15 voor 1 + 45 voor de ander maakt...quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:04 schreef Greys het volgende:
Zie PM, Bas. Ik snap niet hoe je voor 60 euro verkocht hebt en dan 15 euro binnen hebt en nog 30 verwacht.
Da's toch geen 60 samen?
Laatste dag vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Oohh, de actie is bijna afgelopen,!!
Zowelals
nou datquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:49 schreef nokwanda het volgende:laatste dag alweer. Wat is dat snel gegaan.
Hoi NSquote:Op maandag 31 augustus 2009 06:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Laatste dag vandaag.![]()
"I has been waiting for this day.. "
[ afbeelding ]
Is er al een datum waarop jullie de spullen ed. gaan brengen?
Maar wel een succesquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:49 schreef nokwanda het volgende:laatste dag alweer. Wat is dat snel gegaan.
quote:
Dat ben ik in ieder geval al niet...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanmorgen de stand nog eens drie keer natellen en bekend maken voor de FOK! shirts!
Om 12.00 uur weten we wie er gewonnen heeft!
Senesta!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoi NS![]()
Het is inderdaad snel gegaan zeg..
Dienblad was/is 12,50 - verzendkosten = ????quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
JJH, wat komt er nog bij de Vlooienmarkt opbrengst voor je dienblad?
Of had je dat al geroepen?
Ik ben alles aan het optellen, dus dan moet ik niets vergeten!
En moet ik nou je hele fooienpot er bij optellen ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi bedragquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eindstand is.... *rapappaaaaaaaa rapapapaaaaaaa*....
VIERENZEVENTIGHONDERDENTWEE-EURO-EN-NEGENENZEVENTIG CENT! 7402.79 DUS! o+
Ik heb van een aantal mensen nog niet de (totale) vlooienkraampjesbedragen binnen, maar ik ga er van uit dat dit deze week goed gaat komen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je wilt dat iemand het nog een keer uitrekend moet je het even laten weten.Ik heb alles met de hand eerst uitgerekend (ouderwets he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en daarna alles in een Excell bestandje gezet (zodat Ingetje als ze van vakantie terug is ook alles nog na kan kijken) en dat klopte met elkaar!
Wie wil controleren mag controleren maar niet teveel mensen, want wie er op de Asielactie rekening inlogt heeft ook zicht op mijn priverekening en dat heb ik liever niet teveel zoals je zult begrijpen![]()
Ingetje heeft de inloggegevens en die kan anytime kijken en als jullie willen wijzen we nog één iemand aan die de hele rekening van voor naar achter mag uitpluizen indien gewenst. Zodat jullie zeker weten dat er niets is afgegaan wat er niet af hoorde te gaan.![]()
Ik ga even de mensen wiens Vlooienmarkt opbrengst nog niet binnen is (heb ik wel meegeteld in de stand dus!) een PMetje sturen!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |