Ik ben een jongen van simpele geneugten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, zo goed 'ken' ik je onderhand wel
Ja, eerst de pleister er af trekken en daarna krabben. En pijn voelen? Ik voel nu pijn. Maar ik schaam me bijna om het te zeggen, ik voel ook dat ik leef voor eerst sinds jaren, juist dankzij de pijn. En dat is als regen op uitgedroogd gras.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb je gelijk.
Tenminste, nadat je de ergste en ondraaglijke pijn gehad hebt dan.
Dat jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, eerst de pleister er af trekken en daarna krabben. En pijn voelen? Ik voel nu pijn. Maar ik schaam me bijna om het te zeggen, ik voel ook dat ik leef voor eerst sinds jaren, juist dankzij de pijn. En dat is als regen op uitgedroogd gras.
Dus ook voor Tuxxx; het gaat echt goed komen, je moet alleen eerst weten op te houden met het denken aan wat er eens was.
Ja wanneer danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ook voor Tuxxx; het gaat echt goed komen, je moet alleen eerst weten op te houden met het denken aan wat er eens was.
Je kunt als je wilt continue aan haar denken, aan hoe leuk ze was, hoe fijn het met haar was. Maar als het over is, is het over. Geniet van de herinnering, en blijf zeker niet hangen. Ga verder, hoe moeilijk het ook lijkt. Want anders ga je volgens mij kapot. Ik weet van mezelf dat ik kapot zou gaan in ieder geval. En kapot gaan voor een vrouw die niet bij me wil zijn is beneden mijn stand. Dus: nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat jaIk merk dat, nu ik dat niet of veel minder doe, je het veel objectiever gaat zien allemaal
Euh...geen idee lieverd, dat moet je zelf doen.quote:
Truequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt als je wilt continue aan haar denken, aan hoe leuk ze was, hoe fijn het met haar was. Maar als het over is, is het over. Geniet van de herinnering, en blijf zeker niet hangen. Ga verder, hoe moeilijk het ook lijkt. Want anders ga je volgens mij kapot. Ik weet van mezelf dat ik kapot zou gaan in ieder geval. En kapot gaan voor een vrouw die niet bij me wil zijn is beneden mijn stand. Dus: nee.
Ik heb het gevoel dat ik het niet kan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...geen idee lieverd, dat moet je zelf doen.
Ja, maar dat zijn puur rationele gedachten. Helaas gaat maar al te vaak je gevoel daar loodrecht tegen in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt als je wilt continue aan haar denken, aan hoe leuk ze was, hoe fijn het met haar was. Maar als het over is, is het over. Geniet van de herinnering, en blijf zeker niet hangen. Ga verder, hoe moeilijk het ook lijkt. Want anders ga je volgens mij kapot. Ik weet van mezelf dat ik kapot zou gaan in ieder geval. En kapot gaan voor een vrouw die niet bij me wil zijn is beneden mijn stand. Dus: nee.
Je ex is een eikel. Herhaal het als een mantra. Echt, wees blij dattie opgerot is. Hoe hard het ook klinkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is ook niet zomaar iets. Ik heb er vele jaren over gedaan om weer een man te vertrouwen en deze helpt het in een paar maanden op een aso-manier om zeep.
Iedereen heeft er zijn of haar eigen tijd voor nodig. En neem vooral je tijd ervoor. Het is niet erg jezelf zielig te vinden, nu mag het even. Maar het moet wel een keertje ophouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik ben iig al een stuk verder dan een paar maanden geleden. Dus er verandert wel wat, maar het gaat zo langzaaaaaam.
Mijn verstand weet dat wel ja. Nou mijn gevoel nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je ex is een eikel. Herhaal het als een mantra. Echt, wees blij dattie opgerot is. Hoe hard het ook klinkt.
Ik heb er weleens aan gedacht hulp te zoeken ja, ook voor andere issues, maar ik ben vroeger weleens bij een maatschappelijk werker geweest en dat was niet zo'n hele goede ervaring dus ben ik een beetje terughoudend daarvoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:55 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Iedereen heeft er zijn of haar eigen tijd voor nodig. En neem vooral je tijd ervoor. Het is niet erg jezelf zielig te vinden, nu mag het even. Maar het moet wel een keertje ophouden.
Of er iets aan doen en professionelere mensen mee laten denken.
Jij begint al net zulke wijze woorden te krijgen als Chev. En aan zijn woorden heb ik veel gehad, dus....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk zijn dat rationele gedachten. Maar bedenk wel dat iedereen altijd sterker is dan men zelf denkt. Zolang je nog ademhaalt is er nog de wil om te leven. En ik heb ook irrationele gevoelens. Soms nemen die de overhand. Dan mis ik haar, krijg ik huilbuien en kijk ik naar foto's van ons samen en huil ik wat meer. Maar ik weiger pertinent om mezelf over te geven aan dit allesverterend verdriet. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit gaat mij niet onderuit krijgen. Je leeft, dus leef dan in godsnaam! Omarm het verdriet, leer ervan, en blijf er niet in hangen. Ik heb dat het me laten verteren, en het was hel op aarde. Dat is nu echt voorbij, ook al is het verdriet er nog steeds. No fucking way dat dit mijn leven gaat worden, huilen om iets wat er niet meer is, iemand missen die niet aan je denkt. Hoeveel ik ook van haar hou.
Wijs, wijs...quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij begint al net zulke wijze woorden te krijgen als Chev. En aan zijn woorden heb ik veel gehad, dus....
Volgens mij hebben we die allemaal wel eens nodig...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:09 schreef JoeBravo het volgende:
bedankt voor de schop onder m'n kont Barbusse, je weet nog niet half hoe hard ik die nu nodig had...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we die allemaal wel eens nodig...![]()
En graag gedaan kerel, ik zal je m'n rekeningnummer even pmmen voor dit consult.
Ja Barbusse je hebt hebt hem doorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk zijn dat rationele gedachten. Maar bedenk wel dat iedereen altijd sterker is dan men zelf denkt. Zolang je nog ademhaalt is er nog de wil om te leven. En ik heb ook irrationele gevoelens. Soms nemen die de overhand. Dan mis ik haar, krijg ik huilbuien en kijk ik naar foto's van ons samen en huil ik wat meer. Maar ik weiger pertinent om mezelf over te geven aan dit allesverterend verdriet. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit gaat mij niet onderuit krijgen. Je leeft, dus leef dan in godsnaam! Omarm het verdriet, leer ervan, en blijf er niet in hangen. Ik heb dat het me laten verteren, en het was hel op aarde. Dat is nu echt voorbij, ook al is het verdriet er nog steeds. No fucking way dat dit mijn leven gaat worden, huilen om iets wat er niet meer is, iemand missen die niet aan je denkt. Hoeveel ik ook van haar hou.
Dankquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jij begint al net zulke wijze woorden te krijgen als Chev. En aan zijn woorden heb ik veel gehad, dus....
Top!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef mstr het volgende:
Ik ben er inmiddels achter hoe het moet.
En ga vanaf morgen een nieuwe opleiding en dus nieuwe mensen tegemoet.
Dus met mij komt het helemaal goed.
Amice! Hoest met u?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef Chev het volgende:
[..]
Ja Barbusse je hebt hebt hem doorje hebt 't vrij snel door, wat me verbaast maar ben wel blij voor je.
Nu lekker doen waar je zin in heb en niet stil blijven staan.
[..]
Dankhet heft mij ook 'n jaar gekost om achter bepaalde dingen te komen hoor..
Ik kom hier niet zo vaak meer, en heb bijna geen verdriet meer gelukkig, nu bekijk ik alles dag voor dag met redelijk plezier moet ik zoeken, toch is alleen maar alleen soms, maar beter alleen en gelukkig dan samen en ongelukkig.
Hou vol mensen en zoek je eigen weg, maar probeer niet in het verleden te leven.
Standaard advies.. maarja...
Succes dan maar morgen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Morgen de grote test, mevrouw ex weer eens zien na wekenAls ik morgennacht goed slaap, ben ik voorgoed vanaf
Dank je.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Gefeliciteerd mstr!![]()
One down, a whole lotta shit of other people to go. Including me.
Wow wat goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes dan maar morgen!
Ik ben ondertussen zover gevallen dat ik alleen maar omhoog kan gaan. Dussss....vanaf morgen ga ik dus inderdaad de dingen doen die ik leuk vind, èn de dingen die ik niet leuk vind. Ik zit er namelijk aan te denken om me op te geven voor parachutespringen, ondanks juist omdat ik enorme hoogtevrees heb. Als ik de confrontatie met die angst aandurf, kan ik alles aan.
Een paar dagen gelden had ik hetzelfde gezegd. Maar ik ben dus nu door m'n ex zo geschoffeerd dat ik me niet meer druk kan maken over mijn angsten en woede. Ik ga gewoon voor mezelf zorgen. En zij kan doodvallen, samen met onze zogenaamde vrienden. Fuck'em and fuck'em again. Dit is mijn leven. En mijn leven is een goed leven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wow wat goedDat zou ik echt nooit durven
Daar is mn hoogtevrees net ff te erg voor
Ik zag hem later met een vrouw weglopen dus ik denk 't niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@Tuxxx: Je had sjans! Zeker een beetje verleerd wat je moet doen na een relatie?
Ah joh, dat was z'n zus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zag hem later met een vrouw weglopen dus ik denk 't niet.
Die reactie had ik wel verwacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah joh, dat was z'n zus.Optimistisch blijven meid!
Oh jee, de voorspelbaarheid treed nu al in!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die reactie had ik wel verwacht.Het is niet zozeer dat ik iets ben verleerd, ik ben niet zo goed in contact leggen. Nooit geweest ook.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, de voorspelbaarheid treed nu al in!![]()
![]()
Maar met iemand afspreken is toch weer anders dan in je eentje ergens naartoe gaan. (Vind ik dan.quote:Maar je hoeft er niet persé goed in te zijn, zolang je jezelf maar niet voor alles en iedereen afsluit. Bovendien ging je ook uit jezelf naar Utrecht toch?Dus maak het niet erger dan het is. Relativeer je eigen tekortkomingen een beetje, iedereen heeft ze namelijk.
Klopt. En je bent vandaag in je eentje ergens naartoe gegaan. Een grote stap voorwaarts meid!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar met iemand afspreken is toch weer anders dan in je eentje ergens naartoe gaan. (Vind ik dan.)
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. En je bent vandaag in je eentje ergens naartoe gegaan. Een grote stap voorwaarts meid!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:31 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Net wakker na een nacht vreselijk geslapen te hebben.
Dank!quote:
* SuperrrTuxxx geeft Barbusse koffie.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank!![]()
Eens zien of koffie mijn hart wat minder zwaar kan maken dan maar....
Das in ieder geval een goed begin van de dag!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx geeft Barbusse koffie.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das in ieder geval een goed begin van de dag!
Met mij gaat het wel goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Amice! Hoest met u?![]()
En ja, ik heb het redelijk snel door. Learned it the hard way, laten we maar zeggen. Maar het gaat met ups en downs hè?
In jouw geval is het vast ook beter dat je er vanaf bent. Het kan nu alleen nog maar beter worden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:59 schreef Barbusse het volgende:
Ach, tranen ga ik niet meer verspillen aan haar. Ze is de moeite niet waard. Maar ik hoop wel dat ze vwb de afronding van de scheiding betrouwbaarder is dan haar gedrag laat vermoeden.
Precies! Al lang genoeg lopen janken om haar, en geholpen heeft 't niet. De onbetrouwbare trut heeft me goed duidelijk gemaakt dat ik beter dan haar verdien in ieder geval.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In jouw geval is het vast ook beter dat je er vanaf bent. Het kan nu alleen nog maar beter worden.
Ik weet nu ook dat ik beter verdien.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies! Al lang genoeg lopen janken om haar, en geholpen heeft 't niet. De onbetrouwbare trut heeft me goed duidelijk gemaakt dat ik beter dan haar verdien in ieder geval.
Ik zei van het weekend idd al dat het zo langzaam gaat, maarja 't gaat zoals 't gaat he. Gewoon afwachten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Barbusse het volgende:
En zo komen we stapje voor stapje over ons gebroken hart heen. Gaat misschien langzaam, maar het gaat wel gebeuren.
Dat geld voor de meeste mensen ben ik bangquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
In jouw geval is het vast ook beter dat je er vanaf bent. Het kan nu alleen nog maar beter worden.
Dat het langzaam gebeurt is niet erg. Zolang het maar goed gebeurt! En wat m'n ex betreft:quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zei van het weekend idd al dat het zo langzaam gaat, maarja 't gaat zoals 't gaat he. Gewoon afwachten.
Ja maar ik doelde meer op de manier waarop.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:34 schreef Chev het volgende:
[..]
Dat geld voor de meeste mensen ben ik bangals het niet werkt, dan houd het op zeggen ze wel 's.
Ik was niet van plan te blijven haten. Maar op het moment voelt het toch net iets te goed. Gaat wel weer over hoor. Ik heb niet het plan om mijn verdere leven door (gevoelens voor) haar te laten domineren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:34 schreef Chev het volgende:
Ofwel we overtuigen onszelf dat het nu beter is, over het algemeen denk ik mannen met feiten, vrouwen met gevoel en vaak een mix van beide, maar uiteinderlijk heb je toch een hele tijd met die ander door gebracht, en veel van die ander gehouden, en om zo iemand te blijven haten kost uiteinderlijk ook te veel energie, en moet je door met je leven.
Ik heb mijn ex vergeven dat wat ze me geflikt heeft, ik zie het als een kinderachtige, onverantwoordelijke en onwetende daad van haar kant, en kan hier alleen maar op terug kijken als iets waar ik zelf niet sterk genoeg voor was en te laat "STOP" heb gezegt tegen de beperkingen en beschuldigingen.
Probeer voor jezelf te leven
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik na zoveel jaar nog weet hoe het moet dan hè?![]()
Het is de ultieme triestheid, ik weet het.quote:
als je 'm vindt, doe mij er dan ook meteen maar één.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is de ultieme triestheid, ik weet het.Is er geen "Je-leven-weer-oppakken-na-een-relatiebreuk-voor-Dummies"-uitgave verkrijgbaar?
Bravoquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
Maarja, haat opwekken zou vooral ons zoontje het slachtoffer van worden dus het zal wel zo moeten.
Moeilijker om los te laten, maar je zoontje moet inderdaad niet het slachtoffer gaan worden van jullie breuk. Dus dat doe je goed.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je 'm vindt, doe mij er dan ook meteen maar één.
Maar het haten was in mijn geval na een paar dagen alweer voorbij. Één sorry was voor mij genoeg om het helemaal kwijt te zijn. En als ze dan ook alweer normaal tegen me begint te doen wordt het loslaten in mijn geval zo goed als onmogelijk
Maarja, haat opwekken zou vooral ons zoontje het slachtoffer van worden dus het zal wel zo moeten.
Precies wat jij zegt Barbusse, mijn ex gedraagt/gedroeg zich dus ook zo. Heel mijn wereld stortte toen in. En nooit laten merken dat ze me ook maar een beetje mist of dat ze het jammer vind. Zwaar klote was dat. Enige persoon die mij ontzettend goed kent draait dan de rug naar je toe wanneer je haar eigenlijk het hardst nodig hebt. Gelukkig heb ik vrienden en vriendinnen herontdekt en hebben me door de zwaardere dagen geholpen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moeilijker om los te laten, maar je zoontje moet inderdaad niet het slachtoffer gaan worden van jullie breuk. Dus dat doe je goed.
Mijn ex vind d'rzelf een sterke, zelfstandige vrouw. En die bieden schijnbaar geen excuses aan. Nog geen eens een teken dat ze het jammer vind dat het na zo'n lange tijd voorbij is. Dat ziet ze waarschijnlijk als een teken van zwakte, maar ik zie het als een gebrek aan gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |