PSV heeft ook nog tegen Arsenal gespeeld in de CL.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:01 schreef Merkie het volgende:
Opzich een goede loting (qua kans), maar vind het wel een beetje saaie ploegen. Olympiakos en Luik had je ook in de EL tegen kunnen komen. En Arsenal, alwéér? Twente in de play-offs vorig jaar, en Ajax twee keer in de CL (wel alweer een tijdje terug, maar toch).
Nee, dat was tegen Alexquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft ook nog tegen Arsenal gespeeld in de CL.
Wel meerdere malen de afgelopen 5 jaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
PSV heeft ook nog tegen Arsenal gespeeld in de CL.
Oja, ook nog die ontmoetingen in de poulefase met die goal van Gilberto.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wel meerdere malen de afgelopen 5 jaar.
Ron Jans ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef sjimz het volgende:
Ronald Koeman heeft in ieder geval als trainer nog nooit van Arsenal verloren.
die zullen ook wel weten dat az niet voor niets in pot 2 zat en kampioen van NL was.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef Cara het volgende:
Wat ontzettend mooi uitkomt is dat AZ eerst uit tegen Olympiakos begint - ik denk dat Olympiakos AZ meer onderschat dan AZ Olympiakos in zal schatten. Dan heb je kans op een verrassing en dan kun je ze daarna thuis met je publiek eronder verslaan. Standard zal wel meer weten van AZ en hoewel ze wat minder zijn dan vorig jaar wordt het totaal geen walkover.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:36 schreef n00000b het volgende:
Lekker die stomme reserve fransen uit het toernooi gooien
En zo is hetquote:
Zit jij niet in de verkeerde poule?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:36 schreef n00000b het volgende:
Lekker die stomme reserve fransen uit het toernooi gooien
Al gedaan. Ze staan in het algemene CL 09/10 topic.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 05:58 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Maak je voor de overige groepen ze ook ?
Wat een poule voor jou. Standard en Arsenal op bezoek in Nederlandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
Wederom minder lastige ploegen geloot, lijkt wel of Arsenal daar patent op heeft
Omdat Anderlecht er een patent op heeft om in de groep des doods opgenomen te worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef Radegast het volgende:
op z'n Anderlechts laatste zal worden in deze poule.
Kaarten voor AZ en Standard v Arsenal en Standard v AZ zijn al geregeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een poule voor jou. Standard en Arsenal op bezoek in Nederland
quote:Standard Luik: Bolat; Camozzato, Sarr, Mangala, Rocha; Witsel, Carcela-González; Dalmat, De Camargo, Jovanovic; Mbokani.
quote:Arsenal: Mannone; Eboué, Gallas, Vermaelen, Clichy; Diaby, Fábregas, Song, Rosicky; Eduardo en Bendtner.
Nee, gewoon 2-0.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
edit
Ik had heel wat staan op Arsenalquote:Op woensdag 16 september 2009 20:50 schreef Dos37 het volgende:
Lekker voor beroepsgokkers nu dik inzetten op een overwinning van Arsenal
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:53 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
gelukkig speelt tottenham ook CL he?
Ik ben er van af gebleven. Wel op Lyon en wat kleins op AZ.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik had heel wat staan op Arsenal
te triest voor woorden inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:
[..]En wat heeft Tottenham er mee te maken?
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:
Trouwens, lijkt me wel een enge wedstrijd voor Eduardo.
Met Witsel tegenover je.
Gisteren ook al:quote:Op woensdag 16 september 2009 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www1.uefa.com/competitions/ucl/live/index.html?md=1&day=2 site is een beetje van slag 4-0 voor Standard
Omdat jij net als ik weet dat spurz in de CL helemaal weggespeeld wordquote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:
[..]En wat heeft Tottenham er mee te maken?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Omdat jij net als ik weet dat spurz in de CL helemaal weggespeeld word
Ja dus wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Omdat jij net als ik weet dat spurz in de CL helemaal weggespeeld word
jij hapt zo lekker en omdat je lekker leedvermaak hebt terwijl je eigen cluppie europees helemaal niets klaarspeeltquote:Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dus wat heeft dat met dit topic te maken?
Volgens mij ben jij gefrustreerder dan ik hoorquote:
we zullen wel zien na 6 wedstrijden.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gefrustreerder dan ik hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Jammer, want het veld is perfect, sfeer is er genoeg. Alle ingrediënten om er een mooi potje voetbal te laten zien.
Luikse mafiosi wrijven zich in de handen!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:50 schreef Dos37 het volgende:
Lekker voor beroepsgokkers nu dik inzetten op een overwinning van Arsenal
Wordt Van Persie toch te erg gemist of zou ook hij het verschil niet kunnen maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit is toch om te janken. Er is ook totaaaal geen creativiteit in het spel te vinden.
Arsenal is inderdaad belachelijk slecht aant spelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:19 schreef TheArt het volgende:
Wat speelt Arsenal bedroevend zeg. Komt ook omdat Standard organisatorisch goed staat. Maar wat een gebrek aan creativiteit.
Is het wel halal?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De spelers moeten dit meer gaan gebruiken, staat vooralsnog niet op de dopinglijst. En waarom dan niet gebruiken als je er je voordeel mee kan doen?²
Gedeeltelijk mee eens. De penalty was onterecht. De scheids is een mooie marionet van de UEFA. Hij lijkt ook een beetje op Platini. Misschien is het hem wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:29 schreef Hrvat het volgende:
Dat is voor een groot stuk aan hun eigen te danken.
Ze hebben geen andere keus.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom stelt Wenger in godsnaam een B-elftal op voor een openings CL-wedstrijd?
Dit toont eens te meer aan dat Arsenal geen diepte in de selectie heeft, 3/4 geblesseerden en je houdt een Coca-Cola Championship ploegje over.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben geen andere keus.
De rest is geblesseerd toch?
Dat is ook wat overdreven. De Carling Kids hebben mening Premier League club al uitgeschakeld. Maar dit is andere koek natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit toont eens te meer aan dat Arsenal geen diepte in de selectie heeft, 3/4 geblesseerden en je houdt een Coca-Cola Championship ploegje over.
Hebben we hem weer hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom stelt Wenger in godsnaam een B-elftal op voor een openings CL-wedstrijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Arsenalwat een drama team 2-1 achter staan tegen standard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je gang maar hoor![]()
Zeker, Standard komt er amper nog uit. Het is wachten op de gelijkmaker.quote:
Ja dat zegt naar mijn mening meer over Arsenalquote:Op woensdag 16 september 2009 22:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Luik scoorde ook 2 keer in 5 minuten
Had ik toch gelijk, een vroege voorsprong is het slechtste wat je kan gebeuren als underdog. Je gaat dan de hele wedstrijd steeds verder achteruit lopen totdat het mis gaat. Twente gebeurde het ook tegen Sportingquote:
Daar weet Arsenal alles van.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:24 schreef Gunner het volgende:
Ineens wel erg stil in het stadion
You only sing when you're winning ey?
Jij bent wel erg opgelucht voor iemand die zo zeker was dat ze nog gingen winnenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:22 schreef Bulletdodger het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahaha
en iedereen maar lachen dat arsenal 2-0 achter stond
wie het laatst lacht....
Niet echt. Hele tweede helft achter de feiten aangelopenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef Klaagbak het volgende:
Maakt Standard nog aanstalten voor de gelijkmaker?
Doet bijna elke club hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:24 schreef Gunner het volgende:
Ineens wel erg stil in het stadion
You only sing when you're winning ey?
Nee echt niet, de kans op de 2-4 is veel groter dan de 3-3.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef Klaagbak het volgende:
Arsenal, maak er nog eentje, grrr. Ben veel te zenuwachtig nu.
Maakt Standard nog aanstalten voor de gelijkmaker?
quote:
Tegen dit Arsenal durf ik te wedden van wel.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef Bulletdodger het volgende:
En de AZ fans denken dat ze kansen hebben tegen de Gunners?
Daar zeg je het goed, tegen dit Arsenal. Tegen AZ zullen er veel meer basis-elf spelers mee doen. AZ komt gewoon te kort op dit podium dat zag je tegen Olympiakos wel of vergeet je dat maar even voor het gemak?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tegen dit Arsenal durf ik te wedden van wel.
Je (Arsenal) vreest AZ? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Zwaarbevochten overwinning maar de gewenste 3 punten zijn binnen.
Goede zaak, helemaal gezien het feit AZ ook onderuit is gegaan.
Ronald Koeman heeft nog nooit van Arsenal verloren. Was groots in de media tijdens de loting.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je (Arsenal) vreest AZ? Lijkt me niet.
Je moet natuurlijk ook niet alles ophangen aan één wedstrijd. Als AZ het niveau haalt als vorig jaar, geef ik ze absoluut kans tegen Arsenal. Maar ja, met Koeman aan het roer dan weet je het wel. Toch zal AZ ook wel goede CL-wedstrijden gaan spelen.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Daar zeg je het goed, tegen dit Arsenal. Tegen AZ zullen er veel meer basis-elf spelers mee doen. AZ komt gewoon te kort op dit podium dat zag je tegen Olympiakos wel of vergeet je dat maar even voor het gemak?
Ach ja slecht spelen en toch winnen is toch het kenmerk van een topploeg. Ik moet nog zien dat AZ stunt tegen Arsenal
CL is heel wat anders dan Eredivisie dat kan je niet met elkaar vergelijkenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook niet alles ophangen aan één wedstrijd. Als AZ het niveau haalt als vorig jaar, geef ik ze absoluut kans tegen Arsenal. Maar ja, met Koeman aan het roer dan weet je het wel. Toch zal AZ ook wel goede CL-wedstrijden gaan spelen.
als az tegen arsenal aantreedt zijn de geblesseerden ook terug en dan zie je een ander arsenal team. zal toch wel een andere soort wedstrijd worden. ik geef az weinig kans tegen arsenalquote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook niet alles ophangen aan één wedstrijd. Als AZ het niveau haalt als vorig jaar, geef ik ze absoluut kans tegen Arsenal. Maar ja, met Koeman aan het roer dan weet je het wel. Toch zal AZ ook wel goede CL-wedstrijden gaan spelen.
Net als dat AZ en Olympiakos dat ook zullen zeggen. Daarmee is er toch niets nieuws?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Vilano het volgende:
Op de Belgische tv wordt er gezegd dat Standard AZ en Olympiakos wel aankan, en dat ze voor de 2e plaats gaan
Zal me aan mijn reet roesten Arsenalquote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Vilano het volgende:
Op de Belgische tv wordt er gezegd dat Standard AZ en Olympiakos wel aankan, en dat ze voor de 2e plaats gaan
Ik vind het gewoon grappig dat ze zo zelfverzekerd zijn, terwijl ze normaal gezien de rol van underdog hebben. En dan zeker tegen AZquote:Op woensdag 16 september 2009 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net als dat AZ en Olympiakos dat ook zullen zeggen. Daarmee is er toch niets nieuws?
Ben jij negatief geboren ?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Als AZ niet weet te winnen van standard dan kunnen ze er gewoon beter mee stoppen.
Jij kent Standard duidelijk niet goed. Zeer uitstekende club.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
Als AZ niet weet te winnen van standard dan kunnen ze er gewoon beter mee stoppen.
Ik zie AZ thuis tegen Olympiakos zeker geen punt(en) verspelen, dus het zullen er wel meer wordenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:57 schreef Palmboom313 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Kun jij dan iets positief zeggen over het AZ vandaag? We kunnen alles wel met de mantel der liefde gaan bedekken maar het spel van AZ leek gewoon nergens opquote:Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij negatief geboren ?
Dat ze zeiden : 'We doen het er mee' ?
Uit tegen Olympiakos zo spelen is gewoon goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kun jij dan iets positief zeggen over het AZ vandaag? We kunnen alles wel met de mantel der liefde gaan bedekken maar het spel van AZ leek gewoon nergens op
60 % balbezit in de eerste helftquote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kun jij dan iets positief zeggen over het AZ vandaag? We kunnen alles wel met de mantel der liefde gaan bedekken maar het spel van AZ leek gewoon nergens op
In alle wielrentopics doet hij hetzelfde. Schenk hem maar geen aandacht.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij negatief geboren ?
Dat ze zeiden : 'We doen het er mee' ?
Geen hands? HIj pakte hem net niet met 2 handen vastquote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens NOS geen hands en niemand raakte die bal aan, die speler stond niet buitenspel op moment dat de vrije trap gegeven werd.
Ga daar inderdaad maar vanuit. Ik vrees dat als AZ zo doorgaat, dat ze met 1 of 3 punten gaan eindigen in de groep (thuis gelijk of winst op Olympiakos, de rest verliezen).quote:Op donderdag 17 september 2009 00:08 schreef Harribo het volgende:
De anderen zullen een stuk sterker zijn vrees ik.
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:00 schreef fanneke het volgende:
Prima avondje gehad op Sclessin.
Zo belabberd beginnen en toch gewoon winnen. Lekker.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 september 2009 01:21 schreef neilpad het volgende:
Als Koeman ballen had gehad dan had hij vanavond gewoon drie punten mee naar huis genomen.
quote:
Niet overdrijven. Ze hadden geluk dat ze "toevallig" op 2-0 voorkwamen. Dat voetbalt een stuk makkelijker natuurlijk maar in de rest van de wedstrijd hebben ze vooral tegengehouden. Veel aanvallen zaten er niet meer bij. Dat tegenhouden lukte overigens wel vrij aardig, Arsenal heeft ook nauwelijks kansen gehad.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:04 schreef Seam het volgende:
Ik verwacht niet dat AZ bij de beste twee komt, ze mogen al blij zijn met een derde plek. Luik heeft me erg verrast zeg, speelde lekker aanvallend en uitdagend.
Gerechtigheid voor de wel heel makkelijk gegeven strafschop. (als het dus al hands was)quote:
Mentale kwestie natuurlijk. Zodra je zo staat te trillen op je poten, krijg je in opvallend veel gevallen een doelpunt tegen. De ploeg is namelijk uit z'n element en maakt irrationele beslissingen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef Morendo het volgende:
En dan nog iets: wat is het toch met Nederlandse ploegen die in de 90e minuut een voorsprong verspelen? Het gaat verdomme altijd mis in de slotfase.
Da's de Hollandse kut-mentaliteit! Te mooi willen voetballen, te weinig killers. En ondertussen maar wel janken dat we met Van Persie, Sneijder en Robben moeten spelen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:42 schreef Morendo het volgende:
AZ moet nu in ieder geval winnen tegen Olympiakos thuis en in Luik. De eventuele punten die je tegen Arsenal haalt zijn mooi meegnomen maar dat wordt wel erg lastig. Hopelijk treden de Londenaren aan zonder hun topspelers.
En dan nog iets: wat is het toch met Nederlandse ploegen die in de 90e minuut een voorsprong verspelen? Het gaat verdomme altijd mis in de slotfase.
Ja, natuurlijk moeten die spelen. Jij stelt voor om met 10 verdedigers de slotfase van een wedstrijd in te gaan? Dan krijg je gegarandeerd een stormloop voor je goal. Het is denk ik inderdaad een mentale kwestie. Als El Hamlap gewoon na de 1-0 de 2-0 inschiet is er niks aan het handje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:44 schreef Barca het volgende:
[..]
Da's de Hollandse kut-mentaliteit! Te mooi willen voetballen, te weinig killers. En ondertussen maar wel janken dat we met Van Persie, Sneijder en Robben moeten spelen!
Dit heeft niks met het Koemaneffect te maken. Deze keer speelde AZ goed, aallen de verdedigers van AZ lijken bang te zijn als ze moeten koppen. Ze verliezen zo'n beetje elk luchtduel.quote:
ja kom hier nooit.quote:
Niet alleen de afwerking was slecht. Ook de voorbereiding was vaak niet goed. Zwakke passes. En op den duur was het tempo weer laag, en werd er weer nauwelijks bewogen. Dan krijg je geen kansen. Afwerking is dan niet het probleem.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die aanvallen waren okay, de erbarmelijke afwerking van El Hamdaoui was dat niet. Die had er 3 moeten scoren, niet eentje (ondanks wederom een bijna misser)
Met Van Persie, Sneijder en Robben kun je het middenveld niet controleren en de wedstrijd niet uitspelen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk moeten die spelen. Jij stelt voor om met 10 verdedigers de slotfase van een wedstrijd in te gaan? Dan krijg je gegarandeerd een stormloop voor je goal. Het is denk ik inderdaad een mentale kwestie. Als El Hamlap gewoon na de 1-0 de 2-0 inschiet is er niks aan het handje.
Hehe, als je niet goed hoeft te spelen om te winnen ... Mooie 2e goal trouwens.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:37 schreef Barca het volgende:
Arsenal speelt wel onthutsend zwak. Oh nee, de vorige keer speelden ze ook al erg matig!
Niet goed?! 't Is gewoon ronduit bagger! (Dan weet je wel hoe AZ is.) Mooi?! Vakman! (Overdrijven is een vak.)quote:Op woensdag 4 november 2009 21:38 schreef metamoffos het volgende:
[..]
Hehe, als je niet goed hoeft te spelen om te winnen ... Mooie 2e goal trouwens.
Zure reactie hoor, zeker omdat Barca bagger speelt in de CL tegen een club uit rusland maar 1 punt halenquote:Op woensdag 4 november 2009 21:41 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet goed?! 't Is gewoon ronduit bagger! (Dan weet je wel hoe AZ is.) Mooi?! Vakman! (Overdrijven is een vak.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |