Seedorf lichte blessure.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:44 schreef Confetti het volgende:
6:38 PM GMT CONFIRMED LINE-UPS
AC Milan 4-3-3: Dida; Bonera, Nesta, Thiago Silva, Antonini; Beckham, Pirlo, Ambrosini; Pato, Huntelaar, Ronaldinho.
Manchester United 4-5-1: Van der Sar; Rafael, Ferdinand, Evans, Evra; Nani, Fletcher, Carrick, Scholes, Park; Rooney.
Huntelaar
Ik heb er ook enorm veel zin in.quote:
Als beiden doen waar ze goed in zijn, wordt het lastig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voor Klaas maar aan de andere kant hoop ik ook weer dat Edwin een mooie clean sheet behoudt.
Van der Sar vanavond en Huntelaar in de volgende wedstrijd tussen de twee grootheden?quote:
ik hoop dat er veel doelpunten gaan vallenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben voor Klaas maar aan de andere kant hoop ik ook weer dat Edwin een mooie clean sheet behoudt.
Da's sneu voor Edwin.quote:
heb je een linkje? begint half pas denk ik. dan pas voetbalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef Escape het volgende:
Iemand nog meer last van de nos internet stream? hij doet het wel, maar geen voetbal haha..
Idd klote dat Seedorf er niet bij is, tenminste, niet in de basis.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:31 schreef Barca het volgende:
Geen SeedorfNou, forza Klaas! (Ook al is dat sneu voor Edje.)
Mag ik je glazen bol even lenen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |