Ik had het zo bedacht dat ik vrijdag/zaterdag het busje ga halen. Enkele dagen/week van te voren dan de bestelling plaats bij de Jumbo en dan gelijk langsrijd om ze op te halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel flessen ga/kan je halen?
Ik dacht zelf aan 200 stuks a 60 euro dan dus.
Of willen jullie meer? En je hebt nu het busje nog niet natuurlijk, dus krijg je zoveel flessen vervoerd dan nu?
Dan nog is het goed om gelijk te beginnen met rijervaring op te doen. Je kunt bijvoorbeeld best een stuk snelweg rijden ofzo waar je nooit geweest ben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:16 schreef Qwea het volgende:
Aarle rixtel is 2 u en 15 min rijden. Dat ga ik echt niet doen hoor
Ik heb net een film gereserveerd. Ik ga mijn mannetje meeslepen naar de film vanaaf
/slowchat
lieverd, voor VOLGEND jaar!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Q, wat moet je met een busje dan? Of bedoel je dat... (wie ook alweer?) dan niet bij jou langs hoeft voor de matras en stretcher? Want de rest past toch makkelijk in de auto? Of niet?
@JJH, doe maar voor 100 euro dan inderdaad!
Zal ik het ff in chronoligische volgorde opschrijven?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef Greys het volgende:
Q, wat moet je met een busje dan? Of bedoel je dat... (wie ook alweer?) dan niet bij jou langs hoeft voor de matras en stretcher? Want de rest past toch makkelijk in de auto? Of niet?
@JJH, doe maar voor 100 euro dan inderdaad!
Neequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal ik het ff in chronoligische volgorde opschrijven?![]()
-Busje roggelen (check)
-Bestelling bij de Jumbo doen
-Vrijdag/Zaterdag busje ophalen
-Bleek ophalen
-Onderleggers ophalen thuis
-Naar Aarle Rixtel.
Ik weet trouwens niks van een matras. Heb ik gemist. Past trouwens wel hoor.
Ja, stomme Greys.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
stout komt hier 11 sept om 19 uur bij MikeyMo matras + stretcher halen
Greys maakt de boel door de war![]()
bij dth? 14u dacht ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef draculettetje het volgende:
kan ik eigenlijk al een tijd weten? over hoe laat daar?
13:15 ? Kan ik nog wat shit eten daarquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
Ja om 14.00 uur geloof ik hadden we afgesproken. Zal zo even de openingstijden checken nog.
Maar we zouden eerst nog ergens bij de Mac afspreken of een ander leuk verzamelpunt in de buurt, zodat we samen met alle auto's en busjes tegelijk naar DTH kunnen gaan, om aldaar tegelijkertijd heel die berg zooi in de tuin te parkeren
Het zit wel in dozen he, en ik ga het niet uitpakkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
Dan is het nu tijd voor een foto van alle vuilniszakken, afwasborstels en zeep, Kweej!
Oh nee, misschien leuker als je ook de kattenbakken en de kauwstaafjes hebt!
Hoe lang is het rijden voor jou dan bv naar Helmond (als we bij die Mac afspreken?)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef JJH het volgende:
Zo laat pas!
Dat valt me mee!
Ik zag eergister namelijk dat de PV de jaarlijkse BBQ op vrijdag de 11e gepland heeft en dan heb ik dus nog wat tijd over om een klein beetje uit te slapen.
Ruim anderhalf uur geloof ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden voor jou dan bv naar Helmond (als we bij die Mac afspreken?)
Maar als je dan die ochtend eerst nog die flessen bleek moet gaan halen....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur geloof ik.
Dus als ik om half twaalf wegrijd ben ik ruim optijd.
Had me ook niet verbaasd als we aan het eind van de ochtend ofzo verwacht zouden worden.
Zoals het er nu dan uitziet zorg ik dat ik alles klaar heb staan voor vertrek op zaterdagochtend, als ik inderdaad naar die bbq ga.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je dan die ochtend eerst nog die flessen bleek moet gaan halen....![]()
![]()
Nou ja, ik had persoonlijk liever wat eerder dat we heengingen, maar goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur geloof ik.
Dus als ik om half twaalf wegrijd ben ik ruim optijd.
Had me ook niet verbaasd als we aan het eind van de ochtend ofzo verwacht zouden worden.
En jij en Lot bedankt voor de donatie!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Centjes zijn overgemaakt! Bedankt voor het groen en veel succes namens Lot en mij
Filmpje van Dierenthuis bedoel je? Het komt goed terecht he?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
ohh dat filmpje![]()
![]()
Wat een lieve beestjes
Lotje probeert niet de teksten te lezen bij de foto's van de bewoners...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Rossi wil ook even kijken hoe het met de actie gaat.
succesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:10 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb net mijn C1000 gebeld: gisteren was niets uitgeleverd, vandaag om 12.00 uur weet hij of het vandaag wel is gelukt. To be continued....
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Telefoon van C1000: De vrachtwagen brengt dadelijk 100 flessen allesreiniger voor mee!Over een half uurtje zouden ze bij de winkel zijn.
Ik ga ze vanmiddag halen, zodat ik zeker weet dat ze er ook zijn.![]()
*gaat F_R pb sturen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |