SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe? invredesnaam hoe!!! houden jullie het allemaal bij....?
Tips zijn welkom hoorIk kan het ook niet allemaal bijhouden joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de nieuwsgierigengeinteresseerden onder ons:
hier stonden de foto's van onze trouwdag
[ Bericht 16% gewijzigd door Asyniur op 28-08-2009 12:46:52 (foto's verwijderd) ]
Neh, was in mei al dat hij onderzoeken had. Bindweefsel probleem waarschijnlijk, nu nog duidelijk welkequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik, wat is er met Tara?
Tips zijn welkom hoorniet gewoon wat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
oeh ben benieuwd hoe ze geworden zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet allemaal bijhouden joh!![]()
Voor de nieuwsgierigengeinteresseerden onder ons:
hier plaats ik zo de trouwfoto's (even uploaden)
Tips zijn welkom hoorIk heb geen levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vergeet ook 60% van wat er hier gezegd wordt hoor
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Sugar het volgende:
Maar LovelyLady, hoe is het nu met jou?![]()
pffff... dat kon ook wel in het hoe gaat het met de moeders topic hoor!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komtie dan he die ego-post
het gaat eigenlijk hartstikke goed![]()
![]()
@freecell, dankje wel
Asy, wat een prachtige mooie jurk zegecht heel mooi.... *stil*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |