Vandaar dat Eduardo zo snel ging liggen, ze stonken ook nog volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef borisz het volgende:
Loting Champions League do 27 aug 18.00 NL2
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:52 schreef borisz het volgende:
Loting Champions League do 27 aug 18.00 NL2
Dat is ook heel slim van de UEFA want de grote landen brengen het meeste geld in het laatje. En nu lijkt het net of ze de kleine landen helpen maar het is puur voor de grote landen bedoelt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:33 schreef Klopkoek het volgende:
Verdeel en heers: UEFA heeft zwakkere landen meer ruimte gegeven ten koste van de middelgrote landen zodat de toplanden het nog makkelijker hebben.
Ja hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En wat zit er een hoop Oostblokse bagger bij
www.unibet.comquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Veel poules zijn wel erg voorspelbaar zeg.
Schitterendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:32 schreef WeebI het volgende:
Voor in de OP:
[ afbeelding ]
Voor in de specifieke topic-OPS:
Groep A
Groep B
Groep C
Groep D
Groep E
Groep F
Groep G
Groep H
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljant, WeebI
Maar wel veel meer (voor mij dan) onbekende teams.quote:
Vind het wel meevallen. Sevilla pas geleden nog twee keer UEFA-Cup gewonnen en doen het nog prima, Stuttgart twee seizoenen terug nog kampioen en Rangers de kampioen van dit jaar. En als je door de kwalificaties komt, dan heb je het denk ik sowieso verdiend om in het hoofdtoernooi mee te doen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef Dos37 het volgende:
ik vind de kwaliteit wel iets naar beneden met die nieuwe kwalificatie regels. Kijk naar Groep G
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |