? Wiens ontstoken duim heeft die pusvlek laten lekken?
? Wiens ontstoken duim heeft die pusvlek laten lekken?

135 euro 4 sterren hotel, 3 nachtenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:31 schreef Jasza het volgende:
1-4 December wss toch maar naar Roemenie.
 Hulde aan roemenie.
  Hulde aan roemenie.

Lekker gek jwzzzzquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
135 euro 4 sterren hotel, 3 nachtenHulde aan roemenie.

Het kan nog erger: er was laatst een keer sprake van dat Melvin Platje als back-up spits zou worden aangetrokken. Wat een ballentent is Ajax ook aan het worden zeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:37 schreef Luco het volgende:
De Mul? Wiens ontstoken duim heeft die pusvlek laten lekken?

Het matcht mooi met zijn ogen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vinden we van "onze" Wesley in het blauw/zwart?

Inter is een kut club.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Slechts 1 ster, wij hebben er straks 3.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

We missen voorin een echte afmaker en dan kom jij met Babel aankakken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:36 schreef Morendo het volgende:
Zou Babel terug willen voor een huurperiode, of is hij daar te trots voor? Op zich wel een ideale spits wat mij betreft.

Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Slechts 1 ster, wij hebben er straks 3.

Ik zie hem liever niet in die rood witte vuilniszak uit rotterdam spelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeit het shirt nou weer waar een speler in speelt

Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.

quote:

Helaas waar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:06 schreef toma het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even ben ik bang. Ik zie Ajax dit jaar nog echt geen kampioen worden met deze selectie. PSV heeft de grootste kans imo.

Kijk even een 'paar pagina's terug. Alles om 19:00 meen ik mij te herinneren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:14 schreef Black-Death het volgende:
Al iets bekend over de tijdstippen waaruit Ajax thuis speelt?

Dit dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:14 schreef Black-Death het volgende:
Al iets bekend over de tijdstippen waaruit Ajax thuis speelt?

Kan ik meteen uit mijn werk, gunstig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:18 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kijk even een 'paar pagina's terug. Alles om 19:00 meen ik mij te herinneren.

How verkeerd gelezen, er kunnen wedstrijden tussen zitten die om 19:00 beginnen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:19 schreef Noshiba het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |