indirect 5 miljoen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:28 schreef Gijs_ het volgende:
De uitslagDe Florentino Perez- award!! !
Voor het team wat de meest dure aankoop deed
Winnaar: Realbizkit666 met Teamkoekje met 5 milj (indirect)![]()
[ afbeelding ]
ja? is dat gek?quote:
Hoe ga je de komende seizoenen nog invullen dan? U20/NT-talenten/spelers (op)trainen totdat je geld op is oid? Of ga je geld verdienen met het oog op mogelijk een herstart over -tig jaar?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef Grumpey het volgende:
Ben ik serieus de beste manager van het afgelopen seizoen![]()
![]()
dank u allen
helaas stop ik er inderdaad mee, maar ik ga toch nog voor een leuke uitslag in de VJ-competitie meedoen de komende seizoenen, alhoewel ik dat steeds meer vanuit een lagere divisie zal doen... succes allemaal
Ik snap 'm ook niet helemaal... Wat is er indirect aan? Je betaalt toch gewoon een transfersom en dat is het bedrag wat je op geeft?quote:
Gaaf weer Gijs_ !quote:
Je kan hem zo wel gebruiken! Even het linkje naar het plaatje gebruiken ipv het proberen up te loaden. Ik laat hem wel staanquote:Op zondag 13 september 2009 19:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dankje, maar zelfs deze vind fok al te groot?
hey.. natuurlijk is dat een eer. We praten veel over jequote:Op maandag 14 september 2009 08:49 schreef TheVulture het volgende:
Bedankt voor de stemmen!.... denk ik
Mooie award weer Gijs
de rest denkt daar blijkbaar anders over..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:36 schreef foetre het volgende:
Ik ben die koei award ni eens waard met me giga fouten.Welke dat ook zijn.
Het is gewoon is een complot.
Die gedachte alleen al is een koei award waardquote:Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
de rest denkt daar blijkbaar anders over..
moet je iedereen nomineren volgende keerquote:Op maandag 14 september 2009 13:33 schreef foetre het volgende:
[..]
Die gedachte alleen al is een koei award waard
quote:Op zondag 13 september 2009 20:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je kan hem zo wel gebruiken! Even het linkje naar het plaatje gebruiken ipv het proberen up te loaden. Ik laat hem wel staan
quote:Op woensdag 16 september 2009 11:26 schreef Ruudt het volgende:
Kan iemand een gifje maken van alleen m'n awards?
done!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Outpost76 het volgende:
Gijs_ Zou je uit mijn ava die link award willen halen? T seizoen is voorbij he
bvd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |