abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73132126

ik denk er over na om het lippenpalet van zoeva te kopen, maar wil toch wel weten of zo'n ding handig is. Iemand die dit wel eens heeft gebruikt?
pi_73133225
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:14 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik gebruik eigenlijk nooit blush omdat ik het 'eng' vind. Ondanks dat je honderden tutorials kan vinden over hoe het aan te brengen, ben ik altijd nog bang dat ik het verkeerd doe en als een clown eindig...

Oh ik last gisteren over die 3 voor 10 euro actie bij Sephora hier, dus ik ging ook eens een kijkje nemen. Ik was wat aan de late kant (16.00) omdat ik een nachtdienst had gewerkt. Nou dat heb ik geweten: de sephora schappen waren zo goed als leeggeroofd!

Maar nog wel 2 leuke mono-oogschaduws en een oogpotloodje kunnen scoren
Een bezoekje aan een mac/bobbie brown/chanel/dior counter brengen en je laten adviseren
ik was ook altijd vrij skeptisch over blush dragen omdat mn huid echt heel licht is, maar na een bezoekje aan de MUA was ik om
  FOK!fossiel zaterdag 26 september 2009 @ 20:37:54 #163
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73133636
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:24 schreef electronique het volgende:

[..]

Een bezoekje aan een mac/bobbie brown/chanel/dior counter brengen en je laten adviseren
ik was ook altijd vrij skeptisch over blush dragen omdat mn huid echt heel licht is, maar na een bezoekje aan de MUA was ik om
Maar de kapper kan m'n haar ook heel leuk doen, en als ik het zelf doe valt de uitvoering ook altijd wat tegen

Maar zijn er hier mensen die ervaring met de Sephora oogschaduw hebben, hebt net een beetje opgebracht maar ik weet het niet... het lijkt gewoon minder mooi van kwaliteit als ik het vergelijk met die van Benefit of Bourjois...
Chick on a mission
pi_73175548
kan iemand me op weg helpen?

ik wil 'iets' om mijn wallen weg te werken en 'iets' om mijn gezicht egaler van kleur te krijgen. Ik heb nu littekens van acne en wat grove porien en die wil ik graag licht bedekken/ minder zichtbaar maken.

Alleen ik weet dus niet of ik met 1 product uit de voeten kan of dat ik meerdere producten nodig heb? Ik heb trouwens ook best een vettige huid en ik wil minder/niet glimmen.

Ik wil iig geen pancake face krijgen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_73183468
Het lijkt me trouwens leuk als de vaste (of niet vaste, mag natuurlijk ook) bezoekers hier eens een EOTD ('eye of the day') laten zien! Kan de rest wellicht wat inspiratie uit halen . Je hebt natuurlijk de bekende beautyblogs, maar die zijn vaak te ingewikkeld of juist te saai, of te meisjesachtig.
pi_73185223
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt me trouwens leuk als de vaste (of niet vaste, mag natuurlijk ook) bezoekers hier eens een EOTD ('eye of the day') laten zien! Kan de rest wellicht wat inspiratie uit halen . Je hebt natuurlijk de bekende beautyblogs, maar die zijn vaak te ingewikkeld of juist te saai, of te meisjesachtig.
Oh ja dat zou leuk zijn!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73185398
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja dat zou leuk zijn!
Ja toch? Morgen heb ik iig tijd en 's avonds ga ik uit eten, dus alle reden om me goed op te tutten en er een foto van te maken .
  maandag 28 september 2009 @ 17:57:46 #168
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73185922
goed idee ja!

Ik heb vandaag lekker ingeslagen bij Sephora, super actie..3 producten voor 10 euro
Nieuwe wenkbrauw-highlighters gekocht, wat poedertjes en een kwastje
Knoei
  maandag 28 september 2009 @ 19:22:18 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73188879
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
kan iemand me op weg helpen?

ik wil 'iets' om mijn wallen weg te werken en 'iets' om mijn gezicht egaler van kleur te krijgen. Ik heb nu littekens van acne en wat grove porien en die wil ik graag licht bedekken/ minder zichtbaar maken.

Alleen ik weet dus niet of ik met 1 product uit de voeten kan of dat ik meerdere producten nodig heb? Ik heb trouwens ook best een vettige huid en ik wil minder/niet glimmen.

Ik wil iig geen pancake face krijgen
Ik zou kiezen voor een vloeibare foundation die opdroogt als een poeder, of een vloeibare foundation plus een poeder. Ik weet niet hoe erg die littekentjes zijn, maar evt. kan je daar nog een losse concealer voor kopen (huidskleurig, evt. een beetje rozig). Om wallen weg te werken kan foundation ook prima werken, mits de wallen niet te groot/zwaar zijn, in dat geval kan je een oranje (zalm/perzik) kleur concealer gebruiken om 't te verdoezelen.

Na 't concealen een laagje foundation doen en evt. afpoederen en you're ready to go!
KuikenGuppy
pi_73189161
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik zal ooit eentje posten
pi_73208158
Wat een goed idee om EOTD te gaan plaatsen!
Ik had gister ook weer een erg geslaagde look maar vergeten het vast te leggen.
Zodra ik tijd heb ga ik het opnieuw doen en plaats ik een foto!

Hier een link naar de plaatjes van mijn NYX bestelling van een tijdje terug.,..

http://www.mijnalbum.nl/Album=SZ6PPTCT
pi_73209347
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:57 schreef Loqi het volgende:
goed idee ja!

Ik heb vandaag lekker ingeslagen bij Sephora, super actie..3 producten voor 10 euro
Nieuwe wenkbrauw-highlighters gekocht, wat poedertjes en een kwastje
Tot wanneer is die actie?
pi_73211461
Ik gebruik nu al een tijdje de 'echte valse wimper' volume maskara van Max Factor. Helemaal top!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:06:55 #174
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73213185
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef n0a het volgende:

[..]

Tot wanneer is die actie?
Deze week nog ik weet niet precies tot welke dag. Maar je moet snel zijn.. het was echt graaien en veel was al op.
Knoei
pi_73218054
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou kiezen voor een vloeibare foundation die opdroogt als een poeder, of een vloeibare foundation plus een poeder. Ik weet niet hoe erg die littekentjes zijn, maar evt. kan je daar nog een losse concealer voor kopen (huidskleurig, evt. een beetje rozig). Om wallen weg te werken kan foundation ook prima werken, mits de wallen niet te groot/zwaar zijn, in dat geval kan je een oranje (zalm/perzik) kleur concealer gebruiken om 't te verdoezelen.

Na 't concealen een laagje foundation doen en evt. afpoederen en you're ready to go!
bedankt

Zijn er nog merken die je mij aan kan raden? Want ik ben echt een noob op dit gebied
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:37:25 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73219348
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

bedankt

Zijn er nog merken die je mij aan kan raden? Want ik ben echt een noob op dit gebied
Ligt er een beetje aan wat voor prijs/kwaliteitsverhouding je zoekt .
Maar over het algemeen zijn drogisterijmerken als Revlon of Maxfactor prima.
Laat je anders eens adviseren bij een goede drogist, dan kunnen ze ook meteen de juiste kleur voor je zoeken.
KuikenGuppy
pi_73302216
Dames... Jullie hebben echt een verschrikkelijke invloed!! Ik heb werkelijk eerst įlle topics doorgelezen om nu toch maar even te reageren.
Ik had altijd wel wat make-up, maar gebruikte het eigenlijk nooit (te veel moeite en niet goed weten hoe enzo)... Door jullie ben ik naar de Kruidvat (en gister de V&D) geweest en heb ik make-up gekocht. Bij de Douglas tips gevraagd voor consealer en foundation, maar nog niet gekocht omdat ik mezelf er eerst van wil overtuigen dat ik me dusdanig regelmatig ga opmaken dat het zinvol is. Nu las ik ergens iets over een goedkopere foundation van de Etos, dus vanmiddag na het werk maar daar langs rennen en eens kijken..

Verder vind ik het wel geweldig om te zien hoe kunstig jullie zijn met make-up en wat jullie er van af weten!! Ik blijf zeker volgen voor tips en tricks enzo ;-)

Oja, die Sephora afdeling was écht een bende, maar toch nog wel kunnen slagen!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:11:55 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_73306991
Coasta Scents pallet vandaag ontvangen, klein maar fijn.
pi_73307801
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
Dames... Jullie hebben echt een verschrikkelijke invloed!! Ik heb werkelijk eerst įlle topics doorgelezen om nu toch maar even te reageren.
Ik had altijd wel wat make-up, maar gebruikte het eigenlijk nooit (te veel moeite en niet goed weten hoe enzo)... Door jullie ben ik naar de Kruidvat (en gister de V&D) geweest en heb ik make-up gekocht. Bij de Douglas tips gevraagd voor consealer en foundation, maar nog niet gekocht omdat ik mezelf er eerst van wil overtuigen dat ik me dusdanig regelmatig ga opmaken dat het zinvol is. Nu las ik ergens iets over een goedkopere foundation van de Etos, dus vanmiddag na het werk maar daar langs rennen en eens kijken..

Verder vind ik het wel geweldig om te zien hoe kunstig jullie zijn met make-up en wat jullie er van af weten!! Ik blijf zeker volgen voor tips en tricks enzo ;-)

Oja, die Sephora afdeling was écht een bende, maar toch nog wel kunnen slagen!!
Leuk Jacqie! En je kunt je met kleine dingen al zo mooi en subtiel opmaken.
pi_73308459
88 warm pallette besteld
pi_73308721
Zijn de spullen van NYX echt zo goed als jullie zeggen?
Zit namelijk (door dit topic) te twijfelen of ik spullen via ebay ga kopen daarvan.
Maar wat zouden jullie me aanraden als ik het ff wil proberen? Wat zijn fijne kleuren/ producten? Zo'n pallet van verschillende kleuren lijkt me wel mooi.
Heb zelf namelijk wel een aantal kleuren van gosh zo'n poeder, en die vind ik zo onwijs fijn met wat glycerine eronder. Vooral de felle kleuren zijn dan ook echt fel.
en moet misschien ook maar een x iets van mac aanschaffen. Want over die kleuren is iedereen ook altijd enthousiast
pi_73318330
Potdikkie! Ben ik de Etos in gerend... Heb ik zo'n consealerdingkwastje gekocht.. en 2 van die tubes met foundation (kon niet goed zien wat nou de juiste kleur was, dus morgen even in daglicht testen)..

En.... omdat er aanbieding was voor reinigingsspullen (3 halen 2 betalen) heb ik meteen maar een extra set reinigingsmelk, tonic en oogmake-up verwijderaar gekocht. Als ik dan toch ga experimenteren dan moet ik het er ook weer goed afhalen natuurlijk
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:14:36 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73318603
Gekocht: lip 'n cheeck stain van dat cheapie cheapie merk van de kruidvat. Tips om het subtiel op de wangen aan te brengen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:16:50 #184
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325232
@ Lillyfield: Ik heb laatst voor het eerst iets van NYX besteld en ben er erg tevreden over. Enige wat jammer is is dat het moeilijk is om te kiezen tussen alle kleurtjes. Soms lijkt het op internet heel erg op elkaar en is het in werkelijkheid toch anders. Ik heb zelf een blush die iets anders is dan ik dacht (wel mooi gelukkig) en een lippenstift die compleet anders is dan ik dacht (oranje i.p.v. rood/roze...)
Ook heb ik 2 oogschaduwpaletjes en die zijn top Lekker gepigmenteerd, houdt lang, brengt mooi aan en het kost geen reet. Zou ik je zeker aanraden.

@Jacqie1986: Jij bent lekker bezig Welke foundation heb je gekocht? Die tube met kwast eraan vast? Die naar oma ruikt Ben benieuwd wat je ervan vind, ik moet hem weer eens te voorschijn halen, past nu wel weer bij mijn herfst-huidskleur. Ik had vandaag weer eens mijn vloeibare foundation van Bourjois gebruikt, leek leuk in het slechte licht binnen hier. Kwam buiten, keek in mijn autospiegel en dacht Vreselijke kleur... die moet ik echt alleen gebruiken als ik veel bruiner ben, damn... zag er niet uit. Gelukkig altijd snoetenpoetsers bij me dus alles er netjes afgehaald
Ben benieuwd hoe al je nieuwe make-upjes je bevallen! Als je van felle en donkere kleuren houdt, kan ik je Fyrinnae aanraden, ben ik erg tevreden over.
Ik ben van plan om eens eye of the day foto's te maken en die hier neer te gooien... nu nog eens kijken waar ik een camera vandaan kan toveren

@Debsterr: Welke heb je? Die roze of die rode? De roze zou ik niet op je lippen gebruiken, wordt viezig. De rode kan wel. Op de wangen met het kwastje als een veeg aanbrengen op 1 wang en snel blenden met je vingertjes, dan de andere wang en dan je vingers afvegen aan een Wettie o.i.d.
Het gaat trouwens wel mooier als je dagcreme hebt gebruikt, foundation, poeder of wat dan ook. Direct op je blote huid die wellicht erg droog is, is lastiger aanbrengen omdat het te snel intrekt.

Ik heb het overigens een beetje gehad met Everyday Minerals. Hun spullen zijn best ok maar de organisatie Er staat zo vaak tijdenlang "coming soon" bij nieuwe dingen die er of, heel lang nog gaan duren, of, ontzettend tegenvallen in "awesomeness", of gewoon helemaal nooit komen...
Zo stond er ooit op de website dat er pressed primers zouden komen, nooit meer wat van gehoord
Dat die samplepakketjes weg zijn is ook zonde, denk dat er zo een hoop klanten afhaken.
Daarnaast zijn die Amerikaanse wijven gewoon tenenkrommend Dat overdreven hypocriete "organic" gebeuren en al die sneue blogs van de crew... niks voor mij.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:18:51 #185
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325268
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef Mylene het volgende:
Coasta Scents pallet vandaag ontvangen, klein maar fijn.
Welke heb je gekocht?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:19:25 #186
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325279
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:24 schreef electronique het volgende:

[..]

Wellicht een domme vraag, maar wat is een MUA?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:28:10 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73325390
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wellicht een domme vraag, maar wat is een MUA?
Make Up Artist.
KuikenGuppy
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:44:12 #188
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325553
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:45 schreef Chanty87 het volgende:
Gisteren m'n Everyday Minerals Golden Ticket ontvangen Alleen niet echt bruikbare kleuren, Weeping Willow eyeshadow (heeeel donkerblauw) en English Muffin lipgloss/stick (bruinig).
Wat is een Golden Ticket? Denk meteen aan Sjakie en de Chocoladefabriek Soms voel ik me echt een n00b
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:26 schreef springlover het volgende:
@BBQ kip, moest wel lachen om wat je zei over mascha Ben het helemaal met je eens,.. Laat haar dat maar niet lezen want voor dat je het weet is onze diva boos
Hehehe
Ik lees het wel vaak omdat er soms nieuwe producten staan, maar eigenlijk zit ik me heel vaak kapot te lachen om de idiote onzin die ze uitkraamt (vooral over "luxe producten", "je voelt dat het gewoon goed is", hygiėneregels die nergens op slaan etc). En soms erger ik me eraan, maar goed, wel credits voor het werkelijk elke dag posten van beautyposts.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oeh, welke waren het ook alweer? For your eyes only of catwalk? Welke kleurtjes heb je allemaal al uitgeprobeerd?
Ik wilde eigenlijk geel uitproberen, maar ik heb mijn gele trui van de H&M nog niet binnen dusja.. Geel past niet zo goed bij een grijze trui. Alhoewel? Met grijs erbij? Nouja, ik ga maar weer 's kliederen
Ik heb "I dream of Jamaica" en "Smokey Eyes"
ik vind een paar kleuren hetzelfde overkomen in de twee paletjes, maar ja, dat geeft niet, zijn gelukkig mooie kleuren. Wat me opvalt is dat er veel pigment in zit (= erg fijn), jammer dat er toch nog best wat glans in met name de lichte kleuren zit, maar goed, dit is eigenlijk wel goed te doen bij deze neutrale kleuren.
Ik moet wel shadow insurance gebruiken, anders krijg ik met mijn priegelogen "tranfers" op mijn over mijn ooglid hangende vel (snap je het nog? ), maar dat is niet anders bij andere oogschaduw. Alleen minerale shadows die ik nat opbreng transferren soms niet.
Ik vind het nog erg lastig om echte smokey eyes te maken, heb een paar pogingen gedaan maar snel weer eraf gehaald, het ziet er zo heftig donker uit en ik heb het idee dat het mijn ogen dan echt ienieminie maakt...
Verder had ik nog een gelliner van Wet and Wild in paars en die bevalt goed, blijft echt supergoed zitten en heeft een überintense paarse kleur
Erg leuk, alleen iets te paars voor elke dag. Wel heel makkelijk op te brengen,ik koop echt nooit meer vloeibare liner of zo'n stiftpending, dat lukt me gewoon echt niet.
En geel bij een grijze trui, why not? Ik doe de gekste combi's en krijg er juist alleen maar goeie reacties op. Groen als ik blauw aan heb, paars als ik groen/zwart/grijs/whatever aanhebt etc. Heftige kleuren bij donkere kleding gaat prima, softe/matte/subtiele kleuren bij kleurige kleding, dat gaat altijd vind ik.
Ik wil nu zo'n beetje alle shadows van Fyrrinae hebben, die kleurtjes (vooral de matte donkere) zijn echt voor mij gemaakt

Zo, weer even genoeg bijgeluld over kleursmeerseltjes
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:46:24 #189
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325567
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Make Up Artist.
Aha, dat maakt wel sence ja
pi_73328003
@BBQ-Kip ik heb inderdaad die tube met die kwast gehaald.. Leek me wel handig, maar het schoonmaken ervan lijkt een eeuwigheid te duren En of ie naar oma ruikt... Geen idee.. Heb m'n neus er nog niet in gehangen eigenlijk. Hahaha
Wel slim dat je altijd van die doekies bij je hebt!

Zelf vind ik felle kleurtjes wel leuk, maar ik heb een moeder die zich heel erg interesseert in kleurstijlen enzo en dan krijg ik dus opmerkingen van 'die kleur past niet zo goed bij je'. Dus nu beperk ik me nog een beetje tot kleuren die wel goed bij me passen volgens mams . Genoeg keus opzich nog hoor!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:01:37 #191
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73329876
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ-Kip ik heb inderdaad die tube met die kwast gehaald.. Leek me wel handig, maar het schoonmaken ervan lijkt een eeuwigheid te duren En of ie naar oma ruikt... Geen idee.. Heb m'n neus er nog niet in gehangen eigenlijk. Hahaha
Wel slim dat je altijd van die doekies bij je hebt!

Zelf vind ik felle kleurtjes wel leuk, maar ik heb een moeder die zich heel erg interesseert in kleurstijlen enzo en dan krijg ik dus opmerkingen van 'die kleur past niet zo goed bij je'. Dus nu beperk ik me nog een beetje tot kleuren die wel goed bij me passen volgens mams . Genoeg keus opzich nog hoor!
Schoonmaken van het kwastje? Oh, dat doe ik niet elke keer hoor, ben ik te lui voor. Als het korrelig wordt of vies ruikt (dooie oma i.p.v. oma ) schrob ik natuurlijk hem wel schoon over een doekje.
Ik werk in het ziekenhuis en moet vaak op huisbezoek, daardoor heb ik een lichte vorm van smetvrees ontwikkeld en dus altijd doekjes bij me
En ook heb ik al jaren schijt aan mijn mams
Ik las gisteren ergens dat niet matchende kleuren qua combi ogen en kleding juist helemaal hip is nu.
Ik vind geel bij geel, grijs bij grijs etc zo saaiig, net als een handtas in de kleur van je schoenen.
Ik heb een collega die ook wel eens zegt dat schoenen ook weleens niet lekker mogen zitten en dat als je je haar netjes gestyled hebt, het niet erg is dat je er niet aan mag zitten.
Ik ben eigenwijs en wil gewoon lekker kunnen lopen op schoenen en 100x op een dag door mijn haar gaan met mijn handen als ik daar zin in heb
Het moet mij allemaal een lekkerder gevoel geven, niet dat ik me moet aanpassen aan mijn make-up, haar, schoenen etc.
Ik heb zelfs een keer een baan afgewezen omdat ik daar in mantelpakje moest
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:39:52 #192
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73331992
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
@Debsterr: Welke heb je? Die roze of die rode? De roze zou ik niet op je lippen gebruiken, wordt viezig. De rode kan wel. Op de wangen met het kwastje als een veeg aanbrengen op 1 wang en snel blenden met je vingertjes, dan de andere wang en dan je vingers afvegen aan een Wettie o.i.d.
Het gaat trouwens wel mooier als je dagcreme hebt gebruikt, foundation, poeder of wat dan ook. Direct op je blote huid die wellicht erg droog is, is lastiger aanbrengen omdat het te snel intrekt.
Op zoek naar nagellak viel mijn oog vandeweek op die Cheek 'n' Lip Tint. Ik heb de lichte meegenomen maar met 3 vegen zie ik nog bijna niks. Ik vroeg me nog af of het beter op je 'blote" huid(dus zonder dagcreme/make up) kon smeren. Nee dus. Bedankt voor de tip. Toch maar de rode halen dan.

Ik heb ook nog All Over Highlighter van Essence gekocht. Ik wil een beetje glitters rond mijn ogen als oogschaduw. Maar die glitters zitten alleen maar op het bovenste laagje van het poeder!
Iemand een goed alternatief?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73334449

Deze dus besteld, kan echt niet wachten tot ze (want het is natuurlijk een 'meisje' ) binnen is!
pi_73336267
@BBQ-Kip. Ik ben ook best lui en echt schoon krijg ik die 'oma' niet... Denk dat ik het ook niet vol ga houden om het na elk gebruik te doen. Wat me wel al opvalt... Is dat deze foundation niet afgeeft! Vroegāh deden al die dingen dat zo'n beetje wel. Aha.. smetvrees.. Dat verklaart wel een boel ja, maar toch.. Ook voor mensen zonder smetvrees is het wel handig. Je weet nooit in wat voor vieze plakkerige situaties je terecht komt

Hmm... ik hecht best veel waarde aan m'n mams d'r mening. Ook wel omdat ik nog thuis woon denk ik en omdat ze er best wel verstand van heeft. Wat betreft de kleuren matchen met je make-up.. Doe ik soms als ik er zin in heb en iets heb wat er mee matcht.

Ben het wel met je eens hoor! Schoenen moeten gewoon lekker zitten. Je moet er goed op kunnen lopen en je haar.. Tsja.. daar doe ik eigenlijk net zo weinig aan als aan m'n make-up, maar daar moet je gewoon aan kunnen zitten frutselen!

Hahaha een baan afgewezen omdat je in mantelpakje moest? Dat heb ik echt nog nooooit gehoord! Maar kan het me wel goed voorstellen hoor. Als je je daar niet prettig in/bij voelt..
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:32:37 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73337813
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb "I dream of Jamaica" en "Smokey Eyes"
ik vind een paar kleuren hetzelfde overkomen in de twee paletjes, maar ja, dat geeft niet, zijn gelukkig mooie kleuren. Wat me opvalt is dat er veel pigment in zit (= erg fijn), jammer dat er toch nog best wat glans in met name de lichte kleuren zit, maar goed, dit is eigenlijk wel goed te doen bij deze neutrale kleuren.
Ik moet wel shadow insurance gebruiken, anders krijg ik met mijn priegelogen "tranfers" op mijn over mijn ooglid hangende vel (snap je het nog? ), maar dat is niet anders bij andere oogschaduw. Alleen minerale shadows die ik nat opbreng transferren soms niet.
Ik vind het nog erg lastig om echte smokey eyes te maken, heb een paar pogingen gedaan maar snel weer eraf gehaald, het ziet er zo heftig donker uit en ik heb het idee dat het mijn ogen dan echt ienieminie maakt...
Verder had ik nog een gelliner van Wet and Wild in paars en die bevalt goed, blijft echt supergoed zitten en heeft een überintense paarse kleur
Erg leuk, alleen iets te paars voor elke dag. Wel heel makkelijk op te brengen,ik koop echt nooit meer vloeibare liner of zo'n stiftpending, dat lukt me gewoon echt niet.
En geel bij een grijze trui, why not? Ik doe de gekste combi's en krijg er juist alleen maar goeie reacties op. Groen als ik blauw aan heb, paars als ik groen/zwart/grijs/whatever aanhebt etc. Heftige kleuren bij donkere kleding gaat prima, softe/matte/subtiele kleuren bij kleurige kleding, dat gaat altijd vind ik.
Ik wil nu zo'n beetje alle shadows van Fyrrinae hebben, die kleurtjes (vooral de matte donkere) zijn echt voor mij gemaakt

Zo, weer even genoeg bijgeluld over kleursmeerseltjes
Nice!

Ja, dat van dat ooglid heb ik ook. Ik moet ook echt er wat op doen, zeker als ik wil dat het goed blijft zitten. Ander zit het oogpotlood van mijn bovenooglid onder mn wenkbrauw Trouwens, waar koop jij die two-faced shadowinsurance? Want ik neem aan dat je die bedoeld? Ik heb gezocht maar heb 'm nog niet gevonden. Is dat gewoon bij een Ici paris ofzo?
Ik had het trouwens idd uitgeprobeerd, had geel met blauw gedaan, veel blenden enzo, zag er echt supergaaf uit! Dus ga ik vaker doen.

En idd, van die smokey eyes heb k ook vaak geprobeerd maar dat was bij mij ook niet echt een succes. Daarbij; ik heb harde lenzen en dan is het sowieso een no-go om dingen op je waterlijn te doen Magoed. Vind het sowieso ook te zwart. Een roze smokey eye zou ik dan nog wel willen proberen Maar dan wil ik eerst een paar goeie paletjes met roze hebben. ^^
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:33:28 #196
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73337840
@ shiNinG_staR : Da's die matte van Coastal toch? Mooi hoor, hoef je meteen geen kleuren meer te kopen, dan heb je eigenlijk meteen alles
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ-Kip. Ik ben ook best lui en echt schoon krijg ik die 'oma' niet... Denk dat ik het ook niet vol ga houden om het na elk gebruik te doen. Wat me wel al opvalt... Is dat deze foundation niet afgeeft! Vroegāh deden al die dingen dat zo'n beetje wel. Aha.. smetvrees.. Dat verklaart wel een boel ja, maar toch.. Ook voor mensen zonder smetvrees is het wel handig. Je weet nooit in wat voor vieze plakkerige situaties je terecht komt

Hmm... ik hecht best veel waarde aan m'n mams d'r mening. Ook wel omdat ik nog thuis woon denk ik en omdat ze er best wel verstand van heeft. Wat betreft de kleuren matchen met je make-up.. Doe ik soms als ik er zin in heb en iets heb wat er mee matcht.

Ben het wel met je eens hoor! Schoenen moeten gewoon lekker zitten. Je moet er goed op kunnen lopen en je haar.. Tsja.. daar doe ik eigenlijk net zo weinig aan als aan m'n make-up, maar daar moet je gewoon aan kunnen zitten frutselen!

Hahaha een baan afgewezen omdat je in mantelpakje moest? Dat heb ik echt nog nooooit gehoord! Maar kan het me wel goed voorstellen hoor. Als je je daar niet prettig in/bij voelt..
Echt pathologische smetvrees is het niet hoor, maar als je soms de huizen van mensen ziet waar ik kom
Het is hier een puinhoop en elke week mijn kwasten schoonmaken doe ik bijv. ook niet.
Thuiswonen maakt erg veel verschil ja, klopt. Ik woon al bijna 8 jaar op mezelf (ben 26) en da's natuurlijk wel heel anders.
Ik ben een kieskeurige muts hoor met werk In mijn huidige baan heb ik afgedwongen dat ik een andere jas wilde dan de standaard ziekenhuisjas, nou nou, wat een ophef was dat
Maar ik ben teveel met mijn werk bezig en op mijn werk aanwezig om me daar niet prettig te voelen. Daar heb ik gewoon geen zin in dan. Gelukkig heb ik het tot nu toe altijd naar mijn hand kunnen zetten, hoop eigenlijk wel dat dat zo blijft
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:02:57 #197
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73338704
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice!

Ja, dat van dat ooglid heb ik ook. Ik moet ook echt er wat op doen, zeker als ik wil dat het goed blijft zitten. Ander zit het oogpotlood van mijn bovenooglid onder mn wenkbrauw Trouwens, waar koop jij die two-faced shadowinsurance? Want ik neem aan dat je die bedoeld? Ik heb gezocht maar heb 'm nog niet gevonden. Is dat gewoon bij een Ici paris ofzo?
Ik had het trouwens idd uitgeprobeerd, had geel met blauw gedaan, veel blenden enzo, zag er echt supergaaf uit! Dus ga ik vaker doen.

En idd, van die smokey eyes heb k ook vaak geprobeerd maar dat was bij mij ook niet echt een succes. Daarbij; ik heb harde lenzen en dan is het sowieso een no-go om dingen op je waterlijn te doen Magoed. Vind het sowieso ook te zwart. Een roze smokey eye zou ik dan nog wel willen proberen Maar dan wil ik eerst een paar goeie paletjes met roze hebben. ^^
Onder mijn wenkbrauw bedoelde ik inderdaad (ik was een beetje moe toen ik het typte ). Heel irritant.
Ik zou weleens een smokey eyes bij mezelf willen zien door een MUA (snel geleerd nieuws woordje )... ik weet niet hoe het eruit zou moeten zien bij mezelf, lastig is dat
De rest van make-up-looks kan ik wel koppelen aan mijn eigen hoofd en bedenken wat wel en niet staat en hoe ik dat dan moet doen bij mijn ogen, alleen bij smokey eyes niet.
Roze smokey zou ik wel iets van donkergrijs ofzo bij doen, anders vind ik altijd dat je er zo ziekig uit komt te zien Paars is ook mooi trouwens, of donkerbruin, grijs, mosgroen, allemaal erg mooi.
Ici Paris vind ik een vreselijke tent, ze hebben er niks echts goeds, Douglas had het ook niet, ik heb het bij de Sephora in de V&D gehaald. Het schijnt daar erg hard te lopen en vaak uitverkocht te zijn, maar ik had geluk. Ze hebben daar ook een hele fijne smudge-brush en linerbrush van Sephora professionel, ben ik echt nog steeds verliefd op Ik gebruik ze elke dag eigenlijk.
Met de smudgebrush doe ik ook mijn wenkbrauwen met poeder, werkt beter dan met zo'n wenkbrauwbrush die erbij zat.

Ik ben vanavond alleen thuis, denk dat ik weer eens smokey ga proberen
pi_73339003
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wat is een Golden Ticket? Denk meteen aan Sjakie en de Chocoladefabriek Soms voel ik me echt een n00b
Het is inderdaad netzoiets als Charlie & the Chocolate Factory Eerst werd je gewoon random gekozen maar in mijn geval moest je bij de eerste 20 leden van de Golden Ticket groep in de community zitten. Ik was net #20
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:19:21 #199
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73339193
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Het is inderdaad netzoiets als Charlie & the Chocolate Factory Eerst werd je gewoon random gekozen maar in mijn geval moest je bij de eerste 20 leden van de Golden Ticket groep in de community zitten. Ik was net #20
Golden Ticket groep? Ik snap er nog steeds niks van... verklaar u nader als ge wilt
pi_73339600
Toen de site was vernieuwd zat er zo'n Community bij, waar je dus video's en foto's kon uploaden, groepen (soort van Hyves zeg maar) kon aanmaken en joinen etc. Nu is die Community alweer weg...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:30:50 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73341406
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Onder mijn wenkbrauw bedoelde ik inderdaad (ik was een beetje moe toen ik het typte ). Heel irritant.
Ik zou weleens een smokey eyes bij mezelf willen zien door een MUA (snel geleerd nieuws woordje )... ik weet niet hoe het eruit zou moeten zien bij mezelf, lastig is dat
De rest van make-up-looks kan ik wel koppelen aan mijn eigen hoofd en bedenken wat wel en niet staat en hoe ik dat dan moet doen bij mijn ogen, alleen bij smokey eyes niet.
Roze smokey zou ik wel iets van donkergrijs ofzo bij doen, anders vind ik altijd dat je er zo ziekig uit komt te zien Paars is ook mooi trouwens, of donkerbruin, grijs, mosgroen, allemaal erg mooi.
Ici Paris vind ik een vreselijke tent, ze hebben er niks echts goeds, Douglas had het ook niet, ik heb het bij de Sephora in de V&D gehaald. Het schijnt daar erg hard te lopen en vaak uitverkocht te zijn, maar ik had geluk. Ze hebben daar ook een hele fijne smudge-brush en linerbrush van Sephora professionel, ben ik echt nog steeds verliefd op Ik gebruik ze elke dag eigenlijk.
Met de smudgebrush doe ik ook mijn wenkbrauwen met poeder, werkt beter dan met zo'n wenkbrauwbrush die erbij zat.

Ik ben vanavond alleen thuis, denk dat ik weer eens smokey ga proberen
Oke, bedankt voor de tip! Ga ik ook eens bij V&D kijken Ik moet idd ook nog een beter smudge-brush hebben.. Ik wil eigenlijk gewoon zo'n kwastenset, maarja. Denk dat ik dan de helft niet gebruik.

Haha ja, niet alleen roze hoor maar ik noem roze meer omdat dat mij supermooi staat, dat zou ik dan eerder gebruiken om een soort smokey eyes te maken dan met grijs en zwart, dat maakt mij veel te hard.

Succes met je projectje vanaaf!
pi_73341629
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 15:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]

Deze dus besteld, kan echt niet wachten tot ze (want het is natuurlijk een 'meisje' ) binnen is!
Wat sśpermooi! Welke is het?
pi_73341966
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:39 schreef booo het volgende:

[..]

Wat sśpermooi! Welke is het?
88 warm palette van eBay
pi_73344409
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:32 schreef Enfermera het volgende:

Een roze smokey eye zou ik dan nog wel willen proberen Maar dan wil ik eerst een paar goeie paletjes met roze hebben. ^^
Ik ben nog op zoek naar tips in het algemeen wat betreft oogschaduw en roze...
Ik heb nou al meerdere kleuren roze gekocht, bruin-roze-achtig en oud-roze (dus geen hysterisch fel roze) en thuis vind ik het er dan super uitzien, maar eenmaal buiten staat het alsof ik ziek ben. Vooral in winkels met dat harde licht. En ik heb juist het idee dat roze misschien 1 van de betere kleuren is voor bij m'n groene ogen, zie het vaak ook in bladen en op tv.
Misschien toch met meer kleuren mengen erbij ofzo...

Als ik het hier zo zie heb ik het idee dat het er kennelijk bij iedereen als "ziek-modus" uitziet als er geen andere kleur of overgang in zit

Dit is dan wel mooi, maar voor mijn gevoel iets teveel. Ik ben alles qua make-up gewend, alleen geen oogschaduw. Wie weet gewoon wennen
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:02:35 #205
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73345357
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oke, bedankt voor de tip! Ga ik ook eens bij V&D kijken Ik moet idd ook nog een beter smudge-brush hebben.. Ik wil eigenlijk gewoon zo'n kwastenset, maarja. Denk dat ik dan de helft niet gebruik.

Haha ja, niet alleen roze hoor maar ik noem roze meer omdat dat mij supermooi staat, dat zou ik dan eerder gebruiken om een soort smokey eyes te maken dan met grijs en zwart, dat maakt mij veel te hard.

Succes met je projectje vanaaf!
Ik wil alleen nog een blendingbrush hebben, ben dan verder compleet volgens mij, beetje EDM, beetje Sephora, beetje Cosmopolitan (Kruidvat) en dat is prima allemaal. Mijn goedkopie brushes heb ik weg gemikt, wat een rotzooi is dat zeg, niet zo gek dat ik me er niet mee kon opmaken. Pas de laatste tijd zie je in cosmeticawinkels wat betere kwasten te koop staan. Maar bijvoorbeeld een eyelinerbrush (schuin) heb ik in Nederland alleen bij Sephora gezien.

Grijs en zwart is inderdaad erg snel hard... roze is niks voor mij, maar is wel heeel erg mooi in smokey met grijzig erbij

Ik heb een hoop andere dingen eerst gedaan (deur inhangen, lampen ophangen, gaten boren etc), ben nu aan het eten, daarna stoofperen afmaken, dan lekker tutten

@ Pisces29 :
Alleen roze maakt je inderdaad ziekig, als je er een zwart, grijs, of blauwtint bij doet heb je dit niet. Mooi is zoals op de tweede foto die in je post staat, met een lijntje. Wat ik ook mooi vind is fel roze in het buitenste stuk van je crease en dan "faden" naar buiten toe, waarbij je andere kleuren zoals grijs/zwart gebruikt.
Sorry... ik ben niet zo heel erg goed in het uitleggen van dit soort dingen
pi_73348426
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]
@ Pisces29 :
Alleen roze maakt je inderdaad ziekig, als je er een zwart, grijs, of blauwtint bij doet heb je dit niet. Mooi is zoals op de tweede foto die in je post staat, met een lijntje. Wat ik ook mooi vind is fel roze in het buitenste stuk van je crease en dan "faden" naar buiten toe, waarbij je andere kleuren zoals grijs/zwart gebruikt.
Oh dat was ik vergeten, het ging alleen om de oogschaduw op de 2 foto's. Eyeliner en mascara gebruik ik altijd. (misschien typeer ik het zelf als ziek en valt het wel mee... Ik heb altijd het idee dat mensen denken dat je huid geļrriteerd, ontstoken of verbrandt is als dat roze opvalt misschien eens vragen wat anderen vinden hoe het staat. )Maar ik ga dat zwart of grijs wat je zegt eens bekijken... Denk wel dat het misschien voor mij teveel wordt, te heftig, ik wilde juist alleen roze. (Voel me snel een clown met oogschaduw, zeker omdat ik verder al opgemaakt ben... Ogen met eyeliner en mascara, lippen, foundation, wenkbrauwen zacht aangezet) Maar misschien is grijs heel subtiel er wat bij. Thanks iig!

[ Bericht 8% gewijzigd door Pisces29 op 04-10-2009 00:13:15 ]
pi_73354750
Ik draag zelf met regelmaat roze, als je hiervan verschillende tinten gebruikt en het afmaakt met zwarte eyeliner en mascara staat het leuk.
Ik zal binnenkort eens een foto hiervan maken als ik weer roze draag. Roze met paars is trouwens ook een erg leuke combi!

Die 88 warm palette lijkt me ook wel wat! Heb nu even een shop stop maar hij staat op mijn lijstje!

Gisteren in een overvolle megadrukke Bijenkorf gelopen. Daar waren alle Rituals lipsticks en Lipgloss 3 voor 12 euro en laat ik nou net drie mooie lipglosses hebben gevonden!
Een mooie nude met gouden shimmer, een nude zonder shimmer en een mooie roze met zilverkleurige shimmer.
Ben er erg blij mee!

Nog 2 weken en dan op vakantie naar Maastricht!
Ben van plan de Mac te bezoeken en Lush,..iemand een idee welke LE er op het moment van MAC is?
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:07:08 #208
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73358522
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:58 schreef springlover het volgende:
Ik draag zelf met regelmaat roze, als je hiervan verschillende tinten gebruikt en het afmaakt met zwarte eyeliner en mascara staat het leuk.
Ik zal binnenkort eens een foto hiervan maken als ik weer roze draag. Roze met paars is trouwens ook een erg leuke combi!

Die 88 warm palette lijkt me ook wel wat! Heb nu even een shop stop maar hij staat op mijn lijstje!

Gisteren in een overvolle megadrukke Bijenkorf gelopen. Daar waren alle Rituals lipsticks en Lipgloss 3 voor 12 euro en laat ik nou net drie mooie lipglosses hebben gevonden!
Een mooie nude met gouden shimmer, een nude zonder shimmer en een mooie roze met zilverkleurige shimmer.
Ben er erg blij mee!

Nog 2 weken en dan op vakantie naar Maastricht!
Ben van plan de Mac te bezoeken en Lush,..iemand een idee welke LE er op het moment van MAC is?
Leuk, ben benieuwd als je een foto hebt
Ik heb niet meer getut, heb een hele slechte film gekeken (Solomon brothers o.i.d.) en ben toen lekker mijn nestje in gedoken

In de Bijenkorf Den Haag waren allemaal van die wijven alles aan het uitproberen en daarna natuurlijk gewoon terug aan het leggen (lees: gooien), ik ben er snel langs gelopen de winkel uit, bah!

Maastricht is leuk! Heerlijke stad om te zijn en te winkelen!
Ik zag toevallig gisteren wat staan over nieuwe MAC-dingen, te lezen op:
http://www.lushiousbeauty(...)hief-myrth-palettes/ en
http://www.lushiousbeauty(...)-release-9-okt-2009/
pi_73365944
Thanks BBQ kip voor de links,..het ziet er toch altijd zo super mooi uit die MAC producten!
Ik moet ook nog maar zien of er geld overblijft nadat ik bij Lush ben geweest

Oh in Grun was de Bijenkorf ook een drama, heb heel lang gegraven in de doos totdat ik lipglosses vond die nog in afgesloten doosjes zaten want oh oh, wat een teringbende
  Licht Ontvlambaar maandag 5 oktober 2009 @ 10:20:32 #210
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73384870
Ik heb gisteren deze besteld op Ebay:

Ben eens benieuwd hoe het gaat bevallen! Moet zeggen dat ik al heel veel heb gehad aan het youtube linkje dat in dit topic staat. Het is alleen wat moeilijker met de aplicatortjes die standaard bij oogschaduw zitten. Vandaar de kwastenset...

En stiekem wil ik deze ook:
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73391121
Gisteren in M'tricht bij Sephora 2 oogschaduw (zwart en goud) en 1 blush voor 10 euro gekocht. Bijenkorf was te druk. Tegen m'n vriend gezegd dat hij me moet tegenhouden bij het kopen van nieuwe foundation voordat de huidige op is. Heb iedere keer net niet de goede kleur.
Warm palette staat ook nog op m'n verlanglijstje.

Zit nu voor een weekje in Maastricht, maar te blut om goed te shoppen.
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:59:06 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73397707
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben nog op zoek naar tips in het algemeen wat betreft oogschaduw en roze...
Ik heb nou al meerdere kleuren roze gekocht, bruin-roze-achtig en oud-roze (dus geen hysterisch fel roze) en thuis vind ik het er dan super uitzien, maar eenmaal buiten staat het alsof ik ziek ben. Vooral in winkels met dat harde licht. En ik heb juist het idee dat roze misschien 1 van de betere kleuren is voor bij m'n groene ogen, zie het vaak ook in bladen en op tv.
Misschien toch met meer kleuren mengen erbij ofzo...

Als ik het hier zo zie heb ik het idee dat het er kennelijk bij iedereen als "ziek-modus" uitziet als er geen andere kleur of overgang in zit

Dit is dan wel mooi, maar voor mijn gevoel iets teveel. Ik ben alles qua make-up gewend, alleen geen oogschaduw. Wie weet gewoon wennen
Tja.. Het moet je wel staan idd Anders wat meer kleuren gebruiken en wat meer blenden? Of doe je dat al? Ik heb zelf nog niet zoveel roze, maar ik combineer roze vaak met bruin of paars, en dan subtiel inderdaad Niet zoals die laatste foto, dat staat mij sowieso niet. Maar gewoon een subtiel en een iets meer knallend kleurtje en dan goed blenden
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik wil alleen nog een blendingbrush hebben, ben dan verder compleet volgens mij, beetje EDM, beetje Sephora, beetje Cosmopolitan (Kruidvat) en dat is prima allemaal. Mijn goedkopie brushes heb ik weg gemikt, wat een rotzooi is dat zeg, niet zo gek dat ik me er niet mee kon opmaken. Pas de laatste tijd zie je in cosmeticawinkels wat betere kwasten te koop staan. Maar bijvoorbeeld een eyelinerbrush (schuin) heb ik in Nederland alleen bij Sephora gezien.

Grijs en zwart is inderdaad erg snel hard... roze is niks voor mij, maar is wel heeel erg mooi in smokey met grijzig erbij

Ik heb een hoop andere dingen eerst gedaan (deur inhangen, lampen ophangen, gaten boren etc), ben nu aan het eten, daarna stoofperen afmaken, dan lekker tutten

@ Pisces29 :
Nice Ja, ik wil ook wat duurdere/beter kwasten.. Maar heb nu totaal niet geld Dus dat duurt nog wel even. Komt goed.. Geduld is een schone zaak
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:20 schreef Sjeen het volgende:
En stiekem wil ik deze ook:
die wil ik oookkkkk!!!!
pi_73398589
Hoe lang duurt die Sephora actie nog? Of is die al voorbij?
pi_73399427
@Sjeen, ziet er erg leuk uit die kwastenset! Dat oogschaduw palet trouwens ook, wat is de prijs hiervan?Ben er nml achter dat er nog heel wat verschil in de prijs kan zitten terwijl het allemaal om dezelfde palet gaat met dezelfde kleuren,..

Zit er aan te denken om tijdens mijn vakantie naar Maastricht de MAC Liperase aan te schaffen,..

Lijkt me zo handig om mijn lipkleur gewoon even weg te poetsen zodat de lipstick kleur volledig tot zijn recht komt!
  Licht Ontvlambaar maandag 5 oktober 2009 @ 18:59:52 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73399582
Deze was de goedkoopste die ik kon vinden. Omgerekend nog geen 11 euro inclusief verzendkosten.

Dat warm palette wil ik ook nog graag

Grappig trouwens dat jullie allemaal naar Maastricht komen!
pi_73417559
Geboren en getogen in Mestreech. Nu een mini vakantie bij m'n moeder. Vanmiddag weer even de stad in en nog ff noar de merret veur reitz.
Misschien nog wat aanbiedingen spotten.

Shining star, kon bij de sephora actie niet zien hoe lang die nog ging duren.
  FOK!fossiel dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:57:22 #217
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73426975
Maar wat ik niet echt begrijp, waarom zou je zo'n multi-colour pallet willen hebben? (Afgezien van 'voor het hebben').

Ik heb nou niet vaak dat ik behoefte heb aan gele, oranje, neongroene etc oogschaduw. Ja, misschien voor een hier thema-feestje hier en daar, maar dan nog. Zelfs voor het uitgaan zijn een hoop van die kleuren op het clowneske af. Als je dan toch een groot pallet wil, dan zou je toch liever wat meer 'draagbare' kleuren hebben.
Chick on a mission
pi_73427975
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:57 schreef Keroppi het volgende:
Maar wat ik niet echt begrijp, waarom zou je zo'n multi-colour pallet willen hebben? (Afgezien van 'voor het hebben').

Ik heb nou niet vaak dat ik behoefte heb aan gele, oranje, neongroene etc oogschaduw. Ja, misschien voor een hier thema-feestje hier en daar, maar dan nog. Zelfs voor het uitgaan zijn een hoop van die kleuren op het clowneske af. Als je dan toch een groot pallet wil, dan zou je toch liever wat meer 'draagbare' kleuren hebben.
Ik ben dit niet helemaal met je eens.
Ik vind het persoonlijk leuk als mensen een gewaagde kleur gebruiken in combi met een draagbare kleur.
Nu zal ik daar niet direct geel of oranje voor gebruiken, maar roze tinten met grijs tinten is toch vaak erg leuk en donkergroen met geel is ook een aanrader!
It's all in the combi en hoe je het aanbrengt natuurlijk!
En stiekem ook voor de heb
  FOK!fossiel dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:34:24 #219
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73428202
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef springlover het volgende:

[..]

Ik ben dit niet helemaal met je eens.
Ik vind het persoonlijk leuk als mensen een gewaagde kleur gebruiken in combi met een draagbare kleur.
Nu zal ik daar niet direct geel of oranje voor gebruiken, maar roze tinten met grijs tinten is toch vaak erg leuk en donkergroen met geel is ook een aanrader!
It's all in the combi en hoe je het aanbrengt natuurlijk!
En stiekem ook voor de heb
Maar zelfs het combineren van een 'gewaagde' kleur kan voor een hoop mensen in hun alledaagse leven niet. Ik denk niet dat je als consultant bij PWC of als arts met donker/groene combi kunt aankomen

(Overigens begrijp ik de aantrekkingskracht volledig, maar het lijkt me zo'n ding wat je eerst nog een aantal keer enthousiast gebruikt en dan stof ligt te vangen. Van de andere kant: dan kun je er menig nichtje/buurmeisje dolgelukkig mee maken)
Chick on a mission
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:41:35 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73428454
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:34 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Maar zelfs het combineren van een 'gewaagde' kleur kan voor een hoop mensen in hun alledaagse leven niet. Ik denk niet dat je als consultant bij PWC of als arts met donker/groene combi kunt aankomen

(Overigens begrijp ik de aantrekkingskracht volledig, maar het lijkt me zo'n ding wat je eerst nog een aantal keer enthousiast gebruikt en dan stof ligt te vangen. Van de andere kant: dan kun je er menig nichtje/buurmeisje dolgelukkig mee maken)
Voor die elf euro wil ik 'm gewoon lekker hebben. Al zijn er maar 2 kleurtjes die ik uiteindelijk zou gebruiken. Voor dat geld heb ik normaal nog geen simpel doosje met twee kleuren En ik wil ook nog een 'warm palette' en 'nude palette' en en en
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:02:25 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73429201
ik weet niet of iemand 't al gemeld heeft, maar bij kruidvat is deze week alle essence make up 2 + 1 gratis
zitten best leuke dingetjes tussen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73429306
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:55 schreef springlover het volgende:
@Sjeen, ziet er erg leuk uit die kwastenset! Dat oogschaduw palet trouwens ook, wat is de prijs hiervan?Ben er nml achter dat er nog heel wat verschil in de prijs kan zitten terwijl het allemaal om dezelfde palet gaat met dezelfde kleuren,..

Zit er aan te denken om tijdens mijn vakantie naar Maastricht de MAC Liperase aan te schaffen,..
[ afbeelding ]

Lijkt me zo handig om mijn lipkleur gewoon even weg te poetsen zodat de lipstick kleur volledig tot zijn recht komt!
lip erase is PRO, dus alleen te koop in amsterdam
pi_73431342
Ik heb een 88 palette. Zitten een hoop kleuren in die op zich zelf minder draagbaar zijn, maar geblend met een andere kleur heel goed kunnen voor alledaags.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:45:32 #224
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73432142
Ik heb een 96 palette en gebruik zo goed als alle kleuren, kan prima hoor als je dat goed combineert hij ligt bij mij zeker niet te verstoffen
Knoei
pi_73446368
88 palettes nu ook bij Enchantra. Mat, shimmer en warm. Vast niet zo goedkoop als Ebay, maar wel zo makkelijk.
pi_73450341
L'oreal is deze week ook in de aanbieding bij de etos; 2 halen 1 betalen.

gister o.a. Infallible foundation gescoord, in de goede kleur. Nu nog kijken of hij echt zo infallible is
pi_73479881
Ik breek even in
Heb namelijk een vraag. Heb niet alles topics doorgelezen (ga ik wel nog doen trouwens), dus excuses als mijn vraag al een keer is behandeld

Heb een vraag over oogschaduw. Heb dit tijden niet gebruikt maar sinds gisteren heb ik ineens de smaak weer te pakken. Probleem is: ik heb een vette huid en al na een paar uur begint mijn oogschaduw door de (ik denk) vettigheid te verdwijnen zeg maar.
Hoe oh hoe kan ik dit voorkomen? Doe ik iets niet goed? Of is er een merk oogschaduw die zo onwijs goed is dat ie de hele dag mooi blijft zitten?
Ben zeer benieuwd.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73480080
Oogschaduw basis aanschaffen..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73480157
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef progje het volgende:
Oogschaduw basis aanschaffen..
Ok... en welke merken zijn dan goed?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_73482010
Urban Decay (Primer Potion), Too Faced (Shadow Insurance) Die laatste kun je bij Sephora kopen, de eerste is helaas niet in NL verkrijgbaar dus dat wordt eBay...
pi_73482339
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:52 schreef Chanty87 het volgende:
Urban Decay (Primer Potion), Too Faced (Shadow Insurance) Die laatste kun je bij Sephora kopen, de eerste is helaas niet in NL verkrijgbaar dus dat wordt eBay...
Dank je!
Ik ga vanavond na mijn werk gelijk ff naar de Sephora
Hoeveel kost ie?
pi_73482895
ik wil graag een 88 palette hebben van coastal scents, maar nu vroeg ik me af waar je deze het beste kan bestellen. Ik heb de site van coastal gekeken en daar zijn de verzendkosten 15 dollar ofzo.
Ik hoor van jullie dat je ook van alles op ebay kan bestellen maar wat zijn/ is dan een beetje een betrouwbare winkel.
Ben nog een ebaygroentje vandaar. Ben bang dat ik iets koop dat het dan uit elkaar valt van ellende of gewoon niet aan komt.
pi_73483991
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:05 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dank je!
Ik ga vanavond na mijn werk gelijk ff naar de Sephora
Hoeveel kost ie?
Pfoe, zo'n 13 euro geloof ik. Het kan trouwens zijn dat alles alweer uitverkocht is hoor, Sephora krijgt heel weinig ervan...
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
ik wil graag een 88 palette hebben van coastal scents, maar nu vroeg ik me af waar je deze het beste kan bestellen. Ik heb de site van coastal gekeken en daar zijn de verzendkosten 15 dollar ofzo.
Ik hoor van jullie dat je ook van alles op ebay kan bestellen maar wat zijn/ is dan een beetje een betrouwbare winkel.
Ben nog een ebaygroentje vandaar. Ben bang dat ik iets koop dat het dan uit elkaar valt van ellende of gewoon niet aan komt.
Je moet gewoon kijken naar de feedback, dat zegt veel over de betrouwbaarheid van een verkoper En het is meestal mogelijk om verzekerd te laten verzenden voor ¤2 extra ofzo.
pi_73484333
@Miss J om te beginnen kun je ook eerst de eyeshadow base van de Hema gebruiken. Ook die van Manhattan is goed te doen! Die van de Hema is 3 a 4 euro, die van Manhattan 6 geloof ik,..

Net nog wat creamyliscious spulletjes gekocht van Essence. Leuke nagellak en lipgloss.
Later vandaag maar eens even de nagels weer lakken

Probeer nog steeds een moment te vinden om EOTD foto's te maken enzo maar ben helaas de griep nog steeds niet de baas dus ik zie er gewoon niet uit op het moment en heb geen zin om te make uppen
Dus het komt nog,.. !
pi_73485578
@Chanty87: oeiii dus misschien hebben ze um niet eens.. Nou ja ik ga gewoon kijken en dan merk ik het wel.

@springlover: dank voor de tips Als ze die van Sephora niet (meer) hebben ga ik die van de Hema kopen denk ik. Of misschien ga ik sowieso wel beginnen met die van de Hema, scheelt toch weer 10 euri.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:07:40 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73487811
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
Ik bestel ze altijd via zoeva.de
Evt. kan je met een aantal mensen samen bestellen om de verzendkosten te drukken.
KuikenGuppy
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:15:41 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73500850
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:16 schreef n0a het volgende:
Ik heb een 88 palette. Zitten een hoop kleuren in die op zich zelf minder draagbaar zijn, maar geblend met een andere kleur heel goed kunnen voor alledaags.
Ik heb geen 88 palette, maar ben het wel helemaal met je eens. Ikzelf werk in een funtie waarin ik niet als toverbal kan rondlopen, maar bijv. paarse oogschaduw kan heus wel. Echter wel aangebracht met mate en netjes gecombineerd met een andere kleur om het net te houden.
Dat kan eigenlijk met elke kleur oogschaduw wel vind ik.

Ben gisteren even de Sephora in geweest, de actie is nog t/m zaterdag vertelden ze me.
Ik heb uiteindelijk 6 dingetjes (dus voor 20 euro) meegenomen.
1 concealerpalette: goeie kleuren, maar het gaat enorm in mijn huidplooitjes zitten en blijft plakken als ik niet goed afpoeder...
1 blush: helemaal prima, mooi mat en perzikkleurig en dat was wat ik wilde
1 flesje primer: werkt wel goed, verder niets boeiends over te zeggen.
2 lipsticks: langhoudend mat in twee kleurtjes, wel prima voor af en toe, niet dagelijks, want ik vind het niet zo prettig op mijn lippen (gekke ik )
1 nagellakje: zwart, gewoon voor de grap. Had 1 nagel gelakt voor de fun (ik had toch cursus en geen patiėntencontact vandaag) en kreeg meteen de vraag of ik een kast op mijn duim had laten vallen

@ MissJ: ik heb een aantal oogprimers uitgeprobeerd en vind tot nu toe Too Faced echt het beste. Blijft de hele dag prima. Ik weet niet waar je in "het westen" woont, maar in Den Haag grote marktstraat en Leidschendam hadden ze er nog genoeg op voorraad.
Mooi ooglijntje trouwens op je foto in je fobo

@ _aurum_ : en, issie echt "infallible"? Ben wel benieuwd hoe hij je bevalt.
pi_73503230
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

@ MissJ: ik heb een aantal oogprimers uitgeprobeerd en vind tot nu toe Too Faced echt het beste. Blijft de hele dag prima. Ik weet niet waar je in "het westen" woont, maar in Den Haag grote marktstraat en Leidschendam hadden ze er nog genoeg op voorraad.
Mooi ooglijntje trouwens op je foto in je fobo
Dank je
Enne, heb die van Too Faced vanavond gekocht
In Den Haag bij V&D Ze hadden inderdaad meer dan genoeg nog.

Ben zeer benieuwd, ga um morgenochtend gelijk gebruiken.
Volgens mij heb je er maar zeer weinig van nodig toch per keer? Echt een klein drupje? En hoe doe je dat dan op je ooglid aanbrengen? Gewoon met je vingers?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:46:14 #239
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73512138
Ja, a little goes a long way met die primer gewoon lekker met je vingers uitsmeren. Een beetje onder je onderste wimpers helpt potlood e.d. beter zitten
Knoei
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:11:00 #240
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73512652
Ik was dinsdag en woensdag in de Sephora L'dam en Den Haag ( ) en keek toen toevallig naar de primer, was dus toevallig dat jij het daarna vroeg.
De oogprimer, daarvan gebruik ik ongeveer een kwart doperwt voor 2 ogen, heeeel weinig dus. Maar dat merk je vanzelf
Je kunt er ook veel filmpjes van zien op youtube, dan zie je ook hoeveel je moet gebruiken. Je kunt ook een (losse) oogschaduw nemen en die mengen met wat primer, dan blijft het als schaduw of eyeliner zeeeeeer lang zitten (makkelijk 2 dagen als je het er niet afhaalt ) en is de kleur heel intens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')