abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72251924
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dan is ie na zondag wel weer naar de kapper geweest
Klopt. Fucking beroofd in Bratislava. Beetje jammer. Verder wel lachen. Lekker weer. Verder wel een matige poule.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:27:20 #252
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72252752
Heitinga voor 5 miljoen naar Everton.

Edit: toch niet zo zeker lees ik nu op andere sites

[ Bericht 45% gewijzigd door jna op 29-08-2009 10:33:42 ]
Jawel, je keek.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:31:53 #253
131603 Afwazig
Serious business
pi_72252808
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 08:37 schreef versteegrob het volgende:
Nog 2/3 spannende dagen, komt goed. Als je kijkt hoeveel Twente/AZ/PSV gekocht/gehuurd heeft, echt heel netjes. Nu moet Ajax even een inhaalslag halen, komt goed mensen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:37:17 #254
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72252883
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:31 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Hebben we hier een primeur? Versteegrobje die als eerste nieuws heeft?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:42:41 #255
51286 w00h00
Digital man!
pi_72252966
Krijgen we nog een beetje geld van de transfers van Sneijder, Huntelaar en Heitinga?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:45:11 #256
131603 Afwazig
Serious business
pi_72252994
7.5 ton Huntelaar geloof ik. Voor Heitinga en Sneijder weet ik niet.
pi_72253075
quote:
AMSTERDAM - Ajax spint goed garen bij de transfer van Zlatan Ibrahimovic van Internazionale naar FC Barcelona. De Amsterdammers hebben voor de drie jaar dat de Zweed in Amsterdam voetbalde recht op een opleidingsvergoeding. Het precieze bedrag is nog niet bekend, maar in de ArenA wordt uitgegaan van ruim een miljoen euro.

"Samuel Eto'o is in de deal betrokken en we hoorden dat er wat onderlinge oefenduels zijn afgesproken. Dat maakt de rekensom wat gecompliceerder", aldus een woordvoerder van Ajax. "Daarom hebben we bij Barcelona de vraag neergelegd wat de totale waarde van die transactie is. Van die 'geschatte transfersom' hangt ons aandeel af."

Bij de aanstaande transfer van Sneijder naar Inter is het overzichtelijker. Omdat de Utrechter zijn hele jeugd bij Ajax speelde, maar voor zijn 24e vertrok, hebben de Amsterdammers recht op nagenoeg de complete opleidingsvergoeding van vijf procent van de transfersom van vijftien miljoen euro: ruim 650.000 euro. De transfer van Klaas-Jan Huntelaar naar AC Milan brengt een kleine 200.000 euro in het laatje. In totaal heeft financieel directeur Jeroen Slop dus een meevaller van bijna 2 miljoen euro.
En daar is de transfer van Maxwell nog niet bij opgeteld, dus dat zal wel op 2 miljoen uitkomen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:52:07 #258
51286 w00h00
Digital man!
pi_72253089
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:50 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

En daar is de transfer van Maxwell nog niet bij opgeteld, dus dat zal wel op 2 miljoen uitkomen.
Nice.

En daar komt de -eventuele- transfer van Heitinga ook nog bij.
pi_72253210
Mja, verhuren van Dario. Ik zie niet in hoe een 25 jarige spits nog stappen gaat maken door een jaar in de Argentijnse competitie te spelen, waar hij zijn kunnen al heeft bewezen.

Ik zie werkelijk waar geen enkel voordeel in de deal, behalve geen loon over hoeven te schrijven.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:59:01 #260
198365 Morendo
The Real Deal
pi_72253221
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:52 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Nice.

En daar komt de -eventuele- transfer van Heitinga ook nog bij.
We zijn rijk.

Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:59:37 #261
51286 w00h00
Digital man!
pi_72253234
Wordt er eigenlijk nog officieel afscheid genomen van Vermealen?
pi_72253239
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:58 schreef N.i.c.k het volgende:
Mja, verhuren van Dario. Ik zie niet in hoe een 25 jarige spits nog stappen gaat maken door een jaar in de Argentijnse competitie te spelen, waar hij zijn kunnen al heeft bewezen.

Ik zie werkelijk waar geen enkel voordeel in de deal, behalve geen loon over hoeven te schrijven.
Er is een optie tot koop opgenomen in het contract. Als hij het dus goed doet, zijn we hem kwijt. En geen voordeel? De reden dat wij geen spelers komen, is omdat er zoveel druk staat op het salarishuis. Elk salaris dat overgenomen wordt door een huurovereenkomst is dus meegenomen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:59:56 #263
198365 Morendo
The Real Deal
pi_72253240
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:58 schreef N.i.c.k het volgende:

Ik vind het ook een bizarre deal. Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_72253605
En wie komt er voor Dario in de plaats?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_72253612
Wat een huilie die Vertonghen in z'n voorbeschouwing.
pi_72253843
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:18 schreef Nashje het volgende:
En nog even uitgezocht wat we voor onze exen krijgen.

Zlatan: 3 jaar in dienst dus recht op opleidingsvergoeding. Wordt uitgegaan van 1 miljoen euro
Sneijder: nagenoeg complete opleidingsvergoeding van 5% van de transfersom (15 miljoen). 650.000 euro
Klaas: 200.000 euro
pi_72253940
maar is Ajax mee bezig
nu al een aankoop van 7 miljoen wegdoen zonder hem een echte kans te geven. laat hem nou eens 10 wedstrijden staan ofzo. wie komt hem nu te vervangen? we hebben al zo weinig geld terwijl we verdedigend nog wel wat kunnen gebruiken
pi_72253978
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:18 schreef Blawh het volgende:
Wat een huilie die Vertonghen in z'n voorbeschouwing.
Laat me raden, hij zit te janken over het kunstgras?

Opflikkeren met die excuses, gewoon winnen morgen!
pi_72254000
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 08:56 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Klopt. Fucking beroofd in Bratislava. Beetje jammer. Verder wel lachen. Lekker weer. Verder wel een matige poule.
Ai flink genaaid dus. Poule is inderdaad niet geweldig. Even afwachten of Anderlecht een combi is, anders wil ik er nog wel heen. En gappie is nu even aan het kijken voor Timisoara uit. Hoop dat dat nog goed komt
pi_72254038
Wat een kut beleid
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72254117
Vertonghen moet gewoon opkankeren met z'n gejank. Fucking mietje . Lindgren ipv Vertonghen svp. Dan heb je ineens een mooie verdediging .
pi_72254153
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:45 schreef Nashje het volgende:
Vertonghen moet gewoon opkankeren met z'n gejank. Fucking mietje . Lindgren ipv Vertonghen svp. Dan heb je ineens een mooie verdediging .
Tjezus, wat ben jij echt een opportunist van hier tot tokio geworden zeg .

Dit soort teksten, echt !
pi_72254189
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tjezus, wat ben jij echt een opportunist van hier tot tokio geworden zeg .

Dit soort teksten, echt !
Als je zoiets achterin hebt staan kan ik het me goed voorstellen. Pijn aan de voeten, geen slidings kunnen maken... komop zeg.
pi_72254277
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als je zoiets achterin hebt staan kan ik het me goed voorstellen. Pijn aan de voeten, geen slidings kunnen maken... komop zeg.
Dat kan toch dat ie dat a-relaxed vindt? Je mag het niet als excuus gebruiken bij puntverlies of slechte prestaties, maar je mag toch wel kunstgras kut vinden? Of moet je er spontaan op klaarkomen omdat het kunstgras is?

Maar dit soort teksten, hou op man. Vertonghen en Alderweireld staan prima te voetballen samen, hebben fuckin veel potentie en zijn echt talentvol, en dan gaat die joker vanwege een zo'n zinnetje lopen kankeren en brullen dat Lindgren erin moet die niet eens een echte CV is en nog geen wedstrijd heeft gespeeld, want dan staat de verdediging ineens !

Wat een fuckin joker ben je dan.
pi_72254353
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat kan toch dat ie dat a-relaxed vindt? Je mag het niet als excuus gebruiken bij puntverlies of slechte prestaties, maar je mag toch wel kunstgras kut vinden? Of moet je er spontaan op klaarkomen omdat het kunstgras is?
Hij mag het kut vinden, maar dan nog moet ie geen onzin verkopen en statistieken uit z'n duim zuigen.
quote:
Maar dit soort teksten, hou op man. Vertonghen en Alderweireld staan prima te voetballen samen, hebben fuckin veel potentie en zijn echt talentvol, en dan gaat die joker vanwege een zo'n zinnetje lopen kankeren en brullen dat Lindgren erin moet die niet eens een echte CV is en nog geen wedstrijd heeft gespeeld, want dan staat de verdediging ineens !

Het geeft wel aan dat het geen bikkel is. Een echte vent komt niet met zulke pathetische teksten. Pijn aan de voetjes.
pi_72254372
quote:

[..]

Ik ga echt Vertonghen niet afschrijven hoor en al helemaal niet zeggen dat hij op moet kankeren ( ), maar hoe kun je nou zeggen dat hij prima staat te voetballen? Het lijkt er op dat hij er helemaal geen zin in heeft dit jaar. Van mij mag hij wel blijven staan hoor, simpelweg omdat we niets beters hebben. Iedereen loopt nu wel om Lindgren te schreeuwen, maar die staat er ook niet meteen en die kan dan ook weer meteen op kankeren ( ). Op zich is het niet zo raar dat spelers bij Ajax niet presteren. Ze krijgen geen vertrouwen van de coach en laten we over het publiek nog maar zwijgen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:57:13 #277
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72254379
Dus Bodul wordt verhuurd en Cvitanich ook?

Achja, wat moet je ook met spitsen hè...
><(({°>
pi_72254417
Aan de andere kant ben ik er trouwens wel blij mee dat veel spelers zich uitspreken tegen kunstgras. Ik ben ook 100% tegen kunstgras. Voetbal moet gewoon gespeeld worden op echt gras dat je kunt ruiken en waar in de herfst de pollen je om de oren vliegen!
pi_72254461
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:57 schreef BigKahuna het volgende:

Vermeer op doel en Steek in de spits.

@ Heineken: spelers presteren niet / komen niet uit de verf omdat er te weinig kwaliteit is in dit team, alleen buitengewoon talent zoals Suarez blinkt altijd uit, maar een Sulejmani niet. Pas als Ajax gaat stoppen met kopen van spelers zoals Wielaert, Atouba en spelers zoals Emanuelson (niet effectief) en Stekelenburg (komt tekort), heb ik pas goede hoop op betere prestaties. Had gehoopt dat Jol schoon schip zou maken, maar dat valt tot nu toe een beetje tegen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Dvm86 op 29-08-2009 12:06:51 ]
pi_72254520
Vanaf welke prijs zullen de kaarten voor de EL verkocht worden? Eurootje of 25?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72254542
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij mag het kut vinden, maar dan nog moet ie geen onzin verkopen en statistieken uit z'n duim zuigen.
Ik denk eerder dat het een vraag was uit de journalist dan dat Jan gisteravond op zijn kamertje eens even alle wedstrijden van Heracles heeft genoteerd en uitgerekend hoe ze presteren. Via, via gehoord en dat verhaal van Heracles en voordeel - ik zeg niet dat het waar is - circuleert gewoon regelmatig.
quote:
[..]

Het geeft wel aan dat het geen bikkel is. Een echte vent komt niet met zulke pathetische teksten. Pijn aan de voetjes.
Dan heb je hem niet vaak 90 min zien voetballen, hij weet heus wel wat bikkelen is. Eerste wedstrijden / trainingen is altijd kut op kunstgras, en als je dan al niet helemaal top fit bent of gekwakkeld hebt met blessures, dan is dat gewoon minder prettig.
pi_72254595
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ga echt Vertonghen niet afschrijven hoor en al helemaal niet zeggen dat hij op moet kankeren ( ), maar hoe kun je nou zeggen dat hij prima staat te voetballen? Het lijkt er op dat hij er helemaal geen zin in heeft dit jaar. Van mij mag hij wel blijven staan hoor, simpelweg omdat we niets beters hebben. Iedereen loopt nu wel om Lindgren te schreeuwen, maar die staat er ook niet meteen en die kan dan ook weer meteen op kankeren ( ). Op zich is het niet zo raar dat spelers bij Ajax niet presteren. Ze krijgen geen vertrouwen van de coach en laten we over het publiek nog maar zwijgen.
Dat is wel het hele idee inderdaad bij een hoop; wie je ook opstelt of vervangt, volgende week staan de neuzen (hahahaha ) weer compleet de andere kant op en kan iedereen weer oppleuren

Ik vind Vertonghen nog steeds een van de betere Ajacieden, zeker van vorig seizoen. Dit seizoen is het nog niet altijd even goed, maar hij staat nu ook pas weer sinds twee weken achterin centraal en niet op linksback. Zeker met Toby samen ziet het er allemaal wel beter uit. En laten we eerlijk zijn, wie hebben er nou wel goed gevoetbald tegen Sparta en Slovan deze week?

Vertonghen kan en heeft het echt wel in zich..
pi_72254639
Blawh, waar ik dan wel weer moe van wordt, is dat jij altijd dat kunstgras maar zit te verdedigen. Bijna elke speler in heel Nederland vindt het waardeloos, maar jij vindt dat blijkbaar allemaal onzin. Zouden zij er dan geen verstand van hebben?
pi_72254672
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is wel het hele idee inderdaad bij een hoop; wie je ook opstelt of vervangt, volgende week staan de neuzen (hahahaha ) weer compleet de andere kant op en kan iedereen weer oppleuren

Emanuelson en Stekelenburg daarentegen niet. Ik zie velen namelijk kritiek leveren over het opportunisme hier, wat best kan kloppen, maar aan de andere kant zijn er hier een stel figuren, die spelers die tekort komen voor Ajax 1, maar blijven ophemelen enkel en alleen omdat ze uit de jeugdopleiding komen.
pi_72254734
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik vind Vertonghen nog steeds een van de betere Ajacieden, zeker van vorig seizoen. Dit seizoen is het nog niet altijd even goed, maar hij staat nu ook pas weer sinds twee weken achterin centraal en niet op linksback. Zeker met Toby samen ziet het er allemaal wel beter uit. En laten we eerlijk zijn, wie hebben er nou wel goed gevoetbald tegen Sparta en Slovan deze week?

Ik ben het ook wel met je eens hoor. En inderdaad, hij heeft pas twee wedstrijdjes op zijn eigen positie gespeeld. Maar daarvoor (vooral tegen RKC en Groningen) kwam het op mij over alsof hij er echt geen zin in had. Dat vind ik wel kwalijk. Maar toen speelde hij ook LB.

Verder heb ik ook wel vertrouwen in Vertonghen hoor. Die jongen kan prima voetballen. Lekker laten staan met Alderweireld morgen.
pi_72254786
quote:
De tijd begint te dringen voor Rafael van der Vaart. De international heeft nog een paar dagen om een nieuwe club te vinden. Besiktas kan worden toegevoegd aan het rijtje van geïnteresseerde clubs, en daarna meteen weer worden geschrapt als kanshebber. Van der Vaart zou de Turkse toenadering namelijk hebben afgewezen en zijn hoop hebben gevestigd op een Premier League-club, zo meldt FourFourTwo.
vi.nl

Gelukkig weet ie dat bij ons de deur wagenwijd openstaat. Jaartje huren, heeft ie gegarandeerd een basisplaats en kan ie mooi op het WK zijn kunstjes vertonen. Het klinkt te mooi om waar te zijn.
pi_72254790
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Blawh, waar ik dan wel weer moe van wordt, is dat jij altijd dat kunstgras maar zit te verdedigen.
Ik heb herhaardelijk aangegeven ook voorstander te zijn van natuurgras.
quote:
Bijna elke speler in heel Nederland vindt het waardeloos, maar jij vindt dat blijkbaar allemaal onzin. Zouden zij er dan geen verstand van hebben?
Ik ga alleen in op onwaarheden die gepubliceerd worden over kunstgras. Statistisch is het namelijk totaal niet aantoonbaar dat kunstgras daadwerkelijk een enorm thuisvoordeel oplevert.

Pijnlijke gewrichten en spierpijn kan ik me voorstellen, dat had ik zelf ook een beetje na mijn eerste wedstrijd op kunstgras. Maar zere voeten heb ik nog nooit gehoord en ik heb ook nog nooit een speler met schaafwonden van ons veld zien stappen.
pi_72254843
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:10 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Emanuelson en Stekelenburg daarentegen niet. Ik zie velen namelijk kritiek leveren over het opportunisme hier, wat best kan kloppen, maar aan de andere kant zijn er hier een stel figuren, die spelers die tekort komen voor Ajax 1, maar blijven ophemelen enkel en alleen omdat ze uit de jeugdopleiding komen.
Wat is dan het niveau van Ajax1? Als we naar de afgelopen jaren kijken dan kunnen Urby en Maarten makkelijk mee. Kijken we naar jaren terug dan is er maar één speler die het niveau heeft en dat is Suarez. Verder boeit het mij geen ene moer wie er uit de jeugdopleiding komt en wie niet.

Verder moet Jol eens met een vast team gaan spelen én 442 spelen. Laat dat eens een wedstrijd of 6 staan. Pas dan kunnen er automatismen in komen.
pi_72254898
quote:

[..]

Ahum? Vertonghen speelt helemaal niet prima, doe je oogkleppen af man. Hij hobbelt een beetje anoniem mee. Is bij het minste of geringste opgefokt en straalt uit dat hij er totaal geen plezier in heeft. Van mij mag ie op de bank. Hij is ook nog eens zo traag als dikke stront,
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72254925
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:22 schreef navigator het volgende:

[..]

Ahum? Vertonghen speelt helemaal niet prima, doe je oogkleppen af man. Hij hobbelt een beetje anoniem mee. Is bij het minste of geringste opgefokt en straalt uit dat hij er totaal geen plezier in heeft. Van mij mag ie op de bank. Hij is ook nog eens zo traag als dikke stront,
Tegen Sparta en Slovan stond hij op zijn favoriete positie en ik moet zeggen dat ik hem toen op weinig slechts heb kunnen betrappen. Dat is al heel wat voor een Ajacied in deze tijden
pi_72254932
Zal van der Vaart dan toch een jaartje komen?
AJAX AMSTERDAM!
pi_72254979
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:24 schreef bloodysunday het volgende:
Zal van der Vaart dan toch een jaartje komen?
Reken er maar niet op. Ik reken sowieso nergens meer op. Misschien valt het dan nog mee
pi_72255020
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Reken er maar niet op. Ik reken sowieso nergens meer op. Misschien valt het dan nog mee
ben ook bang van niet.

Vraag me wel af als Cvitanich gaat wie zijn vervanger word.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72255051
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:57 schreef BigKahuna het volgende:

It's 2004-2005 all over again .

Hoewel, nu heeft Ajax nog Suarez. Toen had Ajax alleen Wesley Sonck .
Porcupine Tee - Normal
pi_72255108
Oja vergat ik ook nog? Waar blijft de vervanger voor Oleguer?
AJAX AMSTERDAM!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:38:20 #296
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72255230
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:33 schreef bloodysunday het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
><(({°>
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:39:06 #297
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72255257
er gaat gewoon helemaal niemand meer worden aangetrokken in adam

wat een tegenvaller
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72255289
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:39 schreef Fortitudo het volgende:
er gaat gewoon helemaal niemand meer worden aangetrokken in adam

wat een tegenvaller
Daar ben ik dus ook bang voor
pi_72255290
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:28 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

ben ook bang van niet.

Vraag me wel af als Cvitanich gaat wie zijn vervanger word.
Van der Gun heeft nog geen club...
pi_72255295
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:33 schreef bloodysunday het volgende:
Lindgren, als Jol slim is.
Porcupine Tee - Normal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')