Da's mooi klote danquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:16 schreef bork het volgende:
Goede timing trouwens van die N8trein, in december houden ze er alweer mee op .
http://www.treinreiziger.(...)%20gaat%20verdwijnen
Komt door het hoogfrequent rijden op Ht - Ut - Asd deze week. Volgende week is alles weer normaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:09 schreef Treinkopper het volgende:
Euj, SGMm als stoptrein Breda-Utrecht. M'n collega: "Ik stapte in en dacht, zit ik nou in een tram?"
Ik heb geen idee eigenlijk, kan het niet komen door gezanik met dienstregelingafstemming of zo? Vind ik typisch iets om zo'n mooie trein op te laten sneuvelen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom is dat eigenlijk allemaal? Het is nou niet bepaald alsof die treinen iedere keer leeg voor Jan Joker op en neer karren
Morgen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:56 schreef James1988 het volgende:
Vanaf september begint de instroom van SLT weer, heb ik mij laten vertellen.
Nee dat mag niet tot Roosendaal en niet verder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:43 schreef Crientj het volgende:
Even een vraagje, kan me vriend met zijn OV gratis naar Antwerpen-Centraal toe als hij de Intercity neemt? Omdat de intercity van de NS is...
Heeft het dan niet te maken met de grens? Dat je dan het station dat het dichtste bij de grens pakt en vanaf daar een kaartje koopt naar Antwerpen-Centraal?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk het niet tot Roosendaal en niet verder.
Anders zou ik van Almelo gratis met me OV naar Berlijn (en verder) kunnen met de IC
Het grensstation is Roosendaal in dat geval voor die IC, de stoptrein Enschede - Ahaus is Glanerbrug in dat geval het grenstation.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Heeft het dan niet te maken met de grens? Dat je dan het station dat het dichtste bij de grens pakt en vanaf daar een kaartje koopt naar Antwerpen-Centraal?
Dan is Roosendaal nog steeds het grensstationquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:52 schreef Crientj het volgende:
Maar dan zelfde als je dan bv via Rotterdam gaat?
Waardoor het Nijverdal - Rotterdam, Rotterdam - Antwerpen-Centraal wordt?
Dat dus. Kost hem wel ¤8.60 voor een retourtjequote:Op maandag 31 augustus 2009 18:06 schreef James1988 het volgende:
Uit de kaartautomaat trek je een kaartje naar Antwerpen, je geeft aan dat je in NL gratis reist en je krijgt keurig een kaartje vanaf Roosendaal-Grens.
Hoe kom jij uit op 8,60? Wij zelf op 9,20 ;oquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat dus. Kost hem wel ¤8.60 voor een retourtje
Hmm oke..quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:06 schreef James1988 het volgende:
Technisch gezien is het grensstation niet Roosendaal, maar Roosendaal-Grens. Dat is puur juridisch gewauwel want het station bestaat natuurlijk niet. Uit de kaartautomaat trek je een kaartje naar Antwerpen, je geeft aan dat je in NL gratis reist en je krijgt keurig een kaartje vanaf Roosendaal-Grens.
Hij heeft een week OV en dat ie naar Antwerpen komt is op een vrijdag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel opletten dat je alleen "NS-traject gratis" moet kiezen als dat ook echt zo is. Een Belgische conducteur haalt de Week-SOV'ers er in het weekend allemaal uit hoor En dan ga je, nog bovenop je al gekochte grenskaartje, nogeens voor 10 euro p.p. de boot in. En eigenlijk heb je daar dan nog mazzel mee, want in NL hang je er meteen voor 35 euro in.
Hou je ook rekening met de tijdzones in die rimboe?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:10 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hij heeft een week OV en dat ie naar Antwerpen komt is op een vrijdag.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je ook rekening met de tijdzones in die rimboe?
Ik snap die clou volledig...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je ook rekening met de tijdzones in die rimboe?
Niet zo serieus heel de tijd hoorquote:
Hebben ze daar een klok dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je ook rekening met de tijdzones in die rimboe?
Nee, alles gaat op de zon. "Nieuwe overkapping Antwerpen funest voor punctualiteit"quote:
Het is nog dat de Wasmachines heel blijven...quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, alles gaat op de zon. "Nieuwe overkapping Antwerpen funest voor punctualiteit"
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is nog dat de Wasmachines heel blijven...
Ah joh doe niet zo raar man Ik heb nog nooit problemen gehad met die dingen. En het zou maar zo kunnen dat ik van jullie allemaal nog wel de meeste kilometers in die MW41 gezeten hebquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef James1988 het volgende:
Die dingen schijnen al in brand te vliegen als je er nog maar naar kijkt
Van mij zeker, want ik heb er nog nooit ingezeten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh doe niet zo raar man Ik heb nog nooit problemen gehad met die dingen. En het zou maar zo kunnen dat ik van jullie allemaal nog wel de meeste kilometers in die MW41 gezeten heb
Ik bied 718 kmquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:38 schreef Wadloper het volgende:
Van mij zeker, want ik heb er nog nooit ingezeten!
Goeie vraag. Ik denk van nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Christiaan het volgende:
Stoppen deze week ook alle treinen in Best en Bijlmer? (Spoorboekjesloze dus)
Mja, direct handig is het niet natuurlijk. Het kost VEEL personeel en materieel, en de overstaps worden slechter. Allemaal. Maar goed, het is maar voor een weekje, we moeten het even proberen. gewoon om te kijken wat voor problemen er ontstaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:15 schreef Socios het volgende:
Ik vind het maar vaag hoor, dat ´spoorboekloos´.
Eigenlijk klopt het niet helemaal dat er 6 intercity's per uur tussen Amsterdam Centraal en Eindhoven rijden, want 2 keer per uur moet er worden overgestapt. Je stapt dan in Amsterdam in in de trein naar Nijmegen en stapt in Utrecht over op de IC van Schiphol naar Eindhoven, deze stopt in Best.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Christiaan het volgende:
Stoppen deze week ook alle treinen in Best en Bijlmer? (Spoorboekjesloze dus)
Dat was de oude situatie toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het niet helemaal dat er 6 intercity's per uur tussen Amsterdam Centraal en Eindhoven rijden, want 2 keer per uur moet er worden overgestapt. Je stapt dan in Amsterdam in in de trein naar Nijmegen en stapt in Utrecht over op de IC van Schiphol naar Eindhoven, deze stopt in Best.
Hmm dat moest ik afgelopen.. *opzoekt* 29 mei ervoor betalen..quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hoe kom jij uit op 8,60? Wij zelf op 9,20 ;o
Niet allemaal, je kan wel 6x/uur van Geldermalsen naar Amsterdam. Maar alleen omdat die stoptrein ook 6x/uur rijdt natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, direct handig is het niet natuurlijk. Het kost VEEL personeel en materieel, en de overstaps worden slechter. Allemaal.
Er is toch 6x/uur een reismogelijkheid Amsterdam-Eindhoven? Altijd nog twee meer dan nu. Ze hebben nergens gezegd dat er 6 rechtstreekse treinen zouden zijn, alleen maar 6 treinen op dat traject.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het niet helemaal dat er 6 intercity's per uur tussen Amsterdam Centraal en Eindhoven rijden, want 2 keer per uur moet er worden overgestapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |