abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72270185
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Precies, zo goed 'ken' ik je onderhand wel
Ik ben een jongen van simpele geneugten.
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:27 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Nee, volgens mij heb je gelijk.

Tenminste, nadat je de ergste en ondraaglijke pijn gehad hebt dan.
Ja, eerst de pleister er af trekken en daarna krabben. En pijn voelen? Ik voel nu pijn. Maar ik schaam me bijna om het te zeggen, ik voel ook dat ik leef voor eerst sinds jaren, juist dankzij de pijn. En dat is als regen op uitgedroogd gras.

Dus ook voor Tuxxx; het gaat echt goed komen, je moet alleen eerst weten op te houden met het denken aan wat er eens was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:36:41 #152
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72270258
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, eerst de pleister er af trekken en daarna krabben. En pijn voelen? Ik voel nu pijn. Maar ik schaam me bijna om het te zeggen, ik voel ook dat ik leef voor eerst sinds jaren, juist dankzij de pijn. En dat is als regen op uitgedroogd gras.

Dus ook voor Tuxxx; het gaat echt goed komen, je moet alleen eerst weten op te houden met het denken aan wat er eens was.
Dat ja Ik merk dat, nu ik dat niet of veel minder doe, je het veel objectiever gaat zien allemaal
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:40:49 #153
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72270362
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja wanneer dan ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72270387
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat ja Ik merk dat, nu ik dat niet of veel minder doe, je het veel objectiever gaat zien allemaal
Je kunt als je wilt continue aan haar denken, aan hoe leuk ze was, hoe fijn het met haar was. Maar als het over is, is het over. Geniet van de herinnering, en blijf zeker niet hangen. Ga verder, hoe moeilijk het ook lijkt. Want anders ga je volgens mij kapot. Ik weet van mezelf dat ik kapot zou gaan in ieder geval. En kapot gaan voor een vrouw die niet bij me wil zijn is beneden mijn stand. Dus: nee.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72270399
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja wanneer dan ?
Euh...geen idee lieverd, dat moet je zelf doen.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:43:47 #156
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72270422
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je kunt als je wilt continue aan haar denken, aan hoe leuk ze was, hoe fijn het met haar was. Maar als het over is, is het over. Geniet van de herinnering, en blijf zeker niet hangen. Ga verder, hoe moeilijk het ook lijkt. Want anders ga je volgens mij kapot. Ik weet van mezelf dat ik kapot zou gaan in ieder geval. En kapot gaan voor een vrouw die niet bij me wil zijn is beneden mijn stand. Dus: nee.
True Ik had ook een periode dat ik alleen maar negatief dacht. Dat middelt elkaar nu een beetje uit tot een objectief beeld En ik zie nu ook steeds meer waarom het niet werkte en wat ik dus miste in haar. Dat zag ik tot voorheen ook amper; dr zat toch nog steeds een soort waas voor
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:43:54 #157
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72270425
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Euh...geen idee lieverd, dat moet je zelf doen.
Ik heb het gevoel dat ik het niet kan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:45:07 #158
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72270448
Maar ik ben iig al een stuk verder dan een paar maanden geleden. Dus er verandert wel wat, maar het gaat zo langzaaaaaam.
pi_72270461
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar dat zijn puur rationele gedachten. Helaas gaat maar al te vaak je gevoel daar loodrecht tegen in.
I do not know the unknown very well... yet
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:48:39 #160
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72270507
Soms denk ik: "Ik overleef het wel." Maar later heb ik weer het idee dat ik kapot ga.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:52:38 #161
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72270587
Het is ook niet zomaar iets. Ik heb er vele jaren over gedaan om weer een man te vertrouwen en deze helpt het in een paar maanden op een aso-manier om zeep.
pi_72270625
Tuurlijk zijn dat rationele gedachten. Maar bedenk wel dat iedereen altijd sterker is dan men zelf denkt. Zolang je nog ademhaalt is er nog de wil om te leven. En ik heb ook irrationele gevoelens. Soms nemen die de overhand. Dan mis ik haar, krijg ik huilbuien en kijk ik naar foto's van ons samen en huil ik wat meer. Maar ik weiger pertinent om mezelf over te geven aan dit allesverterend verdriet. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit gaat mij niet onderuit krijgen. Je leeft, dus leef dan in godsnaam! Omarm het verdriet, leer ervan, en blijf er niet in hangen. Ik heb dat het me laten verteren, en het was hel op aarde. Dat is nu echt voorbij, ook al is het verdriet er nog steeds. No fucking way dat dit mijn leven gaat worden, huilen om iets wat er niet meer is, iemand missen die niet aan je denkt. Hoeveel ik ook van haar hou.
pi_72270658
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is ook niet zomaar iets. Ik heb er vele jaren over gedaan om weer een man te vertrouwen en deze helpt het in een paar maanden op een aso-manier om zeep.
Je ex is een eikel. Herhaal het als een mantra. Echt, wees blij dattie opgerot is. Hoe hard het ook klinkt.
pi_72270659
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar ik ben iig al een stuk verder dan een paar maanden geleden. Dus er verandert wel wat, maar het gaat zo langzaaaaaam.
Iedereen heeft er zijn of haar eigen tijd voor nodig. En neem vooral je tijd ervoor. Het is niet erg jezelf zielig te vinden, nu mag het even. Maar het moet wel een keertje ophouden.

Of er iets aan doen en professionelere mensen mee laten denken.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:01:48 #165
216463 Herr-Kauwer
Papier plakt!
pi_72270806
Potverdomme, na zoveel maanden mijn ex weer is echt gesproken en was het weer zoals het "toen" was. En nu voel ik me kut omdat ze al een tijdje een ander heeft .

Ik had de telefoon nooit moeten opnemen .

Het is nog niet eens dat ik haar nog leuk vind, in tegen deel, ik moet er niets meer mee... maar dan opeens zoiets... *zucht*. Ach, morgen lees ik dit weer terug en vraag ik me af waarom ik zo depressief erover deed... of vind ik haar stiekem ergens toch nog leuk?
Boeken kaft je met papier maché, trut.
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:05:35 #166
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72270903
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je ex is een eikel. Herhaal het als een mantra. Echt, wees blij dattie opgerot is. Hoe hard het ook klinkt.
Mijn verstand weet dat wel ja. Nou mijn gevoel nog.
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:07:45 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72270958
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:55 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Iedereen heeft er zijn of haar eigen tijd voor nodig. En neem vooral je tijd ervoor. Het is niet erg jezelf zielig te vinden, nu mag het even. Maar het moet wel een keertje ophouden.

Of er iets aan doen en professionelere mensen mee laten denken.
Ik heb er weleens aan gedacht hulp te zoeken ja, ook voor andere issues, maar ik ben vroeger weleens bij een maatschappelijk werker geweest en dat was niet zo'n hele goede ervaring dus ben ik een beetje terughoudend daarvoor.
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:10:28 #168
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72271027
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk zijn dat rationele gedachten. Maar bedenk wel dat iedereen altijd sterker is dan men zelf denkt. Zolang je nog ademhaalt is er nog de wil om te leven. En ik heb ook irrationele gevoelens. Soms nemen die de overhand. Dan mis ik haar, krijg ik huilbuien en kijk ik naar foto's van ons samen en huil ik wat meer. Maar ik weiger pertinent om mezelf over te geven aan dit allesverterend verdriet. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit gaat mij niet onderuit krijgen. Je leeft, dus leef dan in godsnaam! Omarm het verdriet, leer ervan, en blijf er niet in hangen. Ik heb dat het me laten verteren, en het was hel op aarde. Dat is nu echt voorbij, ook al is het verdriet er nog steeds. No fucking way dat dit mijn leven gaat worden, huilen om iets wat er niet meer is, iemand missen die niet aan je denkt. Hoeveel ik ook van haar hou.
Jij begint al net zulke wijze woorden te krijgen als Chev. En aan zijn woorden heb ik veel gehad, dus....
pi_72271109
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Jij begint al net zulke wijze woorden te krijgen als Chev. En aan zijn woorden heb ik veel gehad, dus....
Wijs, wijs... Eigenlijk kan ik het kort samen vatten en kan ik alleen voor mezelf praten: ik weiger slachtoffer te worden van mijn eigen pijn. Het is makkelijk om er in te zwelgen, maar dat leidt nergens toe.
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:09:06 #170
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_72277643
bedankt voor de schop onder m'n kont Barbusse, je weet nog niet half hoe hard ik die nu nodig had...
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_72277851
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:09 schreef JoeBravo het volgende:
bedankt voor de schop onder m'n kont Barbusse, je weet nog niet half hoe hard ik die nu nodig had...
Volgens mij hebben we die allemaal wel eens nodig...
En graag gedaan kerel, ik zal je m'n rekeningnummer even pmmen voor dit consult.
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:32:11 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72278240
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we die allemaal wel eens nodig...
En graag gedaan kerel, ik zal je m'n rekeningnummer even pmmen voor dit consult.
pi_72282121
Ik heb vandaag een dipje. Ik heb echt nergens zin in.. maakt het niet gezelliger voor me.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:56:57 #174
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_72294046
2 dagen met m'n zoontje hebben m'n humeur geweldig goed gedaan. Terugbrengen ging zonder al teveel problemen mijnerzijds.
Wel datgene wat ik de afgelopen week had opgeschreven van wat ik op m'n lever had voor haar achtergelaten...

ja, ik weet het, da's eigenlijk een no-go
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:29:01 #175
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72295232
Ik ben er inmiddels achter hoe het moet.
En ga vanaf morgen een nieuwe opleiding en dus nieuwe mensen tegemoet.
Dus met mij komt het helemaal goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')