abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72218492
Ik hou het even kort want ik wil naar bed...

Kersjes gefeliciteerd met je mannetje. Hoop dat je ons snel meer komt vertellen en showen!

Didy ik wil je heel veel succes wensen morgen. Laat het gesprek goed op je inwerken. Ik weet niet precies hoe ver je bent, dus hoeveel haast een en ander eventueel heeft, want dat telt natuurlijk wel heel erg mee.

Ymme de baby kan je best al gevoeld hebben, maar als je het nu een tijdje voelt en daarna ineens een week of meer niet wordt dan niet gelijk bang want dat kan heel makkelijk!

Nikki gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gisteren is er naast m'n stuitje iets verschoven lijkt wel. Maar misschien is het gewoon een spiertje, ik weet het niet! Ik voel het voornamelijk bij lopen. Staan, zitten en liggen heb ik er geen last van (al voelde ik het vanavond wel bij het zitten, maar niet erg). Ik hoop niet dat dit een voorbode tot erger is en duim heel erg dat het snel weer weg gaat!
Nu eerst snel slapen....
pi_72218572
Nog even een toevoeging over mijn zin naar Didy. Niet dat het minder erg is als de zwangerschap korter is hoor! Nouja, het is laat, ik kan me niet zo goed uitdrukken. Helaas heb ik zelf ervaring met eventuele vervolgtrajecten...
pi_72219308
Papa geworden van een meisje.

Ons schatje is geboren Yulisa Elize. Ze weegt 3380 gram en is ongeveer 49cm. Ze is om 19:28 geboren op 27-08-09, na veel wachten op een spoedkeizersnee van een andere zwangere moeder. We hebben vanaf 08:00 in het ziekenhuis moeten wachten en we waren eerst aan de beurt tussen 2 en 3 uur. Door een spoedgeval die ook erg in de soep liep moesten we wachten tot 18:15 en toen lukte het niet met de ruggeprik en moesten we volledige narcose, maar moeder en kind maken het goed.

Foto:

pi_72219830
jaheur en lief, van harte met jullie dochter
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 03:22:28 #255
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72220451
Jaheur, van harte met jullie dochter
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 04:40:04 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_72220595
Jeheur gefeliciteerd!

En Nikki, welkom hier!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72220861
Jaheur van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Nikki, welkom bij Z&G
pi_72220902
Jaheur, gefeliciteerd met de geboortje van jullie dochter!

Heeft iedereen goed geslapen vannacht? Alleen Nijna, Rocka en Troel een nachtelijk post

Hier zooooooo geen zin om naar mijn werk te gaan. Maar gelukkig de laatste dag van de week en daarna weer 2 dagen genieten van het weekend.

Oh ja, vandaag 15 weken... yeahh! (ik kan het goed onthouden want het is steeds een dagje na Asy )
pi_72220954
Goedemorgen allemaal...

Jaheur, van harte gefeliciteerd met julle dochter! Mooie namen ook

Hier ook zekers geen zin in werken, maar ja het hoort er bij, en morgen weekend!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 07:57:33 #260
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72221014
Jaheur, gefeliciteerd met jullie dochter!
Nikki, welkom met je knipperend hartje!
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:34 schreef octopussy het volgende:

[..]

grappig, ik namelijk volgens vlos zondag ook precies 16 w
Ik was volgens VK uitgerekend op 18 feb. Toen heb ik een echo gehad en ben ik 3 dagen terug gegaan en toch bleef mijn uitgerekende datum 18 feb
  Jubileum moderator vrijdag 28 augustus 2009 @ 07:59:03 #261
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72221024
Jaheur wat een ontroerend mooie foto! Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72221064
Kersjes gefeliciteerd! met de kleine man!!!!

En Jaheur een mooi meiske.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:09:39 #263
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72221104
Jaheur gefeliciteerd!
Mooie foto
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:20:44 #264
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72221208
kersje proficiat met je zoontje

Jaheur proficiat met je dochtertje.. lieve foto

Nikki welkom en proficiat

goedemorgend trouwens...
pi_72221301
Gefeliciteerd Jaheur!
Mooie naam van een nog veel mooier meisje
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:33:45 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72221324
Jaheur, gefeliciteerd! wat lief, zo nog helemaal onder het smeer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72221342
Goedemorgen Dikkie Diks!

Asy, wat was ben je mooi!! Wat een stralende bruid!

Nikki, welkom! Gefeliciteerd!

Jaheur, gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een prachtig meisje!

Hier weer een redelijke nacht achter de rug. De hele week gaat het al goed. Zou er bijna zenuwachtig van worden!

Had gisteravond borstvoedingscursus. Ik was één van de weinige vrouwen die een man bij zich had. En mijn deed heel actief mee en stelde heel veel vragen. Ik vond die betrokkenheid zó lief! Verder ook wel een nuttige avond. Volgende week weer

Voel me ook wat minder onzeker dan gisteren. komt allemaal wel goed met mij en mini-sorbo!
pi_72221363
Trouwens he-le-maal zeiknat geregend op weg naar mijn werk.
pi_72221458
Nikki welkom gefeliciteerd

Jaheur, wat een mooi meisje geniet er van

Asy wat zijn jullie een mooi stel samen, kan niet anders dan dit een droom huwelijk is/wordt. Geweldige jurk overigens

Gister een enorme dag gehad. Mn lief heeft te horen gekregen van zn baas ondanks eerdere beloften zo'n 4/5 maanden terug dat hij geen 40 uur in 4 dagen mag gaan werken. Dus dat wordt of 32 of 40, 32 is geen optie ivm geld... dus daar gaat zijn papa dag. De kleine man moet dus 3 dagen naar de opvang ipv 2 . De gordijnen waren weer terug van het naai atelier, vorige keer waren ze verkeerd gemaakt... deze keer waren ze dus weer te smal gemaakt ze waren alleen verlengd en aan de breedte hadden ze niks gedaan.... Dus nu gaat de kwantum dus met spoed hele nieuwe laten maken, hopelijk zijn ze dan met max 3 weken terug, t zal dr om spannen of dat ze op tijd zijn... ben met 6 weken al uitgerekend.

Vandaag wel mn laatste werkdag van het jaar ik ga met verlof
pi_72221523
Martine geniet van je laatste dag! Maak er wat gezelligs van en genieten maar...
(ook voor de andere bollie die met verlof ging vandaag, toch? Geen idee meer wie, sorry)
pi_72221549
Jaheur, gefeliciteerd met jullie dochter

Verlof...wat heerlijk martine, echt de laatste fase in

Even een zeurpost hoor:

Ik ben zo on-ge-loof-lijk moe, ik kan serieus wel janken
Toen ik vanochtend de jongens afzette op de vakantie-opvang kon ik het nog niet meer opbrengen om met ze mee naar boven te lopen. Die trap leek onoverkomelijk..
Ik heb me naar mijn werk gesleept en kijk bijna scheel van vermoeidheid (en ik heb wel goed geslapen vannacht).
Dit sluimert al de hele week.

Ook mijn buik lijkt wel te ontploffen, zo opgezet strak voel ik me. Misschien heb ik wel een groeispurt wat veel energie kost ofzo.

Oh man wat vervelend is dit!

dit is echt weer zo'n weekje van; waar ben ik aan begonnen
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:01:20 #272
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72221638
Dank je voor alle lieve reacties
martine, vervelend zeg dat de baas van je man zich niet aan zijn belofte gehouden heeft...
Lily kun je niet wat minder gaan werken?
pi_72221641
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Asyniur het volgende:
Voor de geinteresseerden onder jullie:
een aantal trouwfoto's staan hier
prachtig Asy!

Lily, wat naar dat je zo vermoeid bent! Misschien kun je van de dokter ijzertabletten krijgen? (als het daaraan ligt?)

wat een baalmomenten Martine! Ik kan me voorstellen dat jullie daar erg boos over zijn ook... Maar je laatste werkdag dit jaar, is ook een mijlpaalmoment!

Jaheur, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Mocht je bij de keizersnee zijn ondanks dat je lief onder narcose was? ze ziet er prachtig uit!
pi_72221649
Martine en Lily
pi_72221738
Ijzertabletten lijkt me wat voorbarig, mijsje

het is gewoon een drukke tijd nu
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 09:01 schreef Asyniur het volgende:
Lily kun je niet wat minder gaan werken?
Ach, ik weet niet.

Het is vakantietijd. Ik heb mijn manager al 6 weken niet gezien, evenals een aantal collega's. Eerst mijn vakantie van 3 weken en toen ik terugkwam was een groot deel van mijn collega's weg en die hebben allemaal 4 weken.
We zitten nu dus met z'n drieen ipv 7 dus dat merk je wel.

Zal wel weer overgaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')