Ik zal greys even een PM doen voor de centen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Telefoon van C1000: De vrachtwagen brengt dadelijk 100 flessen allesreiniger voor mee!Over een half uurtje zouden ze bij de winkel zijn.
Ik ga ze vanmiddag halen, zodat ik zeker weet dat ze er ook zijn.![]()
*gaat F_R pb sturen*
No problemo wmb. Dat oevrleven we wel die 18 euro.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan ze gewoon alle 100 meenemen. Toch?
Want F_R had er ook al 18 gescoord, zitten we op 118 flessen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
No problemo wmb. Dat oevrleven we wel die 18 euro.
Wacht nou effe tot vanavond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
Catje, top! Ik zal zometeen even het geld aan je overmaken!
Een euro per fles toch? Dus 100 euro?
En Ferrari krijgt dan dus 18 euro?
Het leeft!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
Nice going iedereen.
Maar wel succesvol geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's eigenlijk nog maar heel kort
jahquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's eigenlijk nog maar heel kort
Plastic is beter ivm allergieën maar als je kijkt naar gebruikersgemak is latex veul handiger. Ik denk dat het leuk is om ook latex handschoenen te kopen (geld zat, toch?) maar die plastic zullen ze zeker ook moeten kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:22 schreef Qwea het volgende:
groentjes
En ja, latex stond op de site. Maar als ze die gaan gebruiken voor schoonmaken, dan is plastic toch ook goed? Of ben ik stom?
Kartonnig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:38 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Doe mij eens een plezier.... snuffel er eens aan. Hoe ruikt het?
Ik bedoelde ook de inhoud van de fles, grapjas!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kartonnig.![]()
De flessen hebben dennegeur alst goed is.
Ik kreeg zo'n zin om gewoon een 15 liter emmer te vullen met alleen allesreiniger en daarmee mijn huis te poetsen. Interessant experiment......
roep maar weer als ik toch nog wat kan doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
Oh maar daarna hebben we nog 12 dagen om alles rond te maken, dus voorlopig zijn we nog niet klaar hoor!
Maar als je ze ook gebruikt voor schurftbehandeling, het uitknijpen van anaalklieren en soortgelijke onsmakelijke klusjes, dan is latex wél zo prettigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Plastic is beter ivm allergieën maar als je kijkt naar gebruikersgemak is latex veul handiger. Ik denk dat het leuk is om ook latex handschoenen te kopen (geld zat, toch?) maar die plastic zullen ze zeker ook moeten kunnen gebruiken.
Ik heb de monteur op donderdag gepland in Landgraaf. Daar zal hij waarschijnlijk rond 14:30 weggaan. Jij weet het beste hoever het rijden is, dus als het tijdstip je uitkomt, kan hij wat dozen van je overnemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh, ik heb nog zo'n 50 centimeter over tot het dak van de auto. Moeten 5 vuilniszakken in kunnen passen en stabiliseert mooi de rammelrammel van de flessen. En anders hebben we de passagiersstoel nog.
Schuift de pinda's opzij...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar als je ze ook gebruikt voor schurftbehandeling, het uitknijpen van anaalklieren en soortgelijke onsmakelijke klusjes, dan is latex wél zo prettig
Hm, ik weet het niet eigenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Schuift de pinda's opzij...
Moet er trouwens nog wat op de FP voor de laatste dagen van de actie?
ik zeg ; beidequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, ik weet het niet eigenlijk
Misschien nog een kort stukje dat de actie over twee dagen afloopt en dat mensen die nog mee willen doen dat nog snel kunnen doen? Zou het zin hebben? Ik wilde eigenlijk ook al een stukje laten plaatsen wanneer het afgelopen is en ik wil niet dat de mensen er moe van worden.
Maar misschien is het wel een goed plan.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de monteur op donderdag gepland in Landgraaf. Daar zal hij waarschijnlijk rond 14:30 weggaan. Jij weet het beste hoever het rijden is, dus als het tijdstip je uitkomt, kan hij wat dozen van je overnemen.
Thanks!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
Oh en de centjes voor de allesreiniger zijn naar Cat en Ferrari overgemaakt hoor!
Heb je het via Paypal gedaan of gewoon via de ING rekening?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Qwea of iemand anders... kan die bevestigen dat mijn donatie binnen is?
Van mijn rabo naar ING met mijn nickname 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het via Paypal gedaan of gewoon via de ING rekening?
En indien dat laatste, heb je je nick er bij gezet?
En indien niet, wil je me dan PM-en onder welke naam wel?
Dan ga ik kijken!![]()
Nee dan is het er nog niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Van mijn rabo naar ING met mijn nickname 2 dagen geleden
Ik hou wel blauw als het binnen is,ben ik een undercover dierenknuffelaarsmodjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dan is het er nog niet.
Maar geen zorgen, toen ik van mijn prive rekening (ook Rabo) naar de asielactie rekening (ING dus) overmaakte duurde het ook langer!
Zal ik je een PM doen als het binnen is? En ik roep het ook hier uiteraard.
Je houdt zeker liever je blauwe kleurtje of wil je groen?
Aaaah, oke.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Q, ik dacht dat ze blikjes Whiskas wilden, maar ik weet het niet zeker.
Dus of Gourmet of Whiskas.
Ik ben vanmiddag even weg, maar vanavond weer alle tijd van de wereld, dus dan zal ik eens mails gaan uitpluizen wat er ook alweer precies stond over dat voer
Komt er aan!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:44 schreef Swingding het volgende:
* Swingding wil graag een pm met gegevens om te storten.
thnx babequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er aan!
En Q, veel plezier vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |