abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73391121
Gisteren in M'tricht bij Sephora 2 oogschaduw (zwart en goud) en 1 blush voor 10 euro gekocht. Bijenkorf was te druk. Tegen m'n vriend gezegd dat hij me moet tegenhouden bij het kopen van nieuwe foundation voordat de huidige op is. Heb iedere keer net niet de goede kleur.
Warm palette staat ook nog op m'n verlanglijstje.

Zit nu voor een weekje in Maastricht, maar te blut om goed te shoppen.
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:59:06 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73397707
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben nog op zoek naar tips in het algemeen wat betreft oogschaduw en roze...
Ik heb nou al meerdere kleuren roze gekocht, bruin-roze-achtig en oud-roze (dus geen hysterisch fel roze) en thuis vind ik het er dan super uitzien, maar eenmaal buiten staat het alsof ik ziek ben. Vooral in winkels met dat harde licht. En ik heb juist het idee dat roze misschien 1 van de betere kleuren is voor bij m'n groene ogen, zie het vaak ook in bladen en op tv.
Misschien toch met meer kleuren mengen erbij ofzo...

Als ik het hier zo zie heb ik het idee dat het er kennelijk bij iedereen als "ziek-modus" uitziet als er geen andere kleur of overgang in zit

Dit is dan wel mooi, maar voor mijn gevoel iets teveel. Ik ben alles qua make-up gewend, alleen geen oogschaduw. Wie weet gewoon wennen
Tja.. Het moet je wel staan idd Anders wat meer kleuren gebruiken en wat meer blenden? Of doe je dat al? Ik heb zelf nog niet zoveel roze, maar ik combineer roze vaak met bruin of paars, en dan subtiel inderdaad Niet zoals die laatste foto, dat staat mij sowieso niet. Maar gewoon een subtiel en een iets meer knallend kleurtje en dan goed blenden
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik wil alleen nog een blendingbrush hebben, ben dan verder compleet volgens mij, beetje EDM, beetje Sephora, beetje Cosmopolitan (Kruidvat) en dat is prima allemaal. Mijn goedkopie brushes heb ik weg gemikt, wat een rotzooi is dat zeg, niet zo gek dat ik me er niet mee kon opmaken. Pas de laatste tijd zie je in cosmeticawinkels wat betere kwasten te koop staan. Maar bijvoorbeeld een eyelinerbrush (schuin) heb ik in Nederland alleen bij Sephora gezien.

Grijs en zwart is inderdaad erg snel hard... roze is niks voor mij, maar is wel heeel erg mooi in smokey met grijzig erbij

Ik heb een hoop andere dingen eerst gedaan (deur inhangen, lampen ophangen, gaten boren etc), ben nu aan het eten, daarna stoofperen afmaken, dan lekker tutten

@ Pisces29 :
Alleen roze maakt je inderdaad ziekig, als je er een zwart, grijs, of blauwtint bij doet heb je dit niet. Mooi is zoals op de tweede foto die in je post staat, met een lijntje. Wat ik ook mooi vind is fel roze in het buitenste stuk van je crease en dan "faden" naar buiten toe, waarbij je andere kleuren zoals grijs/zwart gebruikt.
Sorry... ik ben niet zo heel erg goed in het uitleggen van dit soort dingen
Nice Ja, ik wil ook wat duurdere/beter kwasten.. Maar heb nu totaal niet geld Dus dat duurt nog wel even. Komt goed.. Geduld is een schone zaak
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:20 schreef Sjeen het volgende:
En stiekem wil ik deze ook:
die wil ik oookkkkk!!!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_73398589
Hoe lang duurt die Sephora actie nog? Of is die al voorbij?
pi_73399427
@Sjeen, ziet er erg leuk uit die kwastenset! Dat oogschaduw palet trouwens ook, wat is de prijs hiervan?Ben er nml achter dat er nog heel wat verschil in de prijs kan zitten terwijl het allemaal om dezelfde palet gaat met dezelfde kleuren,..

Zit er aan te denken om tijdens mijn vakantie naar Maastricht de MAC Liperase aan te schaffen,..

Lijkt me zo handig om mijn lipkleur gewoon even weg te poetsen zodat de lipstick kleur volledig tot zijn recht komt!
  Licht Ontvlambaar maandag 5 oktober 2009 @ 18:59:52 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73399582
Deze was de goedkoopste die ik kon vinden. Omgerekend nog geen 11 euro inclusief verzendkosten.

Dat warm palette wil ik ook nog graag

Grappig trouwens dat jullie allemaal naar Maastricht komen!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73417559
Geboren en getogen in Mestreech. Nu een mini vakantie bij m'n moeder. Vanmiddag weer even de stad in en nog ff noar de merret veur reitz.
Misschien nog wat aanbiedingen spotten.

Shining star, kon bij de sephora actie niet zien hoe lang die nog ging duren.
  FOK!fossiel dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:57:22 #217
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73426975
Maar wat ik niet echt begrijp, waarom zou je zo'n multi-colour pallet willen hebben? (Afgezien van 'voor het hebben').

Ik heb nou niet vaak dat ik behoefte heb aan gele, oranje, neongroene etc oogschaduw. Ja, misschien voor een hier thema-feestje hier en daar, maar dan nog. Zelfs voor het uitgaan zijn een hoop van die kleuren op het clowneske af. Als je dan toch een groot pallet wil, dan zou je toch liever wat meer 'draagbare' kleuren hebben.
Chick on a mission
pi_73427975
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:57 schreef Keroppi het volgende:
Maar wat ik niet echt begrijp, waarom zou je zo'n multi-colour pallet willen hebben? (Afgezien van 'voor het hebben').

Ik heb nou niet vaak dat ik behoefte heb aan gele, oranje, neongroene etc oogschaduw. Ja, misschien voor een hier thema-feestje hier en daar, maar dan nog. Zelfs voor het uitgaan zijn een hoop van die kleuren op het clowneske af. Als je dan toch een groot pallet wil, dan zou je toch liever wat meer 'draagbare' kleuren hebben.
Ik ben dit niet helemaal met je eens.
Ik vind het persoonlijk leuk als mensen een gewaagde kleur gebruiken in combi met een draagbare kleur.
Nu zal ik daar niet direct geel of oranje voor gebruiken, maar roze tinten met grijs tinten is toch vaak erg leuk en donkergroen met geel is ook een aanrader!
It's all in the combi en hoe je het aanbrengt natuurlijk!
En stiekem ook voor de heb
  FOK!fossiel dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:34:24 #219
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73428202
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef springlover het volgende:

[..]

Ik ben dit niet helemaal met je eens.
Ik vind het persoonlijk leuk als mensen een gewaagde kleur gebruiken in combi met een draagbare kleur.
Nu zal ik daar niet direct geel of oranje voor gebruiken, maar roze tinten met grijs tinten is toch vaak erg leuk en donkergroen met geel is ook een aanrader!
It's all in the combi en hoe je het aanbrengt natuurlijk!
En stiekem ook voor de heb
Maar zelfs het combineren van een 'gewaagde' kleur kan voor een hoop mensen in hun alledaagse leven niet. Ik denk niet dat je als consultant bij PWC of als arts met donker/groene combi kunt aankomen

(Overigens begrijp ik de aantrekkingskracht volledig, maar het lijkt me zo'n ding wat je eerst nog een aantal keer enthousiast gebruikt en dan stof ligt te vangen. Van de andere kant: dan kun je er menig nichtje/buurmeisje dolgelukkig mee maken)
Chick on a mission
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:41:35 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73428454
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:34 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Maar zelfs het combineren van een 'gewaagde' kleur kan voor een hoop mensen in hun alledaagse leven niet. Ik denk niet dat je als consultant bij PWC of als arts met donker/groene combi kunt aankomen

(Overigens begrijp ik de aantrekkingskracht volledig, maar het lijkt me zo'n ding wat je eerst nog een aantal keer enthousiast gebruikt en dan stof ligt te vangen. Van de andere kant: dan kun je er menig nichtje/buurmeisje dolgelukkig mee maken)
Voor die elf euro wil ik 'm gewoon lekker hebben. Al zijn er maar 2 kleurtjes die ik uiteindelijk zou gebruiken. Voor dat geld heb ik normaal nog geen simpel doosje met twee kleuren En ik wil ook nog een 'warm palette' en 'nude palette' en en en
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:02:25 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_73429201
ik weet niet of iemand 't al gemeld heeft, maar bij kruidvat is deze week alle essence make up 2 + 1 gratis
zitten best leuke dingetjes tussen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_73429306
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:55 schreef springlover het volgende:
@Sjeen, ziet er erg leuk uit die kwastenset! Dat oogschaduw palet trouwens ook, wat is de prijs hiervan?Ben er nml achter dat er nog heel wat verschil in de prijs kan zitten terwijl het allemaal om dezelfde palet gaat met dezelfde kleuren,..

Zit er aan te denken om tijdens mijn vakantie naar Maastricht de MAC Liperase aan te schaffen,..
[ afbeelding ]

Lijkt me zo handig om mijn lipkleur gewoon even weg te poetsen zodat de lipstick kleur volledig tot zijn recht komt!
lip erase is PRO, dus alleen te koop in amsterdam
pi_73431342
Ik heb een 88 palette. Zitten een hoop kleuren in die op zich zelf minder draagbaar zijn, maar geblend met een andere kleur heel goed kunnen voor alledaags.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:45:32 #224
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73432142
Ik heb een 96 palette en gebruik zo goed als alle kleuren, kan prima hoor als je dat goed combineert hij ligt bij mij zeker niet te verstoffen
Knoei
pi_73446368
88 palettes nu ook bij Enchantra. Mat, shimmer en warm. Vast niet zo goedkoop als Ebay, maar wel zo makkelijk.
pi_73450341
L'oreal is deze week ook in de aanbieding bij de etos; 2 halen 1 betalen.

gister o.a. Infallible foundation gescoord, in de goede kleur. Nu nog kijken of hij echt zo infallible is
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_73479881
Ik breek even in
Heb namelijk een vraag. Heb niet alles topics doorgelezen (ga ik wel nog doen trouwens), dus excuses als mijn vraag al een keer is behandeld

Heb een vraag over oogschaduw. Heb dit tijden niet gebruikt maar sinds gisteren heb ik ineens de smaak weer te pakken. Probleem is: ik heb een vette huid en al na een paar uur begint mijn oogschaduw door de (ik denk) vettigheid te verdwijnen zeg maar.
Hoe oh hoe kan ik dit voorkomen? Doe ik iets niet goed? Of is er een merk oogschaduw die zo onwijs goed is dat ie de hele dag mooi blijft zitten?
Ben zeer benieuwd.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_73480080
Oogschaduw basis aanschaffen..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_73480157
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 10:43 schreef progje het volgende:
Oogschaduw basis aanschaffen..
Ok... en welke merken zijn dan goed?
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_73482010
Urban Decay (Primer Potion), Too Faced (Shadow Insurance) Die laatste kun je bij Sephora kopen, de eerste is helaas niet in NL verkrijgbaar dus dat wordt eBay...
pi_73482339
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 11:52 schreef Chanty87 het volgende:
Urban Decay (Primer Potion), Too Faced (Shadow Insurance) Die laatste kun je bij Sephora kopen, de eerste is helaas niet in NL verkrijgbaar dus dat wordt eBay...
Dank je!
Ik ga vanavond na mijn werk gelijk ff naar de Sephora
Hoeveel kost ie?
pi_73482895
ik wil graag een 88 palette hebben van coastal scents, maar nu vroeg ik me af waar je deze het beste kan bestellen. Ik heb de site van coastal gekeken en daar zijn de verzendkosten 15 dollar ofzo.
Ik hoor van jullie dat je ook van alles op ebay kan bestellen maar wat zijn/ is dan een beetje een betrouwbare winkel.
Ben nog een ebaygroentje vandaar. Ben bang dat ik iets koop dat het dan uit elkaar valt van ellende of gewoon niet aan komt.
pi_73483991
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:05 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dank je!
Ik ga vanavond na mijn werk gelijk ff naar de Sephora
Hoeveel kost ie?
Pfoe, zo'n 13 euro geloof ik. Het kan trouwens zijn dat alles alweer uitverkocht is hoor, Sephora krijgt heel weinig ervan...
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
ik wil graag een 88 palette hebben van coastal scents, maar nu vroeg ik me af waar je deze het beste kan bestellen. Ik heb de site van coastal gekeken en daar zijn de verzendkosten 15 dollar ofzo.
Ik hoor van jullie dat je ook van alles op ebay kan bestellen maar wat zijn/ is dan een beetje een betrouwbare winkel.
Ben nog een ebaygroentje vandaar. Ben bang dat ik iets koop dat het dan uit elkaar valt van ellende of gewoon niet aan komt.
Je moet gewoon kijken naar de feedback, dat zegt veel over de betrouwbaarheid van een verkoper En het is meestal mogelijk om verzekerd te laten verzenden voor ¤2 extra ofzo.
pi_73484333
@Miss J om te beginnen kun je ook eerst de eyeshadow base van de Hema gebruiken. Ook die van Manhattan is goed te doen! Die van de Hema is 3 a 4 euro, die van Manhattan 6 geloof ik,..

Net nog wat creamyliscious spulletjes gekocht van Essence. Leuke nagellak en lipgloss.
Later vandaag maar eens even de nagels weer lakken

Probeer nog steeds een moment te vinden om EOTD foto's te maken enzo maar ben helaas de griep nog steeds niet de baas dus ik zie er gewoon niet uit op het moment en heb geen zin om te make uppen
Dus het komt nog,.. !
pi_73485578
@Chanty87: oeiii dus misschien hebben ze um niet eens.. Nou ja ik ga gewoon kijken en dan merk ik het wel.

@springlover: dank voor de tips Als ze die van Sephora niet (meer) hebben ga ik die van de Hema kopen denk ik. Of misschien ga ik sowieso wel beginnen met die van de Hema, scheelt toch weer 10 euri.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:07:40 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73487811
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
Ik bestel ze altijd via zoeva.de
Evt. kan je met een aantal mensen samen bestellen om de verzendkosten te drukken.
KuikenGuppy
  donderdag 8 oktober 2009 @ 21:15:41 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73500850
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:16 schreef n0a het volgende:
Ik heb een 88 palette. Zitten een hoop kleuren in die op zich zelf minder draagbaar zijn, maar geblend met een andere kleur heel goed kunnen voor alledaags.
Ik heb geen 88 palette, maar ben het wel helemaal met je eens. Ikzelf werk in een funtie waarin ik niet als toverbal kan rondlopen, maar bijv. paarse oogschaduw kan heus wel. Echter wel aangebracht met mate en netjes gecombineerd met een andere kleur om het net te houden.
Dat kan eigenlijk met elke kleur oogschaduw wel vind ik.

Ben gisteren even de Sephora in geweest, de actie is nog t/m zaterdag vertelden ze me.
Ik heb uiteindelijk 6 dingetjes (dus voor 20 euro) meegenomen.
1 concealerpalette: goeie kleuren, maar het gaat enorm in mijn huidplooitjes zitten en blijft plakken als ik niet goed afpoeder...
1 blush: helemaal prima, mooi mat en perzikkleurig en dat was wat ik wilde
1 flesje primer: werkt wel goed, verder niets boeiends over te zeggen.
2 lipsticks: langhoudend mat in twee kleurtjes, wel prima voor af en toe, niet dagelijks, want ik vind het niet zo prettig op mijn lippen (gekke ik )
1 nagellakje: zwart, gewoon voor de grap. Had 1 nagel gelakt voor de fun (ik had toch cursus en geen patiėntencontact vandaag) en kreeg meteen de vraag of ik een kast op mijn duim had laten vallen

@ MissJ: ik heb een aantal oogprimers uitgeprobeerd en vind tot nu toe Too Faced echt het beste. Blijft de hele dag prima. Ik weet niet waar je in "het westen" woont, maar in Den Haag grote marktstraat en Leidschendam hadden ze er nog genoeg op voorraad.
Mooi ooglijntje trouwens op je foto in je fobo

@ _aurum_ : en, issie echt "infallible"? Ben wel benieuwd hoe hij je bevalt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_73503230
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

@ MissJ: ik heb een aantal oogprimers uitgeprobeerd en vind tot nu toe Too Faced echt het beste. Blijft de hele dag prima. Ik weet niet waar je in "het westen" woont, maar in Den Haag grote marktstraat en Leidschendam hadden ze er nog genoeg op voorraad.
Mooi ooglijntje trouwens op je foto in je fobo
Dank je
Enne, heb die van Too Faced vanavond gekocht
In Den Haag bij V&D Ze hadden inderdaad meer dan genoeg nog.

Ben zeer benieuwd, ga um morgenochtend gelijk gebruiken.
Volgens mij heb je er maar zeer weinig van nodig toch per keer? Echt een klein drupje? En hoe doe je dat dan op je ooglid aanbrengen? Gewoon met je vingers?
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 09:46:14 #239
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73512138
Ja, a little goes a long way met die primer gewoon lekker met je vingers uitsmeren. Een beetje onder je onderste wimpers helpt potlood e.d. beter zitten
Knoei
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 10:11:00 #240
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73512652
Ik was dinsdag en woensdag in de Sephora L'dam en Den Haag ( ) en keek toen toevallig naar de primer, was dus toevallig dat jij het daarna vroeg.
De oogprimer, daarvan gebruik ik ongeveer een kwart doperwt voor 2 ogen, heeeel weinig dus. Maar dat merk je vanzelf
Je kunt er ook veel filmpjes van zien op youtube, dan zie je ook hoeveel je moet gebruiken. Je kunt ook een (losse) oogschaduw nemen en die mengen met wat primer, dan blijft het als schaduw of eyeliner zeeeeeer lang zitten (makkelijk 2 dagen als je het er niet afhaalt ) en is de kleur heel intens.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')