Nee, gewoon 2-0.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
edit
Ik had heel wat staan op Arsenalquote:Op woensdag 16 september 2009 20:50 schreef Dos37 het volgende:
Lekker voor beroepsgokkers nu dik inzetten op een overwinning van Arsenal
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:53 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
gelukkig speelt tottenham ook CL he?
Ik ben er van af gebleven. Wel op Lyon en wat kleins op AZ.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik had heel wat staan op Arsenal
te triest voor woorden inderdaadquote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:
[..]En wat heeft Tottenham er mee te maken?
quote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:
Trouwens, lijkt me wel een enge wedstrijd voor Eduardo.
Met Witsel tegenover je.
Gisteren ook al:quote:Op woensdag 16 september 2009 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
http://www1.uefa.com/competitions/ucl/live/index.html?md=1&day=2 site is een beetje van slag 4-0 voor Standard
Omdat jij net als ik weet dat spurz in de CL helemaal weggespeeld wordquote:Op woensdag 16 september 2009 20:54 schreef sjimz het volgende:
[..]En wat heeft Tottenham er mee te maken?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Omdat jij net als ik weet dat spurz in de CL helemaal weggespeeld word
Ja dus wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:10 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Omdat jij net als ik weet dat spurz in de CL helemaal weggespeeld word
jij hapt zo lekker en omdat je lekker leedvermaak hebt terwijl je eigen cluppie europees helemaal niets klaarspeeltquote:Op woensdag 16 september 2009 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dus wat heeft dat met dit topic te maken?
Volgens mij ben jij gefrustreerder dan ik hoorquote:
we zullen wel zien na 6 wedstrijden.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gefrustreerder dan ik hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Jammer, want het veld is perfect, sfeer is er genoeg. Alle ingrediënten om er een mooi potje voetbal te laten zien.
Luikse mafiosi wrijven zich in de handen!quote:Op woensdag 16 september 2009 20:50 schreef Dos37 het volgende:
Lekker voor beroepsgokkers nu dik inzetten op een overwinning van Arsenal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |