Jihaaaa....1 modje over de brugquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:53 schreef sjimz het volgende:
Leuk idee!
liedje zingen....wat anders ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat gebeurt er bij valse bingo?
Ban op forum voor een jaar lijkt me dan wel geschiktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef De_Hypotheker het volgende:
Wat gebeurt er bij valse bingo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou het even in de gaten, meestal lukt het me nooit dit soort spelletjes vol te houden maar ga mijn best doen
Honey ! Take me drunk, i am home !
Dan heb ik al wat users in gedachte waarbij ik op een valse bingo hoop.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:56 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Ban op forum voor een jaar lijkt me dan wel geschikt
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:31 schreef methodmich het volgende:
Klinkt wel leuk!
Maar:
50 clubs....
Ga jij die toewijzen? En waar komen ze vandaan? En spelen ze op alle niveaus?
Uit de OP, Michquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef Bjoro het volgende:
Bij genoeg animo kunnen we volgend weekend starten en zal ik komende week dan ook "de kaart" met 50 clubs bekend maken (gewoon eredivisie/jupiler en wat teams uit eng/spa/ita/dui)
38 betaalde Nederlandse clubs. 12 amateurs (6 zaterdag en 6 zondag). En dan uit 5 buitenlandse competities 2 clubs ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Bjoro het volgende:
ff een vraagje...... wat lijkt jullie leuker.
a) alle 38 ned. betaald voetbal clubs aangevuld met toppers uit spa/eng/ita/dui ?
b) gewoon uit 10 comp. (betaald (ned+buitenl) en amateur) en dan uit ieder 5 clubs bijv. ?
Ander alternatief ?
ben niet zo'n rekenwonder....maar dan kom ik op 60quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
38 betaalde Nederlandse clubs. 12 amateurs (6 zaterdag en 6 zondag). En dan uit 5 buitenlandse competities 2 clubs ?
Ik zou sowieso alle Eredivisieclubs kiezen (18), een stuk of 12 uit de Jupiler League.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:55 schreef Bjoro het volgende:
ff een vraagje...... wat lijkt jullie leuker.
a) alle 38 ned. betaald voetbal clubs aangevuld met toppers uit spa/eng/ita/dui ?
b) gewoon uit 10 comp. (betaald (ned+buitenl) en amateur) en dan uit ieder 5 clubs bijv. ?
Ander alternatief ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |