abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73067321
stiekeme tvp.
pi_73079124
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:56 schreef Enfermera het volgende:
Btw, heb ik zelf gelijk ook even een vraagje voor iedereen hier; hoe hebben jullie je kwasten gekocht? Allemaal tegelijk in een etui of gewoon los, en dan bij elkaar zoeken wat je nodig hebt?
Ik heb er 3 gekocht van NYX maar nou zag ik op de Zoeva site deze set:

Ik vind 'm echt helemaal geweldig! En voor 30 euro niet zo heel veel geld volgensmij, of wel? Ik moet nog even op eBay kijken of er geen betere deal is van een ander merk.
Ik ben zo verliefd op die set iedere keer dat ik m zie Denk toch dat ik het ga bestellen, ook al vind ik het een raar idee omdat je ze niet eerste even kunt voelen zeg maar

Samen met deze
En deze

Iemand die ze heeft toevallig?
pi_73079588
Ik heb deze van Coasta Scents.

En ik heb een kwastenset bij DealExtreme besteld.

Ongeveer 16 euro inclusief verzenden.

Goede recensie:

Professional Make-up Brushes Set with Leather Case (18-Piece Set)

Pros: Great quality brushes.
Nice leather case.
All the brushes you could ever truly need.

Cons: None.

Other Thoughts: You will not find a better deal for such great quality brushes, anywhere. These brushes are quite comparable to high end brands, and make makeup application very smooth.
It's quite impressive the array of brushes are included in the set.
So far, I have only used the eyeshadow, face and blush brushes and have had great results. They are great for blending eyeshadow and there are other sizes for more prescise looks.

Bottomline: Very soft, high quality brushes for a fraction of brand name costs.
  donderdag 24 september 2009 @ 19:49:46 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_73079886
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:41 schreef Mylene het volgende:
Ik heb deze van Coasta Scents.

[ afbeelding ]

En ik heb een kwastenset bij DealExtreme besteld.

[ afbeelding ]

Ongeveer 16 euro inclusief verzenden.

Goede recensie:

Professional Make-up Brushes Set with Leather Case (18-Piece Set)

Pros: Great quality brushes.
Nice leather case.
All the brushes you could ever truly need.

Cons: None.

Other Thoughts: You will not find a better deal for such great quality brushes, anywhere. These brushes are quite comparable to high end brands, and make makeup application very smooth.
It's quite impressive the array of brushes are included in the set.
So far, I have only used the eyeshadow, face and blush brushes and have had great results. They are great for blending eyeshadow and there are other sizes for more prescise looks.

Bottomline: Very soft, high quality brushes for a fraction of brand name costs.
Nice Die kwastenset is echt supergaaf! *kijken gaat op DealExtreme*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:49:32 #155
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73082230
quote:
Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef booo het volgende:

[..]

Ik ben zo verliefd op die set iedere keer dat ik m zie Denk toch dat ik het ga bestellen, ook al vind ik het een raar idee omdat je ze niet eerste even kunt voelen zeg maar

Samen met deze [ afbeelding ]
En deze [ afbeelding ]

Iemand die ze heeft toevallig?
Die neutral palette heb ik, fantastisch ding
KuikenGuppy
  vrijdag 25 september 2009 @ 10:31:45 #156
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73093700
Die neutral palette wil ik ook heel graag, samen met het contour palette
Knoei
pi_73111396
Het is trouwens weer 3 voor 10euro actie bij Sephora. Misschien dat ik morgen toch maar even langs ga
pi_73112425
ik snap nooit waarom iemand zo'n blush palette heeft (mits visagiste)
een vriendin heeft m maar ik zie haar maar enkele kleuren dragen omdat de rest gewoon niet bij haar staat.
Beter koop je gewoon een paar mooie MAC blushes (of bobby brown, of nars, of wat dan ook)
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:22:06 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73121031
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 21:56 schreef electronique het volgende:
ik snap nooit waarom iemand zo'n blush palette heeft (mits visagiste)
een vriendin heeft m maar ik zie haar maar enkele kleuren dragen omdat de rest gewoon niet bij haar staat.
Beter koop je gewoon een paar mooie MAC blushes (of bobby brown, of nars, of wat dan ook)
Ik ben weliswaar visagiste, maar gebruik zelf ook heel veel verschillende kleuren blush. Ik heb een aantal favoriete kleuren (roze & zalm), maar ik gebruik echt heel veel kleuren wel. Alleen terracotta kleuren niet, die staan niet bij me.
Met blush kan je zoveel doen nog, heel subtiel kan je daarmee je look een warme gloed geven, of juist heel koel en zakelijk maken... echt prachtig spul. Maar zo'n palette, daar zitten idd altijd wat kleuren in die je zelf nooit gebruikt.
KuikenGuppy
  FOK!fossiel zaterdag 26 september 2009 @ 17:14:54 #160
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73128383
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ben weliswaar visagiste, maar gebruik zelf ook heel veel verschillende kleuren blush. Ik heb een aantal favoriete kleuren (roze & zalm), maar ik gebruik echt heel veel kleuren wel. Alleen terracotta kleuren niet, die staan niet bij me.
Met blush kan je zoveel doen nog, heel subtiel kan je daarmee je look een warme gloed geven, of juist heel koel en zakelijk maken... echt prachtig spul. Maar zo'n palette, daar zitten idd altijd wat kleuren in die je zelf nooit gebruikt.

Ik gebruik eigenlijk nooit blush omdat ik het 'eng' vind. Ondanks dat je honderden tutorials kan vinden over hoe het aan te brengen, ben ik altijd nog bang dat ik het verkeerd doe en als een clown eindig...

Oh ik last gisteren over die 3 voor 10 euro actie bij Sephora hier, dus ik ging ook eens een kijkje nemen. Ik was wat aan de late kant (16.00) omdat ik een nachtdienst had gewerkt. Nou dat heb ik geweten: de sephora schappen waren zo goed als leeggeroofd!

Maar nog wel 2 leuke mono-oogschaduws en een oogpotloodje kunnen scoren
Chick on a mission
pi_73132126

ik denk er over na om het lippenpalet van zoeva te kopen, maar wil toch wel weten of zo'n ding handig is. Iemand die dit wel eens heeft gebruikt?
pi_73133225
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 17:14 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik gebruik eigenlijk nooit blush omdat ik het 'eng' vind. Ondanks dat je honderden tutorials kan vinden over hoe het aan te brengen, ben ik altijd nog bang dat ik het verkeerd doe en als een clown eindig...

Oh ik last gisteren over die 3 voor 10 euro actie bij Sephora hier, dus ik ging ook eens een kijkje nemen. Ik was wat aan de late kant (16.00) omdat ik een nachtdienst had gewerkt. Nou dat heb ik geweten: de sephora schappen waren zo goed als leeggeroofd!

Maar nog wel 2 leuke mono-oogschaduws en een oogpotloodje kunnen scoren
Een bezoekje aan een mac/bobbie brown/chanel/dior counter brengen en je laten adviseren
ik was ook altijd vrij skeptisch over blush dragen omdat mn huid echt heel licht is, maar na een bezoekje aan de MUA was ik om
  FOK!fossiel zaterdag 26 september 2009 @ 20:37:54 #163
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73133636
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 20:24 schreef electronique het volgende:

[..]

Een bezoekje aan een mac/bobbie brown/chanel/dior counter brengen en je laten adviseren
ik was ook altijd vrij skeptisch over blush dragen omdat mn huid echt heel licht is, maar na een bezoekje aan de MUA was ik om
Maar de kapper kan m'n haar ook heel leuk doen, en als ik het zelf doe valt de uitvoering ook altijd wat tegen

Maar zijn er hier mensen die ervaring met de Sephora oogschaduw hebben, hebt net een beetje opgebracht maar ik weet het niet... het lijkt gewoon minder mooi van kwaliteit als ik het vergelijk met die van Benefit of Bourjois...
Chick on a mission
pi_73175548
kan iemand me op weg helpen?

ik wil 'iets' om mijn wallen weg te werken en 'iets' om mijn gezicht egaler van kleur te krijgen. Ik heb nu littekens van acne en wat grove porien en die wil ik graag licht bedekken/ minder zichtbaar maken.

Alleen ik weet dus niet of ik met 1 product uit de voeten kan of dat ik meerdere producten nodig heb? Ik heb trouwens ook best een vettige huid en ik wil minder/niet glimmen.

Ik wil iig geen pancake face krijgen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_73183468
Het lijkt me trouwens leuk als de vaste (of niet vaste, mag natuurlijk ook) bezoekers hier eens een EOTD ('eye of the day') laten zien! Kan de rest wellicht wat inspiratie uit halen . Je hebt natuurlijk de bekende beautyblogs, maar die zijn vaak te ingewikkeld of juist te saai, of te meisjesachtig.
pi_73185223
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijkt me trouwens leuk als de vaste (of niet vaste, mag natuurlijk ook) bezoekers hier eens een EOTD ('eye of the day') laten zien! Kan de rest wellicht wat inspiratie uit halen . Je hebt natuurlijk de bekende beautyblogs, maar die zijn vaak te ingewikkeld of juist te saai, of te meisjesachtig.
Oh ja dat zou leuk zijn!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73185398
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh ja dat zou leuk zijn!
Ja toch? Morgen heb ik iig tijd en 's avonds ga ik uit eten, dus alle reden om me goed op te tutten en er een foto van te maken .
  maandag 28 september 2009 @ 17:57:46 #168
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73185922
goed idee ja!

Ik heb vandaag lekker ingeslagen bij Sephora, super actie..3 producten voor 10 euro
Nieuwe wenkbrauw-highlighters gekocht, wat poedertjes en een kwastje
Knoei
  maandag 28 september 2009 @ 19:22:18 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_73188879
quote:
Op maandag 28 september 2009 11:37 schreef _aurum_ het volgende:
kan iemand me op weg helpen?

ik wil 'iets' om mijn wallen weg te werken en 'iets' om mijn gezicht egaler van kleur te krijgen. Ik heb nu littekens van acne en wat grove porien en die wil ik graag licht bedekken/ minder zichtbaar maken.

Alleen ik weet dus niet of ik met 1 product uit de voeten kan of dat ik meerdere producten nodig heb? Ik heb trouwens ook best een vettige huid en ik wil minder/niet glimmen.

Ik wil iig geen pancake face krijgen
Ik zou kiezen voor een vloeibare foundation die opdroogt als een poeder, of een vloeibare foundation plus een poeder. Ik weet niet hoe erg die littekentjes zijn, maar evt. kan je daar nog een losse concealer voor kopen (huidskleurig, evt. een beetje rozig). Om wallen weg te werken kan foundation ook prima werken, mits de wallen niet te groot/zwaar zijn, in dat geval kan je een oranje (zalm/perzik) kleur concealer gebruiken om 't te verdoezelen.

Na 't concealen een laagje foundation doen en evt. afpoederen en you're ready to go!
KuikenGuppy
pi_73189161
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik zal ooit eentje posten
pi_73208158
Wat een goed idee om EOTD te gaan plaatsen!
Ik had gister ook weer een erg geslaagde look maar vergeten het vast te leggen.
Zodra ik tijd heb ga ik het opnieuw doen en plaats ik een foto!

Hier een link naar de plaatjes van mijn NYX bestelling van een tijdje terug.,..

http://www.mijnalbum.nl/Album=SZ6PPTCT
pi_73209347
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:57 schreef Loqi het volgende:
goed idee ja!

Ik heb vandaag lekker ingeslagen bij Sephora, super actie..3 producten voor 10 euro
Nieuwe wenkbrauw-highlighters gekocht, wat poedertjes en een kwastje
Tot wanneer is die actie?
pi_73211461
Ik gebruik nu al een tijdje de 'echte valse wimper' volume maskara van Max Factor. Helemaal top!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:06:55 #174
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_73213185
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:00 schreef n0a het volgende:

[..]

Tot wanneer is die actie?
Deze week nog ik weet niet precies tot welke dag. Maar je moet snel zijn.. het was echt graaien en veel was al op.
Knoei
pi_73218054
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:22 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou kiezen voor een vloeibare foundation die opdroogt als een poeder, of een vloeibare foundation plus een poeder. Ik weet niet hoe erg die littekentjes zijn, maar evt. kan je daar nog een losse concealer voor kopen (huidskleurig, evt. een beetje rozig). Om wallen weg te werken kan foundation ook prima werken, mits de wallen niet te groot/zwaar zijn, in dat geval kan je een oranje (zalm/perzik) kleur concealer gebruiken om 't te verdoezelen.

Na 't concealen een laagje foundation doen en evt. afpoederen en you're ready to go!
bedankt

Zijn er nog merken die je mij aan kan raden? Want ik ben echt een noob op dit gebied
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')