Even los van wat je typte... ik moest lachen om je tagjequote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
Spullen van TheYoung1 liggen in mijn auto
Ik heb het zelf niet bedachtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:13 schreef MrSubtle het volgende:
Even los van wat je typte... ik moest lachen om je tagje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:10 schreef MrSubtle het volgende:
Cat22: ik zie dat jij gaat rijden vanuit Weert... ik weet niet precies wat je dan gaat doen, maar heb je nog hulp nodig met iets? (ik woon ook in Weert zoals je misschien nog weet)
Komt er aan!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
Oh leuk, ik heb dit topic helemaal gemist. Kan ik een PM krijgen met bankgegevens? (ik ben te lui om te mailen)
Okay, ik ken niet zo veel mensen (geen eigenlijk) die dieren-spullen over hebben. Maar als je hulp nodig hebt met iets dan hoor ik het welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
MrBunny!
Dankjewel voor je aanbod. Op dit moment past alles in den voiture. En heb ik wellicht nog een gaatje over.Dus als jij iemand weet die nog dekens, kattebakken of andere zaken die hier ergens op een wishlist van Dierenthuis rondzwerven kwijt willen dan kun je die bij mij afgeven. Op 12 september gaan we alles afleveren bij Dierenthuis.
Ach jeetje. Jammer dat het niet goed is gegaan tussen jullie. Maar wel fijn dat MrBunny en Blanche in ieder geval niet van elkaar gescheiden zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay, ik ken niet zo veel mensen (geen eigenlijk) die dieren-spullen over hebben. Maar als je hulp nodig hebt met iets dan hoor ik het wel
Oh en MrBunny (en Blanche) zijn helaas niet langer bij mij... m'n relatie is beeindigd en de konijntjes zijn met m'n ex mee
* G * zonder spatiesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:38 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ik ben toch groen... ook goed *shrug*
Ach ik mis MrBunny meer dan mijn exdus zo erg is het niet... en we hebben ze inderdaad zeker niet gescheiden. We hebben Blanche alleen maar uit de opvang gehaald zodat MrBunny een vriendinnetje had, dus zou stom zijn anders
edit: heb ik nou ook groene pompoms? Dat is dan WEL weer erg tof... even proberen
edit2:nee
Nee hoor, niet als jij het vraagtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
Hihihihi. Hara to the rescue!
(Vind je het echt niet erg MrSubtle, dat groene? Voor ons is het goede reclame voor de actie).
Iederéén is een goede ambassadeur voor Team Groen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hoor, niet als jij het vraagt
(Maar zo veel reclame zul je er niet van krijgen, ik ben alleen nog maar een beetje voor de schermen actief tegenwoordig en dan ook nog maar alleen in F&F eigenlijk)
Bedankt voor het aanbod maar ElisaB stuurt a.s. donderdag al een chauffeur op me af die de helft meeneemt. En dan moet het allemaal mooi passen. Dadelijk trouwens eens bellen of ik maandag de bench kan ophalen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:07 schreef ferrari_rood het volgende:
even de groenechecken
voor iedereen die zo hard zijn of haar best doet. En cat mocht je eerder bij mij in de buurt zijn kun je al wel wat dozen hier neer zetten. Anders heb je zo'n zware auto.
Dank je!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:14 schreef Mirjam het volgende:
zo, ik heb alle asieltopics in V&A even gekickt
aangezien morgen de actie afloopt, misschien worden er nog last minute deals gemaakt
Dat zal wel, maar ze belooft het al een flinke tijd nu, ook via PM.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:18 schreef Mirjam het volgende:
ik zag het, ik heb dat helemaal gemist joh.
zal ff meekieken, zal wel goedkomen toch
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar ze belooft het al een flinke tijd nu, ook via PM.
En ze had een foto gepost dat de spullen ingepakt en wel in de enveloppen klaar liggen en dat ze postzegels had gehaald. Waarom ze dan niet even in de brievenbus gooien, vraag je je dan af.
Ze zei dat ze prive problemen heeft, maar dan moet ze even iemand van ons om hulp vragen, de kopers hebben nu al meerdere malen gevraagd waar de spullen blijven. Als ze geen centjes heeft voor alle verzendkosten bijvoorbeeld (ik noem maar wat) ben ik best bereid haar te helpen. Maar steeds beloven 'komt er aan, gaat morgen op de post' en het dan niet doen vind ik niet kunnen
Dank je! Op de valreep nog mijn dienblad verkocht.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:14 schreef Mirjam het volgende:
zo, ik heb alle asieltopics in V&A even gekickt
aangezien morgen de actie afloopt, misschien worden er nog last minute deals gemaakt
hey, tofquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dank je! Op de valreep nog mijn dienblad verkocht.
Dat bedoelde je vast niet zo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:24 schreef Greys het volgende:
JJH, weet je zeker dat je je hele fooientotaal gaat storten dan?
Kom je dan zelf niet in de knel?
We zullen je er echt op aankijken als je een gedeelte zelf wilt houden, ik vind het al geweldig
En tof dat je dienblad ook nog verkocht is!
Joh!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:35 schreef Mirjam het volgende:
ik denk dat er een woordje is weggevallen
Euj!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
Even voor mezelf dit lijstje hier.
Dan ga ik zo de bankrekening er bij pakken en er achter noteren of alles binnen is
Cat22: 212,50
Muis006: 52.50
Greys en Maes:: 135,00
MissBliss: 232,00
Re: 82,50
Pagan/Strega: 40,00
Poohy: 14,00
ChipsZak.: 23,00
Qwea: 65,75 = 66 euro!
Dipkip: 182,75
Nokwanda: 255,00
ElisaB: 320
Pisces29: 12,00
verita: 135,00
conleche: 10,00
JJH:15,00
Morretje: 15,50
Angelcakes: 49,25
Whiskers: 30,00
Disana 79,84
oh-oh: 212,00 + 30 veiling
Ynske: 60,00
Ravage: 25,00
BasOne 60,00
Oh!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Euj!Takaiki 40,00 staat er niet bij
![]()
15 voor 1 + 45 voor de ander maakt...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Zie PM, Bas. Ik snap niet hoe je voor 60 euro verkocht hebt en dan 15 euro binnen hebt en nog 30 verwacht.
Da's toch geen 60 samen?
Laatste dag vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Oohh, de actie is bijna afgelopen,!!
Zowelals
nou datquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:49 schreef nokwanda het volgende:laatste dag alweer. Wat is dat snel gegaan.
Hoi NSquote:Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Laatste dag vandaag.![]()
"I has been waiting for this day.. "
[ afbeelding ]
Is er al een datum waarop jullie de spullen ed. gaan brengen?
Maar wel een succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:49 schreef nokwanda het volgende:laatste dag alweer. Wat is dat snel gegaan.
quote:
Dat ben ik in ieder geval al niet...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanmorgen de stand nog eens drie keer natellen en bekend maken voor de FOK! shirts!
Om 12.00 uur weten we wie er gewonnen heeft!
Senesta!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi NS![]()
Het is inderdaad snel gegaan zeg..
Dienblad was/is 12,50 - verzendkosten = ????quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
JJH, wat komt er nog bij de Vlooienmarkt opbrengst voor je dienblad?
Of had je dat al geroepen?
Ik ben alles aan het optellen, dus dan moet ik niets vergeten!
En moet ik nou je hele fooienpot er bij optellen ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi bedragquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eindstand is.... *rapappaaaaaaaa rapapapaaaaaaa*....
VIERENZEVENTIGHONDERDENTWEE-EURO-EN-NEGENENZEVENTIG CENT! 7402.79 DUS! o+
Ik heb van een aantal mensen nog niet de (totale) vlooienkraampjesbedragen binnen, maar ik ga er van uit dat dit deze week goed gaat komen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je wilt dat iemand het nog een keer uitrekend moet je het even laten weten.Ik heb alles met de hand eerst uitgerekend (ouderwets he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en daarna alles in een Excell bestandje gezet (zodat Ingetje als ze van vakantie terug is ook alles nog na kan kijken) en dat klopte met elkaar!
Wie wil controleren mag controleren maar niet teveel mensen, want wie er op de Asielactie rekening inlogt heeft ook zicht op mijn priverekening en dat heb ik liever niet teveel zoals je zult begrijpen![]()
Ingetje heeft de inloggegevens en die kan anytime kijken en als jullie willen wijzen we nog één iemand aan die de hele rekening van voor naar achter mag uitpluizen indien gewenst. Zodat jullie zeker weten dat er niets is afgegaan wat er niet af hoorde te gaan.![]()
Ik ga even de mensen wiens Vlooienmarkt opbrengst nog niet binnen is (heb ik wel meegeteld in de stand dus!) een PMetje sturen!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat zou wel heel lullig voor de eindstandverdubbelaar zijn in dit geval!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:54 schreef SuperFruitig het volgende:
nais!
Hebben we dit jaar geen eindstand-verdubbelaar?
Het is toch vanavond om 24:00 pas definitief?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eindstand is.... *rapappaaaaaaaa rapapapaaaaaaa*....
VIERENZEVENTIGHONDERDENTWEE-EURO-EN-NEGENENZEVENTIG CENT! 7402.79 DUS!
Ik heb van een aantal mensen nog niet de (totale) vlooienkraampjesbedragen binnen, maar ik ga er van uit dat dit deze week goed gaat komen![]()
[ afbeelding ]
Ikquote:
Nee, we hadden 12.00 uur 's middags afgesproken omdat ik dan zeker wist dat ik wakker was om alles uit te rekenenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is toch vanavond om 24:00 pas definitief?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Nee, we hadden 12.00 uur 's middags afgesproken omdat ik dan zeker wist dat ik wakker was om alles uit te rekenenZeker weten!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:53 schreef conleche het volgende:
O ik moet nog 20 euro storten, heb gisteravond op de valreep nog iets verkocht uit mijn kraampje!!!
CF heeft m'n kanten top gekocht! Per PM!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]Ik zie het helemaal niet staan in je kraampje?
Wat liefffff!
We gaan de stand gewoon ook nog verder laten lopen deze week, maar de stand die het om 12.00 uur was telt voor het Raad de Eindstand topic!
1350 of zo en 2000+vriezer was datquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ohh wat een mooi bedrag![]()
Dat is echt veeel meer dan vorige jaren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |