Tja.. Het moet je wel staan iddquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar tips in het algemeen wat betreft oogschaduw en roze...
Ik heb nou al meerdere kleuren roze gekocht, bruin-roze-achtig en oud-roze (dus geen hysterisch fel roze) en thuis vind ik het er dan super uitzien, maar eenmaal buiten staat het alsof ik ziek ben.Vooral in winkels met dat harde licht. En ik heb juist het idee dat roze misschien 1 van de betere kleuren is voor bij m'n groene ogen, zie het vaak ook in bladen en op tv.
Misschien toch met meer kleuren mengen erbij ofzo...
Als ik het hier zo zie heb ik het idee dat het er kennelijk bij iedereen als "ziek-modus" uitziet als er geen andere kleur of overgang in zit![]()
Dit is dan wel mooi, maar voor mijn gevoel iets teveel. Ik ben alles qua make-up gewend, alleen geen oogschaduw. Wie weet gewoon wennen
Nicequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik wil alleen nog een blendingbrush hebben, ben dan verder compleet volgens mij, beetje EDM, beetje Sephora, beetje Cosmopolitan (Kruidvat) en dat is prima allemaal. Mijn goedkopie brushes heb ik weg gemikt, wat een rotzooi is dat zeg, niet zo gek dat ik me er niet mee kon opmaken. Pas de laatste tijd zie je in cosmeticawinkels wat betere kwasten te koop staan. Maar bijvoorbeeld een eyelinerbrush (schuin) heb ik in Nederland alleen bij Sephora gezien.
Grijs en zwart is inderdaad erg snel hard... roze is niks voor mij, maar is wel heeel erg mooi in smokey met grijzig erbij![]()
Ik heb een hoop andere dingen eerst gedaan (deur inhangen, lampen ophangen, gaten boren etc), ben nu aan het eten, daarna stoofperen afmaken, dan lekker tutten![]()
@ Pisces29 :
Alleen roze maakt je inderdaad ziekig, als je er een zwart, grijs, of blauwtint bij doet heb je dit niet. Mooi is zoals op de tweede foto die in je post staat, met een lijntje. Wat ik ook mooi vind is fel roze in het buitenste stuk van je crease en dan "faden" naar buiten toe, waarbij je andere kleuren zoals grijs/zwart gebruikt.
Sorry... ik ben niet zo heel erg goed in het uitleggen van dit soort dingen
quote:
Ik ben dit niet helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:57 schreef Keroppi het volgende:
Maar wat ik niet echt begrijp, waarom zou je zo'n multi-colour pallet willen hebben? (Afgezien van 'voor het hebben').
Ik heb nou niet vaak dat ik behoefte heb aan gele, oranje, neongroene etc oogschaduw. Ja, misschien voor een hier thema-feestje hier en daar, maar dan nog. Zelfs voor het uitgaan zijn een hoop van die kleuren op het clowneske af. Als je dan toch een groot pallet wil, dan zou je toch liever wat meer 'draagbare' kleuren hebben.
Maar zelfs het combineren van een 'gewaagde' kleur kan voor een hoop mensen in hun alledaagse leven niet. Ik denk niet dat je als consultant bij PWC of als arts met donker/groene combi kunt aankomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef springlover het volgende:
[..]
Ik ben dit niet helemaal met je eens.
Ik vind het persoonlijk leuk als mensen een gewaagde kleur gebruiken in combi met een draagbare kleur.
Nu zal ik daar niet direct geel of oranje voor gebruiken, maar roze tinten met grijs tinten is toch vaak erg leuk en donkergroen met geel is ook een aanrader!
It's all in the combi en hoe je het aanbrengt natuurlijk!
En stiekem ook voor de heb
Voor die elf euro wil ik 'm gewoon lekker hebben. Al zijn er maar 2 kleurtjes die ik uiteindelijk zou gebruiken. Voor dat geld heb ik normaal nog geen simpel doosje met twee kleurenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:34 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Maar zelfs het combineren van een 'gewaagde' kleur kan voor een hoop mensen in hun alledaagse leven niet. Ik denk niet dat je als consultant bij PWC of als arts met donker/groene combi kunt aankomen
(Overigens begrijp ik de aantrekkingskracht volledig, maar het lijkt me zo'n ding wat je eerst nog een aantal keer enthousiast gebruikt en dan stof ligt te vangen. Van de andere kant: dan kun je er menig nichtje/buurmeisje dolgelukkig mee maken)
lip erase is PRO, dus alleen te koop in amsterdamquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:55 schreef springlover het volgende:
@Sjeen, ziet er erg leuk uit die kwastenset! Dat oogschaduw palet trouwens ook, wat is de prijs hiervan?Ben er nml achter dat er nog heel wat verschil in de prijs kan zitten terwijl het allemaal om dezelfde palet gaat met dezelfde kleuren,..
Zit er aan te denken om tijdens mijn vakantie naar Maastricht de MAC Liperase aan te schaffen,..
[ afbeelding ]
Lijkt me zo handig om mijn lipkleur gewoon even weg te poetsen zodat de lipstick kleur volledig tot zijn recht komt!
Ok... en welke merken zijn dan goed?quote:
Dank je!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:52 schreef Chanty87 het volgende:
Urban Decay (Primer Potion), Too Faced (Shadow Insurance)Die laatste kun je bij Sephora kopen, de eerste is helaas niet in NL verkrijgbaar dus dat wordt eBay...
Pfoe, zo'n 13 euro geloof ik. Het kan trouwens zijn dat alles alweer uitverkocht is hoor, Sephora krijgt heel weinig ervan...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je!
Ik ga vanavond na mijn werk gelijk ff naar de Sephora![]()
Hoeveel kost ie?
Je moet gewoon kijken naar de feedback, dat zegt veel over de betrouwbaarheid van een verkoperquote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
ik wil graag een 88 palette hebben van coastal scents, maar nu vroeg ik me af waar je deze het beste kan bestellen. Ik heb de site van coastal gekeken en daar zijn de verzendkosten 15 dollar ofzo.
Ik hoor van jullie dat je ook van alles op ebay kan bestellen maar wat zijn/ is dan een beetje een betrouwbare winkel.
Ben nog een ebaygroentje vandaar. Ben bang dat ik iets koop dat het dan uit elkaar valt van ellende of gewoon niet aan komt.
Ik bestel ze altijd via zoeva.dequote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:28 schreef Lillyfield het volgende:
ik wil graag een 88 palette hebben van coastal scents, maar nu vroeg ik me af waar je deze het beste kan bestellen. Ik heb de site van coastal gekeken en daar zijn de verzendkosten 15 dollar ofzo.
Ik hoor van jullie dat je ook van alles op ebay kan bestellen maar wat zijn/ is dan een beetje een betrouwbare winkel.
Ben nog een ebaygroentje vandaar. Ben bang dat ik iets koop dat het dan uit elkaar valt van ellende of gewoon niet aan komt.
Ik heb geen 88 palette, maar ben het wel helemaal met je eens. Ikzelf werk in een funtie waarin ik niet als toverbal kan rondlopen, maar bijv. paarse oogschaduw kan heus wel. Echter wel aangebracht met mate en netjes gecombineerd met een andere kleur om het net te houden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:16 schreef n0a het volgende:
Ik heb een 88 palette. Zitten een hoop kleuren in die op zich zelf minder draagbaar zijn, maar geblend met een andere kleur heel goed kunnen voor alledaags.
Dank jequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
@ MissJ: ik heb een aantal oogprimers uitgeprobeerd en vind tot nu toe Too Faced echt het beste. Blijft de hele dag prima. Ik weet niet waar je in "het westen" woont, maar in Den Haag grote marktstraat en Leidschendam hadden ze er nog genoeg op voorraad.
Mooi ooglijntje trouwens op je foto in je fobo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |