Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Nee, natuurlijk niet. Wat voor reden zou ik hebben om er heen te gaan/terecht te komen als het verlaten is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:46 schreef SingleCoil het volgende:
Bent u wel eens op een totaal verlaten politiebureau geweest?
een set handboeien jattenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat voor reden zou ik hebben om er heen te gaan/terecht te komen als het verlaten is?
of geilquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat kan dan wel weer praktisch zijn.
Daarvoor bijvoorbeeld dus.quote:
1420999 12:05:33 27-08-09 A1 AMBU 17152 PEP ZERNIKEPLAATS 201 3068JA ROTTERDAM RT BON 64686quote:WTF doet traumaheli op het noordereiland? P2000 site doet het niet hier.
Ongeval Oeverstraat om half twaalf is de enige Lifeliner (LFL) melding op de scanner (en 4 uur eerder nog 1).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarvoor bijvoorbeeld dus.
[..]
1420999 12:05:33 27-08-09 A1 AMBU 17152 PEP ZERNIKEPLAATS 201 3068JA ROTTERDAM RT BON 64686
MONITORCODE AMBULANCEPOST ROTTERDAM RIJNMOND
1420052 12:05:33 27-08-09 A1 AMBU 17152 PEP ZERNIKEPLAATS 201 3068JA ROTTERDAM RT BON 64686
AMBULANCE-17-152 (RHRR-GROEP) ROTTERDAM RIJNMOND
Kijk, daar hebben we iemand die er verstand van heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ongeval Oeverstraat om half twaalf is de enige Lifeliner (LFL) melding op de scanner (en 4 uur eerder nog 1).
het was maar een vraag, mede ingegeven door het feit dat TVP's ongewenst zijn. Ik begrijp nu ook waarom: anders worden de handboeien gestolen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wat voor reden zou ik hebben om er heen te gaan/terecht te komen als het verlaten is?
Zie je wel, er is gewoon over nagedacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:18 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
het was maar een vraag, mede ingegeven door het feit dat TVP's ongewenst zijn. Ik begrijp nu ook waarom: anders worden de handboeien gestolen.
ja, door mij wel natuurlijk. Ga me niet vertellen dat de gemiddelde moderator hier ook nadenktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zie je wel, er is gewoon over nagedacht.
Tja, wat is eigenlijk de gemiddelde moderator? Wie van de moderators kunnen we nu het beste naar voren schuiven als "de gemiddelde moderator"?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, door mij wel natuurlijk. Ga me niet vertellen dat de gemiddelde moderator hier ook nadenkt
Ik stem op die turk van de WFL, wiens hoofd... (maak het verhaal zelf af en kleur de plaatjes)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, wat is eigenlijk de gemiddelde moderator? Wie van de moderators kunnen we nu het beste naar voren schuiven als "de gemiddelde moderator"?
Oke, dan houden we die aan als "de gemiddelde moderator".quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:34 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik stem op die turk van de WFL, wiens hoofd... (maak het verhaal zelf af en kleur de plaatjes)
OK. Nou , die denkt dus niet naquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oke, dan houden we die aan als "de gemiddelde moderator".
Ik begrijp het probleem geloof ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:22 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
OK. Nou , die denkt dus niet na
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:40 schreef SingleCoil het volgende:
Jij bent ook zo'n begrijpende vrouw, hè?
Waarschijnlijk moet de overdracht dan een paar dagen later plaatsvinden. Wanneer de verkoper daar ook mee akkoord gaat (en waarom zou de verkoper niet akkoord gaan) is er vrij weinig aan de hand. Het kost je alleen wat vertragingsrente.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk,
Eergisteravond belt de Hypotheker op. Mijn werkgeversverklaring is verlopen, de bank wil graag een nieuwe hebben. Leek mij wat kortdag, een week voor de overdracht. Gisterochtend per direct mn werkgever gebeld, die hebben met spoed dat ding op de bus gedaan. Mooi, opgelost.
Niet dus, want net werd ik gebeld door de notaris dat de overdracht niet op 1 september kan, omdat ze de papieren en middelen van de bank nog niet ontvangen hebben (wat weer komt omdat de bank de nieuwe werkgeversverklaring nog niet heeft, waar ze 4 werkdagen voor de overdracht om vroegen).Maar even een 'wat nu' mail gestuurd naar de hypotheker.
je woont toch al in heliport? opgelost slotje en een ban voor LHOquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Leuk,
Eergisteravond belt de Hypotheker op. Mijn werkgeversverklaring is verlopen, de bank wil graag een nieuwe hebben. Leek mij wat kortdag, een week voor de overdracht. Gisterochtend per direct mn werkgever gebeld, die hebben met spoed dat ding op de bus gedaan. Mooi, opgelost.
Niet dus, want net werd ik gebeld door de notaris dat de overdracht niet op 1 september kan, omdat ze de papieren en middelen van de bank nog niet ontvangen hebben (wat weer komt omdat de bank de nieuwe werkgeversverklaring nog niet heeft, waar ze 4 werkdagen voor de overdracht om vroegen).Maar even een 'wat nu' mail gestuurd naar de hypotheker.
Staat er nog op wat die Jezus precies redt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef Vogue het volgende:
Teeveepee
Er staat hier in Ridderkerk al de hele dag een knalrode bus voor de deur waarop JEZUS REDT staat. Word er nogal recalcitrant van (mooi woord)
en onder welke voorwaarden enzo? Ik ben wel geinteresseerd in een redding, maar ik begin daar natuurlijk niet aan als ik niet weet hoe zoiets verder loopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Staat er nog op wat die Jezus precies redt?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:09 schreef SingleCoil het volgende:
Nu is het wel zo dat A. vandaag haar rijbewijs kan ophalen, zou dat er watmee te maken hebben?
quote:(ik typte eerst "zou er een verband zijn" maar dat is natuurlijk niet aardig)
quote:(weet er iemand overigens waar je stickers met de tekst "Yes, it's a woman!" kunt kopen?
Is het echt een leuk dorpje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:12 schreef Vogue het volgende:
Nee, alleen dat hij het evangelie verkondigd.
Jezus redt, jezus redt, alle mensen opgelet, jezus redt, jezus, redt jezus uit de goot... Heb de hele dag al dat liedje van Robert Long in mijn hoofd als gevolg van die stomme bus.
Trouwens, Ridderkerk is zowiezo een heel gelovig (lees gereformeerd) dorp. Sommige mensen beginnen al te kuchen als je potverdorie zegtLeuk dorpje maar zal er ammenooit niet willen wonen.
Turks..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef Vogue het volgende:
Bazar in Witte de With is cheap en lekkerWel Oosters in de zin van Mediterraans / Turks / Marokkaans maar goed te eten.
Ik dacht al zoiets te zien vanochtend..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:29 schreef SingleCoil het volgende:
Je merkt het zeker wel: ik ga en avondje met de jongens naar Amsterdam, ik hb de lolbroek alvast aangedaan
Look.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:59 schreef dnn- het volgende:
Iemand nog een tip om uit eten te gaan... Ergens downtown geen oosters :p
Wat voor prijsklasse ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:59 schreef dnn- het volgende:
Iemand nog een tip om uit eten te gaan... Ergens downtown geen oosters :p
Dunya Lokanta is cheaperder, lekkerder en plezanterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:08 schreef Vogue het volgende:
Bazar in Witte de With is cheap en lekkerWel Oosters in de zin van Mediterraans / Turks / Marokkaans maar goed te eten.
Smaak van Afrika, erg lekker, en bier uit een kokosnoot drinkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat voor prijsklasse ?
Zoiets als http://www.restaurantzinc.nl/ of http://www.restaurantbloom.nl/ of http://www.dudok.nl/index.php?pageID=177&n=17 of http://www.desmaakvanafrika.nl/
Begrijpelijk, saai dorp, werk er ook al 2 jaar... Mn volgende baan zoek ik wel weer in Rotterdam.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:28 schreef Vogue het volgende:
Mjah, ik vind dat het wel een leuk centrum heeftMaar ik ben blij dat ik er tot 1 november werk en daarna verkas, want het gaat wel snel vervelen
Is Direct Wonen geen optie? Het is niet goedkoop, maar je hebt meestal wel snel iets.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi,
ik ga komende maand in Rotterdam studeren. Nu zoek ik een appartementje maar ik zie door alle bomen het bos niet meer. Bij bijna alle verhuurmakelaars moet je een vast inkomen overleggen wat boven de 1000 euro ligt. En dat heb ik niet. Omdat ik pas zo kort weet dat ik in Rotterdam ga studeren, schiet woonnet Rijnmond ook niet op.
Hebben jullie nog websites die ik kan bezoeken of weet je iemand die z'n appartement te huur heeft staan, dan wil ik het graag weten. Alvast bedankt!
kamernet al bekeken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi,
ik ga komende maand in Rotterdam studeren. Nu zoek ik een appartementje maar ik zie door alle bomen het bos niet meer. Bij bijna alle verhuurmakelaars moet je een vast inkomen overleggen wat boven de 1000 euro ligt. En dat heb ik niet. Omdat ik pas zo kort weet dat ik in Rotterdam ga studeren, schiet woonnet Rijnmond ook niet op.
Hebben jullie nog websites die ik kan bezoeken of weet je iemand die z'n appartement te huur heeft staan, dan wil ik het graag weten. Alvast bedankt!
De konijntjes waren al om 6 uur wakker..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:55 schreef TJDoornbos het volgende:
wat is er zo goed aan?
Moet verdomme werken van 12.30 tot 21.00 maar door sirenes al rond 7 wakker
Ik hoorde het ook al van een collega ja..quote:Trouwens leuk zo'n schietpartij om de hoek
Ah, nog een Fok!er in het Heliportcomplex straks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen hier.
Ik kom ook maar eens meeposten, geboren Rotterdamse - helaas besloten mijn ouders op mijn 4e naar Spijkenisse te verhuizen. Zij wonen inmiddels weer in Rotterdam, ik woon nu samen met mijn vriend in Spijk tot ik klaar ben met mijn studie, dan willlen we naar centrum Rotterdam, leuk appartementje kopen.
Dus - ik ben een soort hasbeen/wannabe Rotterdamse.
Nouja, het is nog voor je echt begint iig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
jeej, mn school heeft me vandaag uiteindelijk laten weten hoe/met wie en waar ik maandag moet beginnenlekker op tijd, ben al drie dagen aant bellen
Ijsselmondequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:51 schreef Millitia het volgende:
Goedemorgen. Huh schietpartij? Waar?
zo doen ze dat bij ons ook hoor opt werk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
jeej, mn school heeft me vandaag uiteindelijk laten weten hoe/met wie en waar ik maandag moet beginnenlekker op tijd, ben al drie dagen aant bellen
bredenoord. Hoorde het van mn pa die op last van de politie niet naar de C1000 mocht daaroquote:
jij kan je hart tenminste vasthouden. Dus niet zeuren!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
HRO
Zo maar eens kijken of m'n tutor van het afgelopen jaar aanwezig is, dan kan ik m'n propedeuse aanvragen (hou m'n hart vast).
Niet van gemerkt joh vanmorgen, collega en ik rijden er toch elke ochtend in de buurt. Maar weet dan ook niet hoe laat het zich af speelde..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bredenoord. Hoorde het van mn pa die op last van de politie niet naar de C1000 mocht daaro
Als ze dan hem ook meteen hadden opgepaktHad JJDJ weer wat te lachen!
gisteravond maar vanmorgen was er blijkbaar weer wat want reden politie en ambu met volle vaart en herrie over kreekhuizenpleinquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:21 schreef Millitia het volgende:
[..]
Niet van gemerkt joh vanmorgen, collega en ik rijden er toch elke ochtend in de buurt. Maar weet dan ook niet hoe laat het zich af speelde..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij kan je hart tenminste vasthouden. Dus niet zeuren!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die kon ik niet laten gaan ook al scoren Rotterdammers niet zo vaak
...en pa Konijn lag er pas om half 3 in...best wel gaar nu...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
De konijntjes waren al om 6 uur wakker..
Dat geloof ik..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...en pa Konijn lag er pas om half 3 in...best wel gaar nu...
Spijkenisse! Daar is mijn broertje geboren...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen hier.
Ik kom ook maar eens meeposten, geboren Rotterdamse - helaas besloten mijn ouders op mijn 4e naar Spijkenisse te verhuizen. Zij wonen inmiddels weer in Rotterdam, ik woon nu samen met mijn vriend in Spijk tot ik klaar ben met mijn studie, dan willlen we naar centrum Rotterdam, leuk appartementje kopen.
Dus - ik ben een soort hasbeen/wannabe Rotterdamse.
Ik ben ook niet echt fan van Spijkenisse hoor, maar het is er de laatste jaren wel beter op geworden - het hele centrum is vernieuwd enzo. Kan alleen niet wachten tot ik naar Rotterdam ga, maar tot die tijd hou ik het hier wel uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Spijkenisse! Daar is mijn broertje geboren...
"Vernieuwd" is natuurlijk niet per sé "verbeterd".quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt fan van Spijkenisse hoor, maar het is er de laatste jaren wel beter op geworden - het hele centrum is vernieuwd enzo. Kan alleen niet wachten tot ik naar Rotterdam ga, maar tot die tijd hou ik het hier wel uit.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij kan je hart tenminste vasthouden. Dus niet zeuren!
In dit geval wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
"Vernieuwd" is natuurlijk niet per sé "verbeterd".
Njah, laten we wel wezen; Hoogvliet is nog erger..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:02 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je bedoelt wrs "verminderslechterd"...
Ik vind dat een beledigend spreekwoord voor apen. Die zijn helemaal niet lelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
al draagt een aap een gouden ring ...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind dat een beledigend spreekwoord voor apen. Die zijn helemaal niet lelijk.
vuile na-aperquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zo doen ze dat bij ons ook hoor opt werk.
Ik hoor op woensdagmiddag tegen 6 pas waar en hoelaat ik maandag verwacht wordt. En dat week in week uit........1 ding weet ik wel binnenkort als jij hard aan het leren ben ben ik eindelijk een weekje vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |