Hij heeft ook wel echt zo'n moffenkop eigenlijk.quote:
Ga alstjeblieft geen duits praten als je het niet kanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:23 schreef tong80 het volgende:
'Der circus ist in der stad Die Bayrn machen wieder laune'
Wat een geweldig debuut![]()
Tong citeert de duitse commentator uit dat youtube-filmpje, herr Nuvard. Alles klar?? Und jetzt nicht mehr zeuren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:00 schreef Nuvard het volgende:
[..]
Ga alstjeblieft geen duits praten als je het niet kan![]()
Hij heeft wel wat schwalberiaanse trekjes natuurlijk en daar zijn ze in duitsland niet echt dol op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:00 schreef Nuvard het volgende:
Maargoed, Het mooiste van Robben vind ik dat hij totaal niet arrogant is of andere negatieve karakteristieke trekjes heeft zoals Ronaldo
Was de letterlijke tekst van een Duitser.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:00 schreef Nuvard het volgende:
[..]
Alstjeblieft ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:00 schreef Nuvard het volgende:
[..]
Gezien netquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
Op ZDFtext:
"Robben schießt Bayern aus der Krise."
Ook nu (in das aktuelle Sportstudio) veel aandacht voor Bayern, de club in Duitsland
Ik ken geen een duitser die der stadt zonder t schrijftquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de letterlijke tekst van een Duitser.
Ijk had dan ook een 10 voor luistervaardigheid Duits en een 5 voor Grammaticaquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:25 schreef Nuvard het volgende:
[..]
Ik ken geen een duitser die der stadt zonder t schrijft
Dat postte je enkele posts hierboven ook al.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijk had dan ook een 10 voor luistervaardigheid Duits en een 5 voor Grammatica
Ze daagden me uit Zwansenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat postte je enkele posts hierboven ook al.
quote:80. Minute: Wieder Ribéry, diesmal quer auf Robben. Der macht einen Haken, schießt aus zwölf Metern – 3:0. Das Stadion tobt, „Tulpen aus Amsterdam“ wird eingespielt. Da kommt Robben zwar nicht her (und hat da auch nie gespielt) – aber was soll’s ...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:10 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Samenvatting van de tweede helft.
Volgens der Kaiser niet (gisteren op ZDF, in "Das aktuelle Sportstudio")quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:06 schreef Dvm86 het volgende:
Prachtig debuut. Hopelijk gaat Ribery niet naar Real.
Ruilen voor Christiano Ronaldo en Kakaquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Misschien koopt Real hem dalijk terug
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ruilen voor Christiano Ronaldo en Kaka
Waar lees je dat?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:38 schreef Dvm86 het volgende:
Over Real gesproken. Ik lees net dat er in Madrid toch nog overwogen wordt om Ribery als last-minute transfer aan te kopen. In de deal zou Van der Vaart betrokken worden... Ik hoop echt dat Real Madrid uitgesloten wordt van CL voetbal, zoals de UEFA van plan is met clubs die te hoge schulden hebben.
Ahquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
http://www.as.com/futbol/(...)0831dasdaiftb_22/Tes
Zou ik niet verstandig vinden van Bayern München. Het koppel Ribery-Robben was echt weergaloos eergisteren, en dat tegen de kampioen van Duitsland.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:38 schreef Dvm86 het volgende:
Over Real gesproken. Ik lees net dat er in Madrid toch nog overwogen wordt om Ribery als last-minute transfer aan te kopen. In de deal zou Van der Vaart betrokken worden... Ik hoop echt dat Real Madrid uitgesloten wordt van CL voetbal, zoals de UEFA van plan is met clubs die te hoge schulden hebben.
Geen dank, en inderdaad een mooi debuutquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:12 schreef Smeich het volgende:
Dat is idd wat je noemt een debuut. Thanks Mork_Van_Ork voor de summary
ze hadden podolski niet weg moeten doen, die gomez is maar een houten klaas, geen echte goalgetter. Podolski had mooi kunnen renderen met robben en ribery op de flanken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou ik niet verstandig vinden van Bayern München. Het koppel Ribery-Robben was echt weergaloos eergisteren, en dat tegen de kampioen van Duitsland.
Mocht de UEFA dat doen dan zullen er veel clubs die nu de top vormen uitgesloten worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:38 schreef Dvm86 het volgende:
Gomez kopen voor 30 miljoen euro is natuurlijk lachwekkend. Podolski had het zeker goed kunnen doen met Rib & Rob naast hem. Ze hebben daar natuurlijk ook nog Klose, Toni en Olic rondlopen. En die laatste maakt momenteel meer indruk dan Gomez dus mag hij wat mij betreft starten tegn BVB. Dan heb je een wel heel bewegelijke aanval, een beetje zoals Barcelona vorig jaar speelde.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef ASroma het volgende:
[..]
ze hadden podolski niet weg moeten doen, die gomez is maar een houten klaas, geen echte goalgetter. Podolski had mooi kunnen renderen met robben en ribery op de flanken.
Ik erger me ook kapot aan alleen maar zelf gaan en nooit overspelenquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je die gozer nou niet gewoon op linksbuiten zetten zodat ie die ballen wel af moet geven?
Daar word je als spits en ploeggenoten toch helemaal knettergek van, alleen maar naar binnen trekken en alleen maar uberkut schoten met links naar de korte hoek. Hoeveel meer goals zouden Nederland en Bayern wel niet kunnen maken?
Ik vraag me af of hij zijn ploeggenoten wel daadwerkelijk ziet als die in een betere positie staan en of je het hem derhalve kwalijk kunt nemen dat hij zelden de beslissende pass geeft. Misschien heeft hij wel alles, behalve overzicht voor de goal.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik erger me ook kapot aan alleen maar zelf gaan en nooit overspelen
Je hebt uiteindelijk niet zoveel aan deze spelers, op beslissende momenten is hij geblesseerd, bij het EK 2008 kon hij volgens mij ook weer tegen Rusland en Italie niet meedoen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:22 schreef rubbereend het volgende:
En weer eens geblesseerd uitgevallen bij Oranje
Erg jammer weer, die heeft nou echt altijd wat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:22 schreef rubbereend het volgende:
En weer eens geblesseerd uitgevallen bij Oranje
onderhand 100 miljoen al ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef rubbereend het volgende:
En steeds wordt hij weer voor monsterbedragen verkocht
quote:Arjen Robben (Bayern München) loopt voetblessure op
Arjen Robben (Bayern München) loopt voetblessure op Arjen Robben heeft de training van Bayern München vrijdag voortijdig moeten afbreken, weet het ANP te melden. De aanvaller liep tijdens een oefensessie van de Duitsers in Dubai een voetblessure op.
De linkspoot klaagde over een flinke pijn. Het is nog onduidelijk wat er precies met hem aan de hand is. De gekwetste voet van de international zal later op vrijdag door Bayerns clubarts Hans-Wilhelm Müller-Wohlfahrt worden onderzocht.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:00 schreef thewishmaster het volgende:
De kans is ongeveer 1 op 2 dat hij tijdens het WK geblesseerd is aan lies, voet enz enz enz. Met dit mietje win je de oorlog nooit, hoe goed hij ook kan voetballen als hij fit is.
Absoluut waar. Niet alleen op dit moment, eigenlijk toch al het hele seizoen? Tenminste, dat vind ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Babovic het volgende:
Hij doet het beter dan Ribéry op dit moment.
7 keer het winnende doelpunt en Nederland is wereldkampioen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:55 schreef DrDentz het volgende:
Zijn goal net![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hij dat op het WK ook mag doen.
Dat is waar, maar ik wil maar aangeven dat OF Robben nu 7 x het winnende doelpunt maakt of iemand anders, bv. Van Persie of Van der Vaart, dat dat niet uitmaakt.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:17 schreef FP128 het volgende:
Laten we hopen maar ik verwacht veel meer van Robin van Persie die natuurlijk superfit zal zijn voor het WK.
Al winnen we 7 keer met een schwalbe of zelfs een eigen doelpunt, boeiend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:13 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik wil maar aangeven dat OF Robben nu 7 x het winnende doelpunt maakt of iemand anders, bv. Van Persie of Van der Vaart, dat dat niet uitmaakt.
Hehe, zou wat zijn, 7 keer via een eigen doelpunt en zonder een zelf gemaakt doelpunt het WK winnen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Al winnen we 7 keer met een schwalbe of zelfs een eigen doelpunt, boeiend.
Je schrijft wel geschiedenis.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, zou wat zijn, 7 keer via een eigen doelpunt en zonder een zelf gemaakt doelpunt het WK winnen.
Dat is idd zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |