Oh ja, dat is het 'lastige' met zo'n eigen topic, daar had ik het wel gezet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:42 schreef Ca.ra het volgende:
Zeker BE!
Hoe is het nou met jouw mannetje? Ik had begrepen dat hij ook in het zkh moest blijven, maar ben volgens mij nog nergens tegen gekomen dat hij weer mee naar huis mag, of wel? Hebben jullie al wat vooruitzichten? (of ik heb gewoon nog niet goed bijgelezen...)
Thnx Innepin... het is écht precies dit! Fijn die herkenning!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:32 schreef innepin het volgende:
Poppedein, ohhh ik weet precies hoe je je voelt. Bovenaan staan is ook niet alles, en je kan nog zo goed weten dat je tot 42 weken kan blijven lopen, het is toch best frustrerend dat er niets gebeurt (en dan voel je je weer een zeur dat je daar 'last' van hebt). Het is zo'n gevecht tussen hoofd en hart. Je wil nú natuurlijk, en dan ga je tegen jezelf zeggen dat je zeurt omdat het nog maximaal anderhalve week duurt, en wat is nou anderhalve week? vooral leuk als ándere mensen dat zeggen
Maar die gevoelens kan je mooi niet tegenhouden... Sterkte nog eventjes in elk geval... helpt het als ik zeg dat dat soort buien bij mij steeds maximaal één dagje duurden? En dat de volgende dag gewoon weer mooi en stralend was?
Ik voelde Us Jonkje pas met 18 weken en toen niet dagelijks. Nu ben ik 22 weken en voel ik hem wel meerdere keren per dag. Volgens mij moet je je kleintje pas bij 25 weken dagelijks voelen, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:00 schreef ymme het volgende:
Ik ben even gaan staan. En is het is toch wel een stukkie onder mijn navel nog hoor
Als je zit lijkt het wat hoger. Maar toch wel een aantal cm onder de navel
Oh dus als het de baby was, dan zou ik deze nu dagelijks moeten voelen?
Sorry, maar ben gewoon zo benieuwd.
Als ik net zo'n lief kereltje krijg als de vorige keer dan heb ik dan de wind meequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:10 schreef Incantrix het volgende:
Hè, Troel, echt naar dat het je telkens zo tegenzitHet zou je zo gegund zijn om de wind eens mee te krijgen..
Dat is ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:49 schreef Troel het volgende:
Als ik net zo'n lief kereltje krijg als de vorige keer dan heb ik dan de wind mee
Ik snapte je precies hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:57 schreef Incantrix het volgende:
BE, jeej!!Wat superfijn dat Oscar ook thuis is! Dat is vast en zeker genieten geblazen
[..]
Dat is ookMaar ik zou het zo fijn voor je vinden als die wind mee al een beetje eerder kwam
Freecell, fijn dat het eruit isDat lucht vast op.. En mijn post was niet naar bedoeld hoor, soms als ik van alles hoog heb zitten en het er niet uitkrijg ga ik juist een zielige film zitten kijken ofzo, het een beetje uitlokken.. Dan weet ik zeker dat het eruit komt, dat bedoelde ik een beetje
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:45 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik dacht het hoor, dat het ongeveer onder de navel was. Beetje de onderbuik.
Ik weet dus ook niet hoe mijn placenta ligt.
Vond het zo appart, maar hoe kan ik zeker weten, of ik mijn kind voor de eerste gevoelt heb![]()
Naja, ga dr maar vanuit dat de luchtbellen van mijn darmen kwamen ofzo![]()
Ben vandaag 15w en 5d. Dus dat zou inderdaad wel vroeg zijn.
Kan maar zo zijn dat ik er een paar dagen naast zit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:21 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ymme, klopt je telling wel? Je bent 1 dag na mij uitgerekend, terwijl ik nu op 15w en 4d zit.
grappig, ik namelijk volgens vlos zondag ook precies 16 wquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef ymme het volgende:
[..]
Kan maar zo zijn dat ik er een paar dagen naast zit.
As zondag precies 16 weken. Dit is de telling van de vk.
Wij zijn officieel 16,6 weken vandaag maar volgens de vk waren we dinsdag al op het nivo van 18 weken. Ik mocht de baarmoeder ook voelen en die zat net ff onder de navel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik voelde Us Jonkje pas met 18 weken en toen niet dagelijks. Nu ben ik 22 weken en voel ik hem wel meerdere keren per dag. Volgens mij moet je je kleintje pas bij 25 weken dagelijks voelen, maar dat weet ik niet zeker
Het is wel superals je het voelt, zo'n raar en apart gevoel
Vilcum bien!!! <3quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Kersjes, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!![]()
_NIKKI_ meldt zich hier ook maar eens aan. Ik durf nog niet zo goed, maar eens moet je de stap durven zetten toch?! Mijn uitgerekende datum is 7 april 2010. Kan een modje mij in de OP zetten? Thanks!
Wow, supervette foto's asy! En die jurk staat je echt tegekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Asyniur het volgende:
Voor de geinteresseerden onder jullie:
een aantal trouwfoto's staan hier
*denkt weer even terug aan het handschoenverhaal van poppedein*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Books het volgende:
Ja Kersjes daar is die dan... Heeft het wroeten nou gewerkt of heeft je lief nog effe gejeweetweld??? Knipoogsmiley... Van harte met jullie 2 mannetje en geniet ervan.
Wat een mooi foto's. En wat een mooi stel zijn jullie zegquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb haar vanochtend maar heel even gesproken. Het mannetje ligt lekker veel aan de borst en na een kleine twee minuten gaf hij aan weer te willen drinken, dus zo heel veel heb ik niet gehoordquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef Linda2205 het volgende:
Nikki, welkom!
Asy, prachtige foto's zeg
En Didy, alvast heel erg veel sterkte in het ziekenhuis morgen. Hoe laat moet je?
Troel, weet jij ondertussen al iets meer van Kersjes? Gaat alles goed met d'r kleine mannetje?
Succesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ben zo benieuwd naar de naam van Kersjes baby....
* XXXKarinXXX gaat googlen op thomas de trein namen.....
Poe inderdaad... maar ik gok graag meequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
zag het al, het zijn er nogal wat
nou het is vast chinese dragon
Ik was volgens VK uitgerekend op 18 feb. Toen heb ik een echo gehad en ben ik 3 dagen terug gegaan en toch bleef mijn uitgerekende datum 18 febquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
grappig, ik namelijk volgens vlos zondag ook precies 16 w
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Asyniur het volgende:
Ach, ik weet niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:01 schreef Asyniur het volgende:
Lilykun je niet wat minder gaan werken?
Same here... behalve met baby-spullies, dat vind ik juist weer heel leuk, maar wordt daarin geremd door lief.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:28 schreef lily het volgende:
Hier is het andersom; mijn ega houdt wel van winkelen maar ik helemaal niet
heheh, ik heb nog steeds niets gekochtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Same here... behalve met baby-spullies, dat vind ik juist weer heel leuk, maar wordt daarin geremd door lief.
Bij ons is ook vakantietijd, maar dat is dan pech. Ik doe het ook niet expres, zou me ook liever beter voelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:08 schreef lily het volgende:
Ijzertabletten lijkt me wat voorbarig, mijsje
het is gewoon een drukke tijd nu
[..]
Ach, ik weet niet.
Het is vakantietijd. Ik heb mijn manager al 6 weken niet gezien, evenals een aantal collega's. Eerst mijn vakantie van 3 weken en toen ik terugkwam was een groot deel van mijn collega's weg en die hebben allemaal 4 weken.
We zitten nu dus met z'n drieen ipv 7 dus dat merk je wel.
Zal wel weer overgaan..
Jaaa, was jij het niet die het al leek te zien bij mijn 12 weken echo? Gewoon, aan het profiel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:45 schreef Smikke het volgende:
Lees ik het goed, Lily. Krijg je een meisje? (Dat dacht ik al toen ik je post last van de 20 weken-echo.) Jij kon toch altijd helemaalbij de gedachte aan een jongensgezin? Nou, uit ervaring
kan ik je zeggen dat een meisje in huis geweldig is. Once you see them, you love them!! En laat manlief dan maar gaan shoppen voor jurkjes etc. Meisjes zijn ook zooooooo leuk!
Hier waren de kinderen de laatste 2 weken van de vakantie ook van die stuiterballen, die het niet na konden laten om vooral elkaar in het vaarwater te zitten.Nu ze weer naar school gaan zijn het weer zonnetjes in huis, waardoor mijn donderbuien ook tot nul gereduceerd zijn.
Dat geldt ook voor mij hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:48 schreef lily het volgende:
Een vervanger voor mij zoeken is nog niet zo makkelijk. Dat kost flink wat inwerktijd en vindt maar eens een geschikte kandidaat op korte termijn.
Ze zijn nu al druk bezig met een oplossing zoeken om mijn zwangerschapsverlof op te vangen.
Nee, even op de tandjes bijten en gewoon doorgaan. Het gaat wel weer over. Ik ben moe maar niet ziek natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |