quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef styliste het volgende:
joh hee! Jullie gaan hard zeg!
je hebt me echt al wel ingehaald hoor![]()
Over je slaapkamer, Ik weet niet of je je balken ook een kleurtje wilt schilderen?
Als je ruimtelijk en licht wilt werken zou ik gaan voor een mooie grijs of vergrijsde tint (geen hele donkere dan he). Dan blijft het mooi rustig, kan je alle kanten op met accessoires en maakt het ook niet uit welke kleur je balk heeft, als je hem wit schildert of beitst, dat kan altijd met grijs of vergrijsd...
Veel groter kon nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Oh dat valt mee, is wel hetzelfde ja...
Alleen nu maken jullie de dakkapel iets meer in de stijl van het huis?
ja maar wij hebben nog geen houten wandjes staan of leidingen in de muren zittenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]we gaan denk ik best gelijk op, bij jou is het toch ook dicht en afwerken nu??Toevallig vandaag ook met spotjes aan de gang geweest.
De balken laat ik zo tot ik weet wat ik ertussen wil..dat is dus het probleem.
Het schot achter het bed wordt net iets donker. Niet heel erg. Zal eens gaan zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kn dus lampen gaan bijkopen want zoveel heb ik er echt niet nu.
Vandaag beneden aanleggen en draad trekken (en ik moet helpen dus dat wordt gezellie).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 6 september 2009 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
Jemig Obli heb je de vloer zelf gelegd![]()
quote:
Hier geen zieken maar ga zo wel even vitamientjes pakken.
Noem het daarna maar standaard verbouwing....quote:
@nero even een kleine opsomming van wat er nog gedaan moet (van wat ik weet dan hoor);
- elek aanleggen en water plus gas.
- plafonds overal erin maken
- dak aanbouw moet geplakt (afh. van de prijs van binnen of van buiten isoleren).
- dakgoten en buitenwanden moeten worden gerenoveerd (al dan niet nu of volgend jaar lente).
- wanden en ingang badkamer moeten gemaakt worden. Wanden boven moeten gemaakt worden, wand woonkamer en wand gang moeten gemaakt worden.
- trap moet een nieuwe achterkant krijgen.
- alle deuren moeten korter gemaakt worden.
- openslaande deuren moeten erin gezet, gaten vd ramen dichtgemaakt.
- wanneer wanden en plafonds staan dan kan de stucadoor aan de slag.
dan wordt het een beetje een standaard verbouwing.
Kon je soms al die tussenstappen maar overslaan hè of alles tegelijk doen.... Maar die nieuwe dakkapel ziet er al een stuk beter uit!quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
Colorpan (als ik het goed schrijf).
Ik moet nog even wennen maar dat komt meer omdat het nu een allegaartje wordt en ik die aanbouw en die losse stenen gewoon ook wit wil hebben.
Jep dat is hetquote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Even op colorpan gegoogled. Het heeft i.t.t. Keralit, een geperste hout-basis. Keralit is volledig kunststof. Wel met een houtnerfstructuurtje waardoor het hout lijkt![]()
Dat zal bij jullie ook wel zo zijn denk ik?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:02 schreef Ml-etje het volgende:vandaag pannetjes
daar ben ik toch wel voor nu qua buitenkant het meest benieuwd naar.
Heb ik een goede keuze gemaakt door geen oranje pannen maar een tint donkerder te kiezen of...
We shall see!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |