quote:Op woensdag 2 september 2009 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
...ik kan er gewoon echt niet goed tegen als ik onterecht niet promoveer.
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
uhm.. die Perez-award.. Gaat dat alleen over een aankoop van dit seizoen? Ik neem aan van wel he?
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
De Prozac- award!!
Ik verkies Paaskonijn
Zie quote:
[..]
Yep, staat ook ergens in de OP geloof ik!quote:Op woensdag 2 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
uhm.. die Perez-award.. Gaat dat alleen over een aankoop van dit seizoen? Ik neem aan van wel he?
ah.. ja, ik lees altijd maar de helft van het verhaalquote:Op woensdag 2 september 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yep, staat ook ergens in de OP geloof ik!
Vanwege de motivatie wordt het geaccepteerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
De Koei- award!!
Ik verkies RomPomPom
Paula's moment is erg stom als ik het zo lees, maar die heb ik niet live bijgewoond. Het moment van RomPomPom [/b]met het muntgooien wel. Op zich niets mis met een muntje gooien om iets te beslissen, maar dat doe je natuurlijk niet met een rijksdaalder, maar met een ouderwetse gulden!!
ow dan heb ik dat ff gemist. Nouja ik had toch niet de duurste spelertquote:Op woensdag 2 september 2009 10:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Yep, staat ook ergens in de OP geloof ik!
2?? Das bijna weer een koei.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:50 schreef Puala het volgende:
let ff niet op, gelijk 2 koei nominaties binnen, jeah
Ook goedquote:Op woensdag 2 september 2009 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2?? Das bijna weer een koei.1 nominatie en 1 waardevolle vermelding
Welke niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat jullie me een award willen geven voor iemand die met kleine jongetjes heeft gespeeld... wie van mijn jeugdspelers heeft me verlinkt?
Macaulay Culkinquote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn dat jullie me een award willen geven voor iemand die met kleine jongetjes heeft gespeeld... wie van mijn jeugdspelers heeft me verlinkt?
we zouden het binnen de kleedkamer houdenquote:
Lijfstraffen!quote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
we zouden het binnen de kleedkamer houden
Daar is het gezeik mee begonnenquote:
Je rechtvaardigt je verkiezingen op deze manier. Sterke campagnevoeringquote:Op donderdag 3 september 2009 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar is het gezeik mee begonnen
waarschijnlijk heeft tie gebeld van onder de douches. Dus dat lijkt me conform de reglementenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
we zouden het binnen de kleedkamer houden
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je rechtvaardigt je verkiezingen op deze manier. Sterke campagnevoering
Das toch altijd in de 1e week v h seizoen? En met pas 6 stemmers is t niet zo populair als voorheen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:41 schreef MrMoon het volgende:
wanneer is de uitslag eigenlijk bekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |