1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Ik verkies .... [b][*] De Micheal Jackson- award!! [/b] Ik verkies .... [b][*] De Mahatma Gandhi- award!! [/b] Ik verkies .... [b][*] De Florentino Perez- award!! [/b]! Mijn duurste aankoop kostte me ... [b][*] De Leeds united- award!! [/b] Ik verkies .... [b][*] De Prozac- award!! [/b] Ik verkies .... [b][*] De Guus Hiddink - award!! [/b] Ik verkies .... |
Ga ik ook doen.quote:
'Gewoon' de duurstequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga ik ook doen..
Die Perez award, is die voor 'gewoon' de duurste of voor grootste/duurste (meest dure?) miskoop?
Ok, maar dat is ook niet echt een verkiesbare dan. Niet dat het uitmaakt, ik vind 't een toffe award!quote:
Je hebt gelijk, heb hem even verplaatst!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, maar dat is ook niet echt een verkiesbare dan. Niet dat het uitmaakt, ik vind 't een toffe award!
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef foetre het volgende:De Koei- award!!
Ik verkies MrMoon(Alles verkopen en afzakken terwijl je kan promoveren dmv P/D duelDe Micheal Jackson- award!!
Ik verkies The VultureDe Mahatma Gandhi- award!!
Ik verkies GijsDe Florentino Perez- award!! !
Mijn duurste aankoop kostte me 3,1 milDe Leeds united- award!!
Ik verkies ook MrMoonDe Prozac- award!!
Ik verkies The VultureDe Guus Hiddink - award!!
Ik verkies mezelf(afgelopen seizoen gepromoveerd naar V en gelijk kampioen geworden en vanaf as zondag naar 4e klasse)
wat heeft dat te maken met Prozac?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:De Prozac- award!!
Ik verkies MrMoon vanwege zijn (in mijn ogen) domme beslissing om zich te laten afzakken.
Als je het geslikt had, dan was je misschien niet tot de beslissing gekomen om je te laten afzakken... Je moet wel erg depressief zijn geweest om die beslissing te nemen terwijl je er zo goed voor stond...quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met Prozac?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je het geslikt had, dan was je misschien niet tot de beslissing gekomen om je te laten afzakken... Je moet wel erg depressief zijn geweest om die beslissing te nemen terwijl je er zo goed voor stond...
quote:Op woensdag 2 september 2009 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
...ik kan er gewoon echt niet goed tegen als ik onterecht niet promoveer.
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
uhm.. die Perez-award.. Gaat dat alleen over een aankoop van dit seizoen? Ik neem aan van wel he?
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
De Prozac- award!!
Ik verkies Paaskonijn
Zie quote:
[..]
Yep, staat ook ergens in de OP geloof ik!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
uhm.. die Perez-award.. Gaat dat alleen over een aankoop van dit seizoen? Ik neem aan van wel he?
ah.. ja, ik lees altijd maar de helft van het verhaalquote:Op woensdag 2 september 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yep, staat ook ergens in de OP geloof ik!
Vanwege de motivatie wordt het geaccepteerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
De Koei- award!!
Ik verkies RomPomPom
Paula's moment is erg stom als ik het zo lees, maar die heb ik niet live bijgewoond. Het moment van RomPomPom [/b]met het muntgooien wel. Op zich niets mis met een muntje gooien om iets te beslissen, maar dat doe je natuurlijk niet met een rijksdaalder, maar met een ouderwetse gulden!!
ow dan heb ik dat ff gemist. Nouja ik had toch niet de duurste spelertquote:Op woensdag 2 september 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yep, staat ook ergens in de OP geloof ik!
2?? Das bijna weer een koei.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Puala het volgende:
let ff niet op, gelijk 2 koei nominaties binnen, jeah
Ook goedquote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2?? Das bijna weer een koei.1 nominatie en 1 waardevolle vermelding
Welke niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat jullie me een award willen geven voor iemand die met kleine jongetjes heeft gespeeld... wie van mijn jeugdspelers heeft me verlinkt?
Macaulay Culkinquote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat jullie me een award willen geven voor iemand die met kleine jongetjes heeft gespeeld... wie van mijn jeugdspelers heeft me verlinkt?
we zouden het binnen de kleedkamer houdenquote:
Lijfstraffen!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
we zouden het binnen de kleedkamer houden
Daar is het gezeik mee begonnenquote:
Je rechtvaardigt je verkiezingen op deze manier. Sterke campagnevoeringquote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is het gezeik mee begonnen
waarschijnlijk heeft tie gebeld van onder de douches. Dus dat lijkt me conform de reglementenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
we zouden het binnen de kleedkamer houden
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je rechtvaardigt je verkiezingen op deze manier. Sterke campagnevoering
Das toch altijd in de 1e week v h seizoen? En met pas 6 stemmers is t niet zo populair als voorheen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:41 schreef MrMoon het volgende:
wanneer is de uitslag eigenlijk bekend?
jij en serieusquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:47 schreef The_Hives het volgende:
ik ben te weinig in de topics om serieus te stemmen dus doe ik het niet
3 stemmen!quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
De Koei- award!!
Outpost, met het algemeen trainen debacle
Daarna Foetre, op zichzelf stemmen met een kakverhaal die hij vervolgens in zn P/D niet waarmaakt![]()
De Micheal Jackson- award!!
Outpost, om dezelfde redenDe Mahatma Gandhi- award!!
Ik verkies in principe iedereen die zijn handen uit de mouwen steekt voor de fed, geen stem dus.De Florentino Perez- award!! !
Met 2,4 mln haal ik dat nietDe Leeds united- award!!
Zeker weten Nico. Geen goals gescoord blijft toch knap. Overigens op de hielen gezeten door RPP, met een paar knappe verliesbeurten![]()
De Prozac- award!!
Paaskonijn
'ik ga stoppen!!!oh toch niet! Ik ga stoppen
![]()
![]()
oh toch niet!!'
De Guus Hiddink - award!!
Outpost, vanwege het opzijzetten van zijn aversie tegen de tweede plek en de verstandige keuze te maken het toch hogerop te proberen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. jij was zo stom om die kaart naar me op te sturen, dan zie ik dat toch?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. jij was zo stom om die kaart naar me op te sturen, dan zie ik dat toch?
alweer?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dooie
![]()
Spreek jullie morgen weer ik gaat bier drinken
ja idd.. je hebt dan wel regelmaatquote:Op zondag 6 september 2009 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, iedere dag dronken is ook een regelmaatig leven.
Daaromquote:
quote:Wanneer is de uitslag eigenlijk bekend??
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das toch altijd in de 1e week v h seizoen? En met pas 6 7 stemmers is t niet zo populair als voorheen.![]()
Weer een stem voor MJquote:Op zondag 6 september 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
De Koei- award!!
Ik verkies MrMoonDe Micheal Jackson- award!!
Ik verkies PossieDe Mahatma Gandhi- award!!
Ik verkies NicoDe Florentino Perez- award!! !
Mijn duurste aankoop kostte me 3 ton. Geen prijs voor mij dus![]()
De Leeds united- award!!
Ik verkies NicoDe Prozac- award!!
Ik verkies niemand.De Guus Hiddink - award!!
Ik verkies niemand
hahahaha ja idd je bent hard op wegquote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja kan je em maar beter voor de Koei krijgen
ach ja wat is hard he?quote:Op zondag 6 september 2009 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hahahaha ja idd je bent hard op weg
ja sommige mensen vallen elk seizoen in de prijzen..quote:Op maandag 7 september 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik lijkt verdorie weer op een award af te stevenen
en sommige nietquote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja sommige mensen vallen elk seizoen in de prijzen..
tsja.. je bent niet de enige hoorquote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef Xummon het volgende:
[..]
en sommige niet![]()
![]()
* Xummon schopt tegen een steentje aan
quote:Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef rompompom het volgende:
Beetje een wat moet ik hier nou weer mee gevoel, maar goed. Ik verkies Outpost67..
ach ja.. als de awards zo ongeveer voor jou worden gemaakt, dan is het ook niet moeilijk meerquote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja sommige mensen vallen elk seizoen in de prijzen..
We hebben alleen wat gelijke standen als het zo blijft, dan laat de uitslag nog even op zich wachten!quote:
Gewoon coinflip. rompompom weet precies hoe dat werktquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We hebben alleen wat gelijke standen als het zo blijft, dan laat de uitslag nog even op zich wachten!
Moest dat nou met een gulden of met een rijksdaalder?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon coinflip. rompompom weet precies hoe dat werkt
Met een pesetaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moest dat nou met een gulden of met een rijksdaalder?
een euroquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moest dat nou met een gulden of met een rijksdaalder?
jammer 4x En? te weinigquote:Op donderdag 10 september 2009 12:59 schreef Flappekz het volgende:
En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan had hij zo mooi gepast in je post
Hij paste mooi in mn "reageer"-scherm zoquote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan had hij zo mooi gepast in je post
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij paste mooi in mn "reageer"-scherm zo
EDIT - beter zo?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij paste mooi in mn "reageer"-scherm zo
EDIT - beter zo?
Precies de doelgroep die ik wilquote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je bent de held voor iedereen met een dwangneurose!
precies.. sommige dwangneuroses zijn handig man!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies de doelgroep die ik wil
dwangneuroses van anderen bedoel je?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. sommige dwangneuroses zijn handig man!
over het algemeen wel, maar die van mezelf kunnen ook een goede uitwerking hebben op anderen, waardoor ik weer wat terug kan verwachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
dwangneuroses van anderen bedoel je?
Doe eens concreet?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het algemeen wel, maar die van mezelf kunnen ook een goede uitwerking hebben op anderen, waardoor ik weer wat terug kan verwachten
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is 1 van de minder fijne dwangneuroses
Dan heb je daar vast een verschrikkelijk goede reden voorquote:Op donderdag 10 september 2009 13:45 schreef TheVulture het volgende:
Kut helemaal vergeten te stemmen
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:45 schreef TheVulture het volgende:
een nieuwequote:Op donderdag 10 september 2009 13:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je daar vast een verschrikkelijk goede reden voor
Nou het is nog heel pril en ik loop niet meer in 7 sloten tegelijk... maar het is wel leuk jaquote:
Leuk man, geniet er vanquote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is nog heel pril en ik loop niet meer in 7 sloten tegelijk... maar het is wel leuk ja
jij mag ook niet op kut stemmenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:45 schreef TheVulture het volgende:
quote:
De fapneus-award kun je krijgenquote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo en nu weer back to business... krijg ik die fopneus-award nu
Ik laat me fappen... da's beterquote:Op donderdag 10 september 2009 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De fapneus-award kun je krijgen
Je zit te lezen, da's wat andersquote:
En te tiepen!quote:Op donderdag 10 september 2009 14:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zit te lezen, da's wat anders
nou vooruit dan...quote:Op donderdag 10 september 2009 14:23 schreef rompompom het volgende:
En ondertussen kauw ik op m'n lunch --> Lunchen.
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou vooruit voorhuid dan...
Ik las het half en dan komt er zoiets uit...quote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is nog heel pril en het loopt niet meer in 7 stoten... maar het is wel leuk ja
gelukkig blijft het verder wel in het thema van de rest van het topicquote:Op donderdag 10 september 2009 16:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik las het half en dan komt er zoiets uit...
nee de MJ award. Je hebt 1 stem meer dan ikkequote:Op donderdag 10 september 2009 14:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo en nu weer back to business... krijg ik die fopneus-award nu
Jij ook al! Ik heb al 2 nachten niet geslapenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
godverrededomme wat zit ik in spanning zeg
ik al 2 dagen niet!quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jij ook al! Ik heb al 2 nachten niet geslapen
Dat kan ik dan weer niet zeggen. Hier op mn werk wordt niets anders van me verwachtquote:
daaromquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet zeggen. Hier op mn werk wordt niets anders van me verwacht
Ik moet eerst mn studie doen, daarna komen de kansen welquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daarom
Hoe lang blijf je daar nou nog zitten? Ik heb het idee dat je het niet geweldig naar je zin heb?
oh ja.. dat is natuurlijk wel slim. Nog ff meepakken wat je mee kan pakkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik moet eerst mn studie doen, daarna komen de kansen wel
Precies, en die 15k ga ik natuurlijk ook niet zelf betalen hequote:Op vrijdag 11 september 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. dat is natuurlijk wel slim. Nog ff meepakken wat je mee kan pakken
Exact, wat dat betreft heb ik t helemaal uitgestippeld. En toen ik bij deze afdeling solliciteerde (vorig jaar) heb ik ze meteen van mn plannen verteld. Uiteindelijk wil ik van een technische functie af, en meer richting managementquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
begrijpelijk
Zeker als dat betaald wordt door de baas. Eerst dat maar eens met beide handen aanpakken en misschien is er dan nog wel wat leuks te doen onder dezelfde werkgever.
Komt helemaal goed
Ik mag me nu trouwens officieel melden in de SES-SCquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
Altijd fijn als je je plannen al klaar hebt liggen. Ik zit een beetje te twijfelen hoe of wat. Maar goed, dat heeft niet direct met mijn werk te maken..
Wel handig zo'n topic
haha.. tja.. dat doe ik al jarenquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik mag me nu trouwens officieel melden in de SES-SC
Hmm.., ik wist dat ik iets vergat...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
tvp
Druk, druk?! Kindertjes in Afrika, díé hebben het druk!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:58 schreef Gijs_ het volgende:
Sorry, ik heb het echt even druk deze dagen, maar hij volgt zo spoedig mogelijk, misschien straks
Nee, die hebben het niet druk... die hebben honger, wij soms trek!quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Druk, druk?! Kindertjes in Afrika, díé hebben het druk!
Die hebben het hartstikke druk met het zoeken naar eten om hun honger te stillen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, die hebben het niet druk... die hebben honger, wij soms trek!
Op een gegeven moment zouden ze er toch wel achter komen dat ze het niet gaan vinden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die hebben het hartstikke druk met het zoeken naar eten om hun honger te stillen.
dus dan zomaar opgeven?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zouden ze er toch wel achter komen dat ze het niet gaan vinden?
Dat zijn het allemaal al, maar je bedoelt een gifje, me dunkt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand een UI maken van mijn awards?![]()
Verder: Goed geregeld Gijs!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan iemand een UI maken van mijn awards?![]()
Verder: Goed geregeld Gijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
indirect 5 miljoen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
De uitslagDe Florentino Perez- award!! !
Voor het team wat de meest dure aankoop deed
Winnaar: Realbizkit666 met Teamkoekje met 5 milj (indirect)![]()
[ afbeelding ]
ja? is dat gek?quote:
Hoe ga je de komende seizoenen nog invullen dan? U20/NT-talenten/spelers (op)trainen totdat je geld op is oid? Of ga je geld verdienen met het oog op mogelijk een herstart over -tig jaar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef Grumpey het volgende:
Ben ik serieus de beste manager van het afgelopen seizoen![]()
![]()
dank u allen
helaas stop ik er inderdaad mee, maar ik ga toch nog voor een leuke uitslag in de VJ-competitie meedoen de komende seizoenen, alhoewel ik dat steeds meer vanuit een lagere divisie zal doen... succes allemaal
Ik snap 'm ook niet helemaal... Wat is er indirect aan? Je betaalt toch gewoon een transfersom en dat is het bedrag wat je op geeft?quote:
Gaaf weer Gijs_ !quote:
Je kan hem zo wel gebruiken! Even het linkje naar het plaatje gebruiken ipv het proberen up te loaden. Ik laat hem wel staanquote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dankje, maar zelfs deze vind fok al te groot?
hey.. natuurlijk is dat een eer. We praten veel over jequote:Op maandag 14 september 2009 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt voor de stemmen!.... denk ik
Mooie award weer Gijs
de rest denkt daar blijkbaar anders over..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:36 schreef foetre het volgende:
Ik ben die koei award ni eens waard met me giga fouten.Welke dat ook zijn.
Het is gewoon is een complot.
Die gedachte alleen al is een koei award waardquote:Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de rest denkt daar blijkbaar anders over..
moet je iedereen nomineren volgende keerquote:Op maandag 14 september 2009 13:33 schreef foetre het volgende:
[..]
Die gedachte alleen al is een koei award waard
quote:Op zondag 13 september 2009 20:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je kan hem zo wel gebruiken! Even het linkje naar het plaatje gebruiken ipv het proberen up te loaden. Ik laat hem wel staan
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:26 schreef Ruudt het volgende:
Kan iemand een gifje maken van alleen m'n awards?
done!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
Gijs_ Zou je uit mijn ava die link award willen halen? T seizoen is voorbij he
bvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |