abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72232310
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef speknek het volgende:
Oh god wat zijn jullie irritant zeg .

Doei!
Die tekst heb ik niet zelf verzonnen, onder die foto.
Maarre.... Bye, bye!
pi_72232351
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Op nu.nl:

[ afbeelding ]

'De teleurgestelde vader van Laura Dekker (R) met zijn advocaat (L) na de uitspraak van de rechter.'

Hij legt het er wel erg dik bovenop zeg!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72232382
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hij legt het er wel erg dik bovenop zeg!
Maarrrr, ik moet zeggen: het is wel een knappe man.
Jammer dat het hem allemaal te veel naar z'n hoofd is gestegen.
pi_72232413
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar als het zo aangepast is, dan is ze ook niet zo'n wonderkind wat zeilen betreft.. Wat is dan nog de reden om voor haar boven de leer- en schoolplicht te stellen?
ik zie ook niet in waarom ze zogenaamd een wonderkind zou zijn. Ook die prijzenkast van dr lijkt me bv minder gevuld dan ik weleens las. Heb ff snel wat zitten zoeken en verder dan een 5e plaats in een deelnemersveld van 8 kwam ik niet.

Kind kan zeilen, Houdt van zeilen. Maar er zijn er nog wel zal te vinden met minimaal dezelfde capaciteiten.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_72232471
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Nee ze heeft ook al een motor aan boord en een werkend roer waarschijnlijk. Bij voorkeur liever geen navigatieapparatuur en een groot gat in de romp. Dit alles om het natuurlijk niet te makkelijk te maken.
Het moest toch een solozeiltocht zijn? Het wordt steeds minder solo en steeds minder zeiltocht.. Als ze op sleeptouw wordt genomen, telt het dan ook? Ze zit dan toch nog steeds alleen in haar boot?
Als dat de enige uitdaging is, kan ze ook 2 jaar gaan paalzitten..
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:25:31 #156
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72232527
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het moest toch een solozeiltocht zijn? Het wordt steeds minder solo en steeds minder zeiltocht.. Als ze op sleeptouw wordt genomen, telt het dan ook? Ze zit dan toch nog steeds alleen in haar boot?
Op het schoolplein, dan kan ze op die paal ook gewoon lessen volgen.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_72232553
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef Shitney het volgende:

[..]

Op het schoolplein, dan kan ze op die paal ook gewoon lessen volgen.
Bronnen uit mijn buurt zeggen dat ze dat paalzitten ook kan combineren met zeilen..moet ze wel piraten tegenkomen...
Mr. Prolapse 2009
pi_72232560
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:21 schreef marsan het volgende:

[..]

Kind kan zeilen, Houdt van zeilen. Maar er zijn er nog wel zal te vinden met minimaal dezelfde capaciteiten.
Ongetwijfeld, er groeien wel meer kinderen op in schippersfamilies
pi_72232578
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk dat de bemoeienis met andermans zaken menig mens te veel naar het hoofd gestegen is.

Ik vraag me af hoeveel geweld men bereid is te gebruiken om dit meisje daadwerkelijk aan wal te houden. Opsluiting in een internaat als ze toch gaat? Als ze zich niet overgeeft of zelfs verdedigt een pistool tegen haar hoofd? In hoeverre heiligt het doel de middelen voor de geweldsaanbidders in dit land? Ironisch genoeg is het doel haar veiligheid, en het middel uiteraard geweld.
pi_72232604
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Bronnen uit mijn buurt zeggen dat ze dat paalzitten ook kan combineren met zeilen..moet ze wel piraten tegenkomen...
Wat zal dat kind eruit zien zeg, als ze terugkomt, 2 jaar niet gedoucht en helemaal ondergekwakt door piraten..
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:28:46 #161
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72232641
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef beeer het volgende:

[..]

Ik denk dat de bemoeienis met andermans zaken menig mens te veel naar het hoofd gestegen is.

Ik vraag me af hoeveel geweld men bereid is te gebruiken om dit meisje daadwerkelijk aan wal te houden. Opsluiting in een internaat als ze toch gaat? Als ze zich niet overgeeft of zelfs verdedigt een pistool tegen haar hoofd? In hoeverre heiligt het doel de middelen voor de geweldsaanbidders in dit land? Ironisch genoeg is het doel haar veiligheid, en het middel uiteraard geweld.
Geweldsaanbidders
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_72232648
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:20 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maarrrr, ik moet zeggen: het is wel een knappe man.
Ja, hij ziet er goed uit.
Nu nog even zijn ego aan de kant zetten
pi_72232666
quote:

[..]

Ironisch genoeg is het doel haar veiligheid, en het middel uiteraard geweld.
Jij ziet echt dingen die er niet zijn....
Mr. Prolapse 2009
pi_72232708
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja dat wil niet zeggen dat je geen gebruik mag maken van bijvoorbeeld navigatie-apparatuur en een motor. Het is verplicht om een motor aan boord, en in ieder geval stand-by, te hebben tijdens zo'n reis.
pi_72232769
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Geweldsaanbidders
Je bent toch niet zo naief om te denken dat de wet ultiem gehandhaafd kan worden zonder het gebruik van geweld? Als je kiest voor overheidsbemoeienis hoort daar geweld bij en als je die wet boven alles stelt dan ben je wat mij betreft een aanbidder van geweld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2009 15:32:51 ]
pi_72232787
quote:

[..]

Geweldsaanbidders
Dit soort lieden, met het wetboek in de hand worden de meest vreselijke dingen ondernomen. Een democratie heeft alle nare trekjes die een gewone dictatuur ook heeft.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Een heli? Een fregat met kanonschoten voor de boeg om dat mens tot stilstand te brengen.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
Het zou een mooie bak zijn als ze vanavond in het Jeugdjournaal vanaf haar "Guppy" bericht terwijl ze net begonnen is met die tocht.

Dan hoop ik dat ze haar desnoods met een heli ophalen en die ouders meteen opsluiten.
pi_72232849
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:33 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Dit soort lieden, met het wetboek in de hand worden de meest vreselijke dingen ondernomen:
[..]

[..]

Haar met een heli ophalen als het moet en de ouders opsluiten staat gelijk aan geweld?

Uiteraard hebben jullie een veel betere visie hoe het wel moet
Mr. Prolapse 2009
pi_72232854
quote:

[..]

Uiteraard.
pi_72232891
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef Dragorius het volgende:
Haar met een heli ophalen als het moet en de ouders opsluiten staat gelijk aan geweld?
Vrijheidsbeperking, bedreiging, bovendien zal ze niet vrijwillige in de helikopter stappen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:36:12 #170
8369 speknek
Another day another slay
pi_72232902
quote:
Geweldsaanbidders
Mystics of Spirit and of Muscle
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72232912
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ja dat wil niet zeggen dat je geen gebruik mag maken van bijvoorbeeld navigatie-apparatuur en een motor. Het is verplicht om een motor aan boord, en in ieder geval stand-by, te hebben tijdens zo'n reis.
Waar heb ik het gehad over navigatie-apparatuur?

En als een motor verplicht is, waar komen die verhalen van solozeilers over gekmakende windstiltes dan vandaan?

Het zou overigens idd. nog stoerder zijn om mbv. het goeie ouwe sextant, scheepsklok en kaarten te navigeren
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:37:34 #172
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72232949
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef beeer het volgende:

[..]

Je bent toch niet zo naief om te denken dat de wet ultiem gehandhaafd kan worden zonder het gebruik van geweld? Als je kiest voor overheidsbemoeienis hoort daar geweld bij en als je die wet boven alles stelt dan ben je wat mij betreft een aanbidder van geweld.
Grappig ik stel de wet helemaal niet boven alles. Ik vind het slechts onverstandig dat Laura solo de wereld rond wilt zeilen.
quote:
Dit soort lieden:
Dat maakt mij nog geen geweldsaanbidder.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_72233017
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Vrijheidsbeperking, bedreiging, bovendien zal ze niet vrijwillige in de helikopter stappen.
Eigenlijk zeg jij anderen wat ze niet mogen doen.. Terwijl je dat de staat verwijt..
pi_72233024
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja want het plegen van een misdrijf moet eigenlijk bestraft worden met een kopje thee.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:40:22 #175
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72233053
quote:

[..]

Dit soort lieden, met het wetboek in de hand worden de meest vreselijke dingen ondernomen. Een democratie heeft alle nare trekjes die een gewone dictatuur ook heeft.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:50 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Welk staatsvorm geniet jouw voorkeur dan?
Ik hoef helemaal geen uitgebreid antwoord hoor, heb ook geen behoefte nu om hier daarover te discussiëren.
Maar ik vraag het me gewoon af....
pi_72233174
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waar heb ik het gehad over navigatie-apparatuur?

En als een motor verplicht is, waar komen die verhalen van solozeilers over gekmakende windstiltes dan vandaan?

Het zou overigens idd. nog stoerder zijn om mbv. het goeie ouwe sextant, scheepsklok en kaarten te navigeren
Doordat je veelvuldig melding maakte van een motor en andere voorzieningen aan boord het haar wel erg makkelijk werd gemaakt. Ook in Nederland is het verplicht wanneer jij bruggen en sluizen door wilt gaat om een motor stand-by te hebben.

Het is natuurlijk niet zo dat bij een windstilte je zonder problemen over kunt schakelen op de motor dat heeft weinig met de kunst van het zeilen te maken.

Bij het falen van de apparatuur zal er inderdaad door middel van kaarten genavigeerd moeten worden. Ze heeft zich daar ook mee bezig gehouden voor haar reis naar Engeland.
pi_72233226
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja want het plegen van een misdrijf moet eigenlijk bestraft worden met een kopje thee.
Nou, dat is wel een zware sanctie hoor
pi_72233227
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef -Techno- het volgende:

[..]

[..]

Ik hoef helemaal geen uitgebreid antwoord hoor, heb ook geen behoefte nu om hier daarover te discussiëren.
Maar ik vraag het me gewoon af....
Ik denk dat ik het antwoord weet: Dictatuur met de Grote Bolk aan het hoofd
pi_72233287
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Doordat je veelvuldig melding maakte van een motor en andere voorzieningen aan boord het haar wel erg makkelijk werd gemaakt. Ook in Nederland is het verplicht wanneer jij bruggen en sluizen door wilt gaat om een motor stand-by te hebben.

Het is natuurlijk niet zo dat bij een windstilte je zonder problemen over kunt schakelen op de motor dat heeft weinig met de kunst van het zeilen te maken.

Bij het falen van de apparatuur zal er inderdaad door middel van kaarten genavigeerd moeten worden. Ze heeft zich daar ook mee bezig gehouden voor haar reis naar Engeland.
Ja, daar had ik het idd. over..

Er is één ding erger dan een gekmakende windstilte: En dat is een gekmakende windstilte als je de beschikking over een motor hebt die je niet mag gebruiken.

Ja, dat hoop ik zeker!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:50:42 #180
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72233371
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het antwoord weet: Dictatuur met de Grote Bolk aan het hoofd
Ik hoef geen aannames te horen, ook al verwacht ik dat ik geen antwoord zal krijgen van hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')