quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:46 schreef IQM het volgende:
Je bent vandaag dus niet wezen fietsen?quote:
Hoiquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
Hoi
?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:03 schreef Allure_ het volgende:
Goedemorgen.
Gezellig hier, zeg.
I'VEEEEEEEEE BEEEN LOVING YOUUUUUU, WITHOUT YOU EVEN KNOOOOWINGGGG.
Ik volg het niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je nu de hele tijd met je tong over je tanden aan het glijden?
Dat klinkt vuig.
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je nu de hele tijd met je tong over je tanden aan het glijden?
Dat klinkt vuig.
En onder over dat draadjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geeft niet.
[..]
Hihi [ afbeelding ]
Ik vind dat echt een kutsmiley.quote:
Kaiserbroodjesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:20 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga even kaiserbroodjes in de oven doen, wees gerust, ik ben er zo weer.
quote:
Dat heb ik oowkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, dit zeg maar:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus, wat een nietszeggende kut smiley. Met zo'n reactie kan ik toch helemaal niets?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik verdubbel jordeeeh's aanval.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, wat een nietszeggende kut smiley. Met zo'n reactie kan ik toch helemaal niets?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt zo'n nietszeggende smiley. Gebruik er dan geen.
De nieuwe versie van de gay smilie?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef Skylark. het volgende:
Jawel.
Dieis een heerlijke onderhuidse aanval, bedoeld om het slachtoffer een lesje te leren.
Oke, verkeerd begrepenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Soms gebruik je die smiley om je woorden te verzachten![]()
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De nieuwe versie van de gay smilie?
Ja, dat is een spalkje lieverd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, dit zeg maar:
[ afbeelding ]
Dan gebruik jij hem verkeerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Soms gebruik je die smiley om je woorden te verzachten![]()
quote:
Gebruiksaanwijzing?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook broodjes in onze oven doen of croissantjes maar ik snap de nieuwe oven niet![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook broodjes in onze oven doen of croissantjes maar ik heb geen oven![]()
Die associatie had ik dan weer nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
Het is echt zo'n "Ik heb net gepoept"-smiley.
Of jij.quote:
Eins.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die associatie had ik dan weer niet
Of hagelslag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Wát ga ik op mijn kaiserbroodjes doen? [ afbeelding ]
Ik denk pindakaas, dan smelt dat zo lekker door de warmte. [ afbeelding ]
Heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
Het is echt zo'n "Ik heb net gepoept"-smiley.
Ik heb m al in mijn smileylijst van msn staanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wordt weer lachen als mensen er weer aanstoot aan nemen
Jezus, kleuter. Het is een oven, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef Maisnon het volgende:
Er zat geen fatsoenlijke gebruiksaanwijzing bij. Op de website ervan staat er ook een maar die is veel te onduidelijk. Totaal niet intuitief dat apparaat.
Nee, eerderquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb m al in mijn smileylijst van msn staanBen ik nu stoer?
quote:
Ik heb nog wel een bankrekening waar nog wel een plekje isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:39 schreef jordeeeh het volgende:
Hmm.. K heb weer veel te veel geld dankzij m'n stufi.
Weet iemand nog iets leuks om te kopen?
In je poepert is ook nog plek, daar stop ik toch ook niks inquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bankrekening waar nog wel een plekje is
Je heb gelijkquote:
Jij denkt dat daar plek is? Ik ben nog niet wezen kleien vandaag...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
In je poepert is ook nog plek, daar stop ik toch ook niks in
Dadelijk ontploft iequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef Maisnon het volgende:
Nou ik heb iets erin zitten en een of andere instelling gevonden... hopelijk doet ie het
Werken?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou willen dat ik geld had. Ik betaal m'n vader elke maand 150 euro en nu wil ie dat ik nog meer ga bijlenen omdat hij minder gaat werken en ik sta al rood.
Kweet et ff niet met m'n centjes
Zeg tegen hem: "Mais non! C'ect non possiblequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik zou willen dat ik geld had. Ik betaal m'n vader elke maand 150 euro en nu wil ie dat ik nog meer ga bijlenen omdat hij minder gaat werken en ik sta al rood.
Kweet et ff niet met m'n centjes
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij denkt dat daar plek is? Ik ben nog niet wezen kleien vandaag...
quote:
Dat zou te doen zijn als ik niet een studie had waarvoor ik 40 uur in de week op de Universiteit moet zijn.quote:
Ooh sorry, dat wist ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat zou te doen zijn als ik niet een studie had waarvoor ik 40 uur in de week op de Universiteit moet zijn.
Ik begin nu aan mijn Bachelor eind project wat echt mega zwaar is, en ik weet niet wanneer ik tijd over zou hebben om nog goed te werken
Waar kan ik een donatie doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader lijkt t niet echt te snappen, maar ik durf gewoon niks van em te vragen qua geld omdat ie niet voor de lol minder werkt maar omdat ie echt zwaar ziek is geweest en dat ie sowieso al een kutbaan heeft, hmpf
De broodjes zijn dan weer wel gelukt denk ik
Sterktequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef Maisnon het volgende:
Mijn vader lijkt t niet echt te snappen, maar ik durf gewoon niks van em te vragen qua geld omdat ie niet voor de lol minder werkt maar omdat ie echt zwaar ziek is geweest en dat ie sowieso al een kutbaan heeft, hmpf
NB?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar kan ik een donatie doen?
Aw, da's minder. Zet mij wel weer met 2 benen op de grondquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef Maisnon het volgende:
quote:* Fietsen worden niet zwanger.
* Je kunt je fiets elke dag van de maand bestijgen.
* Een fiets heeft geen familie.
* Een fiets piept alleen als er echt iets mis is.
* Je kunt je fiets aan een vriend lenen (en andersom) zonder gelazer.
* Een fiets kan het niet schelen hoeveel andere fietsen je hebt gehad.
* Je komt altijd tegelijk met je fiets aan op het hoogste punt.
* Het zal een fiets worst zijn of je naar andere fietsen kijkt.
* Fietsen vinden het prima als je fietsbladen koopt.
* Als je fiets te moeilijk te berijden is, kun je dat eenvoudig oplossen.
* Als je op je fiets scheldt, hoef je niet je excuses aan te bieden voor je hem opnieuw kan berijden.
* Je kunt zo lang fietsen als je wilt zonder dat je fiets gaat klagen.
* Je kunt stoppen met fietsen wanneer je maar wilt zonder dat je fiets gefrustreerd raakt.
* Je ouders houden geen contact met je oude fiets als je al lang een nieuw hebt.
* Een fiets beledigt je niet als je niet goed kunt fietsen.
* Je hoeft niet te douchen voor je je fiets mag gebruiken.
* Om te fietsen heb je als bescherming alleen een fietshelm nodig en zelfs dat is niet verplicht.
* Een fiets is niet "mode bewust".
* Een fiets zal zich dan ook niet drie keer per dag om kleden.
* Een fiets zal zeker geen fan zijn van bijvoorbeeld "Matt Damon" of "Ben Trekvlek".
* Een fiets staat met beide wielen op de grond en heeft dus geen zweverige plannen en/of ideeën.
* Een fiets zal zichzelf nooit te dik vinden.
* Als een fiets goed onderhouden wordt, ziet ze ook na 20 jaar er nog goed uit.
* Een fiets heeft nooit een hoge(re) opleiding en dus ook niet denken dat ze beter is.
* Een fiets gaat niet met je beste maat er vandoor.
* Een fiets zal je niet dwingen tot het dragen van kleding die je zelf eigenlijk niet mooi vind.
* Een fiets kan wel "nee" accepteren en zal niet gaan janken.
* Een fiets ergert zich niet als je een boer of scheet laat.
* Als je een 2e hands fiets koopt, zal ze het niet over de prestaties van de vorige eigenaar hebben.
Een fiets kun je niet knuffelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Waarom fietsen zo handig zijn
[..]
Zou de titel niet moeten zijn: waarom fietsen beter zijn dan vrouwen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het is heul wel waarquote:
1830 belde, ze wilden hun lijst terug.quote:
Dat kan ik volgens mij met mijn oude account ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij kan ik nog steeds push PMs sturen.
Doe eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij kan ik nog steeds push PMs sturen.
Zulks een trieste site.quote:
K zal even melding in FB maken, dat je er ongewenst gebruik van maakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
Zo gedaanofja, ik denk het. Bij mezelf lukte het net wel
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zal even melding in FB maken, dat je er ongewenst gebruik van maakt.
Ik kan er wel om lachenquote:
Het doet mij denken aan de rubriek Contacten / berichten op marktplaats.quote:
Ghehehe ja inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de rubriek Contacten / berichten op marktplaats.
Eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is echt om te huilen wat er allemaal op staat
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen zo verknipt?
Dat is wel echt heel veelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja.
1 op de drie mensen heeft geestelijke problemen.
Echt veel.
Wie, wat waar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel veel![]()
PD: die is wel een beetje vies
Ach ja... op een oude fiets moet je het leren zeggen zequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja jij, jij bent PD. En ik heb het natuurlijk over die jongen die verliefd werd op die oma
gadverquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach ja... op een oude fiets moet je het leren zeggen ze
Maar niet op een fiets met 2 lekke bandenquote:
Haha scherp +1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Maar niet op een fiets met 2 lekke banden
Zijn kapsel klopt nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude gaat B.A. Baracus spelen.
Bejaardenseks.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja jij, jij bent PD. En ik heb het natuurlijk over die jongen die verliefd werd op die oma
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:10 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dude gaat B.A. Baracus spelen.
?quote:
WD vindt het leuk om dingen te zeggen die niemand begrijpt, wen er maar vast aan.quote:
Ik kwam het vaker tegen jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WD vindt het leuk om dingen te zeggen die niemand begrijpt, wen er maar vast aan.
Uitspoelen met water?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb chloor in mijn oog gekregen.
Ben jij het wandelend advies van fok?quote:
Ja, iemand moet het toch doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij het wandelend advies van fok?
Volgende week.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef Japsnars het volgende:
Waarom hoeven jullie allemaal niet te werken/naar school
Morgen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef Japsnars het volgende:
"Kom laat ik erbij gaan lopen als een zwerver, dat staat lekker intellectueel en artistiek."quote:
We zijn geen 16 meer he.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef Japsnars het volgende:
Ik zal jou er 's bij laten lopen als een zwerver!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Kom laat ik erbij gaan lopen als een zwerver, dat staat lekker intellectueel en artistiek."
Hij kan toch een conclusie trekken?quote:
Je geeft gewoon onjuist antwoord op een waarom-vraag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kan toch een conclusie trekken?
Ben je ongesteld ofzo ?
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Je geeft gewoon onjuist antwoord op een waarom-vraag.
Wie is dat, noorsebloed?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Fascination het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Viper-X
Kijk eens wie we hier hebben.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Fascination het volgende:
Dinges... hoe heet ie nou ook alweer....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Fascination het volgende:
Op hun handen lopen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
"Van die sneakerfreaks die een loopstijl gaat ontwikkelen zodat zen schoenen geen kreukels krijgen"
I lold so hard.
Nee, je hebt van die mensen die gaan speciaal ook karton in hun neuzen van hun schoenen doen en met hun tenen omhoog lopen.quote:
Lekker goed voor je lichaamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je hebt van die mensen die gaan speciaal ook karton in hun neuzen van hun schoenen doen en met hun tenen omhoog lopen.
Ik neem voldoening met hun woordenquote:
Dus jij bent een werkloze uitkeringstrekker?quote:
Werkloos niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus jij bent een werkloze uitkeringstrekker?
Heb jij een uitkeringquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkloos niet.
Uitkeringstrekker wel.
Studiefinanciering.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb jij een uitkering![]()
![]()
haha
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooh, oke.
Ik ook, hihi.
Had het tegen Fas, hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werkloos niet.
Uitkeringstrekker wel.
Kabouterteefquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:52 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme, wat een lekker scheldwoord heb ik gisteren toch bedacht.
"Werpslet".
Hihi.
Ja weet ik.quote:
quote:
Goeie comeback ook zegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Loop ik net hier in mijn o zo gezellig (not!) allochtoonse wijk naar mn huis, staan er drie van die buitenlanders die me vragen of ik in mn Albert Heijn tas geld had zitten (sowieso wtf, het is neit voor niets een boodschappen tas). Antwoord ik met: Was het maar zo'n feest, zegt zo'n verstandelijk achtergestelde kankermongool tegen me dat het feest dan snel over zou zijn. Ik citeer: "Dan is het feest snel over. Pats, boem weg"
Wat een gigantisch dom paupervolk is het, hangen op de straat kunnen ze wel maar werken niet, nee, beter bedreig ik je arme student. Kankerkansloos zeg
Ben je nou beroofd?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Loop ik net hier in mijn o zo gezellig (not!) allochtoonse wijk naar mn huis, staan er drie van die buitenlanders die me vragen of ik in mn Albert Heijn tas geld had zitten (sowieso wtf, het is neit voor niets een boodschappen tas). Antwoord ik met: Was het maar zo'n feest, zegt zo'n verstandelijk achtergestelde kankermongool tegen me dat het feest dan snel over zou zijn. Ik citeer: "Dan is het feest snel over. Pats, boem weg"
Wat een gigantisch dom paupervolk is het, hangen op de straat kunnen ze wel maar werken niet, nee, beter bedreig ik je arme student. Kankerkansloos zeg
Joh, ik loop met een zware klerentas, een zware laptoptas inclusief laptop en een volle boodschappentas! En drie tegen één, wat denk jij dat ik doe, ze uitdagen?quote:
Nee, want er zat geen geld in mn tasquote:
Besides, het zou echt wel een feest zijn als ik een tas vol geld had joh!quote:
Wat ben jij een internetheldin zegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou ze afkankeren. Ik word liever in elkaar geslagen dan dat ik als een gewillig lammetje m'n geld afsta aan dat soort scum.
Dat ook, ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat ben jij een internetheldin zeg
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee, want er zat geen geld in mn tas
Ze dreigden alleen, deden niks, waren ze te lui voor waarschijnlijk!
Dat zijn Volendammersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:13 schreef reetveter het volgende:
Zometeen dorpsfeest. De '3 J's' treden op
. Wie weet wie dat zijn?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
Willen jullie voor mij bidden dat ik morgen een gelukkig meisje mag zijn op de bovenste rij in Pathé Schouwburgplein terwijl Inglorious Bastards draait en dat mijn geliefde vriend dalijk zegt: "Oké we gaan morgen wel in plaats van woensdag als jij geen zin hebt, want dan ben je pas om 1 uur thuis en dan moet je alleen met de metro, dat wil ik je niet aandoen."
Morgen ga ik lekker thuiszitten en dan zag ik dalijk: Je verhaal loopt niet echt lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
Willen jullie voor mij bidden dat ik morgen een gelukkig meisje mag zijn op de bovenste rij in Pathé Schouwburgplein terwijl Inglorious Bastards draait en dat mijn geliefde vriend dalijk zegt: "Oké we gaan morgen wel in plaats van woensdag als jij geen zin hebt, want dan ben je pas om 1 uur thuis en dan moet je alleen met de metro, dat wil ik je niet aandoen."
Waarom moest ik aan IQM denken toen ik dit las?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
------------
214602423
Posted wo, 07/12/2005 - 09:51 by Anoniem
nou , kijk het zit zo. ik heb al 3,5 jaar verkering met een meisje via msn, ik weet best raar maar het is me gevoel die zegt dat het zo goed is. maar ik ben zovaak wantrouwig waarom....pfff weet ik het! laatst ook had ze de naam m* in der msnnaam, ze vind hem heel erg knap en sexy met z'n baardje, en toen die avond was ze met hem alleen in een donkere stal.... en dan voel ik me zo gigantisch kut want dat er niets is gebeurd kan ik gewoon niet bij met me gedachten!!!ik geloof het niet ook niet dat ze die 3,5 jaar niet met een ander gezoend heeft, vind ik ongelooflijk! kijk ik bedoel als ik een ander een kus heb gegeven zeg ik dat tegen haar en ben ik daar heerlijk in,
het lijkt wel of zij het allemaal wil verbergen. dat voelt gewoon niet lekker, ik voel me depressief daardoor voel me niet lekker.
ook zouden we afspreken in de herfstvakantie, nou allemaal geregeld! maar net 7 dagen van te voren zegt hij vader het af via mijn vriendin, en waarom wil hij niet zeggen en sinds dien verbied hij ook enig contact met mij! ook daarover wil die man het niet hebben....ook hier snap ik niets van, hij heeft alles gekregen telefoon nummer adres alles en hij heeft niets laten horen! het doet mij zo vreselijke pijn, want ik doe me uiterste best! mijn vriendin is gelukkig zo lief om niet naar haar vader te luisteren! ze is gewoon zo vreselijk maar ook echt kan ik haar haten tot op het bot en hebben we een vreselijke ruzie en gunne elkaar hartstikke dood, maar gewoon daarna ist weer goed en ist weer allemaal lief en aardig. ik kan ook niet lang echt boos op haar zijn! maar soms is het gewoon zo raar dan heeft ze dingen die echt ongeloofwaardig zijn enzo, dan wil ik wel geloven maar dan toch wantrouw ik het kan er echt niets aan doen:( ! ik hou zo ziels van haar, maar soms voelt ik me verwaarloosd. daarbij vind ik mezelf ook vreselijk lelijk, en ben niet tevreden me tmezelf... maar ik ga het niet tegen me ouders vertellen want die worden dan weer boos en ze hadden gedreigt me mee te nemen naam een psygoloog omdat ze zegge als ik zo denk geestelijk niet in orde ben....het is allemaal te ingewikkeld voor me... ook op school loopt het niet echt lekker enzo. nogmaals ik hou van me vriendin maar het is ook zo dat ik soms vreselijk twijfel aan alles....maar goed ik kan zo door blijven gaan maar dit is gewoon wat mij het meeste dwars zit!
vind het vreselijk, ik hou zo van me vriendin maar ik haat het gewoon steeds wantrouwig te zijn.
------------
Dieptriest![]()
Pussy Rhinoquote:
Waar heb je dat vandaanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan IQM denken toen ik dit las?
Tegenwoordig word je niet meer in elkaar geslagen, tegenwoordig word je vermoord!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ook, ja.
Maar in zo'n soort situaties reageer ik altijd zo.
Vergeefmij.nlquote:
Vanwege de spelfouten?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan IQM denken toen ik dit las?
Dat laatste dusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vanwege de spelfouten?
Of vanwege het verhaal? Lijkt wel een beetje op IQM die het over Bt heeft
Ja, want een persoon die iemand beroofd heeft per definitie ook de intentie om diegene meteen te vermoordenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Tegenwoordig word je niet meer in elkaar geslagen, tegenwoordig word je vermoord!
Ik woon in diezelfde wijk als waar laatst die crecheleidster is neergestoken om niks
IQM heeft nog altijd een vriendin hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vanwege de spelfouten?
Of vanwege het verhaal? Lijkt wel een beetje op IQM die het over Bt heeft
Nee, dat waren de eerste gedachten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En die crecheleidster is een heel ander verhaal. Een vader die zijn kind niet meer mocht zien werd een beetje loco. Dus er zit wel een reden achter.
Het onderzoek is toch nog steeds gaande?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, dat waren de eerste gedachten.
Het blijkt nu echter dat de opgepakte verdachte helemaal niks met te crèche te maken had en ook geen enkele relatie met het slachtoffer heeft. (Behalve dat hij haar dus heeft vermoord)
Ja uhuh maar ze hebben al verklaard dat er totaal geen connectie tussen de 2 hoofdpersonen te vinden is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het onderzoek is toch nog steeds gaande?
Flashhhquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:00 schreef jordeeeh het volgende:
Bah, er is weer een nieuwe attentionwhore
Nog erger dan BT in haar beginfase
Ik had het niet over die Sanne. Dat is gewoon een troll.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Flashhh
Die sanne92 is echt een hoer inderdaad
Oh, wie nou weer danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik had het niet over die Sanne. Dat is gewoon een troll.
Attientiehoer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:00 schreef jordeeeh het volgende:
Bah, er is weer een nieuwe attentionwhore
Nog erger dan BT in haar beginfase
Ohw, die is er al een tijdjequote:
Alsof dat wil zeggen dat hij daardoor bt niet leuk kan vinden/vindt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM heeft nog altijd een vriendin hoor.
BT was er ook een tijdje voordat ze begon te whoren.quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
En die crecheleidster is een heel ander verhaal. Een vader die zijn kind niet meer mocht zien werd een beetje loco. Dus er zit wel een reden achter.
Ik weet niet maar door die banaan moest ik hier echt keihard om lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
Wát ga ik op mijn kaiserbroodjes doen? [ afbeelding ]
Ik denk pindakaas, dan smelt dat zo lekker door de warmte. [ afbeelding ]
Het zegt me nietsquote:
Nerd. Kom eens wat vaker buiten (de sc) johquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zegt me niets![]()
Ik kom dan ook amper buiten de sc
Da's niet waar, dat deed ik al vanaf het begin. Het is een fase, ook regenbooghoer (wie the fuck is dat eigenlijk?) komt er wel weer (bijna) overheen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
BT was er ook een tijdje voordat ze begon te whoren.
Mwoah in t begin merkte ik er niet zoveel van hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's niet waar, dat deed ik al vanaf het begin. Het is een fase, ook regenbooghoer (wie the fuck is dat eigenlijk?) komt er wel weer (bijna) overheen.
Whehe ja maar weet je wat het ook is, het is gewoon best wel goed vermaak dat attentionwhorenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwoah in t begin merkte ik er niet zoveel van hoor.
Pas toen je wat "bekender" werd.Maar is allemaal goed gekomen
En k had t btw over dit mens: Oud of jong?
Oh zij. Zij maakt echt kankertopics.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mwoah in t begin merkte ik er niet zoveel van hoor.
Pas toen je wat "bekender" werd.Maar is allemaal goed gekomen
En k had t btw over dit mens: Oud of jong?
Dat zei k ook al in dat topic dusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ja maar weet je wat het ook is, het is gewoon best wel goed vermaak dat attentionwhorenje hoeft maar één dubbelzinnige opmerking te maken en je krijgt meteen 20 geile reacties. Da's eerder de sneuheid van de rest van Fok! dan de sneuheid van je opmerking.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nerd. Kom eens wat vaker buiten (de sc) joh
quote:
Dat was eerst het verhaal, maar dat bleek toch niet zo te zijn achteraf.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
http://misdaadjournalist.(...)verdachte-moede.html
Ik ontken ook niet dat hij haar niet leuk vindt. Alleen 'leuk' is een groot begrip.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof dat wil zeggen dat hij daardoor bt niet leuk kan vinden/vindt.
Jaloersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat was eerst het verhaal, maar dat bleek toch niet zo te zijn achteraf.
[..]
Ik ontken ook niet dat hij haar niet leuk vindt. Alleen 'leuk' is een groot begrip.
Je ontkent niet dat hij haar niet leuk vindt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat was eerst het verhaal, maar dat bleek toch niet zo te zijn achteraf.
[..]
Ik ontken ook niet dat hij haar niet leuk vindt. Alleen 'leuk' is een groot begrip.
Ik weet niet waar ik 't over hebquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je ontkent niet dat hij haar niet leuk vindt?
Daar moest natuurlijk het volgende bij:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef Japsnars het volgende:
Laat de mensen praten. En let er niet op. De meesten hebben toch niks beters te doen. Laat de mensen praten. Dat hebben ze altijd al gedaan
Het zal wel weer eens niet half negen zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik 't over heb.
Ik ben een film kijken.
Uw kijkcijfer kastje bericht dat u 'Nederlander 2' aan het kijken bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou eigenlijk geen 115 jaar willen worden.
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Uw kijkcijfer kastje bericht dat u 'Nederlander 2' aan het kijken bent.
Ik zapte toevallig net langs dat 115 stukjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
"Ik vertik het om chagrijnig te worden !!!!! "
* Klodders spuug.
Nederlander 3quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zapte toevallig net langs dat 115 stukje
Why the fuck schrijf ik nederlander 3? Ben ik dacht echt dyslectisch![]()
Wees eens niet zo'n doetje en dwing het gewoon af. ...Iets in de trant van: als je ooit met je gore poten dit lichaam nog wil aan raken gaan we morgen NAAr de FILM JAA.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef wolvendagen het volgende:
Whehequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nederlander 3![]()
Het viel niet op, ik las erover heen...
Dus ik weet niet wat erger is...quote:
Teenage Defloration #17quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:10 schreef gers het volgende:
whihihi spannend films vanavond op private spice
ass milfs deeltje 4quote:
Dat is net zo'n dooddoener als gers post'squote:
is een hoaxquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is net zo'n dooddoener als gers post's
quote:
Pfieuw, gelukkig maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:44 schreef jordeeeh het volgende:
JE HOEFT NIET JALOERS TE ZIJN HOOR LUURTJE!
Want ik vind jou wel leuk, en ik ben leuker dan hij
En, hoe was de film?quote:
Reservoir dogs begint nu pas netquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
HEY 4EBE IK HEB NET EEN MOEDERGRAP GEDAAN!![]()
hij: "i'm mister brown"
ik: "i'm mrs white"
hij: "ik vind die niet zo tof als brown"
ik: "mrs white bestaat helemaal niet"
hij: "maar wel mr white"
ik: "weet ik"
hij: "wat doet mr white dan?"
ik: "je moeder neuken"
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Reservoir dogs is al meer dan once op tv geweestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Reservoir dogs begint nu pas net
Wedden dat ik de lapo weer niet krijg.quote:
o jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reservoir dogs is al meer dan once op tv geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |