quote:
Je hebt het naar de verkeerde overgemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:45 schreef Greys het volgende:Op 19 augustus aan je overgemaakt zie ik net! *pfieuw*
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het naar de verkeerde overgemaaktEr zitten geen kruisjes in mijn rekeningnummer
quote:Bedrag (euro) 174,80 Af
Rekening xxxx asielactie
Tegenrekening xxxx (Kweej)
Datum 21-08-2009
Mutatiesoort Internetbankieren
Naam / Omschrijving
Mededelingen Vuilniszakken, afwasborstels en zeep. Likje, Greys
Mutsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt het naar de verkeerde overgemaaktEr zitten geen kruisjes in mijn rekeningnummer
Je hebt het naar de verkeerde overgemaakt!quote:
Yes please!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:03 schreef Greys het volgende:![]()
Wat een fijne berichten!
![]()
Hadden jullie de gegevens al?
En willen jullie allebei groen?
Jammer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het kittens aaien zal het helaas niet worden ben ik bang.. (Ik heb al weer schoolwerk te doen een week voordat we officieel beginnen![]()
)
Dus het wordt gewoon geld storten.
Er komt geld aan van mij en superfruitig
Ja ik vind het ook jammer!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Maarvoor jullie donatie!
das mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:34 schreef ElisaB het volgende:
Ze zijn in prijs verlaagd
(tenminste, dat denken we; meneer de MCD-baas en ik stonden er beiden vreemd naar te kijken, maar we denken echt dat het klopt; van 0,99 voor 0,74. We weten het zeker op het moment dat ik ga afrekenen).
Ze komen maandag binnen en hij wilde niet dat ik vooraf zou afrekenen; dat kon ook maandag welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
Da's dan wel heuuuuuuul goedkoop, 74 cent voor 4 keukenrollen in een pak
Ik snap je post alleen nietHeb je nog niet afgerekend dan? En zo nee, hoezo dan niet?
quote:Hoi Denise,
Het bedrag is inmiddels netjes bijgeschreven hoor J
Ik hou je op de hoogte , zodra ik wat binnen heb mail ik je gelijk
Met vriendelijke groet, Alyssa
Oh dan begreep ik het verkeerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze komen maandag binnen en hij wilde niet dat ik vooraf zou afrekenen; dat kon ook maandag wel
Oh da's ook snel!quote:
23?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:31 schreef Qwea het volgende:
bleek was 29 cent bij de????? jumbo? boni?
*kwijt is
bij jjh was wel een jumbo!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:44 schreef Qwea het volgende:
ah!
Maar er zat toch geen jumbo in zwolle? Ik ben het echt helemaal kwijt
hihi ik weet niet waar hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:53 schreef Qwea het volgende:
zit er in zwolle een jumbo? Ooh ja, ik begin me iets te herinneren. Ergens niet in de buurt van de mozart laan
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:46 schreef JJH het volgende:
[..]
23?
*Aan zichzelf twijfelen gaat.
ik zal eens ecen graven.
Dus toch 29ct.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:13 schreef JJH het volgende:
Lady's and Gentlepeople! We've got ourselves a winner
De dunne bleek is bij de Jumbo![]()
29ct
![]()
Diemaardoendan?
Hoeveel moesten we er?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
Ferrari, concentreer jij je maar op de allesreiniger![]()
Oh kut, ik zou vandaag die stoffer en blikjes gaan halen![]()
En nu ben ik al thuis (lees: niet meer in de buurt van de Action).
Ik ga zaterdagochtend!
Yes! dat was hem. Weet je nog hoeveel flessen we moesten? Ik ben vergetenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef JJH het volgende:
En dan zou ik die regelen toch?
Prima gaan we doen.
Hoeveel flessen ga/kan je halen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef JJH het volgende:
En dan zou ik die regelen toch?
Prima gaan we doen.
Zoveel mogelijk voor 100 euri's.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Yes! dat was hem. Weet je nog hoeveel flessen we moesten? Ik ben vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |