welke autoquote:
alsof die rechtstreeks uit je notes komtquote:
Nee ik deed er 2. Bachelor Theologie en Bachelor Geschiedenis maar aankomend jaar mag ik aan de master Geschiedenis beginnen en daar wil ik nog een master bij doen. Dat is dus weer niet te combineren met Theologie dus die gaat er nu uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Deed jij er drie dan
Ik heb er ook 2maar 1 is deeltijd en maar 2 avonden in de week en dat is al knap.... Aangezien mijn voltijd studie ook echt VOLTIJD is
5 dagen in de week dus
.... Morgen is ie
quote:
ik weet van niks, mijn naam is haasquote:
jongens, laat hem maar, hij weet niet beterquote:
Hoe laat is morgen de diploma-uitreiking? Gratis drank neem ik aan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:14 schreef Californium het volgende:
chaos chaos chaos chaos chaos*gaat ordenen en dingen opschrijven*
13.30.... en idd jahquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe laat is morgen de diploma-uitreiking? Gratis drank neem ik aan?
Dan gaat deze alumnus eens even zien of ik morgen op tijd uit bed kan komen om even gratis drank te halen en een cali uit te voeren!quote:
is er een meetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan gaat deze alumnus eens even zien of ik morgen op tijd uit bed kan komen om even gratis drank te halen en een cali uit te voeren!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan gaat deze alumnus eens even zien of ik morgen op tijd uit bed kan komen om even gratis drank te halen en een cali uit te voeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |