Jihaaaa....1 modje over de brugquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:53 schreef sjimz het volgende:
Leuk idee!
liedje zingen....wat anders ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat gebeurt er bij valse bingo?
Ban op forum voor een jaar lijkt me dan wel geschiktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat gebeurt er bij valse bingo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het even in de gaten, meestal lukt het me nooit dit soort spelletjes vol te houden maar ga mijn best doen
Honey ! Take me drunk, i am home !
Dan heb ik al wat users in gedachte waarbij ik op een valse bingo hoop.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:56 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Ban op forum voor een jaar lijkt me dan wel geschikt
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:31 schreef methodmich het volgende:
Klinkt wel leuk!
Maar:
50 clubs....
Ga jij die toewijzen? En waar komen ze vandaan? En spelen ze op alle niveaus?
Uit de OP, Michquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef Bjoro het volgende:
Bij genoeg animo kunnen we volgend weekend starten en zal ik komende week dan ook "de kaart" met 50 clubs bekend maken (gewoon eredivisie/jupiler en wat teams uit eng/spa/ita/dui)
38 betaalde Nederlandse clubs. 12 amateurs (6 zaterdag en 6 zondag). En dan uit 5 buitenlandse competities 2 clubs ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Bjoro het volgende:
ff een vraagje...... wat lijkt jullie leuker.
a) alle 38 ned. betaald voetbal clubs aangevuld met toppers uit spa/eng/ita/dui ?
b) gewoon uit 10 comp. (betaald (ned+buitenl) en amateur) en dan uit ieder 5 clubs bijv. ?
Ander alternatief ?
ben niet zo'n rekenwonder....maar dan kom ik op 60quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
38 betaalde Nederlandse clubs. 12 amateurs (6 zaterdag en 6 zondag). En dan uit 5 buitenlandse competities 2 clubs ?
Ik zou sowieso alle Eredivisieclubs kiezen (18), een stuk of 12 uit de Jupiler League.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Bjoro het volgende:
ff een vraagje...... wat lijkt jullie leuker.
a) alle 38 ned. betaald voetbal clubs aangevuld met toppers uit spa/eng/ita/dui ?
b) gewoon uit 10 comp. (betaald (ned+buitenl) en amateur) en dan uit ieder 5 clubs bijv. ?
Ander alternatief ?
Goed ideequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zou sowieso alle Eredivisieclubs kiezen (18), een stuk of 12 uit de Jupiler League.
Dan heb je er 30 en zou ik uit landen als Spanje, Italië, Engeland, Duitsland er per land vijf kiezen.
was ik al van planquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Houd het ook vooral bij die weekendwedstrijden. Bij het Goktopic van Beschouw heb ik het idee dat mensen daar wedstrijden nog weleens vergeten die doordeweeks worden gespeeld.
Goed idee, uit elke afdeling één.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
12 amateurs (6 zaterdag en 6 zondag).
Hoofdklasse A,B,C,D,E en F ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed idee, uit elke afdeling één.
Heb ik ook liever ja. Die amateurploegen interesseren mij niet zoveelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerder clubs uit Europese competities met Nederlandse binding doen (zoals Red Bull en Galatasaray bijv) dan amateurploegen...
Vind ik ook veel leukerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerder clubs uit Europese competities met Nederlandse binding doen (zoals Red Bull en Galatasaray bijv) dan amateurploegen...
klopt, maar je geeft wekelijks aan met welke 1 of 2 club(s) je gaat spelen !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:50 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik ben ook in. Maar iedereen krijgt dezelfde kaart, begrijp ik?
Leuk...gaat mee in de overweging !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ok, duidelijk. Leuk initiatief. Ik heb een voorkeur voor Eredivisie + Europa aangezien ik niks met de amateurs heb, maar ik zie wel wat er uiteindelijk komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt, maar je geeft wekelijks aan met welke 1 of 2 club(s) je gaat spelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |