Kun jij dan iets positief zeggen over het AZ vandaag? We kunnen alles wel met de mantel der liefde gaan bedekken maar het spel van AZ leek gewoon nergens opquote:Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij negatief geboren ?
Dat ze zeiden : 'We doen het er mee' ?
Uit tegen Olympiakos zo spelen is gewoon goed.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kun jij dan iets positief zeggen over het AZ vandaag? We kunnen alles wel met de mantel der liefde gaan bedekken maar het spel van AZ leek gewoon nergens op
60 % balbezit in de eerste helftquote:Op woensdag 16 september 2009 23:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kun jij dan iets positief zeggen over het AZ vandaag? We kunnen alles wel met de mantel der liefde gaan bedekken maar het spel van AZ leek gewoon nergens op
In alle wielrentopics doet hij hetzelfde. Schenk hem maar geen aandacht.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben jij negatief geboren ?
Dat ze zeiden : 'We doen het er mee' ?
Geen hands? HIj pakte hem net niet met 2 handen vastquote:Op woensdag 16 september 2009 23:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Volgens NOS geen hands en niemand raakte die bal aan, die speler stond niet buitenspel op moment dat de vrije trap gegeven werd.
Ga daar inderdaad maar vanuit. Ik vrees dat als AZ zo doorgaat, dat ze met 1 of 3 punten gaan eindigen in de groep (thuis gelijk of winst op Olympiakos, de rest verliezen).quote:Op donderdag 17 september 2009 00:08 schreef Harribo het volgende:
De anderen zullen een stuk sterker zijn vrees ik.
quote:Op donderdag 17 september 2009 01:00 schreef fanneke het volgende:
Prima avondje gehad op Sclessin.
Zo belabberd beginnen en toch gewoon winnen. Lekker.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 17 september 2009 01:21 schreef neilpad het volgende:
Als Koeman ballen had gehad dan had hij vanavond gewoon drie punten mee naar huis genomen.
quote:
Niet overdrijven. Ze hadden geluk dat ze "toevallig" op 2-0 voorkwamen. Dat voetbalt een stuk makkelijker natuurlijk maar in de rest van de wedstrijd hebben ze vooral tegengehouden. Veel aanvallen zaten er niet meer bij. Dat tegenhouden lukte overigens wel vrij aardig, Arsenal heeft ook nauwelijks kansen gehad.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:04 schreef Seam het volgende:
Ik verwacht niet dat AZ bij de beste twee komt, ze mogen al blij zijn met een derde plek. Luik heeft me erg verrast zeg, speelde lekker aanvallend en uitdagend.
Gerechtigheid voor de wel heel makkelijk gegeven strafschop. (als het dus al hands was)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |