejaarde Spanjaarden die hun weg hebben gevonden naar Amsterdam. We kopen ook te veel spelers uit de Nederlandse competitie en dat 'eredivisie-live' scouting is peperduur. Er wordt ook totaal niet 'pro-actief' gescout. Ik vrees dat als Suarez morgen vertrekt dat iedereen met de handen in zijn haar zit over wie hem zou moeten opvolgen. Let's face it: de club is momenteel doodziek. Het beste zou zijn om eerst te saneren en daarna gerichte versterkingen te halen maar ik vrees dat indien er niet voor maandag een spits en een CV bij komt dat we dan 3e of 4e worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Nashje het volgende:
Ik wil ook niet melo-dramatisch zijn, maar ik denk dat we met de huidige selectie gewoon weer geen kampioen gaan worden. We gaan dit niet lang volhouden met deze verdediging zo. En als er voorin dan vervolgens ook niet wordt gescoord heb je een nog groter probleem.
Ajax is echt totaal naar de klote aan het gaan. We kopen alleen maar afdankertjes omdat onze scouting zo verkankerd is. Na een jaar blijkt het afdankertje nul toegevoegde waarde te hebben, hebben we een jaar lopen investeren in zo'n jongen, en kun je 'm alweer gaan verkopen. Elk jaar hetzelfde liedje. Juanfran, Roger, Urzaiz, Rommedahl, Oleguer, Luque, Sno, Wielaert, Atouba.
Ze snappen er gewoon geen ene reet van. Kijk maar gewoon eens heel goed naar AZ.
Serieus? Lullig voor de jongens die al Timioara uit geboekt hebben voor 17 septemberquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Jasza het volgende:
Timisoara thuis 19.00
RSCA uit 21.00
Zagreb thuis
Zagreb uit
Timisoara uit
RSCA thuis
In die volgorde.
We hebben natuurlijk wel een Argentijnse topspits rondlopen, maar die heet geen Luis Suarez.quote:
http://www.uefa.com/Multi(...)/879383_DOWNLOAD.pdfquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Serieus? Lullig voor de jongens die al Timioara uit geboekt hebben voor 17 september
Mooi, drie keer op donderdag thuisquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
http://www.uefa.com/Multi(...)/879383_DOWNLOAD.pdf
Ik vind het wel goud. Moet 's woensdags altijd trainenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Drie keer donderdag thuis, kut. Had liever woensdag gehad.
En ik dus donderdag, nou ja, voordeel is dat ik dan na Ajax nog maar 1 dag hoef te werken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:02 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind het wel goud. Moet 's woensdags altijd trainen
Zijn de tijden ook al bekend? Wee tniet of wij in die poule zitten die Om 19.00 of 21.15(?) spelen. Heb dat hele verhaal niet echt meegekregen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
Ajax.nl zegt het nu ook, :
Donderdag 17 september: Ajax - Timisoara
Donderdag 1 oktober: Anderlecht - Ajax
Donderdag 22 oktober: Ajax - Dinamo Zagreb
Donderdag 5 november: Dinamo Zagreb - Ajax
Woensdag 2 of donderdag 3 december: Timisoara - Ajax
Woensdag 16 of donderdag 17 december: Ajax - Anderlecht
Timisoara is 19.00, en Zagreb ook volgens mij, er zijn er 3 om 19.00 en 3 om 21.05.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:06 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zijn de tijden ook al bekend? Wee tniet of wij in die poule zitten die Om 19.00 of 21.15(?) spelen. Heb dat hele verhaal niet echt meegekregen.
Greg heeft al twee weken niet meer getwitterd en als beloning..........quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef fathank het volgende:
Lees dat vd Wiel aanvoerder was 2e helft? Heeft Jol nog gezegd waarom..?
Ja bij de concurrentiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef navigator het volgende:
Zijn er al ergens nieuwe spelers gesignaleerd??!
Gaat alleen de groepswinnaar door?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Jasza het volgende:
Ajax.nl zegt het nu ook, :
Donderdag 17 september: Ajax - Timisoara
Donderdag 1 oktober: Anderlecht - Ajax
Donderdag 22 oktober: Ajax - Dinamo Zagreb
Donderdag 5 november: Dinamo Zagreb - Ajax
Woensdag 2 of donderdag 3 december: Timisoara - Ajax
Woensdag 16 of donderdag 17 december: Ajax - Anderlecht
Nee, de eerste twee gaan door.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gaat alleen de groepswinnaar door?
Donderdag 17 september: Ajax - Timisoaraquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef PLAE@ het volgende:
Tripje Zagreb was erg leuk, dus als je weer wil Montana laat het me even weten. Gezellig weer met Joop op pad! Gevaar boeit me niet zo.
Thuis was ook leip trouwens. Niet zozeer tegen hun maar wel tegen de kit. Mooie groep op de been toen.
bel/sms me ff. Mijn tel ligt bij de maker dus heb geen enkel nr nu.
Kun je me eindelijk de foto's geven van het vorige tripje![]()
Zijn dat niet allebei 'Waalse' ploegen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:25 schreef PLAE@ het volgende:
Anderlecht is ook wel een keer leuk. Je kunt wel lachen met die gasten. Ben nog met ze in Tongeren geweest toen ze kampioen konden worden in Luik. Vooral leuk die eeuwige strijd tussen de Walen en Vlamingen daar
sowieso.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:30 schreef N.i.c.k het volgende:
Anderlecht uit kun je dus wel op je buik schrijven met enkel scc?
binnen de eigen Anderlecht groep bedoel ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn dat niet allebei 'Waalse' ploegen?
Sowieso, alleen met EU kaart heb je kans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:30 schreef N.i.c.k het volgende:
Anderlecht uit kun je dus wel op je buik schrijven met enkel scc?
en de enige kans om die te krijgen is dus om een keer naar roemenie oid te gaan ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sowieso, alleen met EU kaart heb je kans.
Dan moet je idd andere wedstrijden gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en de enige kans om die te krijgen is dus om een keer naar roemenie oid te gaan ?
Zeker leuke tripquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
Hopen dat ze op donderdag in Roemenie spelen. Heb heenvlucht naar boekarest voor 30 euro op woensdag, dan daar even rondkijken en nachttrein naar Timisoara. Donderdags wedstrijd en vrijdag vanaf Timisaora terug naar nederland voor 20 euro.
Leuk tripje toch
Gewoon 'smiddags vrij nemenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Jasza het volgende:
Wel verrot trouwens die wedstrijden om 19.00.
Dat is niet dramatisch doen, dat is gewoon een terechte constatering. Hoe zuur ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Nashje het volgende:
Ik wil ook niet melo-dramatisch zijn, maar ik denk dat we met de huidige selectie gewoon weer geen kampioen gaan worden. We gaan dit niet lang volhouden met deze verdediging zo. En als er voorin dan vervolgens ook niet wordt gescoord heb je een nog groter probleem.
Ajax is echt totaal naar de klote aan het gaan. We kopen alleen maar afdankertjes omdat onze scouting zo verkankerd is. Na een jaar blijkt het afdankertje nul toegevoegde waarde te hebben, hebben we een jaar lopen investeren in zo'n jongen, en kun je 'm alweer gaan verkopen (als dat uberhaupt nog lukt). Elk jaar hetzelfde liedje. Juanfran, Roger, Urzaiz, Rommedahl, Oleguer, Luque, Sno, Wielaert, Atouba.
Ze snappen er gewoon geen ene reet van. Kijk maar eens heel goed naar AZ.
Ja, slechts een formaliteit. Leuk voor die ploegen dat ze een Ajax-vaantje mogen komen halen maar iedereen weet dat er niet meer voor ze te halen valt.quote:
Heeft voor mij voor- en nadelen die tijd. Moet donderdag hele dag vrij nemen om nog enigszins tijd in de stad te hebben, maar ben vrijdag iig niet zo achterlijk brak.quote:
Anderlecht is een mooie club hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
Jammer dat het niet echt aansprekende tegenstanders zijn...
zoveel zullen we er tegen Heracles toch niet tegen krijgenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik teken zondag voor een zevenklapper.
()
http://www.diarioshow.com(...)ch-ya-es-cuervo.htmlquote:Marcelo Tinelli personally managed all late yesterday by telephone, and San Lorenzo filed papers in the AFA. Ahora sí el Cholo Simeone está chocho. Now it the Cholo Simeone is doddering. Se concreta uno de los grandes pases del mercado. Concrete is one of the big passes the market.
Ayer a última hora Marcelo Tinelli se encargó personalmente, teléfono mediante, de abrochar el último deseo del Cholo Simeone, llamado Darío Cvitanich . Yesterday late Marcelo Tinelli was commissioned personally by telephone, to fasten the last wish of Cholo Simeone, Dario Cvitanich called.
El delantero que no venía teniendo continuidad en el Ajax arregló, desde Eslovaquia, y San Lorenzo presentó, inmediatamente, todos los papeles en la AFA. The striker came not having continuity in the Ajax managed, from Slovakia, and San Lorenzo filed immediately, all papers in the AFA. Sólo resta el fax con el transfer que llegará por estas horas desde Holanda. It remains the fax with the transfer to arrive by this time from Holland.
Ahora Cholo quedó chocho y espera cuanto antes al reemplazante de Gonzalo Bergessio , que llegará a préstamo por un año. Cholo was now expected early pussy and the replacement of Gonzalo Bergessio, which hits one-year loan.
Nog niet zeker, is wel een kans op ja. 1300-1800 kaarten, zal wel rap gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef Nashje het volgende:
Wordt dat een combi naar Anderlecht?
[ afbeelding ]
Betalen die wle zijn hele loon?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:54 schreef Jasza het volgende:
Dario verhuurd aan San Lorenzo voor 1 jaar.
Die hadden we al nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef Frankz0rz het volgende:
We hebben geen één echte centrumspits meer in de selectie, chapeau
Jij bent zo'n pannenlap die alleen naar Amsterdam komt als er een tegenstander van naam komt? Blijf dan maar lekker wegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:17 schreef ericajax het volgende:
Jammer dat het niet echt aansprekende tegenstanders zijn...
Ja idd, WTF maar neem aan dat er iemand anders nu komt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:57 schreef Frankz0rz het volgende:
We hebben geen één echte centrumspits meer in de selectie, chapeau
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent zo'n pannenlap die alleen naar Amsterdam komt als er een tegenstander van naam komt? Blijf dan maar lekker weg
Lol, waar zeg ik dat? Ik ben er gewoon bij hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent zo'n pannenlap die alleen naar Amsterdam komt als er een tegenstander van naam komt? Blijf dan maar lekker weg
Net zoals vorig jaar HSV uit, ohnee ik heb me verslapen manquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:07 schreef ericajax het volgende:
[..]
Lol, waar zeg ik dat? Ik ben er gewoon bij hoor.
Alsof die scouts met mensen als Sno en Juanfran aankomen. Die mensen doen echt hun werk wel, maarer wordt gewoon geen reet mee gedaan door de mensen die het voor het zeggen hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Nashje het volgende:
Ajax is echt totaal naar de klote aan het gaan. We kopen alleen maar afdankertjes omdat onze scouting zo verkankerd is. Na een jaar blijkt het afdankertje nul toegevoegde waarde te hebben, hebben we een jaar lopen investeren in zo'n jongen, en kun je 'm alweer gaan verkopen (als dat uberhaupt nog lukt). Elk jaar hetzelfde liedje. Juanfran, Roger, Urzaiz, Rommedahl, Oleguer, Luque, Sno, Wielaert, Atouba.
Ze snappen er gewoon geen ene reet van. Kijk maar eens heel goed naar AZ.
Misschien zijn ze wel al rond met iemand, moet haast welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar is Jol in godsnaam toch mee bezig? Dat je Bodul wil verhuren kan ik volkomen begrijpen, hij moet tenslotte veel aan spelen toekomen. Als je nu ook Dario wil verhuren is dat ook prima, maar ga daar niet eerder mee akkoord totdat je direct een nieuwe centrumspits hebt weten vast te leggen. Nu kan zich er een serieuze mogelijkheid voordoen dat je straks niet meer de beschikking hebt over geen enkele spits.
Sjonge sjonge, wat een tyfus bende maken ze er toch van.
Serieus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Net zoals vorig jaar HSV uit, ohnee ik heb me verslapen man
Ajax speelt thuisduels om 19:00?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Jasza het volgende:
Wel verrot trouwens die wedstrijden om 19.00.
Nee, want ik had geen eens een kaartje.quote:
Ik verbaas me nergens meer over. Toen Zlatan vertrok waren we ook rond met Koné. Onéé, hij had problemen aan zijn hartquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel al rond met iemand, moet haast wel
Begin me er steeds meer aan te irriteren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:11 schreef Wooldoor het volgende:
Het probleem bij Ajax is een beetje dat het vaak de waan van de dag is. Dan is er een verdediger nodig en zijn er veel berichten over een mogelijke nieuwe verdediger, die komt dan uiteindelijk niet. Een week later gaan we dan maar naar een spits zoeken.
Ik bedoelde ook bij het halen van het kaartjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:12 schreef ericajax het volgende:
[..]
Nee, want ik had geen eens een kaartje.
Duurt mij ook allemaal veel telang jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik verbaas me nergens meer over. Toen Zlatan vertrok waren we ook rond met Koné. Onéé, hij had problemen aan zijn hart
Verder is het eigenlijk nooit goed gegaan qua vervangers halen, als er iemand op de laatste speeldag vertrok. Zie Wesley --> Luque
Maar goed, laten we nog maar even afwachten. Maar om nou te zeggen dat ik er veel vertrouwen in heb, nee dat niet
Het één heeft dan ook niets met het ander te maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:11 schreef Wooldoor het volgende:
Het probleem bij Ajax is een beetje dat het vaak de waan van de dag is. Dan is er een verdediger nodig en zijn er veel berichten over een mogelijke nieuwe verdediger, die komt dan uiteindelijk niet. Een week later gaan we dan maar naar een spits zoeken.
Of Atouba nooit moeten kopen. Ik weet wel wie ik had gekozen. Een lange neger van 1.91 die momenteel bij Kopenhagen speelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het één heeft dan ook niets met het ander te maken.
Dat Ajax een spits en verdediger wil is duidelijk, het heeft ook te maken dat ze eerst eentje moeten slijten(Olegeur en Dario).
Atouba is 1.92 en kwam van HSVquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Of Atouba nooit moeten kopen. Ik weet wel wie ik had gekozen. Een lange neger van 1.91 die momenteel bij Kopenhagen speelt.
Niet generaliseren hequote:
Een linksback hadden we helemaal niet meer, een CV wel(los van of je die goed genoeg vindt).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:33 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Niet generaliseren heMaar ik bedoel dat ik de voorkeur aan iemand anders had gegeven conform het geschetste profiel. Die gast is namelijk echt goed, heb hem diverse keren zien spelen tijdens mijn verblijf in Kopenhagen.
5% he, denk ik. 750k als we alles krijgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Krijgen we overigens nog geld voor Sneijder? Opleidingskosten ofzo
Wij krijgen zo'n 750.000 euro inderdaad. Toch weer lekker meegenomen. Nu Raffie nog een mooie club vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
5% he, denk ik. 750k als we alles krijgen.
Das toch weer de halve selectie uit rotterdamquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
5% he, denk ik. 750k als we alles krijgen.
Bayern zou met hem spreken. Ribery zou dan volgende zomer overgaan naar Real, aldus Vi dagboek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij krijgen zo'n 750.000 euro inderdaad. Toch weer lekker meegenomen. Nu Raffie nog een mooie club vinden
Ik hoop het. Lindgrenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:29 schreef Nashje het volgende:
Lindgren heeft dus zelf aangegeven niet helemaal fit te zijn. Staan een aantal spelers voor 'm, maar verder vindt Jol het een fantastische jongen.
Jol, zet Lindgren aub centraal in de verdediging.
Hij deed het centraal achterin niet slecht toenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik hoop het. Lindgren
[ afbeelding ]
Fijn, hebben we dan geen spits achter de hand?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:54 schreef Jasza het volgende:
Dario verhuurd aan San Lorenzo voor 1 jaar, op Ajax netwerk staat ook van een betrouwbaar iemand dat het bijna zeker zo is.
Tuurlijk wel. Omdat we beursgenoteerd zijn betekent dat toch niet dat er niet onderhandeld kan worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ga heel hard hopen dat er geen (type) Koevermans komt dit weekend, maar dat lijkt sowieso onwaarschijnlijk daar hij al in de EL gespeeld heeft. Dario is weg, dus ik mag aannemen dat er een nieuwe aanvaller gecontracteerd wordt. V.d. Boog had het trouwens over dat 'dit weekend' er iets staat te gebeuren, maar is dat wel mogelijk gezien Ajax beursgenoteerd is...
Iemand hier zei toch laatst dat die Huseklepp (of was het nou die andere knakker uit Zwitserland?) waarschijnlijk gaat komen o.i.d?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:44 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ga heel hard hopen dat er geen (type) Koevermans komt dit weekend, maar dat lijkt sowieso onwaarschijnlijk daar hij al in de EL gespeeld heeft. Dario is weg, dus ik mag aannemen dat er een nieuwe aanvaller gecontracteerd wordt. V.d. Boog had het trouwens over dat 'dit weekend' er iets staat te gebeuren, maar is dat wel mogelijk gezien Ajax beursgenoteerd is...
En nog even uitgezocht wat we voor onze exen krijgen.quote:Er is nog 5 mil te besteden volgens Hans Kraay. Een CV (Prahic) komt pas aan de orde als Oleguer wordt verkocht.
Iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef Jasza het volgende:
Zelfs Johan weet niks over Ajax te melden
Dat valt me ook op ja. PSV heeft in de laatste 2 weken 2 verdedigers vastgelegd. Ajax is al de hele zomer opzoek maar heeft nog steeds niemandquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:42 schreef Sethje het volgende:
Wat ik echt niet snap is dat PSV zich maar blijft versterken en er niemand naar Ajax wil? Of is onze scouting echt zo belabberd? Erg, erg benieuwd of er nog wat komt, maar heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd.
Als Dario weggaat en er niemand voor terugkomt word ik echt helemaal gek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef Jasza het volgende:
Of ze komen echt met grote aankopen nog of het is niks. Maargoed aangezien Dario weggaat moet het haast wel dat ze een spits bijna rond hebben, misschien dat ze daarop wachten voordat het officieel gemaakt word.
We hebben Bodul nog rondlopen toch? Bovendien kan de multifunctionele Sno ook goed als spits fungeren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Dario weggaat en er niemand voor terugkomt word ik echt helemaal gek.
Bodul zal ook wel naar Sparta gaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hebben Bodul nog rondlopen toch? Bovendien kan de multifunctionele Sno ook goed als spits fungeren.
Tja Bodul is nou niet echt de beoogde vervanger van Dario natuurlijk. Als spelers vertrekken om ruimte te creeeren voor de loonpost verwacht je ook iets. Daarnaast is Ajax met Sparta en Brugge in gesprek voor een verhuur van Bodul.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hebben Bodul nog rondlopen toch? Bovendien kan de multifunctionele Sno ook goed als spits fungeren.
Ik was cynisch. Waarschijnlijk wordt de Mul aan ons verhuurd en is dat de vervanger van Cvitanich. Beetje schraal, maar ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tja Bodul is nou niet echt de beoogde vervanger van Dario natuurlijk. Als spelers vertrekken om ruimte te creeeren voor de loonpost verwacht je ook iets. Daarnaast is Ajax met Sparta en Brugge in gesprek voor een verhuur van Bodul.
Omdat Ajax voor een dubbeltje op de eerste rang (noodgedwongen) wilt zitten, daarom komt er niemand, of klojo's zoals Atouba en De Mul.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja. PSV heeft in de laatste 2 weken 2 verdedigers vastgelegd. Ajax is al de hele zomer opzoek maar heeft nog steeds niemand. Huur op z'n minst iemand en verpats Wielaert en Oleguer. Kijken we volgend jaar weer verder. Nee, bij Ajax gaat het van de hak op de tak. Onyewu lukte niet, Lugano is ook ergens op Youtube tegengekomen maar viel ook af en toen zijn ze maar gaan kijken naar de voorhoede
.
135 euro 4 sterren hotel, 3 nachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef Jasza het volgende:
1-4 December wss toch maar naar Roemenie.
Lekker gek jwzzzzquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
135 euro 4 sterren hotel, 3 nachtenHulde aan roemenie.
Het kan nog erger: er was laatst een keer sprake van dat Melvin Platje als back-up spits zou worden aangetrokken. Wat een ballentent is Ajax ook aan het worden zeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef Luco het volgende:
De Mul? Wiens ontstoken duim heeft die pusvlek laten lekken?
Het matcht mooi met zijn ogen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden we van "onze" Wesley in het blauw/zwart?
Inter is een kut club.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slechts 1 ster, wij hebben er straks 3.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We missen voorin een echte afmaker en dan kom jij met Babel aankakken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:36 schreef Morendo het volgende:
Zou Babel terug willen voor een huurperiode, of is hij daar te trots voor? Op zich wel een ideale spits wat mij betreft.
Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Slechts 1 ster, wij hebben er straks 3.
Ik zie hem liever niet in die rood witte vuilniszak uit rotterdam spelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeit het shirt nou weer waar een speler in speelt
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.
quote:
Helaas waar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.
Kijk even een 'paar pagina's terug. Alles om 19:00 meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:14 schreef Black-Death het volgende:
Al iets bekend over de tijdstippen waaruit Ajax thuis speelt?
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:14 schreef Black-Death het volgende:
Al iets bekend over de tijdstippen waaruit Ajax thuis speelt?
Kan ik meteen uit mijn werk, gunstig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kijk even een 'paar pagina's terug. Alles om 19:00 meen ik mij te herinneren.
How verkeerd gelezen, er kunnen wedstrijden tussen zitten die om 19:00 beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:19 schreef Noshiba het volgende:
Gezien. Maar het zijn geruchten en 1 zegt dat 3 om 19 uur zijn en 3 20:45 uur. Moet even de officiële tijden krijgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kijk even een 'paar pagina's terug. Alles om 19:00 meen ik mij te herinneren.
Clubcard alleen al is genoeg, zolang je maar aan een kaartje komtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Gezien. Maar het zijn geruchten en 1 zegt dat 3 om 19 uur zijn en 3 20:45 uur. Moet even de officiële tijden krijgen
Moet je trouwens een Supp. CC met uitkaart ofzo hebben om naar een uitwedstrijd van de EL gaan? Wat zijn de eisen?
Ah dankjewel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Clubcard alleen al is genoeg, zolang je maar aan een kaartje komt
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Die wedstrijden om 19:00 zijn ideaal... dan kan ik nog per trein terug. Jammer dat tegen Zagreb wel te laat is
Wat heb je aan hem zonder centrumspits?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:39 schreef Radegast het volgende:
De Mul.
Ik las iets met een duim met pus ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:53 schreef F1Bas het volgende:
Waar haalt iedereen dat de Mul gerucht vandaan?
Voor mij dus exact hetzelfde! Misschien dat ik Anderlecht of Timi-nogwat dan bezoek.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:28 schreef KirkLazarus het volgende:
Die wedstrijden om 19:00 zijn ideaal... dan kan ik nog per trein terug. Jammer dat tegen Zagreb wel te laat is
Vreemd dat ik pas echt blij ben bij de wat oudere momentenquote:
We hebben Cvitanich. Die gaat toch niet weg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat heb je aan hem zonder centrumspits?
Nee, lekker vooral doorrotzooien met Rommedahl en Kennedy.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
De Mul.
Pleur toch op met die softie.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
We hebben Cvitanich. Die gaat toch niet weg.
Dat zal best, maar dan nog heb ik liever jongens, die desondanks hun zeer beperkte voetbalkwaliteiten, bij de selectie dan iemand die bij iedere mentale tik weer zijn onvrede via de media gaat uiten. Totaal niet bevorderend voor de teamsfeer. Opgetyft met dat soort gasten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
We hebben Cvitanich. Die gaat toch niet weg.
[..]
Nee, lekker vooral doorrotzooien met Rommedahl en Kennedy.
De Mul is twee klassen beter.
Zolang ik geen officiele reactie lees of hoor van Ajax zelf, is hij gewoon nog speler van Ajax.quote:
Ah, De Mul was niet bevorderend voor de teamsfeer. Weten we dat ook weer. Heb altijd gedacht dat dat aan andere figuren lag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar dan nog heb ik liever jongens, die desondanks hun zeer beperkte voetbalkwaliteiten, bij de selectie dan iemand die bij iedere mentale tik weer zijn onvrede via de media gaat uiten. Totaal niet bevorderend voor de teamsfeer. Opgetyft met dat soort gasten.
Dude de TD van San Lorenzo heeft het in een uitzending met een webcam gezegd, dus je kan moeilijk ontkennen dat er gewoon iets speelt. Heb het filmpje ook gezien, denk dat Dario weg is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zolang ik geen officiele reactie lees of hoor van Ajax zelf, is hij gewoon nog speler van Ajax.
Waarom moet ik de Argentijnse Hans Kraaij Jr. of een site als goal.com geloven?
[..]
Ah, De Mul was niet bevorderend voor de teamsfeer. Weten we dat ook weer. Heb altijd gedacht dat dat aan andere figuren lag.
Inter is een kutclub dus die past prima bij arrogant eikeltje Sneijderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan is ie na zondag wel weer naar de kapper geweest
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:37 schreef versteegrob het volgende:
Nog 2/3 spannende dagen, komt goed. Als je kijkt hoeveel Twente/AZ/PSV gekocht/gehuurd heeft, echt heel netjes. Nu moet Ajax even een inhaalslag halen, komt goed mensen.
Hebben we hier een primeur? Versteegrobje die als eerste nieuws heeft?quote:
En daar is de transfer van Maxwell nog niet bij opgeteld, dus dat zal wel op 2 miljoen uitkomen.quote:AMSTERDAM - Ajax spint goed garen bij de transfer van Zlatan Ibrahimovic van Internazionale naar FC Barcelona. De Amsterdammers hebben voor de drie jaar dat de Zweed in Amsterdam voetbalde recht op een opleidingsvergoeding. Het precieze bedrag is nog niet bekend, maar in de ArenA wordt uitgegaan van ruim een miljoen euro.
"Samuel Eto'o is in de deal betrokken en we hoorden dat er wat onderlinge oefenduels zijn afgesproken. Dat maakt de rekensom wat gecompliceerder", aldus een woordvoerder van Ajax. "Daarom hebben we bij Barcelona de vraag neergelegd wat de totale waarde van die transactie is. Van die 'geschatte transfersom' hangt ons aandeel af."
Bij de aanstaande transfer van Sneijder naar Inter is het overzichtelijker. Omdat de Utrechter zijn hele jeugd bij Ajax speelde, maar voor zijn 24e vertrok, hebben de Amsterdammers recht op nagenoeg de complete opleidingsvergoeding van vijf procent van de transfersom van vijftien miljoen euro: ruim 650.000 euro. De transfer van Klaas-Jan Huntelaar naar AC Milan brengt een kleine 200.000 euro in het laatje. In totaal heeft financieel directeur Jeroen Slop dus een meevaller van bijna 2 miljoen euro.
Nice.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En daar is de transfer van Maxwell nog niet bij opgeteld, dus dat zal wel op 2 miljoen uitkomen.
We zijn rijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nice.
En daar komt de -eventuele- transfer van Heitinga ook nog bij.![]()
Er is een optie tot koop opgenomen in het contract. Als hij het dus goed doet, zijn we hem kwijt. En geen voordeel? De reden dat wij geen spelers komen, is omdat er zoveel druk staat op het salarishuis. Elk salaris dat overgenomen wordt door een huurovereenkomst is dus meegenomen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:58 schreef N.i.c.k het volgende:
Mja, verhuren van Dario. Ik zie niet in hoe een 25 jarige spits nog stappen gaat maken door een jaar in de Argentijnse competitie te spelen, waar hij zijn kunnen al heeft bewezen.
Ik zie werkelijk waar geen enkel voordeel in de deal, behalve geen loon over hoeven te schrijven.
Ik vind het ook een bizarre deal. Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:58 schreef N.i.c.k het volgende:
Mja, verhuren van Dario. Ik zie niet in hoe een 25 jarige spits nog stappen gaat maken door een jaar in de Argentijnse competitie te spelen, waar hij zijn kunnen al heeft bewezen.
Ik zie werkelijk waar geen enkel voordeel in de deal, behalve geen loon over hoeven te schrijven.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:18 schreef Nashje het volgende:
En nog even uitgezocht wat we voor onze exen krijgen.
Zlatan: 3 jaar in dienst dus recht op opleidingsvergoeding. Wordt uitgegaan van 1 miljoen euro
Sneijder: nagenoeg complete opleidingsvergoeding van 5% van de transfersom (15 miljoen). 650.000 euro
Klaas: 200.000 euro
Laat me raden, hij zit te janken over het kunstgras?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:18 schreef Blawh het volgende:
Wat een huilie die Vertonghen in z'n voorbeschouwing.
Ai flink genaaid dus. Poule is inderdaad niet geweldig. Even afwachten of Anderlecht een combi is, anders wil ik er nog wel heen. En gappie is nu even aan het kijken voor Timisoara uit. Hoop dat dat nog goed komtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:56 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Fucking beroofd in Bratislava. Beetje jammer. Verder wel lachen. Lekker weer. Verder wel een matige poule.
Tjezus, wat ben jij echt een opportunist van hier tot tokio geworden zegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:45 schreef Nashje het volgende:
Vertonghen moet gewoon opkankeren met z'n gejank. Fucking mietje. Lindgren ipv Vertonghen svp. Dan heb je ineens een mooie verdediging
.
Als je zoiets achterin hebt staan kan ik het me goed voorstellen. Pijn aan de voeten, geen slidings kunnen maken... komop zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tjezus, wat ben jij echt een opportunist van hier tot tokio geworden zeg.
Dit soort teksten, echt!
Dat kan toch dat ie dat a-relaxed vindt? Je mag het niet als excuus gebruiken bij puntverlies of slechte prestaties, maar je mag toch wel kunstgras kut vinden? Of moet je er spontaan op klaarkomen omdat het kunstgras is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als je zoiets achterin hebt staan kan ik het me goed voorstellen. Pijn aan de voeten, geen slidings kunnen maken... komop zeg.
Hij mag het kut vinden, maar dan nog moet ie geen onzin verkopen en statistieken uit z'n duim zuigen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat kan toch dat ie dat a-relaxed vindt? Je mag het niet als excuus gebruiken bij puntverlies of slechte prestaties, maar je mag toch wel kunstgras kut vinden? Of moet je er spontaan op klaarkomen omdat het kunstgras is?
Het geeft wel aan dat het geen bikkel is. Een echte vent komt niet met zulke pathetische teksten. Pijn aan de voetjes.quote:Maar dit soort teksten, hou op man. Vertonghen en Alderweireld staan prima te voetballen samen, hebben fuckin veel potentie en zijn echt talentvol, en dan gaat die joker vanwege een zo'n zinnetje lopen kankeren en brullen dat Lindgren erin moet die niet eens een echte CV is en nog geen wedstrijd heeft gespeeld, want dan staat de verdediging ineens!
Wat een fuckin joker ben je dan.
Ik ga echt Vertonghen niet afschrijven hoor en al helemaal niet zeggen dat hij op moet kankeren (quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat kan toch dat ie dat a-relaxed vindt? Je mag het niet als excuus gebruiken bij puntverlies of slechte prestaties, maar je mag toch wel kunstgras kut vinden? Of moet je er spontaan op klaarkomen omdat het kunstgras is?
Maar dit soort teksten, hou op man. Vertonghen en Alderweireld staan prima te voetballen samen, hebben fuckin veel potentie en zijn echt talentvol, en dan gaat die joker vanwege een zo'n zinnetje lopen kankeren en brullen dat Lindgren erin moet die niet eens een echte CV is en nog geen wedstrijd heeft gespeeld, want dan staat de verdediging ineens!
Vermeer op doel en Steek in de spits.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:57 schreef BigKahuna het volgende:
Dus Bodul wordt verhuurd en Cvitanich ook?
Achja, wat moet je ook met spitsen hè...
Ik denk eerder dat het een vraag was uit de journalist dan dat Jan gisteravond op zijn kamertje eens even alle wedstrijden van Heracles heeft genoteerd en uitgerekend hoe ze presteren. Via, via gehoord en dat verhaal van Heracles en voordeel - ik zeg niet dat het waar is - circuleert gewoon regelmatig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij mag het kut vinden, maar dan nog moet ie geen onzin verkopen en statistieken uit z'n duim zuigen.
Dan heb je hem niet vaak 90 min zien voetballen, hij weet heus wel wat bikkelen is. Eerste wedstrijden / trainingen is altijd kut op kunstgras, en als je dan al niet helemaal top fit bent of gekwakkeld hebt met blessures, dan is dat gewoon minder prettig.quote:[..]
Het geeft wel aan dat het geen bikkel is. Een echte vent komt niet met zulke pathetische teksten. Pijn aan de voetjes.
Dat is wel het hele idee inderdaad bij een hoop; wie je ook opstelt of vervangt, volgende week staan de neuzen (hahahahaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga echt Vertonghen niet afschrijven hoor en al helemaal niet zeggen dat hij op moet kankeren (), maar hoe kun je nou zeggen dat hij prima staat te voetballen? Het lijkt er op dat hij er helemaal geen zin in heeft dit jaar. Van mij mag hij wel blijven staan hoor, simpelweg omdat we niets beters hebben. Iedereen loopt nu wel om Lindgren te schreeuwen, maar die staat er ook niet meteen en die kan dan ook weer meteen op kankeren (
). Op zich is het niet zo raar dat spelers bij Ajax niet presteren. Ze krijgen geen vertrouwen van de coach en laten we over het publiek nog maar zwijgen.
Emanuelson en Stekelenburg daarentegen niet. Ik zie velen namelijk kritiek leveren over het opportunisme hier, wat best kan kloppen, maar aan de andere kant zijn er hier een stel figuren, die spelers die tekort komen voor Ajax 1, maar blijven ophemelen enkel en alleen omdat ze uit de jeugdopleiding komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is wel het hele idee inderdaad bij een hoop; wie je ook opstelt of vervangt, volgende week staan de neuzen (hahahaha) weer compleet de andere kant op en kan iedereen weer oppleuren
Vertonghen kan en heeft het echt wel in zich..
Ik ben het ook wel met je eens hoor. En inderdaad, hij heeft pas twee wedstrijdjes op zijn eigen positie gespeeld. Maar daarvoor (vooral tegen RKC en Groningen) kwam het op mij over alsof hij er echt geen zin in had. Dat vind ik wel kwalijk. Maar toen speelde hij ook LB.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is wel het hele idee inderdaad bij een hoop; wie je ook opstelt of vervangt, volgende week staan de neuzen (hahahaha) weer compleet de andere kant op en kan iedereen weer oppleuren
Ik vind Vertonghen nog steeds een van de betere Ajacieden, zeker van vorig seizoen. Dit seizoen is het nog niet altijd even goed, maar hij staat nu ook pas weer sinds twee weken achterin centraal en niet op linksback. Zeker met Toby samen ziet het er allemaal wel beter uit. En laten we eerlijk zijn, wie hebben er nou wel goed gevoetbald tegen Sparta en Slovan deze week?
Vertonghen kan en heeft het echt wel in zich..
vi.nlquote:De tijd begint te dringen voor Rafael van der Vaart. De international heeft nog een paar dagen om een nieuwe club te vinden. Besiktas kan worden toegevoegd aan het rijtje van geïnteresseerde clubs, en daarna meteen weer worden geschrapt als kanshebber. Van der Vaart zou de Turkse toenadering namelijk hebben afgewezen en zijn hoop hebben gevestigd op een Premier League-club, zo meldt FourFourTwo.
Ik heb herhaardelijk aangegeven ook voorstander te zijn van natuurgras.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Blawh, waar ik dan wel weer moe van wordt, is dat jij altijd dat kunstgras maar zit te verdedigen.
Ik ga alleen in op onwaarheden die gepubliceerd worden over kunstgras. Statistisch is het namelijk totaal niet aantoonbaar dat kunstgras daadwerkelijk een enorm thuisvoordeel oplevert.quote:Bijna elke speler in heel Nederland vindt het waardeloos, maar jij vindt dat blijkbaar allemaal onzin. Zouden zij er dan geen verstand van hebben?![]()
Wat is dan het niveau van Ajax1? Als we naar de afgelopen jaren kijken dan kunnen Urby en Maarten makkelijk mee. Kijken we naar jaren terug dan is er maar één speler die het niveau heeft en dat is Suarez. Verder boeit het mij geen ene moer wie er uit de jeugdopleiding komt en wie niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Emanuelson en Stekelenburg daarentegen niet. Ik zie velen namelijk kritiek leveren over het opportunisme hier, wat best kan kloppen, maar aan de andere kant zijn er hier een stel figuren, die spelers die tekort komen voor Ajax 1, maar blijven ophemelen enkel en alleen omdat ze uit de jeugdopleiding komen.
Ahum? Vertonghen speelt helemaal niet prima, doe je oogkleppen af man. Hij hobbelt een beetje anoniem mee. Is bij het minste of geringste opgefokt en straalt uit dat hij er totaal geen plezier in heeft. Van mij mag ie op de bank. Hij is ook nog eens zo traag als dikke stront,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar dit soort teksten, hou op man. Vertonghen en Alderweireld staan prima te voetballen samen, hebben fuckin veel potentie en zijn echt talentvol, en dan gaat die joker vanwege een zo'n zinnetje lopen kankeren en brullen dat Lindgren erin moet die niet eens een echte CV is en nog geen wedstrijd heeft gespeeld, want dan staat de verdediging ineens!
Tegen Sparta en Slovan stond hij op zijn favoriete positie en ik moet zeggen dat ik hem toen op weinig slechts heb kunnen betrappen. Dat is al heel wat voor een Ajacied in deze tijdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:22 schreef navigator het volgende:
[..]
Ahum? Vertonghen speelt helemaal niet prima, doe je oogkleppen af man. Hij hobbelt een beetje anoniem mee. Is bij het minste of geringste opgefokt en straalt uit dat hij er totaal geen plezier in heeft. Van mij mag ie op de bank. Hij is ook nog eens zo traag als dikke stront,
Reken er maar niet op. Ik reken sowieso nergens meer op. Misschien valt het dan nog meequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:24 schreef bloodysunday het volgende:
Zal van der Vaart dan toch een jaartje komen?
ben ook bang van niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Ik reken sowieso nergens meer op. Misschien valt het dan nog mee
It's 2004-2005 all over againquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:57 schreef BigKahuna het volgende:
Dus Bodul wordt verhuurd en Cvitanich ook?
Achja, wat moet je ook met spitsen hè...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:33 schreef bloodysunday het volgende:
Oja vergat ik ook nog? Waar blijft de vervanger voor Oleguer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.><(({°>
Daar ben ik dus ook bang voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:39 schreef Fortitudo het volgende:
er gaat gewoon helemaal niemand meer worden aangetrokken in adam
wat een tegenvaller
Van der Gun heeft nog geen club...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ben ook bang van niet.
Vraag me wel af als Cvitanich gaat wie zijn vervanger word.
Lindgren, als Jol slim is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:33 schreef bloodysunday het volgende:
Oja vergat ik ook nog? Waar blijft de vervanger voor Oleguer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |