abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72209433
quote:
Bayern: 'Belangstelling ja, akkoord nein'

Bayern München geeft donderdagmiddag via de officiële kanalen toe dat de club geïnteresseerd is in Arjen Robben maar dat er voorlopig nog geen sprake is van een akkoord over de overgang van de aanvaller van Real Madrid. Woordvoerder Markus Hörwick geeft verder geen commentaar op de clubsite van Bayern. Met Robben ziet Manuel Pellegrini na Wesley Sneijder opnieuw een speler tegen zijn zin in vertrekken.

Robben werd donderdag op het vliegveld van Barajas door diverse Spaanse media geciteerd. "Ik wil helemaal niet weg bij Real Madrid maar de club wil mij verkopen", treurde de Groninger. "Of ik boos ben? Ik ben niet gediend van de leugens die her en der zijn verspreid." Robben zal in Beieren, zodra de clubs overeenstemming hebben bereikt over de transfersom, onderhandelen over zijn persoonlijke voorwaarden.

Twee jaar geleden betaalde Real nog 36 miljoen euro aan Chelsea voor Robben en was de Bedummer samen met Fernando Torres (Liverpool) de duurste speler van de zomer. In Spanje betoverde Robben de fans met schitterende dribbels, maar de aanvaller kampte ook met de nodige blessure. Daarom stond zijn positie in Madrid toch altijd ter discussie, al maakte hij deze zomer een goede en gretige indruk.

Robben kan in München de achtste Nederlander uit de clubgeschiedenis worden. Willem Hesseling, Mark van Bommel, Martin Jol, Roy Makaay, Raymond Victoria, Jan Wouters en Edson Braafheid droegen eerder het tenue van de Zuid-Duitsers om de schouders. Het contingent Nederlanders in Madrid is aardig uitgedund. Alleen Ruud van Nistelrooij en Royston Drenthe lijken de grote schoonmaak in het Santiago Bernabéu te overleven.
pi_72209498
Hij gaat in ieder geval van de nummer 14 van de UEFA-ranking naar de nummer 8 van die ranking, dus daar gaat er ermee op vooruit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72209508
Fijn dat iedereen het me eens is over Bayern

Bayern hoort natuurlijk bij het lijstje Real, Barca, MU, Liverpool, Inter, AC Milan en Juve en dan zou je best kunnen zeggen dat Inter en Liverpool er niet bij horen maar die horen er natuurlijk wel bij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72209509
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:11 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Was ik ff vergeten maar dat neemt niet weg dat het europees gezien geen topclub is natuurlijk. Dat willen ze wel maar dat zijn ze nog lang niet.
Inderdaad.
In de laatste 3 jaren 2 keer kwartfinalist in de CL en 1 keer halve finalist in de UEFA Cup maakt je geen Europese topclub.
pi_72210289
Uitstekende speler voor Bayern. Ik vind het erg jammer dat hij weg moest bij Real. Bij Sneijder en Van der Vaart had ik dat helemaal niet, maar Robben was echt een toegevoegde waarde, ondanks zijn pijntjes.

Het ga hem goed
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_72210347
Toch maar goed dat hij weg is bij die kut club. Nu van der Vaart nog
pi_72210387
Beter zo. Ook met oog op het WK.

Nu idd v/d Vaart nog.
pi_72210533
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bayern wint de laatste jaren wel meer prijzen dan een Arsenal.
Dan nog vind ik persoonlijk Arsenal aantrekkelijker dan Bayern. Daarmee ontken ik niet dat Bayern een grotere club is.
pi_72210578
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.fcbayern.t-hom(...)d33473bdea340b117236

Morgen vertrekt Van der Vaart naar Bayern München en Franck Ribéry naar Real Madrid.
?
pi_72210845
Jammer dat die weg gaat bij Real, vind ik.
Nu ga ik me elke week Bayern wedstrijden ook maar bekijken.
pi_72210870
Mooi weer wat centen voor FC Groningen. Zou mooi zijn als hij over een jaar of twee weer voor veel geld naar een andere competitie verhuisd.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72211111
quote:
Robben debuteert zaterdag voor Bayern München

- EXCLUSIEF - Arjen Robben gaat definitief naar Bayern München. Alleen een negatief resultaat in de medische test kan nog roet in het eten gooien.

De dribbelaar verwacht echter weinig problemen bij die keuring omdat de Bedummer momenteel topfit is. De 43-voudig international tekent een contract voor vier seizoenen bij de Rekordmeister.

Vrijdag zal Robben officieel gepresenteerd worden door Bayern München. De speler heeft aangegeven zaterdag in de basis te zullen starten als hij met zijn nieuwe ploeg het opneemt tegen de regerend kampioen VfL Wolfsburg.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72211163
Waarom verkoopt Madrid hem nou? Op de linkerflank hebben ze geen enkele speler met zijn kwaliteiten.
pi_72212239
Goede reden om Bayern maar weer eens te volgen.
pi_72212395
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef buddyb het volgende:
Waarom verkoopt Madrid hem nou? Op de linkerflank hebben ze geen enkele speler met zijn kwaliteiten.
waan van de dag. Nederlanders zijn uit.
pi_72212415
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef buddyb het volgende:
Drenthe toch
pi_72213080
goed nieuws
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 21:57:40 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_72214713
Leuk kan ik hem iedere week zien.

Niks mis met Bayern. Grote club met een grote historie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72214980
Als Ribery daar blijft krijg je leuke flanken.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 22:09:39 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_72215070
Ribery speelt onder van Gaal Mid-Mid.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:16:02 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72215281
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:

Denk dat Ribéry geruild wordt met Van der Vaart plus cash. Maar dan nog heeft Van Gaal het goed voor elkaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72215323
Zo speel je de ene week in Madrid en de andere week in München. Real is echt stom bezig.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:19:53 #23
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72215407
mooi om te horen, nu alleen v/d Vaart nog
mundus vult decipi
pi_72215410
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef RayMania het volgende:
Zo speel je de ene week niet in Madrid en de andere week in München. Real is echt stom bezig.
Real pakt nog mooi wat euro's terug van het veel te hoge bedrag dat ze ooit voor Robben betaald hadden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72215413
Huntelaar, Sneijder, Robben (en van der Vaart) inruilen voor Ronaldo, Kaka, Benzema(en Ribery?)

Inderdaad heel dom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72215504
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Real pakt nog mooi wat euro's terug van het veel te hoge bedrag dat ze ooit voor Robben betaald hadden.
Voorlopig hebben ze geen goede spelers voor op links.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72215537
Dat ze Sneijder en Huntelaar willen verpatsen kan ik nog begrijpen maar Robben had echt nog wel van waarde kunnen zijn voor Real.
pi_72215557
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voorlopig hebben ze geen goede spelers voor op links.
Ronaldo kan er inderdaad weinig van
pi_72215558
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef sjimz het volgende:
Dat ze Sneijder en Huntelaar willen verpatsen kan ik nog begrijpen maar Robben had echt nog wel van waarde kunnen zijn voor Real.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:24:35 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72215572
Ik hoop dat hij debuteert met een hattrick .
2000 light years from home
pi_72215643
Ik hoop dat hij niet geblesseerd raakt. Wel goed dat hij weg gaat hoor bij Bayern is hij altijd zeker van een basis plaats.
pi_72215763
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:

Oh, oké.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:32:18 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72215847
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef sjimz het volgende:
Gewoon teveel geblesseerd. Nu pakken ze in ieder geval nog iets terug van de 'investering'.

Van Gaal begint ook al weer redelijk op stoom te komen met z'n Nederlandse enclave.
pi_72215908
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gewoon teveel geblesseerd. Nu pakken ze in ieder geval nog iets terug van de 'investering'.

Van Gaal begint ook al weer redelijk op stoom te komen met z'n Nederlandse enclave.
Robben is natuurlijk een buitenkansje
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:35:41 #35
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_72215965
Hoe minder Nederlanders bij Real, hoe beter . Mooi kerkhof, dat Bernabeu.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:46:48 #36
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72216342
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Robben is natuurlijk een buitenkansje
Tevens een enorm risico...
pi_72216500
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

25 miljoen voor een speler van 25. Denk vrij klein
pi_72216538
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hij speelde 50 competitiewedstrijden in de afgelopen twee seizoenen. Maar je hebt gelijk hoor, het was iedere ochtend weer spannend of hij wel levend uit bed stapte.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morendo op 27-08-2009 23:01:23 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_72216730
Hij heeft al 285 wedstrijden in zijn carriere gespeeld, 35 wedstrijden gemiddeld per seizoen
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 23:32:22 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_72217809
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Robben speelde altijd als ie niet geblesseerd was.

pi_72218285
Toch blijft het vreemd dat ie naar Bayern gaat. Ze stellen tegenwoordig in Europa weinig voor en zie daar de komende jaren ook geen verandering in komen.
Bayern gaat het schip in tegen de Engelse en Spaanse top. Zeker als Ribery ook nog vertrekt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72218403
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:55 schreef Pedroso het volgende:
Toch blijft het vreemd dat ie naar Bayern gaat. Ze stellen tegenwoordig in Europa weinig voor en zie daar de komende jaren ook geen verandering in komen.
Bayern gaat het schip in tegen de Engelse en Spaanse top. Zeker als Ribery ook nog vertrekt.
Real doet het nou niet zo ontzettend veel beter dan Bayern in Europa.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:16:19 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_72218756
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:55 schreef Pedroso het volgende:
Niet één club staat constant aan de top.

Als je 25 miljoen euro overhebt voor een speler straal je ambitie uit.

Bayern speelt al 40 jaar mee voor de europese titels.

Er zit altijd wel een mindere periode tussen.

Trouwste user 2022 vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:09:25 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_72219625
Arjen Robben zet zijn loopbaan voort
bij Bayern München.De Duitse club was
het al eens met Real.De afgelopen dag
bereikten de club van trainer Louis van
Gaal en de speler een akkoord over een
vierjarig verblijf in Beieren.

Robben wordt de komende dag om 12.00 in
MÜnchen voorgesteld.Hij is dan de derde
Nederlandse speler die deze zomer Real
verlaat.Eerder gingen Wesley Sneijder
(Internazionale) en Klaas-Jan Huntelaar
hem voor.Rafael van der Vaart vertrekt
waarschijnlijkheid ook bij Real.

Robben speelde eerder voor Groningen,
PSV en Chelsea.Hij verhuisde in 2007
naar Real en kwam in 50 competitieduels
tot elf goals voor de 'Koninklijke'.

pi_72219931
Verrassende transfer

2 jaar Groningen
2 jaar PSV
3 jaar Chelsea
2 jaar Real
? jaar Bayern

Dit is eigenlijk de eerste stap die niet omhoog gaat, eerder een stap breed, of misschien zelfs een klein stapje terug
pi_72220036
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Ungeheuer het volgende:
Goede reden om Bayern maar weer eens te volgen.
pi_72220175
Veel succes
pi_72220183
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Robben speelde altijd als ie niet geblesseerd was.

En terecht, gewoon een hele goede voetballer waarvoor je naar het stadion komt. Beetje jammer van die schwalbes, maar ach, in Duitsland vinden ze dat alleen maar kicken natuurlijk.
Big dick.
pi_72221491
Het zou leuk zijn als de uitzendrechten van de Bundesliga nu toch nog verkocht worden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72221539
quote:
Robben kiest voor Bayern vanwege eerlijke kansen

28/08/2009 08:39

Arjen Robben rondde donderdag zijn transfer af van Real Madrid naar Bayern München. De 25-jarige international is blij dat hij Madrid verlaten heeft en kijkt uit naar zijn periode bij Der Rekordmeister, waar hij een trainer treft in wie hij veel vertrouwen heeft.

'Bayern was al een tijdje geïnteresseerd en vanochtend (donderdag, red.) heb ik de knoop doorgehakt om op hun interesse in te gaan', aldus Robben tegen het AD. 'Ik kies vooral voor deze stap, omdat ik wel weer eens een eerlijke kans wil hebben om te spelen.'

'Bij Real Madrid is alles politiek', vervolgde de 42-voudig international. 'Elke trainer moet simpelweg doen wat de voorzitter van dat moment wil en ik was daar wel klaar mee. Al eind vorig seizoen heeft de club aangegeven dat ze me wilde verkopen bij een goed bod.'

Robben wilde echter niet door de achterdeur vertrekken bij De Koninklijke. 'Ik zei toen dat ik voor mijn kans wilde gaan in de voorbereiding. Daar stemden ze mee in en er werd zelfs nog gedaan alsof ik toch kon blijven. Maar je voelt natuurlijk dat het vertrouwen ontbreekt.'

'Ik vind niet dat ze mij netjes behandeld hebben en dat geldt nog veel meer voor Rafael (Van der Vaart, red.), Klaas-Jan (Huntelaar, red.) en Wesley (Sneijder, red.). Ik wil er verder niet te veel over zeggen, maar Real oogt van buiten groot en geweldig, terwijl het er binnen heel wat minder fraai aan toe gaat.'

De vleugelspeler kijkt uit naar de samenwerking met trainer Louis van Gaal. 'Als je bij hem op de training laat zien dat je beter bent dan een concurrent, dan stelt hij je op. En hij laat je staan als je presteert. Bovendien is Van Gaal een van de weinige trainers van wie je wat kan leren.'

Een overstap naar de Serie A zag Robben niet zitten. 'Italië had ik niet gedaan als daar nu interesse van een club was geweest. Ik vind mezelf als vleugelspeler geen type voor het Italiaanse voetbal. Sneijder, in de rol van spelverdeler, en Huntelaar, als doelpuntenmaker, passen daar beter.'

VI
pi_72221786
quote:
'Ik vind niet dat ze mij netjes behandeld hebben en dat geldt nog veel meer voor Rafael (Van der Vaart, red.), Klaas-Jan (Huntelaar, red.) en Wesley (Sneijder, red.). Ik wil er verder niet te veel over zeggen, maar Real oogt van buiten groot en geweldig, terwijl het er binnen heel wat minder fraai aan toe gaat.'
Hopelijk leren andere spelers hiervan.
quote:
Een overstap naar de Serie A zag Robben niet zitten. 'Italië had ik niet gedaan als daar nu interesse van een club was geweest. Ik vind mezelf als vleugelspeler geen type voor het Italiaanse voetbal. Sneijder, in de rol van spelverdeler, en Huntelaar, als doelpuntenmaker, passen daar beter.'
Ik zie hem ook niet echt passen in de Serie A
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:14:49 #52
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72222983

Of ze het in Spanje eens zijn met de verkoop van Robben...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:03:48 #54
198365 Morendo
The Real Deal
pi_72224239
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]

Of ze het in Spanje eens zijn met de verkoop van Robben...
Het is natuurlijk ook een belachelijk domme verkoop. Robben is wat mij betreft wereldklasse; een speler die individueel een wedstrijd kan beslissen. Real Madrid speelt dit seizoen zo'n 55 wedstrijden. Hij had dus nog van grote waarde kunnen zijn. Zeker getuige zijn goede vorm in de voorbereiding. Zo hadden ze kunnen spelen:

-------------------Benzema-------------------

Robben------------Kaka----------C.Ronaldo

-------------Lass-----------X. Alonso---------
pi_72225487
Robben is inderdaad een fantastische speler die zeker in dat sterren elftal thuis zou kunnen horen.
Ik zie dit niet als een hele slechte stap in zijn cariëre. Hij is in elk geval verzekerd van veel speeltijd in aanloop naar het WK. Het zou me dan ook niks verbazen als hij na het WK weer vertrekt naar een Engelse of Italiaanse topclub.
Hopelijk weet hij Bayern dit jaar weer naar de top te brengen.
pi_72226863
Was te verwachten nadat Perez voorzitter was geworden. Geen een ander voorzitter zal zoveel kopen in een seizoen en oude spelers laten vertrekken. Dit wordt gewoon weer een herhaling van de galaticos tijdperk. dure spelers maar relatief weinig prijzen. Real had Calderon beter kunnen houden, die pakte 2x de landstitel in 3 jaren en had waarschijnlijk alleen Ronaldo gehaald en mochten alle Nederlanders blijven op waarschijnlijk Van der Vaart na.
pi_72227634
Na Makaay heeft Bayern weer een nieuwe Nederlandse nummer 10

vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:40:56 #58
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72231222
Spreekt Robben nou Italiaans ?
AFC AJAX
pi_72231521
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef belanov het volgende:

[ afbeelding ]
Tof.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:54:00 #60
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72231563
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef belanov het volgende:

[ afbeelding ]
wel raar nummer voor Robben. maar wel mooi natuurlijk
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:34:49 #61
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_72232852
Hoeveel geld heeft Bedum nu al van al die transfers van Robben ontvangen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_72233074
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:54 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

wel raar nummer voor Robben. maar wel mooi natuurlijk
pi_72233363
Stom van Real madrid dat ze Robben hebben laten gaan.

Die trainer van Real heeft weinig te vertellen over de spelers die wil houden, hij wou Sneider ook niet kwijt.

Perez lost gewoon z'n verkiezingsbelofte in, dat de Nederlanders weg moeten, zou die wat tegen Nederlanders hebben ?

Nu nog een goeie club voor Van der Vaart. Anders komt de WK in gevaar.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:53:19 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_72235307
Het trieste is dat Valdano een liefhebber is van het Nederlandse voetbal. Die heeft dus niks te zeggen.

pi_72236470
Speelt niet mee morgen, althans niet in de basis
quote:
Robben begint tegen VfL Wolfsburg op de bank

28/08/2009 16:50

De laatste formaliteiten van de transfer naar Bayern München zijn afgerond. Trainer Louis van Gaal acht een basisplaats nog te vroeg voor Arjen Robben.
pi_72237078
Verdammt !
pi_72237385
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verdammt !
Die komt er wel in de tweede helft.

Kan me niet voorstellen, dat Robben gehele wedstrijd op bank zit.

Als de geruchten waar zijn en van der Vaart komt bij Bayern.

Kan Ribery weer op de flank, dan heeft Bayern een wereldklasse voorhoede.
pi_72237887
hij kan meteen aan de bak morgen.
pi_72238167

"Wolter Kroes kwam in Bedum"
pi_72239469
Ik hoop dat van Gaal Robben leert niet te veel voor eigen kans te gaan en meer pass naar een andere spelers als die er beter voor staan, dat is een van makke van Robben waar ik aan kan ergeren, voor de rest verdomd goede voetballer.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:35:57 #72
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_72239733
Als Van Gaal Robben goed coached, heeft het NL-elftal er ook nog wat aan. Win-win situatie dus.
pi_72240210
Jammer dat als je HAVO hebt gedaan je niet fatsoenlijk Duits spreekt
pi_72240778
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb gymnasium gedaan en m'n Duits (en Frans) zijn echt belachelijk slecht. M'n Engels (en Zweeds) daarentegen .. het is maar wat je veel gebruikt, hoort en leest.
pi_72241176
Ik vind dat als je HAVO hebt gedaan wel wat vraagjes in het Duits moet kunnen beantwoorden
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:31:16 #76
198365 Morendo
The Real Deal
pi_72241291
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ach, dat 'Rudi Carell'-achtige Duits vinden ze daar prachtig. Het verstaan van de taal kan bij interviews wel problemen geven. Na een, belangrijke, gewonnen wedstrijd van HSV vroeg een journalist aan de Jong hoe hij dat ging vieren, met "ein bisschen sekt vielleicht?" Nigel: "nein, nein kein sex ich hab' eine freundin zu hause".
pi_72241343
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ik heb gymnasium gedaan en m'n Duits (en Frans) zijn echt belachelijk slecht. M'n Engels (en Zweeds) daarentegen .. het is maar wat je veel gebruikt, hoort en leest.
M'n Duits is goed.

Maar dat komt omdat ik vroeger veel naar de Duitse televisie keek als kind, je had maar een paar Nederlandse zenders.

Nu kijk ik nauwelijks Duitse televisie, met zoveel Nederlandse zenders.

Morgen kijk wel ik Bundesliga, ik wil Robben wel zien spelen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:36:56 #78
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_72241491
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ach, dat 'Rudi Carell'-achtige Duits vinden ze daar prachtig. Het verstaan van de taal kan bij interviews wel problemen geven. Na een, belangrijke, gewonnen wedstrijd van HSV vroeg een journalist aan de Jong hoe hij dat ging vieren, met "ein bisschen sekt vielleicht?" Nigel: "nein, nein kein sex ich hab' eine freundin zu hause".
Prachtig toch
pi_72241508
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef Morendo het volgende:

[..]

Van Gaal spreekt het ook niet goed, maar hij is natuurlijk net van na de oorlog

Iemand die HAVO heeft afgerond moet gewoon redelijk goed Duits kunnen spreken. Ik weet niet wat voor opleiding De Jong heeft maar dat zal vast geen HAVO zijn
pi_72241705
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat als je HAVO hebt gedaan wel wat vraagjes in het Duits moet kunnen beantwoorden
En ik vind dat je als Nederlander niet eens Duits moet kunnen spreken...
pi_72242728
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

En ik vind dat je als Nederlander niet eens Duits moet kunnen spreken...
Duitsland lijkt me voor Nederland een vrij belangrijk land
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:36:14 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_72243488
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:32 schreef rja het volgende:

[..]

M'n Duits is goed.

Maar dat komt omdat ik vroeger veel naar de Duitse televisie keek als kind, je had maar een paar Nederlandse zenders.

Nu kijk ik nauwelijks Duitse televisie, met zoveel Nederlandse zenders.

Herkenbaar ik had een 10 voor de tentamen Duits luistervaardigheid op de HAVO wel een onvoldoende voor grammatica

Trouwste user 2022 vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:39:54 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_72243590
Zie net Wesley in perfect Engels antwoorden.

zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:11:29 #84
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_72265528
Aardig debuut tot dusver
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_72265682
Lekkere binnenkomer inderdaad.
pi_72265702
Wat ben ik blij dat hij weg is bij Madrid .

Wat een toppert.
pi_72265840
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat ben ik blij dat hij weg is bij Madrid .

Wat een toppert.
Had eigenlijk naar Barcelona moeten gaan.
pi_72265852
Leuk
pi_72265871
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:23 schreef TvhN het volgende:

[..]

Had eigenlijk naar Barcelona moeten gaan.
Barcelona heeft wel geprobeerd hem te halen volgens geruchten.
Maar Madrid wilde hem natuurlijk niet naar Barcelona laten gaan.
pi_72265944
ER IST EIN STURMER LANG NICHT ZUSEHEN!!! WAS FUR EINER FUSSBALSPIELER!!!

ES JA DOCH WANHSINN!!
pi_72265988
pi_72265991
Mooi voor hem.
pi_72266019
Mooi debuut.
pi_72266117
prachtig
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:36:09 #95
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72266151
Lekker debuut .
2000 light years from home
pi_72266253
Robben scoort 2 x..Bayeren heeft van VfL Wolfsburg gewonnen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:42:46 #97
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72266290
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:41 schreef Jiyar86 het volgende:
Goede opmerking.
pi_72266309
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:41 schreef Jiyar86 het volgende:
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
&nbsp;
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_72266332
Haha was een beetje laat
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 20:45:12 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_72266352
Iemand een filmpje van zijn goals?

Wat een held
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: