abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73067321
stiekeme tvp.
pi_73079124
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef Enfermera het volgende:
Btw, heb ik zelf gelijk ook even een vraagje voor iedereen hier; hoe hebben jullie je kwasten gekocht? Allemaal tegelijk in een etui of gewoon los, en dan bij elkaar zoeken wat je nodig hebt?
Ik heb er 3 gekocht van NYX maar nou zag ik op de Zoeva site deze set:

Ik vind 'm echt helemaal geweldig! En voor 30 euro niet zo heel veel geld volgensmij, of wel? Ik moet nog even op eBay kijken of er geen betere deal is van een ander merk.
Ik ben zo verliefd op die set iedere keer dat ik m zie Denk toch dat ik het ga bestellen, ook al vind ik het een raar idee omdat je ze niet eerste even kunt voelen zeg maar

Samen met deze
En deze

Iemand die ze heeft toevallig?
pi_73079588
Ik heb deze van Coasta Scents.

En ik heb een kwastenset bij DealExtreme besteld.

Ongeveer 16 euro inclusief verzenden.

Goede recensie:

Professional Make-up Brushes Set with Leather Case (18-Piece Set)

Pros: Great quality brushes.
Nice leather case.
All the brushes you could ever truly need.

Cons: None.

Other Thoughts: You will not find a better deal for such great quality brushes, anywhere. These brushes are quite comparable to high end brands, and make makeup application very smooth.
It's quite impressive the array of brushes are included in the set.
So far, I have only used the eyeshadow, face and blush brushes and have had great results. They are great for blending eyeshadow and there are other sizes for more prescise looks.

Bottomline: Very soft, high quality brushes for a fraction of brand name costs.
  donderdag 24 september 2009 @ 19:49:46 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73079886
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:41 schreef Mylene het volgende:
Ik heb deze van Coasta Scents.

[ afbeelding ]

En ik heb een kwastenset bij DealExtreme besteld.

[ afbeelding ]

Ongeveer 16 euro inclusief verzenden.

Goede recensie:

Professional Make-up Brushes Set with Leather Case (18-Piece Set)

Pros: Great quality brushes.
Nice leather case.
All the brushes you could ever truly need.

Cons: None.

Other Thoughts: You will not find a better deal for such great quality brushes, anywhere. These brushes are quite comparable to high end brands, and make makeup application very smooth.
It's quite impressive the array of brushes are included in the set.
So far, I have only used the eyeshadow, face and blush brushes and have had great results. They are great for blending eyeshadow and there are other sizes for more prescise looks.

Bottomline: Very soft, high quality brushes for a fraction of brand name costs.
Nice Die kwastenset is echt supergaaf! *kijken gaat op DealExtreme*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:49:32 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73082230
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef booo het volgende:

[..]

Ik ben zo verliefd op die set iedere keer dat ik m zie Denk toch dat ik het ga bestellen, ook al vind ik het een raar idee omdat je ze niet eerste even kunt voelen zeg maar

Samen met deze [ afbeelding ]
En deze [ afbeelding ]

Iemand die ze heeft toevallig?
Die neutral palette heb ik, fantastisch ding
KuikenGuppy
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:31:45 #156
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73093700
Die neutral palette wil ik ook heel graag, samen met het contour palette
Knoei
pi_73111396
Het is trouwens weer 3 voor 10euro actie bij Sephora. Misschien dat ik morgen toch maar even langs ga
pi_73112425
ik snap nooit waarom iemand zo'n blush palette heeft (mits visagiste)
een vriendin heeft m maar ik zie haar maar enkele kleuren dragen omdat de rest gewoon niet bij haar staat.
Beter koop je gewoon een paar mooie MAC blushes (of bobby brown, of nars, of wat dan ook)
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:22:06 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73121031
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef electronique het volgende:
ik snap nooit waarom iemand zo'n blush palette heeft (mits visagiste)
een vriendin heeft m maar ik zie haar maar enkele kleuren dragen omdat de rest gewoon niet bij haar staat.
Beter koop je gewoon een paar mooie MAC blushes (of bobby brown, of nars, of wat dan ook)
Ik ben weliswaar visagiste, maar gebruik zelf ook heel veel verschillende kleuren blush. Ik heb een aantal favoriete kleuren (roze & zalm), maar ik gebruik echt heel veel kleuren wel. Alleen terracotta kleuren niet, die staan niet bij me.
Met blush kan je zoveel doen nog, heel subtiel kan je daarmee je look een warme gloed geven, of juist heel koel en zakelijk maken... echt prachtig spul. Maar zo'n palette, daar zitten idd altijd wat kleuren in die je zelf nooit gebruikt.
KuikenGuppy
  FOK!fossiel zaterdag 26 september 2009 @ 17:14:54 #160
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73128383
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ben weliswaar visagiste, maar gebruik zelf ook heel veel verschillende kleuren blush. Ik heb een aantal favoriete kleuren (roze & zalm), maar ik gebruik echt heel veel kleuren wel. Alleen terracotta kleuren niet, die staan niet bij me.
Met blush kan je zoveel doen nog, heel subtiel kan je daarmee je look een warme gloed geven, of juist heel koel en zakelijk maken... echt prachtig spul. Maar zo'n palette, daar zitten idd altijd wat kleuren in die je zelf nooit gebruikt.

Ik gebruik eigenlijk nooit blush omdat ik het 'eng' vind. Ondanks dat je honderden tutorials kan vinden over hoe het aan te brengen, ben ik altijd nog bang dat ik het verkeerd doe en als een clown eindig...

Oh ik last gisteren over die 3 voor 10 euro actie bij Sephora hier, dus ik ging ook eens een kijkje nemen. Ik was wat aan de late kant (16.00) omdat ik een nachtdienst had gewerkt. Nou dat heb ik geweten: de sephora schappen waren zo goed als leeggeroofd!

Maar nog wel 2 leuke mono-oogschaduws en een oogpotloodje kunnen scoren
Chick on a mission
pi_73132126

ik denk er over na om het lippenpalet van zoeva te kopen, maar wil toch wel weten of zo'n ding handig is. Iemand die dit wel eens heeft gebruikt?
pi_73133225
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:14 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik gebruik eigenlijk nooit blush omdat ik het 'eng' vind. Ondanks dat je honderden tutorials kan vinden over hoe het aan te brengen, ben ik altijd nog bang dat ik het verkeerd doe en als een clown eindig...

Oh ik last gisteren over die 3 voor 10 euro actie bij Sephora hier, dus ik ging ook eens een kijkje nemen. Ik was wat aan de late kant (16.00) omdat ik een nachtdienst had gewerkt. Nou dat heb ik geweten: de sephora schappen waren zo goed als leeggeroofd!

Maar nog wel 2 leuke mono-oogschaduws en een oogpotloodje kunnen scoren
Een bezoekje aan een mac/bobbie brown/chanel/dior counter brengen en je laten adviseren
ik was ook altijd vrij skeptisch over blush dragen omdat mn huid echt heel licht is, maar na een bezoekje aan de MUA was ik om
  FOK!fossiel zaterdag 26 september 2009 @ 20:37:54 #163
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73133636
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:24 schreef electronique het volgende:

[..]

Een bezoekje aan een mac/bobbie brown/chanel/dior counter brengen en je laten adviseren
ik was ook altijd vrij skeptisch over blush dragen omdat mn huid echt heel licht is, maar na een bezoekje aan de MUA was ik om
Maar de kapper kan m'n haar ook heel leuk doen, en als ik het zelf doe valt de uitvoering ook altijd wat tegen

Maar zijn er hier mensen die ervaring met de Sephora oogschaduw hebben, hebt net een beetje opgebracht maar ik weet het niet... het lijkt gewoon minder mooi van kwaliteit als ik het vergelijk met die van Benefit of Bourjois...
Chick on a mission
pi_73175548
kan iemand me op weg helpen?

ik wil 'iets' om mijn wallen weg te werken en 'iets' om mijn gezicht egaler van kleur te krijgen. Ik heb nu littekens van acne en wat grove porien en die wil ik graag licht bedekken/ minder zichtbaar maken.

Alleen ik weet dus niet of ik met 1 product uit de voeten kan of dat ik meerdere producten nodig heb? Ik heb trouwens ook best een vettige huid en ik wil minder/niet glimmen.

Ik wil iig geen pancake face krijgen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_73183468
Het lijkt me trouwens leuk als de vaste (of niet vaste, mag natuurlijk ook) bezoekers hier eens een EOTD ('eye of the day') laten zien! Kan de rest wellicht wat inspiratie uit halen . Je hebt natuurlijk de bekende beautyblogs, maar die zijn vaak te ingewikkeld of juist te saai, of te meisjesachtig.
pi_73185223
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt me trouwens leuk als de vaste (of niet vaste, mag natuurlijk ook) bezoekers hier eens een EOTD ('eye of the day') laten zien! Kan de rest wellicht wat inspiratie uit halen . Je hebt natuurlijk de bekende beautyblogs, maar die zijn vaak te ingewikkeld of juist te saai, of te meisjesachtig.
Oh ja dat zou leuk zijn!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73185398
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja dat zou leuk zijn!
Ja toch? Morgen heb ik iig tijd en 's avonds ga ik uit eten, dus alle reden om me goed op te tutten en er een foto van te maken .
  maandag 28 september 2009 @ 17:57:46 #168
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73185922
goed idee ja!

Ik heb vandaag lekker ingeslagen bij Sephora, super actie..3 producten voor 10 euro
Nieuwe wenkbrauw-highlighters gekocht, wat poedertjes en een kwastje
Knoei
  maandag 28 september 2009 @ 19:22:18 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73188879
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
kan iemand me op weg helpen?

ik wil 'iets' om mijn wallen weg te werken en 'iets' om mijn gezicht egaler van kleur te krijgen. Ik heb nu littekens van acne en wat grove porien en die wil ik graag licht bedekken/ minder zichtbaar maken.

Alleen ik weet dus niet of ik met 1 product uit de voeten kan of dat ik meerdere producten nodig heb? Ik heb trouwens ook best een vettige huid en ik wil minder/niet glimmen.

Ik wil iig geen pancake face krijgen
Ik zou kiezen voor een vloeibare foundation die opdroogt als een poeder, of een vloeibare foundation plus een poeder. Ik weet niet hoe erg die littekentjes zijn, maar evt. kan je daar nog een losse concealer voor kopen (huidskleurig, evt. een beetje rozig). Om wallen weg te werken kan foundation ook prima werken, mits de wallen niet te groot/zwaar zijn, in dat geval kan je een oranje (zalm/perzik) kleur concealer gebruiken om 't te verdoezelen.

Na 't concealen een laagje foundation doen en evt. afpoederen en you're ready to go!
KuikenGuppy
pi_73189161
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik zal ooit eentje posten
pi_73208158
Wat een goed idee om EOTD te gaan plaatsen!
Ik had gister ook weer een erg geslaagde look maar vergeten het vast te leggen.
Zodra ik tijd heb ga ik het opnieuw doen en plaats ik een foto!

Hier een link naar de plaatjes van mijn NYX bestelling van een tijdje terug.,..

http://www.mijnalbum.nl/Album=SZ6PPTCT
pi_73209347
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:57 schreef Loqi het volgende:
goed idee ja!

Ik heb vandaag lekker ingeslagen bij Sephora, super actie..3 producten voor 10 euro
Nieuwe wenkbrauw-highlighters gekocht, wat poedertjes en een kwastje
Tot wanneer is die actie?
pi_73211461
Ik gebruik nu al een tijdje de 'echte valse wimper' volume maskara van Max Factor. Helemaal top!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:06:55 #174
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73213185
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef n0a het volgende:

[..]

Tot wanneer is die actie?
Deze week nog ik weet niet precies tot welke dag. Maar je moet snel zijn.. het was echt graaien en veel was al op.
Knoei
pi_73218054
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou kiezen voor een vloeibare foundation die opdroogt als een poeder, of een vloeibare foundation plus een poeder. Ik weet niet hoe erg die littekentjes zijn, maar evt. kan je daar nog een losse concealer voor kopen (huidskleurig, evt. een beetje rozig). Om wallen weg te werken kan foundation ook prima werken, mits de wallen niet te groot/zwaar zijn, in dat geval kan je een oranje (zalm/perzik) kleur concealer gebruiken om 't te verdoezelen.

Na 't concealen een laagje foundation doen en evt. afpoederen en you're ready to go!
bedankt

Zijn er nog merken die je mij aan kan raden? Want ik ben echt een noob op dit gebied
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 29 september 2009 @ 19:37:25 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73219348
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 18:52 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

bedankt

Zijn er nog merken die je mij aan kan raden? Want ik ben echt een noob op dit gebied
Ligt er een beetje aan wat voor prijs/kwaliteitsverhouding je zoekt .
Maar over het algemeen zijn drogisterijmerken als Revlon of Maxfactor prima.
Laat je anders eens adviseren bij een goede drogist, dan kunnen ze ook meteen de juiste kleur voor je zoeken.
KuikenGuppy
pi_73302216
Dames... Jullie hebben echt een verschrikkelijke invloed!! Ik heb werkelijk eerst álle topics doorgelezen om nu toch maar even te reageren.
Ik had altijd wel wat make-up, maar gebruikte het eigenlijk nooit (te veel moeite en niet goed weten hoe enzo)... Door jullie ben ik naar de Kruidvat (en gister de V&D) geweest en heb ik make-up gekocht. Bij de Douglas tips gevraagd voor consealer en foundation, maar nog niet gekocht omdat ik mezelf er eerst van wil overtuigen dat ik me dusdanig regelmatig ga opmaken dat het zinvol is. Nu las ik ergens iets over een goedkopere foundation van de Etos, dus vanmiddag na het werk maar daar langs rennen en eens kijken..

Verder vind ik het wel geweldig om te zien hoe kunstig jullie zijn met make-up en wat jullie er van af weten!! Ik blijf zeker volgen voor tips en tricks enzo ;-)

Oja, die Sephora afdeling was écht een bende, maar toch nog wel kunnen slagen!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:11:55 #178
16715 Mylene
*schatje*
pi_73306991
Coasta Scents pallet vandaag ontvangen, klein maar fijn.
pi_73307801
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
Dames... Jullie hebben echt een verschrikkelijke invloed!! Ik heb werkelijk eerst álle topics doorgelezen om nu toch maar even te reageren.
Ik had altijd wel wat make-up, maar gebruikte het eigenlijk nooit (te veel moeite en niet goed weten hoe enzo)... Door jullie ben ik naar de Kruidvat (en gister de V&D) geweest en heb ik make-up gekocht. Bij de Douglas tips gevraagd voor consealer en foundation, maar nog niet gekocht omdat ik mezelf er eerst van wil overtuigen dat ik me dusdanig regelmatig ga opmaken dat het zinvol is. Nu las ik ergens iets over een goedkopere foundation van de Etos, dus vanmiddag na het werk maar daar langs rennen en eens kijken..

Verder vind ik het wel geweldig om te zien hoe kunstig jullie zijn met make-up en wat jullie er van af weten!! Ik blijf zeker volgen voor tips en tricks enzo ;-)

Oja, die Sephora afdeling was écht een bende, maar toch nog wel kunnen slagen!!
Leuk Jacqie! En je kunt je met kleine dingen al zo mooi en subtiel opmaken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73308459
88 warm pallette besteld
pi_73308721
Zijn de spullen van NYX echt zo goed als jullie zeggen?
Zit namelijk (door dit topic) te twijfelen of ik spullen via ebay ga kopen daarvan.
Maar wat zouden jullie me aanraden als ik het ff wil proberen? Wat zijn fijne kleuren/ producten? Zo'n pallet van verschillende kleuren lijkt me wel mooi.
Heb zelf namelijk wel een aantal kleuren van gosh zo'n poeder, en die vind ik zo onwijs fijn met wat glycerine eronder. Vooral de felle kleuren zijn dan ook echt fel.
en moet misschien ook maar een x iets van mac aanschaffen. Want over die kleuren is iedereen ook altijd enthousiast
pi_73318330
Potdikkie! Ben ik de Etos in gerend... Heb ik zo'n consealerdingkwastje gekocht.. en 2 van die tubes met foundation (kon niet goed zien wat nou de juiste kleur was, dus morgen even in daglicht testen)..

En.... omdat er aanbieding was voor reinigingsspullen (3 halen 2 betalen) heb ik meteen maar een extra set reinigingsmelk, tonic en oogmake-up verwijderaar gekocht. Als ik dan toch ga experimenteren dan moet ik het er ook weer goed afhalen natuurlijk
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:14:36 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73318603
Gekocht: lip 'n cheeck stain van dat cheapie cheapie merk van de kruidvat. Tips om het subtiel op de wangen aan te brengen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:16:50 #184
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325232
@ Lillyfield: Ik heb laatst voor het eerst iets van NYX besteld en ben er erg tevreden over. Enige wat jammer is is dat het moeilijk is om te kiezen tussen alle kleurtjes. Soms lijkt het op internet heel erg op elkaar en is het in werkelijkheid toch anders. Ik heb zelf een blush die iets anders is dan ik dacht (wel mooi gelukkig) en een lippenstift die compleet anders is dan ik dacht (oranje i.p.v. rood/roze...)
Ook heb ik 2 oogschaduwpaletjes en die zijn top Lekker gepigmenteerd, houdt lang, brengt mooi aan en het kost geen reet. Zou ik je zeker aanraden.

@Jacqie1986: Jij bent lekker bezig Welke foundation heb je gekocht? Die tube met kwast eraan vast? Die naar oma ruikt Ben benieuwd wat je ervan vind, ik moet hem weer eens te voorschijn halen, past nu wel weer bij mijn herfst-huidskleur. Ik had vandaag weer eens mijn vloeibare foundation van Bourjois gebruikt, leek leuk in het slechte licht binnen hier. Kwam buiten, keek in mijn autospiegel en dacht Vreselijke kleur... die moet ik echt alleen gebruiken als ik veel bruiner ben, damn... zag er niet uit. Gelukkig altijd snoetenpoetsers bij me dus alles er netjes afgehaald
Ben benieuwd hoe al je nieuwe make-upjes je bevallen! Als je van felle en donkere kleuren houdt, kan ik je Fyrinnae aanraden, ben ik erg tevreden over.
Ik ben van plan om eens eye of the day foto's te maken en die hier neer te gooien... nu nog eens kijken waar ik een camera vandaan kan toveren

@Debsterr: Welke heb je? Die roze of die rode? De roze zou ik niet op je lippen gebruiken, wordt viezig. De rode kan wel. Op de wangen met het kwastje als een veeg aanbrengen op 1 wang en snel blenden met je vingertjes, dan de andere wang en dan je vingers afvegen aan een Wettie o.i.d.
Het gaat trouwens wel mooier als je dagcreme hebt gebruikt, foundation, poeder of wat dan ook. Direct op je blote huid die wellicht erg droog is, is lastiger aanbrengen omdat het te snel intrekt.

Ik heb het overigens een beetje gehad met Everyday Minerals. Hun spullen zijn best ok maar de organisatie Er staat zo vaak tijdenlang "coming soon" bij nieuwe dingen die er of, heel lang nog gaan duren, of, ontzettend tegenvallen in "awesomeness", of gewoon helemaal nooit komen...
Zo stond er ooit op de website dat er pressed primers zouden komen, nooit meer wat van gehoord
Dat die samplepakketjes weg zijn is ook zonde, denk dat er zo een hoop klanten afhaken.
Daarnaast zijn die Amerikaanse wijven gewoon tenenkrommend Dat overdreven hypocriete "organic" gebeuren en al die sneue blogs van de crew... niks voor mij.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:18:51 #185
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325268
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef Mylene het volgende:
Coasta Scents pallet vandaag ontvangen, klein maar fijn.
Welke heb je gekocht?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:19:25 #186
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325279
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:24 schreef electronique het volgende:

[..]

Wellicht een domme vraag, maar wat is een MUA?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:28:10 #187
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73325390
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:19 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wellicht een domme vraag, maar wat is een MUA?
Make Up Artist.
KuikenGuppy
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:44:12 #188
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325553
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:45 schreef Chanty87 het volgende:
Gisteren m'n Everyday Minerals Golden Ticket ontvangen Alleen niet echt bruikbare kleuren, Weeping Willow eyeshadow (heeeel donkerblauw) en English Muffin lipgloss/stick (bruinig).
Wat is een Golden Ticket? Denk meteen aan Sjakie en de Chocoladefabriek Soms voel ik me echt een n00b
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 08:26 schreef springlover het volgende:
@BBQ kip, moest wel lachen om wat je zei over mascha Ben het helemaal met je eens,.. Laat haar dat maar niet lezen want voor dat je het weet is onze diva boos
Hehehe
Ik lees het wel vaak omdat er soms nieuwe producten staan, maar eigenlijk zit ik me heel vaak kapot te lachen om de idiote onzin die ze uitkraamt (vooral over "luxe producten", "je voelt dat het gewoon goed is", hygiëneregels die nergens op slaan etc). En soms erger ik me eraan, maar goed, wel credits voor het werkelijk elke dag posten van beautyposts.
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 09:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oeh, welke waren het ook alweer? For your eyes only of catwalk? Welke kleurtjes heb je allemaal al uitgeprobeerd?
Ik wilde eigenlijk geel uitproberen, maar ik heb mijn gele trui van de H&M nog niet binnen dusja.. Geel past niet zo goed bij een grijze trui. Alhoewel? Met grijs erbij? Nouja, ik ga maar weer 's kliederen
Ik heb "I dream of Jamaica" en "Smokey Eyes"
ik vind een paar kleuren hetzelfde overkomen in de twee paletjes, maar ja, dat geeft niet, zijn gelukkig mooie kleuren. Wat me opvalt is dat er veel pigment in zit (= erg fijn), jammer dat er toch nog best wat glans in met name de lichte kleuren zit, maar goed, dit is eigenlijk wel goed te doen bij deze neutrale kleuren.
Ik moet wel shadow insurance gebruiken, anders krijg ik met mijn priegelogen "tranfers" op mijn over mijn ooglid hangende vel (snap je het nog? ), maar dat is niet anders bij andere oogschaduw. Alleen minerale shadows die ik nat opbreng transferren soms niet.
Ik vind het nog erg lastig om echte smokey eyes te maken, heb een paar pogingen gedaan maar snel weer eraf gehaald, het ziet er zo heftig donker uit en ik heb het idee dat het mijn ogen dan echt ienieminie maakt...
Verder had ik nog een gelliner van Wet and Wild in paars en die bevalt goed, blijft echt supergoed zitten en heeft een überintense paarse kleur
Erg leuk, alleen iets te paars voor elke dag. Wel heel makkelijk op te brengen,ik koop echt nooit meer vloeibare liner of zo'n stiftpending, dat lukt me gewoon echt niet.
En geel bij een grijze trui, why not? Ik doe de gekste combi's en krijg er juist alleen maar goeie reacties op. Groen als ik blauw aan heb, paars als ik groen/zwart/grijs/whatever aanhebt etc. Heftige kleuren bij donkere kleding gaat prima, softe/matte/subtiele kleuren bij kleurige kleding, dat gaat altijd vind ik.
Ik wil nu zo'n beetje alle shadows van Fyrrinae hebben, die kleurtjes (vooral de matte donkere) zijn echt voor mij gemaakt

Zo, weer even genoeg bijgeluld over kleursmeerseltjes
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 01:46:24 #189
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73325567
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Make Up Artist.
Aha, dat maakt wel sence ja
pi_73328003
@BBQ-Kip ik heb inderdaad die tube met die kwast gehaald.. Leek me wel handig, maar het schoonmaken ervan lijkt een eeuwigheid te duren En of ie naar oma ruikt... Geen idee.. Heb m'n neus er nog niet in gehangen eigenlijk. Hahaha
Wel slim dat je altijd van die doekies bij je hebt!

Zelf vind ik felle kleurtjes wel leuk, maar ik heb een moeder die zich heel erg interesseert in kleurstijlen enzo en dan krijg ik dus opmerkingen van 'die kleur past niet zo goed bij je'. Dus nu beperk ik me nog een beetje tot kleuren die wel goed bij me passen volgens mams . Genoeg keus opzich nog hoor!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:01:37 #191
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73329876
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:57 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ-Kip ik heb inderdaad die tube met die kwast gehaald.. Leek me wel handig, maar het schoonmaken ervan lijkt een eeuwigheid te duren En of ie naar oma ruikt... Geen idee.. Heb m'n neus er nog niet in gehangen eigenlijk. Hahaha
Wel slim dat je altijd van die doekies bij je hebt!

Zelf vind ik felle kleurtjes wel leuk, maar ik heb een moeder die zich heel erg interesseert in kleurstijlen enzo en dan krijg ik dus opmerkingen van 'die kleur past niet zo goed bij je'. Dus nu beperk ik me nog een beetje tot kleuren die wel goed bij me passen volgens mams . Genoeg keus opzich nog hoor!
Schoonmaken van het kwastje? Oh, dat doe ik niet elke keer hoor, ben ik te lui voor. Als het korrelig wordt of vies ruikt (dooie oma i.p.v. oma ) schrob ik natuurlijk hem wel schoon over een doekje.
Ik werk in het ziekenhuis en moet vaak op huisbezoek, daardoor heb ik een lichte vorm van smetvrees ontwikkeld en dus altijd doekjes bij me
En ook heb ik al jaren schijt aan mijn mams
Ik las gisteren ergens dat niet matchende kleuren qua combi ogen en kleding juist helemaal hip is nu.
Ik vind geel bij geel, grijs bij grijs etc zo saaiig, net als een handtas in de kleur van je schoenen.
Ik heb een collega die ook wel eens zegt dat schoenen ook weleens niet lekker mogen zitten en dat als je je haar netjes gestyled hebt, het niet erg is dat je er niet aan mag zitten.
Ik ben eigenwijs en wil gewoon lekker kunnen lopen op schoenen en 100x op een dag door mijn haar gaan met mijn handen als ik daar zin in heb
Het moet mij allemaal een lekkerder gevoel geven, niet dat ik me moet aanpassen aan mijn make-up, haar, schoenen etc.
Ik heb zelfs een keer een baan afgewezen omdat ik daar in mantelpakje moest
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:39:52 #192
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73331992
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:16 schreef BBQ-kip het volgende:
@Debsterr: Welke heb je? Die roze of die rode? De roze zou ik niet op je lippen gebruiken, wordt viezig. De rode kan wel. Op de wangen met het kwastje als een veeg aanbrengen op 1 wang en snel blenden met je vingertjes, dan de andere wang en dan je vingers afvegen aan een Wettie o.i.d.
Het gaat trouwens wel mooier als je dagcreme hebt gebruikt, foundation, poeder of wat dan ook. Direct op je blote huid die wellicht erg droog is, is lastiger aanbrengen omdat het te snel intrekt.
Op zoek naar nagellak viel mijn oog vandeweek op die Cheek 'n' Lip Tint. Ik heb de lichte meegenomen maar met 3 vegen zie ik nog bijna niks. Ik vroeg me nog af of het beter op je 'blote" huid(dus zonder dagcreme/make up) kon smeren. Nee dus. Bedankt voor de tip. Toch maar de rode halen dan.

Ik heb ook nog All Over Highlighter van Essence gekocht. Ik wil een beetje glitters rond mijn ogen als oogschaduw. Maar die glitters zitten alleen maar op het bovenste laagje van het poeder!
Iemand een goed alternatief?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_73334449

Deze dus besteld, kan echt niet wachten tot ze (want het is natuurlijk een 'meisje' ) binnen is!
pi_73336267
@BBQ-Kip. Ik ben ook best lui en echt schoon krijg ik die 'oma' niet... Denk dat ik het ook niet vol ga houden om het na elk gebruik te doen. Wat me wel al opvalt... Is dat deze foundation niet afgeeft! Vroegâh deden al die dingen dat zo'n beetje wel. Aha.. smetvrees.. Dat verklaart wel een boel ja, maar toch.. Ook voor mensen zonder smetvrees is het wel handig. Je weet nooit in wat voor vieze plakkerige situaties je terecht komt

Hmm... ik hecht best veel waarde aan m'n mams d'r mening. Ook wel omdat ik nog thuis woon denk ik en omdat ze er best wel verstand van heeft. Wat betreft de kleuren matchen met je make-up.. Doe ik soms als ik er zin in heb en iets heb wat er mee matcht.

Ben het wel met je eens hoor! Schoenen moeten gewoon lekker zitten. Je moet er goed op kunnen lopen en je haar.. Tsja.. daar doe ik eigenlijk net zo weinig aan als aan m'n make-up, maar daar moet je gewoon aan kunnen zitten frutselen!

Hahaha een baan afgewezen omdat je in mantelpakje moest? Dat heb ik echt nog nooooit gehoord! Maar kan het me wel goed voorstellen hoor. Als je je daar niet prettig in/bij voelt..
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:32:37 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73337813
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik heb "I dream of Jamaica" en "Smokey Eyes"
ik vind een paar kleuren hetzelfde overkomen in de twee paletjes, maar ja, dat geeft niet, zijn gelukkig mooie kleuren. Wat me opvalt is dat er veel pigment in zit (= erg fijn), jammer dat er toch nog best wat glans in met name de lichte kleuren zit, maar goed, dit is eigenlijk wel goed te doen bij deze neutrale kleuren.
Ik moet wel shadow insurance gebruiken, anders krijg ik met mijn priegelogen "tranfers" op mijn over mijn ooglid hangende vel (snap je het nog? ), maar dat is niet anders bij andere oogschaduw. Alleen minerale shadows die ik nat opbreng transferren soms niet.
Ik vind het nog erg lastig om echte smokey eyes te maken, heb een paar pogingen gedaan maar snel weer eraf gehaald, het ziet er zo heftig donker uit en ik heb het idee dat het mijn ogen dan echt ienieminie maakt...
Verder had ik nog een gelliner van Wet and Wild in paars en die bevalt goed, blijft echt supergoed zitten en heeft een überintense paarse kleur
Erg leuk, alleen iets te paars voor elke dag. Wel heel makkelijk op te brengen,ik koop echt nooit meer vloeibare liner of zo'n stiftpending, dat lukt me gewoon echt niet.
En geel bij een grijze trui, why not? Ik doe de gekste combi's en krijg er juist alleen maar goeie reacties op. Groen als ik blauw aan heb, paars als ik groen/zwart/grijs/whatever aanhebt etc. Heftige kleuren bij donkere kleding gaat prima, softe/matte/subtiele kleuren bij kleurige kleding, dat gaat altijd vind ik.
Ik wil nu zo'n beetje alle shadows van Fyrrinae hebben, die kleurtjes (vooral de matte donkere) zijn echt voor mij gemaakt

Zo, weer even genoeg bijgeluld over kleursmeerseltjes
Nice!

Ja, dat van dat ooglid heb ik ook. Ik moet ook echt er wat op doen, zeker als ik wil dat het goed blijft zitten. Ander zit het oogpotlood van mijn bovenooglid onder mn wenkbrauw Trouwens, waar koop jij die two-faced shadowinsurance? Want ik neem aan dat je die bedoeld? Ik heb gezocht maar heb 'm nog niet gevonden. Is dat gewoon bij een Ici paris ofzo?
Ik had het trouwens idd uitgeprobeerd, had geel met blauw gedaan, veel blenden enzo, zag er echt supergaaf uit! Dus ga ik vaker doen.

En idd, van die smokey eyes heb k ook vaak geprobeerd maar dat was bij mij ook niet echt een succes. Daarbij; ik heb harde lenzen en dan is het sowieso een no-go om dingen op je waterlijn te doen Magoed. Vind het sowieso ook te zwart. Een roze smokey eye zou ik dan nog wel willen proberen Maar dan wil ik eerst een paar goeie paletjes met roze hebben. ^^
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:33:28 #196
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73337840
@ shiNinG_staR : Da's die matte van Coastal toch? Mooi hoor, hoef je meteen geen kleuren meer te kopen, dan heb je eigenlijk meteen alles
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ-Kip. Ik ben ook best lui en echt schoon krijg ik die 'oma' niet... Denk dat ik het ook niet vol ga houden om het na elk gebruik te doen. Wat me wel al opvalt... Is dat deze foundation niet afgeeft! Vroegâh deden al die dingen dat zo'n beetje wel. Aha.. smetvrees.. Dat verklaart wel een boel ja, maar toch.. Ook voor mensen zonder smetvrees is het wel handig. Je weet nooit in wat voor vieze plakkerige situaties je terecht komt

Hmm... ik hecht best veel waarde aan m'n mams d'r mening. Ook wel omdat ik nog thuis woon denk ik en omdat ze er best wel verstand van heeft. Wat betreft de kleuren matchen met je make-up.. Doe ik soms als ik er zin in heb en iets heb wat er mee matcht.

Ben het wel met je eens hoor! Schoenen moeten gewoon lekker zitten. Je moet er goed op kunnen lopen en je haar.. Tsja.. daar doe ik eigenlijk net zo weinig aan als aan m'n make-up, maar daar moet je gewoon aan kunnen zitten frutselen!

Hahaha een baan afgewezen omdat je in mantelpakje moest? Dat heb ik echt nog nooooit gehoord! Maar kan het me wel goed voorstellen hoor. Als je je daar niet prettig in/bij voelt..
Echt pathologische smetvrees is het niet hoor, maar als je soms de huizen van mensen ziet waar ik kom
Het is hier een puinhoop en elke week mijn kwasten schoonmaken doe ik bijv. ook niet.
Thuiswonen maakt erg veel verschil ja, klopt. Ik woon al bijna 8 jaar op mezelf (ben 26) en da's natuurlijk wel heel anders.
Ik ben een kieskeurige muts hoor met werk In mijn huidige baan heb ik afgedwongen dat ik een andere jas wilde dan de standaard ziekenhuisjas, nou nou, wat een ophef was dat
Maar ik ben teveel met mijn werk bezig en op mijn werk aanwezig om me daar niet prettig te voelen. Daar heb ik gewoon geen zin in dan. Gelukkig heb ik het tot nu toe altijd naar mijn hand kunnen zetten, hoop eigenlijk wel dat dat zo blijft
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:02:57 #197
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73338704
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 17:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice!

Ja, dat van dat ooglid heb ik ook. Ik moet ook echt er wat op doen, zeker als ik wil dat het goed blijft zitten. Ander zit het oogpotlood van mijn bovenooglid onder mn wenkbrauw Trouwens, waar koop jij die two-faced shadowinsurance? Want ik neem aan dat je die bedoeld? Ik heb gezocht maar heb 'm nog niet gevonden. Is dat gewoon bij een Ici paris ofzo?
Ik had het trouwens idd uitgeprobeerd, had geel met blauw gedaan, veel blenden enzo, zag er echt supergaaf uit! Dus ga ik vaker doen.

En idd, van die smokey eyes heb k ook vaak geprobeerd maar dat was bij mij ook niet echt een succes. Daarbij; ik heb harde lenzen en dan is het sowieso een no-go om dingen op je waterlijn te doen Magoed. Vind het sowieso ook te zwart. Een roze smokey eye zou ik dan nog wel willen proberen Maar dan wil ik eerst een paar goeie paletjes met roze hebben. ^^
Onder mijn wenkbrauw bedoelde ik inderdaad (ik was een beetje moe toen ik het typte ). Heel irritant.
Ik zou weleens een smokey eyes bij mezelf willen zien door een MUA (snel geleerd nieuws woordje )... ik weet niet hoe het eruit zou moeten zien bij mezelf, lastig is dat
De rest van make-up-looks kan ik wel koppelen aan mijn eigen hoofd en bedenken wat wel en niet staat en hoe ik dat dan moet doen bij mijn ogen, alleen bij smokey eyes niet.
Roze smokey zou ik wel iets van donkergrijs ofzo bij doen, anders vind ik altijd dat je er zo ziekig uit komt te zien Paars is ook mooi trouwens, of donkerbruin, grijs, mosgroen, allemaal erg mooi.
Ici Paris vind ik een vreselijke tent, ze hebben er niks echts goeds, Douglas had het ook niet, ik heb het bij de Sephora in de V&D gehaald. Het schijnt daar erg hard te lopen en vaak uitverkocht te zijn, maar ik had geluk. Ze hebben daar ook een hele fijne smudge-brush en linerbrush van Sephora professionel, ben ik echt nog steeds verliefd op Ik gebruik ze elke dag eigenlijk.
Met de smudgebrush doe ik ook mijn wenkbrauwen met poeder, werkt beter dan met zo'n wenkbrauwbrush die erbij zat.

Ik ben vanavond alleen thuis, denk dat ik weer eens smokey ga proberen
pi_73339003
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 01:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Wat is een Golden Ticket? Denk meteen aan Sjakie en de Chocoladefabriek Soms voel ik me echt een n00b
Het is inderdaad netzoiets als Charlie & the Chocolate Factory Eerst werd je gewoon random gekozen maar in mijn geval moest je bij de eerste 20 leden van de Golden Ticket groep in de community zitten. Ik was net #20
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:19:21 #199
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73339193
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:12 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Het is inderdaad netzoiets als Charlie & the Chocolate Factory Eerst werd je gewoon random gekozen maar in mijn geval moest je bij de eerste 20 leden van de Golden Ticket groep in de community zitten. Ik was net #20
Golden Ticket groep? Ik snap er nog steeds niks van... verklaar u nader als ge wilt
pi_73339600
Toen de site was vernieuwd zat er zo'n Community bij, waar je dus video's en foto's kon uploaden, groepen (soort van Hyves zeg maar) kon aanmaken en joinen etc. Nu is die Community alweer weg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')