Ja Barbusse je hebt hebt hem doorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk zijn dat rationele gedachten. Maar bedenk wel dat iedereen altijd sterker is dan men zelf denkt. Zolang je nog ademhaalt is er nog de wil om te leven. En ik heb ook irrationele gevoelens. Soms nemen die de overhand. Dan mis ik haar, krijg ik huilbuien en kijk ik naar foto's van ons samen en huil ik wat meer. Maar ik weiger pertinent om mezelf over te geven aan dit allesverterend verdriet. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dit gaat mij niet onderuit krijgen. Je leeft, dus leef dan in godsnaam! Omarm het verdriet, leer ervan, en blijf er niet in hangen. Ik heb dat het me laten verteren, en het was hel op aarde. Dat is nu echt voorbij, ook al is het verdriet er nog steeds. No fucking way dat dit mijn leven gaat worden, huilen om iets wat er niet meer is, iemand missen die niet aan je denkt. Hoeveel ik ook van haar hou.
Dankquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jij begint al net zulke wijze woorden te krijgen als Chev. En aan zijn woorden heb ik veel gehad, dus....
Top!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:29 schreef mstr het volgende:
Ik ben er inmiddels achter hoe het moet.
En ga vanaf morgen een nieuwe opleiding en dus nieuwe mensen tegemoet.
Dus met mij komt het helemaal goed.
Amice! Hoest met u?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef Chev het volgende:
[..]
Ja Barbusse je hebt hebt hem doorje hebt 't vrij snel door, wat me verbaast maar ben wel blij voor je.
Nu lekker doen waar je zin in heb en niet stil blijven staan.
[..]
Dankhet heft mij ook 'n jaar gekost om achter bepaalde dingen te komen hoor..
Ik kom hier niet zo vaak meer, en heb bijna geen verdriet meer gelukkig, nu bekijk ik alles dag voor dag met redelijk plezier moet ik zoeken, toch is alleen maar alleen soms, maar beter alleen en gelukkig dan samen en ongelukkig.
Hou vol mensen en zoek je eigen weg, maar probeer niet in het verleden te leven.
Standaard advies.. maarja...
Succes dan maar morgen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Morgen de grote test, mevrouw ex weer eens zien na wekenAls ik morgennacht goed slaap, ben ik voorgoed vanaf
Dank je.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:24 schreef Barbusse het volgende:
Gefeliciteerd mstr!![]()
One down, a whole lotta shit of other people to go. Including me.
Wow wat goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes dan maar morgen!
Ik ben ondertussen zover gevallen dat ik alleen maar omhoog kan gaan. Dussss....vanaf morgen ga ik dus inderdaad de dingen doen die ik leuk vind, èn de dingen die ik niet leuk vind. Ik zit er namelijk aan te denken om me op te geven voor parachutespringen, ondanks juist omdat ik enorme hoogtevrees heb. Als ik de confrontatie met die angst aandurf, kan ik alles aan.
Een paar dagen gelden had ik hetzelfde gezegd. Maar ik ben dus nu door m'n ex zo geschoffeerd dat ik me niet meer druk kan maken over mijn angsten en woede. Ik ga gewoon voor mezelf zorgen. En zij kan doodvallen, samen met onze zogenaamde vrienden. Fuck'em and fuck'em again. Dit is mijn leven. En mijn leven is een goed leven.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wow wat goedDat zou ik echt nooit durven
Daar is mn hoogtevrees net ff te erg voor
Ik zag hem later met een vrouw weglopen dus ik denk 't niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
@Tuxxx: Je had sjans! Zeker een beetje verleerd wat je moet doen na een relatie?
Ah joh, dat was z'n zus.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zag hem later met een vrouw weglopen dus ik denk 't niet.
Die reactie had ik wel verwacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah joh, dat was z'n zus.Optimistisch blijven meid!
Oh jee, de voorspelbaarheid treed nu al in!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die reactie had ik wel verwacht.Het is niet zozeer dat ik iets ben verleerd, ik ben niet zo goed in contact leggen. Nooit geweest ook.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh jee, de voorspelbaarheid treed nu al in!![]()
![]()
Maar met iemand afspreken is toch weer anders dan in je eentje ergens naartoe gaan. (Vind ik dan.quote:Maar je hoeft er niet persé goed in te zijn, zolang je jezelf maar niet voor alles en iedereen afsluit. Bovendien ging je ook uit jezelf naar Utrecht toch?Dus maak het niet erger dan het is. Relativeer je eigen tekortkomingen een beetje, iedereen heeft ze namelijk.
Klopt. En je bent vandaag in je eentje ergens naartoe gegaan. Een grote stap voorwaarts meid!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar met iemand afspreken is toch weer anders dan in je eentje ergens naartoe gaan. (Vind ik dan.)
Ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. En je bent vandaag in je eentje ergens naartoe gegaan. Een grote stap voorwaarts meid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |