Goed ideequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:44 schreef RayMania het volgende:
Ik zou sowieso alle Eredivisieclubs kiezen (18), een stuk of 12 uit de Jupiler League.
Dan heb je er 30 en zou ik uit landen als Spanje, Italië, Engeland, Duitsland er per land vijf kiezen.
was ik al van planquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Houd het ook vooral bij die weekendwedstrijden. Bij het Goktopic van Beschouw heb ik het idee dat mensen daar wedstrijden nog weleens vergeten die doordeweeks worden gespeeld.
Goed idee, uit elke afdeling één.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
12 amateurs (6 zaterdag en 6 zondag).
Hoofdklasse A,B,C,D,E en F ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed idee, uit elke afdeling één.
Heb ik ook liever ja. Die amateurploegen interesseren mij niet zoveelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerder clubs uit Europese competities met Nederlandse binding doen (zoals Red Bull en Galatasaray bijv) dan amateurploegen...
Vind ik ook veel leukerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou eerder clubs uit Europese competities met Nederlandse binding doen (zoals Red Bull en Galatasaray bijv) dan amateurploegen...
klopt, maar je geeft wekelijks aan met welke 1 of 2 club(s) je gaat spelen !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:50 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik ben ook in. Maar iedereen krijgt dezelfde kaart, begrijp ik?
Leuk...gaat mee in de overweging !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ok, duidelijk. Leuk initiatief. Ik heb een voorkeur voor Eredivisie + Europa aangezien ik niks met de amateurs heb, maar ik zie wel wat er uiteindelijk komt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt, maar je geeft wekelijks aan met welke 1 of 2 club(s) je gaat spelen !
Is het niet handig om dan alvast wat clubs hier neer te droppen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klopt, maar je geeft wekelijks aan met welke 2 clubs je gaat spelen !
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is het niet handig om dan alvast wat clubs hier neer te droppen?
18 eredivisieclubs?
12 Jupiler Leaque clubs?
Barca, Real, Atletico, Valencia
Inter, Juve, AC, Roma
ManU, Arsenal, Chelsea, Liverpool
Bayern, HSV, Schalke, Werder
Anderlecht, Luik, Cl Brugge
Lyon, Marseille, PSG
Galatasaray
Red Bull Salzburg
Otelul Galati
Panatinaikos
Zoiets?
Klopt, maar als iedereen 8 of 9 competities bij moet houden...gaan er al snel een boel afhaken, lijkt mij !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gala, RB Salz en Panathinaikos hebben wel allemaal nl trainers he, Bjoro.
zie OP....je kan dus kiezen voor 1 of 2 qua inzet !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik dacht eerst dat je twee clubs moest aanwijzen, maar het mag er dus ook één zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |