Misschien is dat ook wel zoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Alsof ie net zijn nest uit kwam rollen.
Loting is gewoon, zoals altijd, rechtstreeks te volgen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef Rejected het volgende:
Kunnen we de loting met live beelden volgen morgen? Of alleen zo'n animatie ding.
Vandaar dat Eduardo zo snel ging liggen, ze stonken ook nog volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef borisz het volgende:
Loting Champions League do 27 aug 18.00 NL2
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef borisz het volgende:
Loting Champions League do 27 aug 18.00 NL2
Dat is ook heel slim van de UEFA want de grote landen brengen het meeste geld in het laatje. En nu lijkt het net of ze de kleine landen helpen maar het is puur voor de grote landen bedoelt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:33 schreef Klopkoek het volgende:
Verdeel en heers: UEFA heeft zwakkere landen meer ruimte gegeven ten koste van de middelgrote landen zodat de toplanden het nog makkelijker hebben.
Ja hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En wat zit er een hoop Oostblokse bagger bij
www.unibet.comquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Veel poules zijn wel erg voorspelbaar zeg.
Schitterendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef WeebI het volgende:
Voor in de OP:
[ afbeelding ]
Voor in de specifieke topic-OPS:
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
Groep H
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljant, WeebI
Maar wel veel meer (voor mij dan) onbekende teams.quote:
Vind het wel meevallen. Sevilla pas geleden nog twee keer UEFA-Cup gewonnen en doen het nog prima, Stuttgart twee seizoenen terug nog kampioen en Rangers de kampioen van dit jaar. En als je door de kwalificaties komt, dan heb je het denk ik sowieso verdiend om in het hoofdtoernooi mee te doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef Dos37 het volgende:
ik vind de kwaliteit wel iets naar beneden met die nieuwe kwalificatie regels. Kijk naar Groep G
0-3 rust.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt geweldig speelt Real niet, maar staan wel 1-0 voor
Wat een behorlijke pegel, maar volgens mij had die keeper hem kunnen hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Real ook op voorsprong, vrije trap Ronaldo.
en 0-3, opnieuw Müllerquote:
dat was vorig jaar toch ook?quote:Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef Voltreffer het volgende:
Wat een verademing de manier waarop het weer uitgezonden word trouwens. Redelijke analise in de rust en daarna gewoon de rest van de op die avond gespeelde wedstrijden.
ik heb gistere niet gekeken! Daarom zat ik dus net ook te wachten op de rest!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren zijn de samenvattingen van dag 1 ook gewoon geweest hoor
Dat was vorig jaar nog niet.
nog nu Frank Snoeks ontslaan en dan gaan ze echt de goede kant op.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:40 schreef Voltreffer het volgende:
Wat een verademing de manier waarop het weer uitgezonden word trouwens. Redelijke analise in de rust en daarna gewoon de rest van de op die avond gespeelde wedstrijden.
wel raar dat de nos Bayern - Fiorentina niet uitzend morgenavond.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:19 schreef Greetings het volgende:
Rare nieuwe indeling met de speelronde verdeeld over 2 weken, maar wel leuk eigenlijk.
Porto-Arsenal lijkt me niet leuk inderdaad. Maar daarvoor hebben we Sport1quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:31 schreef Ropp het volgende:
[..]
wel raar dat de nos Bayern - Fiorentina niet uitzend morgenavond.
Ik denk dat we een spannend duel te zien gaan krijgen waar Milan aan het langste eind trekt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:55 schreef Paul-89 het volgende:
Ik verwacht een sterker Man Utd vanavond maar met Milan in de CL weet je het nooit.
En dan maakt Man Utd. het thuis wel af,,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik denk dat we een spannend duel te zien gaan krijgen waar Milan aan het langste eind trekt.
ze zenden op porto-arsenal ook niet uit.....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Porto-Arsenal lijkt me niet leuk inderdaad. Maar daarvoor hebben we Sport1
Mwha, Milan gaat dan rustig controleren.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En dan maakt Man Utd. het thuis wel af,,
Volgens mij zendt de nos geen Live wedstrijd uit op woensdag, weet iemand waarom?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:53 schreef Confetti het volgende:
[..]
Porto-Arsenal lijkt me niet leuk inderdaad. Maar daarvoor hebben we Sport1
Zou idd wel erg Italiaans zijn,,quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Mwha, Milan gaat dan rustig controleren.En met een vloeiende counter maken ze dan vlak voor tijd 0-1. Muisstil op Old Trafford.
.... behalve bij de Milan-supporters natuurlijk.
Dat zou idd de ideale voetbalavond kunnen worden, maar ik vrees dat beiden behoudend gaan spelen. Beide ploegen zullen wel denken: 'dat fixen we wel in de tweede wedstrijd'.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zou idd wel erg Italiaans zijn,,Hopelijk gaan ze beide vanavond vol voor de aanval inplaats van wat aftasten en dat er dan wat toevalligeheids kansjes komen.
Vrees ook zo'n behouden pot. Wel opmerkelijk trouwens dat de NOS morgen geen Bayern uitzend. Denk dat veel Nederlanders nu wel eens een volledige wedstrijd van het Nederlands getinte Bayern willen zien. Arsenal is al meerdere malen in volledigheid uitgezonden op de publieke-omroep dit seizoen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zou idd de ideale voetbalavond kunnen worden, maar ik vrees dat beiden behoudend gaan spelen. Beide ploegen zullen wel denken: 'dat fixen we wel in de tweede wedstrijd'.
Ja pff, ik zie al waarom.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:20 schreef Ropp het volgende:
[..]
Volgens mij zendt de nos geen Live wedstrijd uit op woensdag, weet iemand waarom?
Porto - Arsenal
Bayern- Fiorentina
samenvatting op nos
staat op de nos -site.
Jeps. Jullie in Nederland hebben idd een probleem, mits jullie over andere kanalen beschikken waar morgen wel een mooie CL-wedstrijd op te zien zal zijn. Tenminste, ik mag hopen dat de wedstrijd mooi wordt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vrees ook zo'n behouden pot. Wel opmerkelijk trouwens dat de NOS morgen geen Bayern uitzend. Denk dat veel Nederlanders nu wel eens een volledige wedstrijd van het Nederlands getinte Bayern willen zien. Arsenal is al meerdere malen in volledigheid uitgezonden op de publieke-omroep dit seizoen.
Ze zijn "het instituut" hè.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja pff, ik zie al waarom.
De NOS zendt al jarenlang 2 wedstrijden per week uit maar het schema is aangepast. Volgende week zijn er ook nog wedstrijden, o.a. Inter-Chelsea die ze dan waarschijnlijk zullen uitzenden![]()
![]()
Dus nu hebben ze nog steeds rechten op 2 wedstrijden per ronde. Die moeten ze dan verdelen over 2 weken.![]()
Jammer dat de NOS per se de uitzendrechten wilde en nu zijn wij er de dupe van.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:20 schreef Ropp het volgende:
[..]
Volgens mij zendt de nos geen Live wedstrijd uit op woensdag, weet iemand waarom?
Porto - Arsenal
Bayern- Fiorentina
samenvatting op nos
staat op de nos -site.
Huh?? Die zender he'k nieteens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:38 schreef rubje het volgende:
[..]
ja en? Maak je je druk om. Schakel je toch over op Sport 1. Heb je alle wedstrijden tot je beschikking
en nog wel in hd.
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Huh?? Die zender he'k nieteens.
Stomme NOS.
Als Milan rustig blijft, dan zijn ze minimaal zo sterk als Manchester United. Echt waar, alleen die lange ballen van United moeten ze voor oppassen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:31 schreef Hamilcar het volgende:
Ik had stiekem toch liever Real Madrid - Olympique Lyon gezien, maar dan maar de samenvatting vanavond daarvan kijken. Een 0-1 of 0-2 stunt zou erg mooi zijn. Voor Manchester vrees ik een beetje, die kunnen zomaar AC Milan helemaal opvreten .. en ik zie liever Milan doorgaan
Jemig wat duur. Dan maar geen voetbal.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:02 schreef Confetti het volgende:
[..]
![]()
www.sport1.nl . Beste sportzender in Nederland
Seedorf lichte blessure.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef Confetti het volgende:
6:38 PM GMT CONFIRMED LINE-UPS
AC Milan 4-3-3: Dida; Bonera, Nesta, Thiago Silva, Antonini; Beckham, Pirlo, Ambrosini; Pato, Huntelaar, Ronaldinho.
Manchester United 4-5-1: Van der Sar; Rafael, Ferdinand, Evans, Evra; Nani, Fletcher, Carrick, Scholes, Park; Rooney.
Huntelaar
Ik heb er ook enorm veel zin in.quote:
Als beiden doen waar ze goed in zijn, wordt het lastig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voor Klaas maar aan de andere kant hoop ik ook weer dat Edwin een mooie clean sheet behoudt.
Van der Sar vanavond en Huntelaar in de volgende wedstrijd tussen de twee grootheden?quote:
ik hoop dat er veel doelpunten gaan vallenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voor Klaas maar aan de andere kant hoop ik ook weer dat Edwin een mooie clean sheet behoudt.
Da's sneu voor Edwin.quote:
heb je een linkje? begint half pas denk ik. dan pas voetbalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Escape het volgende:
Iemand nog meer last van de nos internet stream? hij doet het wel, maar geen voetbal haha..
Idd klote dat Seedorf er niet bij is, tenminste, niet in de basis.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:31 schreef Barca het volgende:
Geen SeedorfNou, forza Klaas! (Ook al is dat sneu voor Edje.)
Mag ik je glazen bol even lenen?quote:
Zal wel weer iets te maken hebben met meer te verdienen door meerdere live-wedstrijden te verkopen ofzo.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:39 schreef Yankee het volgende:
Waarom is een deel van de CL wedstrijden deze week en een deel volgende week?
het zal wel 1-0 of 1-1 wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Da's sneu voor Edwin.
Ik hoop dat Edwin een geweldige wedstrijd speelt en het lang 0-0 blijft, maar dan raakt hij geblesseerd (niet ernstig) en moet hij vervangen worden door een reservedoelman die uiteraard de veters van Edwin niet mag strikken. Klaas scoort een genadeloos doelpunt in de laatste minuut.
Ferguson is een heldquote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Als Ronaldinho nog net zoveel trucjes met de bal kan als met z'n tong komt het wel goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |