Ik ben een jongen van simpele geneugten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, zo goed 'ken' ik je onderhand wel
Ja, eerst de pleister er af trekken en daarna krabben. En pijn voelen? Ik voel nu pijn. Maar ik schaam me bijna om het te zeggen, ik voel ook dat ik leef voor eerst sinds jaren, juist dankzij de pijn. En dat is als regen op uitgedroogd gras.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Nee, volgens mij heb je gelijk.
Tenminste, nadat je de ergste en ondraaglijke pijn gehad hebt dan.
Dat jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, eerst de pleister er af trekken en daarna krabben. En pijn voelen? Ik voel nu pijn. Maar ik schaam me bijna om het te zeggen, ik voel ook dat ik leef voor eerst sinds jaren, juist dankzij de pijn. En dat is als regen op uitgedroogd gras.
Dus ook voor Tuxxx; het gaat echt goed komen, je moet alleen eerst weten op te houden met het denken aan wat er eens was.
Ja wanneer danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus ook voor Tuxxx; het gaat echt goed komen, je moet alleen eerst weten op te houden met het denken aan wat er eens was.
Je kunt als je wilt continue aan haar denken, aan hoe leuk ze was, hoe fijn het met haar was. Maar als het over is, is het over. Geniet van de herinnering, en blijf zeker niet hangen. Ga verder, hoe moeilijk het ook lijkt. Want anders ga je volgens mij kapot. Ik weet van mezelf dat ik kapot zou gaan in ieder geval. En kapot gaan voor een vrouw die niet bij me wil zijn is beneden mijn stand. Dus: nee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat jaIk merk dat, nu ik dat niet of veel minder doe, je het veel objectiever gaat zien allemaal
Euh...geen idee lieverd, dat moet je zelf doen.quote:
Truequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt als je wilt continue aan haar denken, aan hoe leuk ze was, hoe fijn het met haar was. Maar als het over is, is het over. Geniet van de herinnering, en blijf zeker niet hangen. Ga verder, hoe moeilijk het ook lijkt. Want anders ga je volgens mij kapot. Ik weet van mezelf dat ik kapot zou gaan in ieder geval. En kapot gaan voor een vrouw die niet bij me wil zijn is beneden mijn stand. Dus: nee.
Ik heb het gevoel dat ik het niet kan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh...geen idee lieverd, dat moet je zelf doen.
Ja, maar dat zijn puur rationele gedachten. Helaas gaat maar al te vaak je gevoel daar loodrecht tegen in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt als je wilt continue aan haar denken, aan hoe leuk ze was, hoe fijn het met haar was. Maar als het over is, is het over. Geniet van de herinnering, en blijf zeker niet hangen. Ga verder, hoe moeilijk het ook lijkt. Want anders ga je volgens mij kapot. Ik weet van mezelf dat ik kapot zou gaan in ieder geval. En kapot gaan voor een vrouw die niet bij me wil zijn is beneden mijn stand. Dus: nee.
Je ex is een eikel. Herhaal het als een mantra. Echt, wees blij dattie opgerot is. Hoe hard het ook klinkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is ook niet zomaar iets. Ik heb er vele jaren over gedaan om weer een man te vertrouwen en deze helpt het in een paar maanden op een aso-manier om zeep.
Iedereen heeft er zijn of haar eigen tijd voor nodig. En neem vooral je tijd ervoor. Het is niet erg jezelf zielig te vinden, nu mag het even. Maar het moet wel een keertje ophouden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik ben iig al een stuk verder dan een paar maanden geleden. Dus er verandert wel wat, maar het gaat zo langzaaaaaam.
Mijn verstand weet dat wel ja. Nou mijn gevoel nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je ex is een eikel. Herhaal het als een mantra. Echt, wees blij dattie opgerot is. Hoe hard het ook klinkt.
Ik heb er weleens aan gedacht hulp te zoeken ja, ook voor andere issues, maar ik ben vroeger weleens bij een maatschappelijk werker geweest en dat was niet zo'n hele goede ervaring dus ben ik een beetje terughoudend daarvoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:55 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Iedereen heeft er zijn of haar eigen tijd voor nodig. En neem vooral je tijd ervoor. Het is niet erg jezelf zielig te vinden, nu mag het even. Maar het moet wel een keertje ophouden.
Of er iets aan doen en professionelere mensen mee laten denken.
Jij begint al net zulke wijze woorden te krijgen als Chev. En aan zijn woorden heb ik veel gehad, dus....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk zijn dat rationele gedachten. Maar bedenk wel dat iedereen altijd sterker is dan men zelf denkt. Zolang je nog ademhaalt is er nog de wil om te leven. En ik heb ook irrationele gevoelens. Soms nemen die de overhand. Dan mis ik haar, krijg ik huilbuien en kijk ik naar foto's van ons samen en huil ik wat meer. Maar ik weiger pertinent om mezelf over te geven aan dit allesverterend verdriet. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit gaat mij niet onderuit krijgen. Je leeft, dus leef dan in godsnaam! Omarm het verdriet, leer ervan, en blijf er niet in hangen. Ik heb dat het me laten verteren, en het was hel op aarde. Dat is nu echt voorbij, ook al is het verdriet er nog steeds. No fucking way dat dit mijn leven gaat worden, huilen om iets wat er niet meer is, iemand missen die niet aan je denkt. Hoeveel ik ook van haar hou.
Wijs, wijs...quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij begint al net zulke wijze woorden te krijgen als Chev. En aan zijn woorden heb ik veel gehad, dus....
Volgens mij hebben we die allemaal wel eens nodig...quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:09 schreef JoeBravo het volgende:
bedankt voor de schop onder m'n kont Barbusse, je weet nog niet half hoe hard ik die nu nodig had...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we die allemaal wel eens nodig...![]()
En graag gedaan kerel, ik zal je m'n rekeningnummer even pmmen voor dit consult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |