quote:Chris Groeneveld Chris (85)
4 aug, 20:14
Ik vind roken echt niks aan ik heb het wel eens geprobeerd meer dan een paar keer,ook al geef je me de 100 word Ik er nog niet Verslaafd Aan,Ik snap echt niet wat daar lekker aan is,volgens mij doen ze dat gewoon om stoer de doen om erbij te horen,vooral meiden en vrouwen die roken vind Ik dat Geen gezicht,
Dat vind Ik zo sleterig ordiner en hoerig staan vooral als ze blond zijn
quote:Jasmijn (263)
12 aug, 15:48
Ik vind het opzich niet stinken, maar het is gewoon ontsettende geldverspilling, erzit gewoon een enorm accent op.
zo'n accent van 4 euro ofzo, die sigarreten kosten zelf niks.
aghja ze moeten het zelf maar weten toch. :-d
Ooh, vergeten; hyvesquote:stijn (120)
6 jul, 19:52
nee goor ik mogt van me vader een trekje :-$
Maar ze roken niet!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
Ze barsten allemaal van de zpelfaudten
quote:Jasmijn (263)
12 aug, 15:48
Ik vind het opzich niet stinken, maar het is gewoon ontsettende geldverspilling, erzit gewoon een enorm accent op.
zo'n accent van 4 euro ofzo, die sigarreten kosten zelf niks.
Good for you!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:07 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik ben ook gestopt met neuken.
Ze is onder de 12, have fun with thatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou dr wel geven.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou dr wel geven.
[ afbeelding ]
![]()
Oh en:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
accent grave, accent circonflexe, accent van 4 euro
mits ze die lach van der kop haaltquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou dr wel geven.
[ afbeelding ]
![]()
Het OM zal er heus begrip voor hebben dat ik dat niet kon weten omdat ze het niet op haar Hyves heeft staan. En verder, ze heeft 'De Senaat' bij spots en dat is een bazenkroeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ze is onder de 12, have fun with that
Oke, dan haar wel eerst helemaal volgooien hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het OM zal er heus begrip voor hebben dat ik dat niet kon weten omdat ze het niet op haar Hyves heeft staan. En verder, ze heeft 'De Senaat' bij spots en dat is een bazenkroeg.
En daarna lekker een peukie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou dr wel geven.
[ afbeelding ]
![]()
ಠ_ಠquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou dr wel geven.
[ afbeelding ]
![]()
Bron?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:13 schreef Zero17 het volgende:
En dan nog te bedenken dat hyves een profielsite is die over het algemeen in gebruik is bij de wat hoger opgeleide jongeren. Helaas is daar niks van te merken.
Ja meid, je bent de slimstequote:&'PaMeLaaa(l)
16 aug, 21:58
wantt :: ik krijg als ik 18 bn en niet heb gerookt ' / 2000 euro :-o
& OMDAT HET SLECHT VOOR JE ISS
& Kost alleen maar geldt denk na als je niet rook hoeveel geldt je over houww!
roken maak heel je leven kapott (w')
dus stop gwn? ik ken niemand uit mijn wijk penderecht die niet rookt alleen ik dan . ik bn dn gwn de slimte =]
stop
Ze heeft wel gelijk. Als je rookt ga je ook wiet gebruiken en raak je vrijwel zeker verslaafd een cocaine. Maar dat heb ik al in een ander topic toegelicht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja meid, je bent de slimste...
quote:
spel en taalfvouten komen door het rokenquote:
Ja, een enorme ramp, jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
och och och, een typfoutjewat een ramp
Oh jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef rechtsom het volgende:
[..]
spel en taalfvouten komen door het roken
Ken jij dat meiske niet? Ze komt uit jouw dorpquote:
Eigenlijk wel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef raaavi het volgende:
[..]
och och och, een typfoutjewat een ramp
Ik dacht al dat die kop me bekend voorkwam.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ken jij dat meiske niet? Ze komt uit jouw dorp.
Meer inside(rs)-pics graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die kop me bekend voorkwam.
Dom, jong en lekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geen pics.
Maar ze zit in de 2de, doet basis/kader. Breezah.
Ze heeft een nepneger vriendje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dom, jong en lekker.Een gulden combinatie, wat ik je brom.
*Skylark. start Hyves op.
Ik gebruik Adidas Ice Dive en dit is een leuk topic.quote:
Sneu.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef rechtsom het volgende:
Heb ook maar een reactie achter gelaten
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze heeft een nepneger vriendje.
Maar die kan jij wel van zijn troon stoten.
Wat heeft een schaap nou te maken met het feit dat ik gestopt ben met neukenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Good for you!Welk schaap is nu de gelukkige?
Als je rookt lacht Lakeysha je uitquote:(l) iSwaggerific:babe: (490)
4 jun, 11:27
Ik rook neit!!!
Ik ben het helemaal mee eens:shades:
en het istoptaal NEIT stoer;-)
Ik lach je alleen maar uit:xd:
XX(l)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:42 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Als je rookt lacht Lakeysha je uit
Mara doet het altijd in de douche en vindt het masterlijk als haar douchedeuren beslaan.quote:Mara. (257)
20 jul, 17:33
ik doe dat altijd in de douche ik heb 2 dorzichtige douchedeuren en dan beslaan die dat is echt te masterlijk
quote:
4, ongelofelijke oelewapper.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:51 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Whoehoe.. een reactie van 3 letters op mijn post
quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:49 schreef mazaru het volgende:
Ik rook niet EN ik kan een zin schrijven zonder spelfouten.
Dat las ik een tijdje geleden in de NRC. Ik zal het wel eens proberen op te zoeken.quote:
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
4, ongelofelijke oelewapper.!
Daar moet je een motivational van maken.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar moet je een motivational van maken.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef Hetiszover het volgende:
Wie de fuck heeft daar een goatse gepost![]()
Misschien moet hem duidelijk gemaakt worden dat goatse niet zo netjes is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef wise het volgende:
http://mitchellvankooten.hyves.nl/
de goatse dude
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef wise het volgende:
de goatse dude
[ afbeelding ]
quote:
De groetjes van anita.quote:Anita (22)
14 jun, 17:43
ik rook niet meer om dat ik keel kanker van roken gehad heb ben blij dat ik er van af ben stop voor het te laat is groetjes anita
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Penisbaard het volgende:En die Mitchell snel die goatse in een getekende goatse veranderen, gelukkig heb ik er een screenshot bij gedaan
Waar wie is de Coon?!??!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef Skylark. het volgende:
gokken is kut +paint
Kijk hier onder B.
goeie paintskilzz0rzzz jewaids!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef wise het volgende:
HAHAHA nu heeft hij em getekend
[ afbeelding ]
quote:joke (27)
14 jun, 10:37
hoi mensen, ik heb gerookt van mijn 16 tot mijn 17 de sindsdien geen sigaret meer aangeraakt , ik ben nu 53 .
groetjes joke
Je ziet zo dat dit goede mensen zijn, daar moet je de spot niet mee drijven. Dit zijn de pijlers waarop ons land de afgelopen 40 jaar op heeft gestaan, en dat meen ik serieus.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
accent grave, accent circonflexe, accent van 4 euro
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je ziet zo dat dit goede mensen zijn, daar moet je de spot niet mee drijven. Dit zijn de pijlers waarop ons land de afgelopen 40 jaar op heeft gestaan, en dat meen ik serieus.
Gast: "ik heb gerookt van mijn 16 tot mijn 17 de sindsdien geen sigaret meer aangeraakt , ik ben nu 53 . "quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je ziet zo dat dit goede mensen zijn, daar moet je de spot niet mee drijven. Dit zijn de pijlers waarop ons land de afgelopen 40 jaar op heeft gestaan, en dat meen ik serieus.
Ja, dat is toch knap? Zeker in die tijd dat roken erg 'in' was. Ik heb respect voor dit soort mensen, die brengen het kwaad de wereld niet in.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast: "ik heb gerookt van mijn 16 tot mijn 17 de sindsdien geen sigaret meer aangeraakt , ik ben nu 53 . "
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
inderdaad, die pet doet het emquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Leeftijd: 15
Bewijs dat niet alles tussen de 14 en 17 lekker is
"ik heb gerookt van mijn 16 tot mijn 17"quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dat is toch knap? Zeker in die tijd dat roken erg 'in' was. Ik heb respect voor dit soort mensen, die brengen het kwaad de wereld niet in.
quote:mitchell (333)
vandaag, 14:21
http://tristard.hyves.nl/
Dit is the coon, maar zn acc is gister verwijderd
Dat is haar aanleiding om lid van die Hyves te worden, dat roken van vroeger en dat ze trots is dat ze gestopt is. Waarom niet, die Hyves is er toch voor?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"ik heb gerookt van mijn 16 tot mijn 17"
Naast dat er niks van die zin klopt is het nou niet echt de moeite waard om het te vertellen toch? Mijn inziens een beetje overdreven om iets wat ruim 30 jaar geleden een paar maandjes heeft geduurd nog zo te willen benadrukken.
Hij heeft wel een geil mokkel tussen zijn vrienden staan:quote:
Kom op zeg. Als je op je 16e een paar breezers op hebt is dat dan genoeg aanleiding om ruim 30 jaar later lid te worden van de anti-breezershyves te worden?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is haar aanleiding om lid van die Hyves te worden, dat roken van vroeger en dat ze trots is dat ze gestopt is. Waarom niet, die Hyves is er toch voor?
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als je op je 16e een paar breezers op hebt is dat dan genoeg aanleiding om ruim 30 jaar later lid te worden van de anti-breezershyves te worden?
Ik zeg ook niet dat ik dat zou doen, maar ik vind het niet opmerkelijk dat ze daar naar zet, sowieso zijn volwassen anders op internet, ze zijn er niet mee opgegroeid. Verder lijken mij dit gewoon goede, normale mensen en keur ik het af om ze voor schut te zetten, maar dat is slechts mijn mening.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom op zeg. Als je op je 16e een paar breezers op hebt is dat dan genoeg aanleiding om ruim 30 jaar later lid te worden van de anti-breezershyves te worden?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef rechtsom het volgende:
Heb ook maar een reactie achter gelaten
[ afbeelding ]
p.s. wat is schilhol?
Oke, daar kan ik me wel redelijk in vinden. Maar datzelfde geldt voor meisjes van 6/9 jaar, die hebben ook geen flauw benul van wat ze op internet posten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat zou doen, maar ik vind het niet opmerkelijk dat ze daar naar zet, sowieso zijn volwassen anders op internet, ze zijn er niet mee opgegroeid. Verder lijken mij dit gewoon goede, normale mensen en keur ik het af om ze voor schut te zetten, maar dat is slechts mijn mening.
Uhuh, mij zul je dan ook alleen maar mensen tussen de 15 en de 30 zien posten, die kunnen zich verweren op het internet en mijn hormonen hebben ook lak aan moraliteit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke, daar kan ik me wel redelijk in vinden. Maar datzelfde geldt voor meisjes van 6/9 jaar, die hebben ook geen flauw benul van wat ze op internet posten.
Oke. Laten we daar mee doorgaan dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhuh, mij zul je dan ook alleen maar mensen tussen de 15 en de 30 zien posten, die kunnen zich verweren op het internet en mijn hormonen hebben ook lak aan moraliteit.
ZH, ga eens naar je WoW topicquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke. Laten we daar mee doorgaan dan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:39 schreef TheCoonz het volgende:
[..]
Ik ben mitchell niet, ik ken hem alleen.
quote:
Ben jij Tristard?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:39 schreef TheCoonz het volgende:
[..]
Ik ben mitchell niet, ik ken hem alleen.
Mietje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef TheCoonz het volgende:
[..]
Sorry hij staat niet open voor nieuwschierige fokkers.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef nooceht het volgende:
[ afbeelding ]
hoi tristan
[ afbeelding ]
hoi mitchell
groetjes van
[ afbeelding ]
hahahHAHAHAHAHquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef nooceht het volgende:
hoi tristan
hoi mitchell
groetjes van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoi tristan
[ afbeelding ]
hoi mitchell
groetjes van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoi tristan
[ afbeelding ]
hoi mitchell
groetjes van
[ afbeelding ]
quote:
gniffelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef nooceht het volgende:
[ afbeelding ]
hoi tristan
[ afbeelding ]
hoi mitchell
groetjes van
[ afbeelding ]
Wie is deze sjaak dan?quote:
53? Ze lijkt wel tachtigquote:
Die onderstequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef nooceht het volgende:
[ afbeelding ]
hoi tristan
[ afbeelding ]
hoi mitchell
groetjes van
[ afbeelding ]
Die tweede doet het hemquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:02 schreef nooceht het volgende:
[ afbeelding ]
hoi tristan
[ afbeelding ]
hoi mitchell
groetjes van
[ afbeelding ]
http://seiko92.hyves.nl/quote:ik ben lid geworden van deze hyves
omdat roken niet gezond is
het is slecht voor je hart
quote:Een sigareret: er zitten zo'n 49687 GIFFEN in.
dit verdubbelt als de sigaret wordt aangestoken.
deze giffen zitten O.A. ook in
schoonmaakmiddelen, benzine en RATTENGIF!
je huid veroudert 5 x sneller en je hebt dubbel zoveel kans op een hartaanval dan iemand die niet rookt.
Als je een sigaret voor een t-shirt houdt, zie je al binnen een paar seconden een grote brandvlek. Kun je nagaan hoe je longen er dan uitzien?
Mij kreeg ze ook wel aan het roken. haha!quote:en natuurlijk is die gekke daniel hier lid van! maar toch krijg ik hem wel aan t roken.
haha!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef wise het volgende:
de goatse dude
[ afbeelding ]
Waarom geven deze reacties mij de gedachten dat Wise zelf eigenlijk Mitchell is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef wise het volgende:
HAHAHA nu heeft hij em getekend
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
"Als je een sigaret voor een t-shirt houdt, zie je al binnen een paar seconden een grote brandvlek. Kun je nagaan hoe je longen er dan uitzien?"
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Waarom geven deze reacties mij de gedachten dat Wise zelf eigenlijk Mitchell is?
quote:als je rookt kan er dood aan gaan het kost geld het is niet stoer hoor het is dom!!!!
paul
ja als je jaren lang brandende sigaretten inademtquote:
Roker4life bitchez jwzquote:ik rook lekkerdoor weed, sigaretten waterpijp heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
ANTI NIET ROKERS
NIET ROKEN IS NIET GELEEFD
roker 4 life
quote:En wil je op 40jarige leeftijd er uit zien als een 60 jarige? ik denk het niet.
quote:Rien (164)
5 jul 2008, 21:05
wat loop je mij nu uit te nodigen dan, roken is chill ik ben principieel zwaar tegen de onzin van deze k*t regering Fuck Harry Pottert
quote:Dirk (192)
7 jul 2008, 21:36
fuck it roke hoord bij horeca:-p
pech gehad ga je maar niet::smoking:
quote:Hehehe eindelijk een goeie site tegen roken Ik wil en zal probeeren niet NIET te roken
Ik wil geen long problemen en geen oeroesgang longen ze brokkele af en worden Pick zwart Heb een werkstuk over longen gehad en roken
wat staat hij interessant te doen bij de kinderkermisquote:
Goede oudersquote:Klikken is gratis.unning: (192)
9 jul 2008, 09:57
K VINDT HET OOOK EEN DOMME CLB WEETJUHH WRM K WAS 8 OF 7 EN TOEN GING K ME MA'S SIGARETJUHH BEETJ VAN ROKEN
En MAAKT HET WAT UIT ?? (6) :hosanna: :blablabla: :devil: ;P HADKEVEEENIN
Dubbele ontkenningquote:
Hoi Niels,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:49 schreef 9611Niels het volgende:
Hoi Tristan,
Hoe heet jouw vriend op het onderste plaatje?
ik ben dan wel de nsb'er van de dag:quote:
Waarom staat er dan boven die foto "Jos Br33z3r"quote:
Ik ruik een Ban jegens het posten van hyves profielenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:01 schreef nooceht het volgende:
[..]
ik ben dan wel de nsb'er van de dag:
http://sonnaville91.hyves.nl/
quote:weetje eigenlijk is roken heel gezond voor je, maar du reghering wil niet dad we zo lang blijven leven.
daarom willen se ons laten gelofen dat het slecht for je is.![]()
NIks mis daarmee. Het zijn gewoon openbare profielenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ruik een Ban jegens het posten van hyves profielen
Dat dus!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:08 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik krijg last van mijn ogen door dat kleurenschema...![]()
Het boeit me vrij weinig of het een Fokker is eigenlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:04 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En jij maar niet doorhebben dat dat een FOK!ker is die zit te rellen
Zeg ik dat dan? Hitler wist gewoon teveel en moest dood van de illuminatie. Hitler was gewoon een aardige man en werd onterecht als zondebok gebruikt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:14 schreef Nikmans het volgende:
Dus omdat Hitler het wist is het meteen slecht?
Zeikerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:30 schreef Siniti het volgende:
Mijn ogen doen ontzettend pijn van de layout van die hyves.
Ritmoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:34 schreef nooceht het volgende:
Tristan zegt:
niet zeggen dat die van mij komt he
[ afbeelding ]
quote:Jasper..™ (287)
10 jun, 16:01
Jonko Bosse![]()
WTFquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
http://seiko92.hyves.nl/die achtergrondfoto
Ik zie geen achtergrondfoto?quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie geen achtergrondfoto?
[ afbeelding ]
Oplossing: Niet in standaard design zettenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie geen achtergrondfoto?
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHHAquote:
JE ONTKENT DE HOLOCAUST OMG!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Hitler wist gewoon teveel en moest dood van de illuminatie. Hitler was gewoon een aardige man en werd onterecht als zondebok gebruikt.
[ afbeelding ]
DENK JE NOU ECHT DAT DEZE MAN IN STAAT IS TOT ALLE GRUWELDADEN DIE IN DE OORLOG GEBEURT ZIJN??????!??
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef postmortum het volgende:
uhm hyves posten mocht toch niet meer ?
Wat een tering mongolen zijn jullie zeg.quote:
We hebben een newbie!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Wat een tering mongolen zijn jullie zeg.
Die jongen is 12-13 ofzo en is blij met zijn oma...
Stoer hoor, iemand van 13 uitlachen.
Al die mensen die hierom lachen moeten zich echt laten nakijken
Stelletje mongolen
Oh ja, dat kan ook.quote:
Leuk voor je;)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook.
Ik vind newbies toch leuker hoor, die zijn nog zo puur
Ik lachte hem niet uit, ik lachte jou uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:02 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Leuk voor je;)
je ken zeggen wt je wilt,, maar een 13 jarige op internet uitlachen is diep triest
Ergens heeft dit brok kutuser wel gelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Stelletje mongolen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ergens heeft dit brok kutuser wel gelijk.
Maar je durft dat alleen als kloon te posten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:10 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Een normaal iemand hier? dacht dat ik de enige was
Ik ben gestopt met mijn internetmening en sindsdien verkondig ik mijn normale normen en waarden en principes op dit forum.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:10 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Een normaal iemand hier? dacht dat ik de enige was
Dat heet volwassen wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn internetmening en sindsdien verkondig ik mijn normale normen en waarden en principes op dit forum.
Wat lief.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mijn internetmening en sindsdien verkondig ik mijn normale normen en waarden en principes op dit forum.
quote:
Misschien wel, misschien wel. Misschien vind ik het ook wel leuk om anderen een veeg uit de pan te geven, of die nou op moraliteit of anti-moraliteit is gebaseerd. Keine Ahnung.quote:
Ja hequote:
wtfquote:
De ander gebandquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar je durft dat alleen als kloon te posten?
Waar is jouw avatar geblevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien wel. Misschien vind ik het ook wel leuk om anderen een veeg uit de pan te geven, of die nou op moraliteit of anti-moraliteit is gebaseerd. Keine Ahnung.
[..]
Ja he. En nog revolutionair ook.
En dan gelijk een post neerzetten waarin je begint met 'teringmongolen'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:33 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
De ander geband
Modje uit gescholden
*verwijderd btw*
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan gelijk een post neerzetten waarin je begint met 'teringmongolen'.
Jij bent vast een snelle leerling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Stelletje mongolen
hooi, wat moeten jullie met mijn hyves?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:31 schreef PatrickSter het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft niets gepost in die Hyve, maar is wel hot!
Wow dat is wel een goede photoshopquote:
Skills.quote:
Is dit een fokkerquote:roken is sooo leccker...,,ik lust er wel mannepap vann
Ik zou haar wel raken, die Marlyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Skills.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Is dit een fokker?
Dus ze is niet jouw nieuwe relhyve?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zou haar wel raken, die Marly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |