quote:Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef rompompom het volgende:
Beetje een wat moet ik hier nou weer mee gevoel, maar goed. Ik verkies Outpost67..
ach ja.. als de awards zo ongeveer voor jou worden gemaakt, dan is het ook niet moeilijk meerquote:Op maandag 7 september 2009 19:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja sommige mensen vallen elk seizoen in de prijzen..
We hebben alleen wat gelijke standen als het zo blijft, dan laat de uitslag nog even op zich wachten!quote:
Gewoon coinflip. rompompom weet precies hoe dat werktquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We hebben alleen wat gelijke standen als het zo blijft, dan laat de uitslag nog even op zich wachten!
Moest dat nou met een gulden of met een rijksdaalder?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gewoon coinflip. rompompom weet precies hoe dat werkt
Met een pesetaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moest dat nou met een gulden of met een rijksdaalder?
een euroquote:Op woensdag 9 september 2009 17:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moest dat nou met een gulden of met een rijksdaalder?
jammer 4x En? te weinigquote:Op donderdag 10 september 2009 12:59 schreef Flappekz het volgende:
En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan had hij zo mooi gepast in je post
Hij paste mooi in mn "reageer"-scherm zoquote:Op donderdag 10 september 2009 13:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan had hij zo mooi gepast in je post
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij paste mooi in mn "reageer"-scherm zo
EDIT - beter zo?
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij paste mooi in mn "reageer"-scherm zo
EDIT - beter zo?
Precies de doelgroep die ik wilquote:Op donderdag 10 september 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je bent de held voor iedereen met een dwangneurose!
precies.. sommige dwangneuroses zijn handig man!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies de doelgroep die ik wil
dwangneuroses van anderen bedoel je?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
precies.. sommige dwangneuroses zijn handig man!
over het algemeen wel, maar die van mezelf kunnen ook een goede uitwerking hebben op anderen, waardoor ik weer wat terug kan verwachtenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
dwangneuroses van anderen bedoel je?
Doe eens concreet?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
over het algemeen wel, maar die van mezelf kunnen ook een goede uitwerking hebben op anderen, waardoor ik weer wat terug kan verwachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |