http://www.deantieksite.nl/zoeken/antiek-zoek-uitgebreid.phpquote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zoek overigens een kleine servieskast die ik op kan hangen in de keuken, dit model of iets groter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef styliste het volgende:
[..]
Oh enne... die tank zie ik ook hoor!
Goed héquote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef styliste het volgende:
Bij jullie gaat het ook al zo hard! Nog ff en je dak zit er weer op!![]()
Dat kastje is volgens mij heel veel te vinden op MP.
Thanks!!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
http://www.deantieksite.nl/zoeken/antiek-zoek-uitgebreid.php
Misschien kun je hier iets mee vinden? Ik heb ook even geprobeerd wat te vinden, maar kon zo 1, 2, 3 niet iets vinden... (Het zag er in elk geval uit als een antiekstuk...)
[..]
![]()
Trouwens wel een beetje jammer in een week klussen zoveel geld armer als je dan even bedenkt hoe hard het gaat of zou je ook betalen voor de snelheidquote:Op woensdag 2 september 2009 20:17 schreef styliste het volgende:
Bij jullie gaat het ook al zo hard! Nog ff en je dak zit er weer op!![]()
Dat kastje is volgens mij heel veel te vinden op MP.
god nou, daar werk ik 5 maanden voor hoor! (onze nota was nog niet zo hoog maar dan dus nogquote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Trouwens wel een beetje jammer in een week klussen zoveel geld armer als je dan even bedenkt hoe hard het gaat of zou je ook betalen voor de snelheid
ik zeg ik he.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
5 maanden werken a Jan Modaal (1500 netto p.p. x2 ) = 15000 euro och dat valt mee ja(ik doe maar wat hoor natuurlijk geen idee van jullie salarissen en hoef ik ook niet te weten natuurlijk
)
Dat is netjes hoor!
Grappig, ik had toch de juiste indeling van de bovenverdieping in mijn hoofd. Bij mijn huis zit de trap aan de rechterzijde van het huis in de woonkamer, ik heb wel de mogelijkheid om (in de toekomst mocht ik het willen) de trap te verplaatsen naar de hal in het midden. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de indeling.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
Ah ok. Dat probleem hebben wij niet.
Geen buren dus geen geren mocht ik iets vergeten en trek altijd een badjas aan na het douchen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 18:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Maar kijk dan!![]()
[ afbeelding ]
Zo lijkt het toch wel een beetje op een tank?![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |